/spanien/barcelona/forum/23189.aspx/spanien/barcelona/forum/23189.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Mamacita!
2007-05-09 19:44
Ämne: Samma sak som förut ....
Hej Myrran!
Jag försökte titta på den .. men det går inte så bra. Förstår inte riktigt hur jag ska ladda hem.. Haru förslag?
Barcelona Myrran
2007-05-09 19:20
Samma sak som förut men du "Ronaldinho, A day in life".
Barcelona Myrran
2007-05-09 19:19
Här kan du kan du ladda ner dokumänteren som SVT har gjort om Barca. Finns en möjlighet att du måste bli medlem vilket går på 2 min och kostar inget.
Barcelona Rambla
2007-05-09 18:31
Ämne: Tjena alla Cules.. n....
Tisdagar och fredagar bla, och sen så är det på Viasport 2 och inte 3.
Barcelona Ordem e Progresso
2007-05-09 17:57
Citerat av Afonso Alves från Aftonbladet:

"Men jag vet att jag måste jobba stenhårt för att någonsin nå upp till hans nivå, säger Afonso Alves."

Han pratar om Ronaldinho! Haha... Det är ju bra att killen drömmer iallafall.
Recreativo Sinama-Pongolle
2007-05-09 17:57
Ja han är väl hetare, i alla fall i åldersmässigt.
Men i år så har han väl inte gjort mer än ca 15?
Barcelona R10 Ronaldinho
2007-05-09 17:44
Barca,Barca, Barcaaa:
filmen finns inte på limewire.
Barcelona R10 Ronaldinho
2007-05-09 17:42
Barca,Barca, Barcaaa:
Filmen finns inte på youtube men jag ska försöka ladda ner den på Limewire.
Har du msn?. så akn jag skicka filmen genom msn
2007-05-09 17:39
Okej här kommer ett svar.
Ezquerro,nu skämtar du väl ändå? Han är ju inte bra.
Saviola tror jag att ni säljer.
Sedan är det inte helt omöjligt att någon utav Ronaldhino eller Etoo är på väg bort..

Sedan att aftonbladet skriver en massa skit vet jag också men även en blind höna kan hitta ett korn.
Barcelona Barca, Barca, Barcaaa!!
2007-05-09 17:37
R10 Ronaldinho
filmen heter :
Ronaldinho a day in his life
Barcelona R10 Ronaldinho
2007-05-09 17:35
Nej men jag skulle kunna hitta den snabbt om du siger vad Ronaldinho filmen heter.
2007-05-09 17:33
har någon länktipsen till Ronaldinhos Nya Film??
Tacksam För svar :d
2007-05-09 17:31
Sinama-Pongolle:
Hur tror du att Alfonso Alves ska spela Förre Ronaldinho, Etoo eller Messi?????.
Och hur ska han vara På bänken förre Gudjohnsen , Saviola eller Ezquerro???
Och "even" Bojan krkic eller Giovanni Dos santos??
Och varför lyssnar du på Aftonbladet?
Tacksam För svar!!
Barcelona R10 Ronaldinho
2007-05-09 17:28
om någon såg dokumentären om Ronaldinho för 2dagar sen så hoppas jag att ni uppmärksammade att de frågade om han hade tänkt att byta klubb till Milan när hans kontrakt var slut, så klart svarade han att han blev glad över att en stor klubb som Milan ville han honom men han TRIVDES jättebra i Barcelona så han tänker förlänga kontraktet:D
2007-05-09 17:23
Tror ni det ligger någon sanning i ryktet om Afonso Alves?
Barcelona Rooga
2007-05-09 17:19
Verkar som att Giuly ledsnat på att vara reserv i Barca nu. Han säger själv att han vill lämna oss. Ja tycker det är tråkigt men förstår honom samtidigt till 100%.
Barcelona Barcelonito
2007-05-09 16:56
skönt o höra.
Lacus Clyne
2007-05-09 16:50
Barca vinner ligan förre Real, Zaragoza kommer sänka dom i Zaragoza.
Barcelona II Barça II
2007-05-09 16:33
Det var en riktigt bra dokumentär om Ronaldinhos liv. Tack ska ni ha! Höjdpunkten med den dokumentären är på slutet när han skriver sin autograf på en Real Madrid tröja :-) . Hoppas verkligen att han stannar kontrakt tiden ut, om inte hela sin karriär.

Visca el Barça i Ronaldinho!
Barcelona Born In Barcelona
2007-05-09 16:17
Alla ni som vill ha Alfonso tänk om!! Det är att slösa pengar att köpa killen. Han går nog för ca 100-300 milj vilket är bortkastade pengar. Alfonso är inte tillräckligt bra för att spela i en storklubb. Han skulle nog passa bra i en fransk klubb, något bättre klarar han inte av.

Hoppass att Real köper han, det vorde skönt att se dem slössa 100-300 milj
Barcelona Jay-z
2007-05-09 16:16
Aaao kan ni sluta skriva om olika värvningar vi ska göra eller ni vill att vi ska göra. Ni beter er som Real supportrar just nu.
Barcelona Barca 666
2007-05-09 16:10
Det enda jag skrev var att OM nån stjärna lämnar tror jag att det blir Eto'o eftersom det som hände tidigare men jag vill absolut inte att han lämnar eftersom det e inte många anfallare som passar lika bra som vår lejon i Barca de enda som skulle kunna ta hans plats e Villa o Henry som jag ser det båda e anfallare som e rörliga samtidigt om man inte får nån av de skrev jag Torres, Trezeguet o Adrino dessa vara OM man tappar lejonet o inte får Villa lr Henry.

Men som de flesta härinne tycker så e det 3 viktiga positioner vi måste först stärka en bra mittback o en grymm vänster lr höger back då Zambrotta kan spela på båda men helst vänster back. I mittfältet hade min favorit spelare hetad Essien (Då Gerrard e omöjlig o få från Pool) lr Alonso men en Essein hade inte varit helt fel gör mål kan spela back om det behövs springer mkt o bra fysiskt samt att vi behåller Motta tycker jag som backup. Spelare som enligt mig bör lämna e OLEGUER (SNÄLLA visst har han hjärtad på rätt plats me kvaliteten att bär Barca tröjan e annan sak), Ezquerro, Saviola lr Guddy inte båda, Guily, Edmilson, Sylvinho.

E ganska säker på att Sr Rijkard har koll på läget o vet vad han vill ha kvar o vad som behövs komma in. Sorry för ett långt txt.

Forza Barca
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-05-09 16:03
Det här börjar bli löjligt hej så länge.
Barcelona fcb_10
2007-05-09 15:58
bästa värvningar abidal/alves
xabi alonso
diego milito7terry
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-05-09 15:58
Vissa tar silly season lite väl långt, kezman gjorde oxo över 25 mål i den hollänska ligan det betyder inte att spelaren kommer lyckas för det.

Lägg ner Alfonso alves ryktena
Barcelona Jay-z
2007-05-09 15:57
Grabbar det ser inte så ljust ut. Trodde verkligen att sevilla skulle minst ta en påäng mot Real och vi har äkliga Atletico kvar hade det vart samma form som förra säsongen hade jag inte vart orolig. Men det känns som vi inte vinner så övertygande som vi ska göra vissa matcher.

Och real spelar nån slags kontrings deffensiv fotboll som möjligen kan funka varje match. Hur ser ni på det hela vi får hoppas på Zaragoza och våran lille bror.
Barcelona Barcelonito
2007-05-09 15:32
nej bara en av dem
Barcelona Barcelonito
2007-05-09 15:30
Tarzzan

just därför ja tycker Sissoko behövs. Han koncenterar sig bara på det han kan. kötta o hjälpa till me hans längd i straffområdet
Barcelona Rambla
2007-05-09 15:29
Ämne: Mina drömvärvningar ....
Varför både Andrade och Milito? Då måste ju några av Rafa, Oleguer eller Thuram lämna. Känns mer realistiskt att endast 1 mittback köps in. Sen tycker jag att Andrade inte varit samma spelare sen innan sin svåra skada. Känns långsammare nu för tiden också.
Barcelona barca_and_me
2007-05-09 15:29
Dagens nyheter att Afonso Alves ÄR på väg till barca för 229 miljoner enligt aftonbladet hoppas att han kommer till barca
Annons: