/spanien/barcelona/forum/23191.aspx/spanien/barcelona/forum/23191.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid carlos.
2007-05-06 23:43
Tog upp det där p.g.a ni klagade på Ocios utvisning,den var också felaktigt.
Real Madrid Fahed - Gottsunda
2007-05-06 23:43
Jag tycker robinho borde avrättas för detta
Real Madrid carlos.
2007-05-06 23:41
Ok Kim det hade varit intressant om vad du hade tyck om det hänt Barca i motsvarande situation i en sån viktig match,tror inte du hade gillat det då det hade räckt med ett gult.
Hasta luego
Real Madrid Fahed - Gottsunda
2007-05-06 23:40
Kim//

Jag h¨ller fullständigt me dig. Nästa gång nån madrid spelare gör mål ska den fan få rött kort direkt. Fotboll är ett kyrkogård ingen j*vla sport. Så riktigt förbannad jag blir på real madrid och robinho

Puss på dig kim
Barcelona Puyol_Saviola
2007-05-06 23:38
Fattar inte varför man får gult kort för att fira med fansen. så jävla mycket man får betala för att sitta där de sitter. Löjligt.

Om det har att göra med säkerheten så fattar jag fortfarande inte...
Barcelona Kim
2007-05-06 23:37
Ämne: Kim:Robinho hade ing....
Två kort, först för firandet vid publiken, vilket gav ett gult. Att han sen inte har vett att sluta sitt överdrivna festande, utan likt en speedad missbrukare nödvändigtvis ska fortsätta, och tar av sig tröjan, så är det självklart att ytterligare ett kort ska delas ut. Två solklara kort.
Real Madrid carlos.
2007-05-06 23:33
De två stora högst upp nu så det blir en riktigt spännande avslutning.
Lycka till!!!
Real Madrid carlos.
2007-05-06 23:31
Kim:Robinho hade inget gult kort innan målfirandet.
Två gula kort vid målfirandet,först genom att ta av sig tröjan och sedan för att ha sprungit till publiken,det är det som är det sorliga.
Barcelona Ghazza
2007-05-06 23:29
Okej, snart räcker det. Matchen och allt innehåll får gärna snackas om i RM´s och Sevillas forum. Vi vill ärligt talat inte ha in fler vita Einsteins här.
Barcelona Myrran
2007-05-06 23:29
calros.
Det spelar ingen roll vart du spelar i världen. Tar du av dig tröjan så får du gult kort. Hoppar du utanför sarg/reklamskyltarna för att fira ett mål blir det gult kort. Och två gula kort är ett rött. Inte så konstigt?
Barcelona Kim
2007-05-06 23:28
Ämne: Innan ni pratar om O....
Var ligger det sorgliga i Robinhos utvisning? Det är solklart enligt regelverket att gult kort ska delas ut till den som tar av sig tröjan efter ett mål - oavsett om man redan har en varning sen tidigare. Detta är inte okänt för Robinho, utan om han använder en av de få hjärnceller som gavs honom nånstans runt födseln, så behöver han inte drabbas av en sån utvisning. Han har bara sig själv att skylla. Domaren har inget val överhuvudtaget.
Real Madrid carlos.
2007-05-06 23:26
Innan ni pratar om Ocios rött kort så ska ni väl kommenterar det som hände Robinho vid hans mål när han blir utvisad för att ha tagit av sig tröjan och kramat publiken.
79:13 Tarjeta Roja a Robinho.
79:13 Tarjeta Amarilla a Robinho.
78:56 Tarjeta Tarjeta amarilla a Robinho.
Sorliga spanska domare.
Barcelona Criff
2007-05-06 23:24
El Fenomeno9, Tänk dig då om vi hade fått ett utav våra 100 bortdömda mål denna säsongen med oss så hade vi legat ännu bättre till. Du kan inte resonera så.
Las Palmas culé hasta la muerte
2007-05-06 23:23
Nu dags att sova. Vi ligger två poäng före, en match mindre att spela. Getafe på onsdag och sedan måste tre poäng säkras nästa söndag mot Betis. Lurigt motstånd, men kommer vi upp i vår normala standard så ska det inte vara några problem!
Buenas noches culés
Barcelona Criff
2007-05-06 23:22
Real madrid supportar lever så stenhårt på meriter asså. Sjukt. Men jag tror det mesta hänger på oss nu. Om vi bara är taggade och vinner varje match så är det lugnt. Jag tror inte MAdrid kommer förlora så mycket mer poäng för dem jagar nu. Det är alltid lättare att jaga än att bli jagad. VISCA EL BARCA!
Barcelona Ghazza
2007-05-06 23:22
Som Rambla säger, sluta kommentera allt de vita släpar in här. Modsen tar bort det så snabbt som möjligt ;)
Real Madrid El Fenomeno9
2007-05-06 23:21
Kamelen

Det har du FULLT rätt i. Det står jag bakom dej! Det är en femma att officiella sidan går ut och gör grejer men det är en annan emma att domaren bortdömer oss när vi i är i så behov av 3 poäng för att hänga med ligan. Tänk om rela hade inte vunnit över valencia,sevilla ja då 3 poängen från santander hade SPELAT STOR ROLL. Tänk om vi hade de nu hade vi led ligan nu inte sant? Så tänk dej så viktiga de poängen var/är. Tror du inte att BArcas sida hade gjort detsamma om barca hade befunnits sej i EXAKT samma läg då/nu?!
Barcelona Rambla
2007-05-06 23:16
Ämne: Forum moderater vilk....
Håller med!
Barcelona Myrran
2007-05-06 23:14
Forum moderater vilka ni nu är.
Har ni kollat in forumreglerna på Sevilla forumet? Riktigt bra skrivna och täcker en stor yta. Själv tror jag något liknande för oss på Les Rambles skulle göra det ett bättre forum.
Barcelona Rambla
Dags att lämna forumet nu känns det som, det börjar spåra ur. Moderatorer, håll de vita packet borta och culés som inte kan behärska sig. Strunta att gå i taket och kommentera varje skitinlägg.
Delarocha
Oavsett hur duktiga Real är så är det vi som är dubbla regerande mästare, regerande CL mästare och leder årets liga. Så ni kan väl åtminstone utalla er efter säsongen?
Tragiskt dåligt Real spelade innan Guti kom in... Varför fick inte han spela från start. Hade ni inte haft honom hade ni inte gjort ett mål dessvärre.
Real Madrid k!nG
Alla Real Madrid fans som kommer in i detta forum för att hånas eller retas lägg av med det. Det är lågt speciellt då Barca vann sin match och leder "FORTFARANDE" med 2 poäng. Lägg av med det, det är barnsligt och det är inte så Madridistas ska beté sig, bättre kan ni...
Barcelona Kamelen
2007-05-06 23:13
El Fenomeno9

Visst fan kan man vara missnöjd över domslut men att den officiella hemsidan går och ut kritiserar domarna så pass öppet som dem nu gjorde är riktigt pinsamt.
Barcelona Myrran
2007-05-06 23:04
Rizzo
Lindsay Rijkaard. Står i artikeln jag länkade.
Barcelona Myrran
2007-05-06 23:02
sölta
Filma då och då är helt okej, det är en del av sporten. Själv har jag filmat så att motståndaren fick rött. De spelarna jag menar är de som slänger sig gång på gång bara de känner ett lilfinger i ryggen. Spelarna är bland de mest atletiska personerna på jorden och kan inte ta en smäll i ryggen och hålla balansen? Det är det jag irriterar mig på, man kan för f-n stå på benen ändå!
Barcelona Criff
Vid det röda kortet på Ocio, var det någon som såg att linjedomaren blinkade till huvuddomaren efter. Riktigt äckligt gjort.
Barcelona Messi_Ronaldinho
Blir äcklad varje gång Real Madrid spelar match. Vet alltid att domaren lutar åt deras håll. 5 minuter tillägg :S
Frisparken som drogs ut höll på mellan 79-84:e minuten vilket är 5 tillägsminuter. Glöm inte FLERA situationer tidigare under halvleken som plötsligt domaren hade "glömt" bort tex när Luis Fabiano fick rött kort och Robinhos 3-minutersfirande.
Men skönt att Sevilla är borta ur guldstriden nu. Det är Real Madrid med inom kort. =D
Barcelona Karlssoooon
2007-05-06 23:01
vad skulle ni säga om Christian Poulsen i barca tröjan som pivote nästa säsong?? tycker han har varit jättebra denna säsong i Sevilla.
Barcelona RiZzo
2007-05-06 23:01
HEhhe va heter hon??
Så kan man söka på hennes namn..
Barcelona Barcelonito
2007-05-06 23:00
hade en länk men kommer inte ihåg den... har bilden på min dator :D
Annons: