/spanien/barcelona/forum/23197.aspx/spanien/barcelona/forum/23197.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Kim
2007-06-14 21:24
På tal om hycklare; Har du läst senaste Fuera de juego? Madridistas och åter idioter... Dubbelmoral, hyckleri, självgodhet. You name it.
Barcelona ÄLSKA BARCA Y MESSI
2007-06-14 21:23
ar det någon som vet hur mycket pengar barca har att tillgå ? dom borde ju ha ganska mycket efter ha legat lågt på transfer marknaden i några år nu. för det käns ju som att det är stor städning på gång i barca och jag tror att det kommer att ge en cl-titel nästa år.
Barcelona Rambla
2007-06-14 21:21
Vem är det som har lagt upp omröstningen på startsidan? Messis handbollsmål är...

Jag skulle verkligen vilja veta varför du/ni inte lade upp samma poll om RvNs fusk i matchen mot Deportivo? Är det mindre fusk eller vad?

Hycklare!
Barcelona Rambla
2007-06-14 21:17
Då var Ronaldinho på tapeten igen. Marca tar upp samma gamla rykte om att Berlusconi lagt undan €100m för att få sin dröm att se Kaka, Ronaldo och Ronaldinho spela ihop uppfylld. Gammal skåpmat dammas av och blir förstasidestoff, just bara för att Eto'o har nobbat att gå till Milan.

De måste verkligen vara desperata när det används gamla rykten igen. :D
Barcelona Abbe_
2007-06-14 21:06
fcb_10

Vad bra, betalar du?
Barcelona fcb_10
2007-06-14 21:02
vi måste värva chivu abidal o en frwad inte henry enligt mig och en bra buck up till valdes
Barcelona Duda
2007-06-14 20:12
Jankovic avgjorde precis för Serbien mot Tjeckien i u21 mästerskapen. Betyder det att han inte kommer spela mot Real med tanke på att Serbien nu är vidare? Ett stort avbräck för Mallorca i så fall.
Barcelona Abbe_
2007-06-14 18:55
Iago Falqué

Om jag har rätt att svara på frågan så tror jag att han kan acceptera det. Inte mycket speltid den här säsongen i Barça. Stannar han en säsong till och Henry kommer och Bojan flyttas upp så blir det väl knappast mer speltid. Jag tror han kan flytta, nästa år är han 30 år och då tror jag inte United vill värva en 30-årig reserv i Barça som är 4 alternativet.
Deportivo Father.ted
2007-06-14 18:54
Nu gäller det.....
Barcelona Iago Falqué
2007-06-14 18:52
Rambal

Angående Bytet Pigue mot Guddy Jag tror inte att det kommer hända eller Fifty Fifty för att Guddys agent (Farsan) sa ju att han skulle vara kvar minst en säsong till

Vad tror du är det nån chans att han kommer??

Tacksam för svar
Barcelona Abbe_
2007-06-14 18:44
Jag påstod aldrig att vi skulle värva Heinze. Men om ledningen av någong anledning skulle få för sig att värva Heinze så tror jag inte han kommer om United köper Guddy jag tror att han kommer om Barça vill ha han i utbyte mot Guddy.
Ser ingen anledning att värva en 30-årig(?) back som inte ens är ordinarie i United.
2007-06-14 18:37
va skall vi med heinze till ?! vem är han bättre än i back linjen ? barca ska ha tekniska backar som kan spela bollen, om man sätter heinze under press är det garanterat att han skall tappa bollen...

Barcelona Abbe_
2007-06-14 18:32
Bjornee

Då tror jag snarare att Barça får ta steget och lägga budet på Heinze i utbyte mot Guddy.
Barcelona Bjornee
2007-06-14 18:30
Läste att barca kunde vara intresserade av gabriel Heinze. Ingen som tror att dom skulle kunna göra ett byte med united. Pique + Heinze mot Gudjohnsen + några miljoner?
Barcelona Kapten11
2007-06-14 18:23
Ämne: Rambla

Om det är....
Är Roger Milla en av dom stora anfallarna?:)
Barcelona Sóm més que un club
2007-06-14 17:30
Ämne: ÄLSKA BARCA Y MESSI ....
Del Nido vet att Real är intresserade av Alves och han har fâtt vad han har velat varje gâng Real vill köpa. Han har skinnat de pâ hela utköpsklausulen. Den enda som varit i närheten av att var värd de pengarna hittills är Ramos.
2007-06-14 17:08
Älskade Barça

instämmer helt. Yaya toure är intresant men ja har svårt att tro att han är redo för att ta ett så stort steg men helt klart intresant. vet du va De Rossi har för kontrakt med roma nu ?
Barcelona Älskade Barça
2007-06-14 16:56
ÄLSKA BARCA Y MESSI

Ja. De Rossi skulle vara en drömvärvning men det är i princip omöjligt att få han att lämna Roma.
Yaya Toure har jag inte sett så mkt av men det sägs att han är bra. Men allra roligast skulle ju vara att få hem Fabregas, nog för att han inte är någon renodlad defensiv men han är otroligt bra och skulle passa perfekt i Barcelona.
2007-06-14 16:56
Ämne: ÄLSKA BARCA Y MESSI ....
Abbe_

jag vet inte riktigt hur mycket sevilla kräver för alves men det är på tiden att barca visar musklerna på transfer marknaden igen. insämmer att det är helt fel att köpa en annfalla för 300 mille när vi har världens bästa, om det inte finns pengar för en reserv för anfallarna tycker jag att man skall lyfta upp Bojan Krkic.
2007-06-14 16:50
Ämne: Är de något som vi b....
det stämmer men frågan är vem ?
Barcelona Älskade Barça
2007-06-14 16:47
Är de något som vi borde lägga ut pengar på så skulle ju det vara en riktig def. Mittfältare istället för Motta och Edmilson, en som verkligen håller i ett sånt super lag som Barcelona verkligen är.
Barcelona Abbe_
2007-06-14 16:35
ÄLSKA BARCA Y MESSI

Sevilla kräver för mycket för Dani Alves.
Men om Ledningen kan lägga ut ca 30 miljoner Euro för Henry borde de kunna lägga fram pengar till en ytterback för ca 3/4 av summan istället för Henry.
2007-06-14 16:33
det är mcyket prat om Eric Abidal men jag tycker att vi skall satsa för fullt för att få Dani Alves. det var en liknande situation när ramos var på väg ifrån sevilla, då fick real han och nu är han en av ligans bästa mittbackar.
Barcelona Abbe_
2007-06-14 16:20
Unicef

Säger som Rambla. Jag är tveksam om det är en bra idé. Vi fick punga upp 12 milj. Euro för islänningen. Då är det väl värt att ta en tänka och fundera över om det är värt att gå miste om ett par miljoner Euro för att få en talang som kanske håller i Barça om 3-4 år.
Barcelona Unicef
2007-06-14 16:15
tycker lätt vi skall försöka få tillbaks pique i byte mot guddy han visade mot real att han hååler!!!!!!
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2007-06-14 16:15
Ämne: Henk:

Ju mer jag ....
Jo, precis. Visste väl det =)

Dock kan det nog stämma att Rijkaard inte vill ha mer strul från Samu, men det tror jag Samu förstår och det löser dom också.

Att tillägga är ju att de två gångerna Samu varit för het i sina uttalanden är ju i väldigt "pressande situationer". Mitt under firandet av La Liga segern 04/05 och senast efter den "berömda inhoppet". Het situationer såklart men inget försvar. Klart är ju att han gör det inte "bara sådär".

Nesh, jag är hoppfull inför nästa säsong. Den lagsammanhållningen Barca annars så bra besitter tror jag kan hålla i sig nästa säsong med lite nytt, hungrit blod i truppen.

Och sen, vilket lag kan prestera på topp året direkt efter La Liga och CL-seger. Många lag klarar inte äns av att vinna båda samtidigt!
Barcelona Sóm més que un club
2007-06-14 16:11
Tycker även att det är en nackdel inför sommarmarknaden att de andra stora ligorna redan slutat och kan i lugn och ro börja förhandla. De vet även förutsättningarna inför nästa säsong och det är naturligtvis nästan obligatoriskt för att en spelare skall bestämma sig för att gâ till en klubb. (Blir det i primera eller segunda, europaspel i CL eller UEFA eller inte t.ex.)
Tycket att LPF borde ta tag i den frâgan dâ det finns fler nackdelar än dessa ocksâ.
Barcelona Rambla
2007-06-14 16:07
Henk:

Ju mer jag tänker på saken så har jag också svårt att se Rijkaard och Txiki skulle sälja Samu pga den intervjun han gav och lite tjafs i omklädningsrummet. Makes no sense.

Men tidningen EMD propsar ju på att dagligen rykta bort Samu från klubben. Ronaldinho har bla idag berättat om det lilla skitbråket dem emellan. Det var precis som alla trodde en struntsak som är uppklarad för länge sen.

Det allt handlar om är att Rijkaard inte pallar mer struligt beteende från Samu. Vilket vi själklart inte vet om det ens stämmer. Tidningar ni vet. Allt för att sälja lösnummer.
Barcelona T#11
2007-06-14 16:03
Sälja Eto'o? eh :S... vad tänker de med!
Barcelona Rambla
2007-06-14 16:01
Ämne: Gudjohnsen mot Pique....Hm, är jag den ende här som skulle avsky en sådan deal?

Det känns inte bra i magropen att vi ska utveckla en försvarstalang, tappa honom gratis, för att sen byta tillbaka honom mot en spelare vi själva fick betala €12m för.

Usch och fy, Piqué hade sin chans.
Annons: