/spanien/barcelona/forum/23194.aspx/spanien/barcelona/forum/23194.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelonito
2007-05-06 21:46
VILKET MÅÅÅÅL
Barcelona Ghazza
2007-05-06 21:46
Herrejävlar vilken pärla! Enzos första i ligan dessutom. :)

Ang Alves,
Tänk er en backlinje med Milito, Puyol och Alves. Vilka dödarblickar det skulle vara :D
Barcelona Evička
2007-05-06 21:45
Haha, rätt låga odds på det :)
Barcelona Rambla
2007-05-06 21:45
Barcelonito:

Skojar du! Vilken spelare. Laporta, betala vad Sevilla begär bara vi får honom. :D
Barcelona Rambla
2007-05-06 21:44
Ojojojoj vilket jävla mål. Lätt årets mål i la liga. Så snyggt! Håll nu detta Sevilla, till 90:e minuten. Då får gärna Madrid få en feldömd straff. :D
Barcelona Evička
2007-05-06 21:43
Vilket mål!!
Barcelona Nauticus
2007-05-06 21:42
Maresca!!! =)
Barcelona Barcelonito
2007-05-06 21:37
Alves e så sjukt bra att man blir galen... kolla på han...
Barcelona Iago Falqué
2007-05-06 21:23
Villken HÄRLIG kamp det är mellan Dani Alves och Robinho det jag har sett har Dani Alves vunnit det mesta men vi får se :D
Barcelona Warlei
2007-05-06 21:14
vet inte om någon mer en jag bryr sig, men jag tycker det är sjukt kul att se våra (brasiliens) två nya högerbackar i samma match. värkar ju dock som att alves spelar på mitten men i vilket fall. alves liger väl några kliv före ciccinho men hoppas på ciccinho.
Barcelona Barcelonito
2007-05-06 21:00
du e så dum som tror att ja bara har sett en match... orka komma o säga så... jag har sett minst hälften av deras matcher och kan fortfarande inte fatta att Barca inte kan slå dem på hemmaplan ens...
Barcelona Rambo~
2007-05-06 20:57
Ämne: förstår inte hur vi ....
Du är så dum som dömer ut ett lag, efter du sett en match...
Barcelona Barcelonito
2007-05-06 20:42
förstår inte hur vi kan ha så svårt o vinna mot Atletico... de spelar inte bra asså... de saknar en del men ändå.. Torres e inte me ida heller
Barcelona Barcelonito
2007-05-06 20:42
förstår inte hur vi kan ha så svårt o vinna mot Atletico... de spelar inte bra asså... de saknar en del men ändå.. Torres e inte me ida heller
Barcelona DaaniP
2007-05-06 20:37
aah verkligen :P
Barcelona Barcelonito
2007-05-06 20:36
haha skaplig tavla :D
Barcelona DaaniP
2007-05-06 20:35
ojojoj 2-0 espanyol vilken jätte tavla av atletics målvakt! espanyol spelar ganska bra stunntals!
Barcelona Barcelonito
2007-05-06 20:33
:) det e viktigt för oss.. Han e deras bästa mittfältare... dåliga nyheter e däremot att Espanyol fick en spelare svårt skadad och Ito utvisad direkt från bänken.. de leder dock 1-0 mot Atletico
Barcelona Mot Nya Tider
2007-05-06 20:25
Titta titta vad jag hitta:D

Real Betis 0 - 2 Getafe
Utvisad: M. Assuncao,dvs missar matchen mot oss:D
Barcelona M19.
2007-05-06 20:24
Messis otroligt vackra mål går att tanka från länktips.( HQ Mål).
Barcelona Barcelonito
2007-05-06 18:15
Nej han e inte dålig. absolut inte, 34 mål talar sitt klara språk. Men däremot så måste han iaf ha spelat 2-3 år i toppfotbollen innan han tar klivet upp i lag som Barca tycker jag. Sen så e du lite orättviss mot Gudjohnsen. Han har trots allt gjort några viktiga mål och kämpar o sliter när han väl får chansen... tycker det va helt rätt när han kom med kritik att laget inte sliter för varandra också... han spelar på fel position helt enkelt... när vi leder så tycker jag Rijkaard ska släppa in honom som innermittfältare så han köttar och sliter med sin engelska moral som han har..
Delarocha
2007-05-06 17:56
Artan, om du nu är förvånad över att det finns trevliga Cules är det la inte så jävla stor anledning för dig att vara här? Antar att du bara vill "provisera"?... Gå tillbaka till ditt forum eller skriv iallafall nåt av vett för en gångs skull.

Någon som skrev nåt om att han/hon/den absolut inte vill ha Afonso i Barcá, gör man 34 mål i Holland är man bra oavsett vad andra kan påstå. Är helt övertygad om att Afonos hade varit bättre i Eto'o's position än vad Gudjohnsen är, Afonso har teknik som islänningen inte ens skulle kunna köpa för sina pengar han tjänat här. Så vill han nu sitta på bänken en hel del hade jag inte sagt nej, dock så antar jag att det finns spelare av samma klass för samma pris eller billigare. Men att säga nej till Afonso för att han är dålig är bara bullshit.
Barcelona Barcelonito
2007-05-06 15:48
ingen sa att vi vill ha honom i Barca. Sa bara att han e nog bättre än Huntelaar och diskuterade vilken spelartyp man behöver... Jag vill inte ha nån av dem i Barca.. Man måste förtjäna en plats i Barcelonas trupp. Tycker inte att nån av dem förtjänar träna med våra spelare... än
Barcelona Lundello
2007-05-06 15:42
Att ni ens nämner Afonso i barcelona är sinnessjukt.

DE går nog inte att hitta nån som ersätter Etoó.
Men Afonso NEJ!
Barcelona Rambla
2007-05-06 14:43
Suck, inte dessa Henry-rykten nu igen. Orkar inte med dem en silly season till. Varför kan inte media mm respektera att han valde att stanna i Arsenal och låta det vara?
Barcelona Barcelonito
2007-05-06 14:41
håller med Rambla
Barcelona Barcelonito
2007-05-06 14:40
jo håller väl me till viss del men ja menar när Eto'o e borta en månad till Afrikanska mästerskapen nästa år så måste vi ha en som Eto'o som ersättare. Huntelaar passar inte så bra i spelsystemet me djupledspassningar osv. vi kommer knappast till inläggssituationer i vårt spel. Omgivningen spelar inte så att det ska passa Huntelaar eller Trez.
Barcelona Rambla
2007-05-06 14:32
En anfallare som ska vara nr 2 i rangordningen, då är det nog bättre att inskaffa en äldre och lite mer rutinerad spelare. Som man gjorde med Henke när han värvades. Han visste att han skulle få nöta lite bänk och hade inga problem med det. Hungriga unga anfallare som tex Huntelaar är på väg upp i karriären och sådana spelare vill nog hellre till klubbar där de får mer speltid. Det tror åtminstone jag.
Las Palmas culé hasta la muerte
2007-05-06 14:26
Barcelonito

Visst Afonso har varit bra, men vi har redan spelare som har lika spelstil som Afonso. Det jag menar är att om vi ska ha två spelare per postion i ett lag så vill ja inte ha två spelare som är helt likadana. Då vill ja hellre ha en annan spelartyp, Huntelaar är mer target och mer straffområdesspelare än vad Eto´o är osv. Men Afonsos facit är imponerande absolut. Alltså spelare i samma position men olika spelstiler..
Barcelona Barcelonito
2007-05-06 14:22
asså när det gäller Huntelaar tycker ja att vi ska ha Afonso istället som etoos avbytare. 34 mål första säsogen med sämre lag än Ajax
Annons: