/spanien/barcelona/forum/23192.aspx/spanien/barcelona/forum/23192.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona kalle7
2007-05-27 14:46
Varför är det en veckas uppehåll?
Barcelona Evička
2007-05-27 14:45
Det kan inte jag svara på. Har inte kollat på matchen igen, men i matchrapporten är det Deco och inte Samu som får kort.
Barcelona Jay-z
2007-05-27 14:44
Varför raderad ni mitt inlägg på villet sätt va det fantasifullt. Undra bara om nån visst hur vi skulle spela nästa match och min start elva va väl väldigt trolig eller??

Eftersom den inte motiverades tillräckligt, och för att vi vill slippa att andra forumskribenter fortsätter på samma spår. /Redaktionen
Real Madrid Canterano#1
2007-05-27 14:39
Evièka,
Men vad gjorde isåfall Deco för att få ett gult kort i den situationen? Missade bildproducenten det helt eller?
Redaktionen
2007-05-27 14:36
Lägg ner att posta startelvor om ni inte kan motivera dessa ordentligt. Förklara alltså varför laget ska se ut på ett visst sätt, annars kan det vara. Speciellt fantasifulla drömelvor är vi allergiska mot.
Barcelona Evička
2007-05-27 14:36
Canterano#1
Enligt vad som visades på TV-sändningen fick Eto'o ett kort, men bildproducenten tog fel. Det var Deco som fick kort INTE Eto'o. De satte fel namn på skylten i bild. Det händer ibland.
Barcelona RONALDINHO, ETOO, MESSI!!
2007-05-27 14:33
Puyol_Saviola:
kolla mållen på Mitt länktipsen!!
Real Madrid Canterano#1
2007-05-27 14:30
Evièka,
Kan vara så att man redan upphävt hans gula kort eftersom att det såg väldigt billigt ut. Men jag är rätt säker på att han blev varnad...

Sedan undrar man ju vad er skribent Kim Halderot tänker med när han skriver följande: "Halvleken avslutades med ett stenhårt, men ack så perfekt överfall från Belletti. Högerbacken valde att gå in i en situation, och förutom att sikta på bollen, tog han tillfället i akt att sparka till Getafemittfältaren. Bara för att visa vem som bestämmer liksom. Karaktär kallas det."

Idioti kallas det. Han förtjänade minst en varning i den situationen och vad hade Kim sagt ifall Getafe spelaren blivit allvarligt skadad? Det var riktigt fult!

Barcelona Puyol_Saviola
2007-05-27 14:27
Hola Cules,

är det någon som har länk till någon sida där man kan ladda ner målet?

Tacksam för svar och länk :)
Barcelona Evička
2007-05-27 14:20
Ämne: Evička,Rambla//....
Bildproducenterna har inte alltid full koll. Jag inbillar mig att La Ligas officiella hemsida vet bättre, och enligt den fick inte Samu något kort alls, och i statistiken över kort under säsongen har han fyra - ingen avstängning.
Barcelona Rambla
2007-05-27 14:20
Klicka på ficha vid Barcelona - Getafe, så ser ni alla som fick kort i matchen. Ingen Samu nämns alls. Alltså är han inte avstängd. Vi får väl lita på förbundets egna statistik?
Valladolid OrdemProgresso
2007-05-27 14:17
aldrig att Etoó går till Milan! Ni behöver inte oroa er..

Han vill bara till england om han skall åka någonstanns. Inte en suck att han vill till Serie A.. Serie A har en jävligt grym afrikan i ligan typ Muntari. Han är ung vindsnabb och teknisk. Spelar i Udinese. Nej, ojj... Han har tydligen gått till Portsmouth nu. Afrikaner vill inte lira i Milan eller Serie A. Hade Weah spelat idag skulle han lirat i typ United eller nåt. Han lirade i Chelski iofs när det begav sig men då var han inte bra längre. Etoo kommer lira nästa säsong i barca var så säkra! Men efter det blir det england för han.
Barcelona 19
2007-05-27 14:14
Jay-z

Nej, Eto'o är med mot Espanyol.
Real Madrid RMA Persson
2007-05-27 14:13
Evička,Rambla//

Det stod då på tv att han var avstängd. Kanske har jag fel vem vet.
Barcelona Rambla
2007-05-27 14:12
Ämne: Ämne: Nästa m....
NEJ, det gjorde han inte. Deco fick kort, inte Samu.
Barcelona Evička
Nej, han har fyra. Kolla LFP:s statistik.
Barcelona Rambla
Ämne: Nästa match mot Espa....
Hade jag varit du hade jag oroat mig mer för Madrids match mot Zaragoza istället för Barças match mot los pericos. Diego Milito gillar att näta mot er. :D

Ledsen att göra dig besviken, men Samu är inte avstängd mot Espanyol.
Real Madrid RMA Persson
2007-05-27 14:10
Jo eto´o är borta han drog på sig sitt femte gula kort.
Barcelona Evička
2007-05-27 14:08
Eto'o är inte borta, om han inte skadar sig eller något annat händer.
Barcelona Jay-z
2007-05-27 14:07
Vaah har vi Eto'o borta nästa match?? Edmilson kan vi ersätta med motta ingen fara.
Real Madrid RMA Persson
2007-05-27 14:03
Nästa match mot Espanyol lär inte bli lätt för er då ni har tre man borta, Edmilson, Eto´o och RonaldinWHO.
Barcelona Jay-z
2007-05-27 13:54
Robson // Alla era senaste matcher har vart tur. Och vi ska absolut inte snacka om att Ruud fick den på handen i ert första mål för det såg även du.

Gnäller vi på dommarn hehehehe ni gnäller på alla möjliga även på att alla lag hatar real hehehe. Hurru gå lägg dig din åsna

Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-05-27 13:49
Naturligtvis tappade vi lite på slutet 1 man mindre tar på krafterna men det var närmare 2-0 än 1-1 som tarrak säger.

Nån 4-4-2 lär inte Barca spela tills nästa match utan man kör nog på 4-3-3 Iniesta tar väl ronnies plats, skulle spelet inte stämma vilket jag har svårt att tro kanske han gör nån förändring.
Barcelona tarrak
2007-05-27 13:42
Det är väl inget snack om att det var närmare 2-0 än 1-1 och att Barça var det bättre laget. Att då säga att segern var turlig, ja det är väl Madridlogik i ett nötskal.
Barcelona kalle7
2007-05-27 13:41
Robson,
Nej jag menar att ni har haft väldigt mycket tur de senaste matcherna. Sevilla, Espanyol och Recreativo kan jag inte säga att jag tycker ni hade full kontroll över.
Real Madrid Robson
2007-05-27 13:39
Så du menar att ni hade full kontroll av matchen?
Barcelona kalle7
2007-05-27 13:36
Snälla prata inte om tur Robson.
Real Madrid Robson
2007-05-27 13:33
Jag vet att det var osjyst spel men vad finns det att göra åt saken när man gnäller? Det är inte så att det kommer förändra hela matchen ta och svälj det bara så får man hoppas att man ändå vinner matchen vilket ni turligt nog gjorde.
Barcelona tarrak
2007-05-27 13:33
Robson/Att han klagar på domarna, vilket du påstod att det bara var vi som gjorde medans Kviborg är ett föredöme.
Delarocha
2007-05-27 13:31
Det var väl hans 3:e match. Då kan man ju tala om att Beckham är mentalt med tanke på att han blivit utvisad 2-3 ggr i vm-turneringar och em-turneringar och missat straffar.
Jag tror nog inte han är så mentalt instabil som du vill hävda, då hade han nog inte fått chansen i Atletico Madrid.
Ja Barcelona gnäller ju allt på domarna. Hade du kollat på matchen igår hade du kanske förstått oss? Messi kunde ju brytit alla sina ben i kroppen och allt de fick var 3-4 gula kort.
Annons: