/spanien/barcelona/forum/23187.aspx/spanien/barcelona/forum/23187.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla
2007-06-20 19:05
Chivu är långt ifrån klar för Inter. Roma har köpt loss Pizzaro från Inter utan att Chivu blivit inblandad. Nog för att förhandlingar förs men ingenting är klart ännu.

Min gissning är att han stannar i Roma nu, annars väljer Roma att sälja honom till Barça. De kan få flera spelare här ifrån som kan bredda deras trupp. Edmilson, Motta, Sylvinho, Belletti tex.
Barcelona Rambla
2007-06-20 18:35
Äntligen har det blivit officiellt. Började bli oroligt ett tag.

Legenden Josep "Pep" Guardiola ny tränare för Barça B.

Visca Pep!
Barcelona Mes Que Un Club!!!
2007-06-20 18:22
H.C Xavier :
har du parabol numret till canalen??
Har inte numret och har inte heller kanalen!
Tacksam för svar
du menar hotbird etcc..
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2007-06-20 18:05
Jag tror vi måste tänka i lite nya banor alltså!

Laporta&Co har nog en hel del grejjer för sig som vi inte äns är närheten av att lista ut.

Kommer säkert komma 1 eller 2 spelare som vi inte alls räknat med men som kommer vara riktigt bra.
Barcelona MESSIIIII
2007-06-20 17:44
Varför lägger vi inte bud på milito backen?
Barcelona simpa = Barca
2007-06-20 17:18
Ämne: Till er som har parb....
va har du för parabol ? lr abonomang viasat lr canal digital ?
Barcelona H.C Xavier
2007-06-20 17:07
Till er som har parbol så sänds matchen mot Mamelodi Sundowns på TVCi (TV Catalunya). Kl 20.10 börjar sändningen
Barcelona MESSIIIII
2007-06-20 17:01
Det vore en dröm att få Daniel alves.
Barcelona simpa = Barca
2007-06-20 17:01
RonaldinhoGaucho10

med ett sådant försvar lär vi vinna allt som går att vinna nästa år. ocj jag tror att bojan och ett biligt nyförvärv kan klara av att fylla luckan som blir när etoó e borta i afrika. de kanske inte gör lika många mål som etoó men messi och ronaldinho bör kunna stå för det.
Barcelona RonaldinhoGaucho10
2007-06-20 16:54
Rambla

jag har hört att barca har lite mer än 500 miljoner kr att spendera på nyförvärv den här säsongen. har du hört de?
sen kommer vi få in lite pengar genom några försäljningar också så den summan på nyförvärv kommer vara mer än 500 miljoner kr..
det jag tänkte mest på var, daniel alves han kostar runt 250 miljoner kr det är vad jag har hört. sen om vi nu ändå värvar milito så bör han gå runt på ´180 miljoner kr sen så läste jag någonstans att yaya toures prislapp låg på 90-100 miljoner kr

värdet på dem här spelarna sammanlagt blir runt 530 miljoner kr. men då har vi minst 2 världs stjänor och en blivande världs stjärna (yaya)

sen är det bara en anfallare som behövs som är en bra målskytt. man kan alltid kolla i brasilien eller argentina, man behöver inte spendera nästan halva budgeten på en gammal världs stjärna som skulle gjort jobbet i barca på ett mkt bra sätt, då tänker jag på henry..

vad säger du om det här ? realistiskt eller?
Barcelona Bjornee
2007-06-20 16:42
Ämne: vilken hemsida kan m....
mms://i2catvserver.i2cat.net/TVC_inter
där kommer barca matchen stremas enligt http://www.myp2p.eu/Weekdays.htm
Barcelona MESSIIIII
2007-06-20 16:41
Ja tror inte vi kommer få daniel alves för vi satsar inte på han. Och han är för dyr. Men dom pengarna är det värt att ha en sån höger back som vi behöver och så spelar vi då zambrotta på vänster kanten. Men vi kommer inte köpa nån höger back vi kommer spela zambrotta till höger och abidal vänster om han kommer?
Barcelona simpa = Barca
2007-06-20 16:12
men om milito kommer s� beh�vs de �nd� v�rvas en v�nster back. vem blir det ? flytta �ver zambrotta till v�nster och k�pa dani alves ?

---------------valdes-----------------
alves-----milito----puyol-----zambrotta

--------------yaya toure---------------

------------xavi---------deco----------
---mesi------------eto�--------ronaldinho

v�rdens b�sta klubb lag genom tiderna har ni d�r :P
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2007-06-20 15:44
Ja, hoppas verkligen. Jag har enda sedan början önskat att Milito skulle komma istället före Chivu.
Tänk er två, stenhårda mittbackar med affrohår och med mord i blicken.

Yaya Toure måstejag faktiskt säga ser äckligt bra ut. Skulle nog passa perfekt som pivote efter att Rijkaard lärt han lite hur det funkar i Barca. Med den tekniken och snabbheten och styrkan så överglänser han både Edmilson och Motta tillsammans(även om jag gillar båda).
När sedan Yaya går upp i anfall så stannar bara Xavi, Deco eller Ini kvar och täcker upp.

Wiie!
Barcelona simpa = Barca
2007-06-20 15:44
kan chivu va vänsterback ? fö isfåall hadde ett köp av både milito och chivu va fruktansvärt bra för barca. frågan e bara om pengarna finns ??
2007-06-20 15:42
Var kommer ni att kolla på matchen idag?
Barcelona Iago Falqué
2007-06-20 15:41
Rambla

Vet du något om Milito och juve Diskutionen har den lagts ner kommer Laporta buda på Milito??

Tacksam för svar
2007-06-20 15:31
Hoppas bara att chivu eller milito kommer till barca för annars blir det trubbel!!!
Ingen annan kan komma o spela för Barca som en av dom skulle göra!! :D
Barcelona Santos
2007-06-20 15:23
ser absolut Milito som ett bättre alternativ än Chivu mycket beroende på att han kan språket och den spanska mentaliteten vilket för vissa spelare kan ta tid att växa in i.....

Men som sagt Chivu är väl fortfarande en favorit=)
2007-06-20 15:18
AA jag tror ochså att chivu är bättre än Milito för Barca, för Milito spelar samma spel still som Puyol och även håret är samma :p
Chivu är en spelare som kan nicka och är väldigt bra defensivt...
Men jag bryr mej inte vem Barca köper, men jag vet att vi måste, absolut måste köpa en av Dom!!!
tror inte att en spelare som Andrade eller Pique skuller vara tillreckligt bra för barca nästa år!!:D
Barcelona barca style
2007-06-20 15:16
Enligt daily mirror ska laporta värva 4 till 6 spelare den här säsongen och de topp 4 är Abidal , chivu , Henry och yaya toure..
Barcelona BARCALONETA
2007-06-20 15:15
Palacios från Boca junior till FC B för 15 mill euro.??? Ustari från Argentinska Inpidiente till FC B ....Någon som har info om detta
Barcelona MESSIIIII
2007-06-20 15:11
Chivu är mycket bättre än milito
Barcelona MESSIIIII
2007-06-20 15:08
Åhhhh jag som ville ha chivu till barca:(:( Han hade allt nick stark bra skott bra teknik
Barcelona Captain Fantastic!
2007-06-20 15:04
Jag tror jag listat ut varför Laporta inte buder på Chivu. Det verkar som att Milito affären med Juve lagts ned, Zaragoza accepterade inte Milito budet på 15 miljoner Euro från Juve och nu har förhandligarna spräckts :)

Kan Laporta ha vetat detta från början? Kan han ha planerat detta? Kommmer han buda på Milito istället? Vem vet, men jag hoppas som f-n! Madrid har gett sig in i budgivningen som vanligt när barca jagar en speciell spelare, de erbjuder Zaragoza 18 Miljoner om jag förståt artikeln rätt. Nu är tiden att hugga för Laporta. Nu är tiden att säkra Militos signatur!

Kom igen Laporta, show us what you're made of! Värva Milito som i mitt tycke skulle passa oss bättre än Chivu.
Barcelona simpa = Barca
2007-06-20 14:40
ser ut som Chivu går till inter nu. kommer laporta agera och leta efter nån annan eller? köpa dani alves ?
Barcelona barca_anfall
2007-06-20 14:27
vilken hemsida kan man följa eller streama barcas match ikväll
2007-06-20 14:11
kolla länktips ohh det blir chaos,,, varför Chivu!!
Neejj chivu kommer at gå till Inter idag enligt Goal.com
2007-06-20 14:09
Rambla:
Eftersom du har så många inlägg och Profilen läst, jag undrar om du är en Redaction eller är det du bara en "normal" Cule som alla andra?
Jag undrar bara..
Tacksam för svar! :D
Barcelona Rambla
2007-06-20 14:04
Hm, varför är forumet stängt för andra lags fans? Känns lite väl onödigt, eller?
Annons: