/spanien/barcelona/forum/23184.aspx/spanien/barcelona/forum/23184.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Abbe_
2007-05-27 20:43
Haha, Madrid vill ha Eto'o!
Tror de på det själva eller? Det var väl efter liga guldet 04/05 som Eto'o snackade skit om Real Madrid i mikrofon inför alla Barçafans :-D
Barcelona Barcelonito
2007-05-27 20:40
hahaha ganska roligt.. Orka ens tänka på att köpa en spelare som skriker Madrid, Cabrón, Saluda al Campeon i micken :D men glöm det. det e bara tidningstrams.
De har gjort klart med Metzelder så Militosnacket ingår också i skitsnacksdelen.

Angående Lampard så kostar han inte mer än 12m € då hans kontrakt kan köpas ut. Billigt billigt. Juve spelar inte i Europa så de kan glömma honom. Hans fru e Catalan, så om han går till Real e det nåt allvarligt fel på den familjen :D
återstår bara Barca, Som jag har sagt innan: lämnar han Chelsea så blir det för Barca.
Barcelona Saviola/Dinho
2007-05-27 20:33
hahaha madrid vill ha Eto'o det kan dom GLÖMMA för att Eto'o hatar dom äckligt mycket han kmr aldrig gå ditt
Delarocha
2007-05-27 20:33
Eto'o?...
De kan de ju glömma.
Efter "madrid cabron" incidenten tror jag inte han är välkommen där och jag tror inte han vill till Madrid...
Las Palmas culé hasta la muerte
2007-05-27 20:32
Vill Madrid ha Eto´o så får nog Calderón börja vakna ur sin dröm för det kommer aldrig att hända! ;-)
Barcelona Gabriel
2007-05-27 20:30
Det står att Eto'o och Gab Milito är madrids preio inför nästa säsong. Lol!
Delarocha
2007-05-27 20:29
Nån som är bättre på Spanska än mig kan väl försöka översätta lite av denna.

Står det att Real vill ha Eto' eller Gabi Milito eller är jag helt ute och cyklar?
Delarocha
2007-05-27 20:27
cule hasta la muerte, håller med. De håller lägsta möjliga klass. Precis som Perlskog och Billy Ohlsson igår. De är bedrövliga.
Barcelona ante´
2007-05-27 20:27
Tycker att det är onödigt med Lampard, vi har ju redan Iniesta, Xavi och Deco.
2007-05-27 20:25
Sport skriver att engelsk media tar för givet att Lampard lämnar Chelsea. Och att Barcelona, Juventus och självklart Madrid är intresserade, prislappen sägs ligga runt 22 miljoner euro.. Inte så farligt dyrt kan man tycka.
Barcelona Gabriel
2007-05-27 20:23
Enligt Sport är vi villiga att lägga ut 22 Miljoner euro för Lampard. Stämmer det så blir jag arg.
Barcelona ante´
2007-05-27 20:15
Kan inte tv4 ta och byta ut Kåmark och resten av idioterna? Är så jävla trött på dom.
2007-05-27 19:44
Barcelonito

Skrämmande isåfall! =) När det gäller Bojan och Catalunya Cup så kan han tyvärr inte lira. Tanken var just att han skulle få spela den men eftersom han blev uttagen till u-21 truppen som samlas imorgon så går det tyvärr inte...
Delarocha
2007-05-27 19:33
Man kan säga att han spelar i världens finaste klubb=D
Barcelona Barcelonito
2007-05-27 19:25
hehe skulle förvåna mig om nån kanal visade den. Angående Bojan finns det bara en sak o säga: 16 år och med en av världens bästa U-21 trupp. Behöver man säga nåt mer?
Delarocha
2007-05-27 19:18
Intressant. Bojan är kunglig=D Detta sänds inte nånstans antar jag:P
Barcelona Barcelonito
2007-05-27 19:16
Delarocha
Katalanska cupen. Barca möter Gimnastic om några dagar. Semifinal. Inget sådär stort men nåt Barca vinner nästan varje år. Det är några katalanska lag som ställer upp. Nu när alla spelare e på landslagsuppdrag så kommer massa talanger lyftas upp vilket e bra tillfälle o se hur Bojan t.ex. klarar sig med Ezquerro o Giuly med sig kanske? lite nya spelare tillsammans med gamla. ganksa bra för de unga tycker jag.
Delarocha
2007-05-27 19:04
Vad är det för nåt Barcelonito. Tell me more.
Barcelona Barcelonito
2007-05-27 19:01
Intressant med Catalunia Cup om några dagar då Bojan, Dos Santos och många andra talanger får chansen att spela mot Gimnastic.
Barcelona Barcelonito
2007-05-27 18:57
culé hasta la muerte

för 3 veckor sen skrev han på chatten att han var Realfan. Det förklarar allt :D
2007-05-27 18:46
Olof Lundh är ute och cyklar! Haha..Han menar på att Zaragoza har inget att spela för om två veckor! Som journalist får man ta me f*n har lite koll på tabellen osv.
Barcelona Barcelonito
2007-05-27 18:30
Här e lite kommentarer som realfansen skrev om våran lille Messi igår på deras sida:

"Men jisses Messi! hur bra kan en fotbollsspelare bli?! han är inte från den här planeten.. "

"espanyol kommer vara taggade, barcelona också, och de lär vinna den matchen, de har ju inte messi avstängd, han är lätt deras viktigaste spelare."

"Han fick sitt femte gula kort idag, men de har ju Messi och det räcker gott och väl så som han spelar! "

:D en fin kille e han Messi :D
Barcelona Barça/
2007-05-27 18:24
Är det några nya ryckten om Daniele De Rossi
till barça?
Forza Barça y MESSI
2007-05-27 18:21
Ämne: Alla cules// Tycker ....
Feyenoord&AJA

Tror ändå att Sport har bättre koll än Marca. Och sen är de som så att domarna lägger upp deras matchprotokoll på nätet, så att alla kan se vilka som har fått gult resp. rött och av vilken anledning. Och där fanns inte Eto´o! Men visst att många tidningar kan skriva fel! ;-)
Barcelona Rambla
2007-05-27 18:02
Herregud vad brittisk press vinklar, tar upp gammal skåpmat och överdriver när det gäller Samuel Eto'o till Liverpool. Snacka om pr-maskin som rullat igång. Känner igen det från spansk press som vid Henry-ryktena förra året.

En massa påhittade citat eller uttalanden som de förvränger och tolkar helt fritt.
Barcelona 19
2007-05-27 17:45
Titta på den här.

Mycket fin med Messi.
Real Madrid rooooobinhooooo
2007-05-27 17:44
vill bara gratulera er för en svår seger då ni hade matchen trots att ni va en man mindre och framförallt messi som fick ronaldinhos roll som han har gjort bättre än ronaldinho på sistone!
Barcelona tarrak
2007-05-27 17:05
Feyenoord&AJA/Nej det tycker jag inte, men det var definitivt Getafespelarna som satte nivån och som tyvärr tilläts göra det av domaren som var alldeles för slapp i inledningen av matchen.

Vad det gäller varningar så är väl LFP:s hemsida som gäller då domarrapporten går till dem.
Barcelona tarrak
2007-05-27 17:00
Barcelonito/Det känns svårt att sia om, men jag tror att årets silly season kommer göra själ för namnet.
Getafe Feyenoord&AJA
2007-05-27 16:59
Alla cules// Tycker faktist alla här att det bara var Getafe som spelade fult, och grisade ner spelet.
Menar ni att ni aldrig gjorde något?

Getafe gjorde självklart också fel, men inte menar ni väl att ni står över alla andra lag? Getafe gjorde mer fel, men Barca gjorde fel även de.

culé hasta la muerte// Jag har alltid funderat hur alla de här hemsidorna har skrivit fel då det gäller de varnade spelarna, Marca, As har alltid någon seplare som inte blev varnad. Eller någon som blev varnad, men som inte står på sidan. Vem skall man lita på, Lfp.es, lagens hemsidor?

Är det så svårt för tidningarna att hålla reda på det?

// Gristafered. Sebastian, som INTE hejar på Real. Obs! Getafe VAR en pena till Real.

Annons: