/spanien/barcelona/forum/23154.aspx/spanien/barcelona/forum/23154.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca 666
2007-05-10 22:51
Glömde säga all heder för Getafe ni gav aldrig upp på Camp Nou heller ni log under med 3-0 så gör ni 2 mål som tog er vidare hade ni förlorat med 5-0 där så vet man inte men ni förtjänar all heder grattis till final platesen.
Barcelona r.Hyder
2007-05-10 22:50
Jag är väldigt upprörd över resultatet. Men Getafe är så värda att gå vidare, eller vi är absolut inte värda att gå vidare. Vi visar ingen vilja, inget passningsspel, inget kämpande då tycker jag att vi får skylla oss själva. Det är upp till spelarna att vara motiverade och tända, och en profisionell spelare ska kunna göra det i alla matcher och inte klampa ihop som alla gjorde ikväll. Försvaret var under all kritik, och mittfälltet fick inget fäste. Deco skulle vara riktigt bra att ha ikväll, men vi kan inte vara beroende av någon så jävla mycket. Pinsamt! Och oj vad folk kommer mangla en imorgon!

Visca El Barça!
Barcelona Karlssoooon
2007-05-10 22:50
Ämne: ahahaha....
fuck off
Barcelona Meley
2007-05-10 22:48
Hoppas dom lär sig något av den här matchen. Inte för att jag tror det, känns som att självförtroendet sjunker sakta men säkert för varje dag som går.
Real Madrid Diego88
Spärrad
Barcelona Barca 666
Jag fattar inte hur en spelare som OLEGUER kan få bära våran fina tröja enda anledningen e att han e catalan med honom i backlinjen släpper man in så här många mål sen e det inte bara honom man e sur på i kväll utan hela laget hur kan man vara så dåliga när man vet en final plats även om cupen inte har större betydelse står på plats mycket fel på motivationen blan spelarna. Jag tror de flesta skulle hålla med mig om att vi behöver färsk blod i truppen även om det betyder att vi kanske tappar en stjärna men spelare som verkligen måste bort nu e Guily som missar för mycket, Oleguer, Ezquerro, Edmilson, Sylvinho, Gio, en av Saviola lr Guddy.

Behåller vi dessa spelare så kan man bygga ett nytt lag runt de: Ronaldinho, Messi, Xavi, Iniesta, Puyol, Eto'o.

Dessa spelare skulle jag vilja se i Barca nästa säsong: Essien, Abidal, en bra mittback, samt en hyffsad backup anfallare till kanske Robben då han kan oxå spela på kanterna skulle Ronnie lr Messi bli skadade.

vilken lägg match grabbarna gör ikväll ingen av de skall vara stolta att bära den fina tröja de har på sig.

Forza Barca
Barcelona Tompa
Någonting är ruttet i laget, annars klappar man inte ihop på det här sättet. Värsta av allt är att alla Madridfans hånskrattar åt oss nu - vilket faktiskt är befogat.

RIDÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Getafe Feyenoord&AJA
2007-05-10 22:47
Det här är mitt största ögonblick som Getafesupporter!

Synd dä man inte kunde se matchen...

BTW, tack för matchen!
Barcelona Criff
JAg hoppas Sevilla eller Valencia tar titeln, dem enda värdiga lagen i min mening. Båda storlagen har spelat Segunda B fotboll.
Barcelona Miranda
alltså det finns inte ord... vem bytte ut våra killar mot urdåliga kopior?
Barcelona Sürer
Håller med RonaldinhoGaucho10 till 100 procent .. bättre att göra som arsenal att spela med unga hungriga spelare som ger allt för att visa upp sig och få chansen.. vårt B-lag hade presterat mkt bättre än vad killarna gjorde idag .. messis drömmål till ingen nytta :S
Real Madrid AC Milan ¦ 1899 ¦ Ricardo Kaká - K22 ¦ R99
2007-05-10 22:46
Spärrad
Barcelona Meley
2007-05-10 22:46
Tack, matchen är slut!
Barcelona Barçalady
2007-05-10 22:45
Det är deras jobb att vara taggade till tusen. De ska skämmas! Jag för min del ska genast mejla och skälla ut dem!
Barcelona Tompa
RonaldinhoGaucho10:
Jag är som alla andra här inne fruktansvärt besviken på lagets insats, det finns helt enkelt inga undanflykter. Angående ditt förslag om att satsa på fler canteraspelare till nästa säsong så håller jag med dig. Det är ju inte vilka dussinlirare som helst som finns där.
Barcelona Barcelonito
Vi möter dem i ligan snart.. DET HÄR kanske hjälper BARCA o visa på Camp Nou vart skåpet ska stå
Barcelona Barca
2007-05-10 22:44
hahahahaha!!!!!! fan va sjukt.. jag kollade nyss på resultatet.... det är omöjligt!!!!!!!! men det är härligt att se ett sånt lag som Getafe (som aldrig ger upp)... hoppas barca-spelarena lär sig nåt av den matchen....
ta det lungt grabbar!!! det är bara att garva åt det här, och aplådera Getafe....

hoppas att vi klarar ligatitteln.... trots att vi inte försänar den....jag tycker att Sevilla borde vinna den ,ärligt talat......
Barcelona The Dynasty (2004 - ?)
2007-05-10 22:43
Det är otroligt hur vi sedan årskiftet spelar uselt mer eller mindre varannan match. Vinner vi ligan tycker jag vi får skatta oss minst dåligast i Spanien, inte bäst i Spanien (inget annat lag har varit bra direkt).
Barcelona Barcelonito
2007-05-10 22:42
Alla gå in på Getafe redaktionen och gratta dem... det förtjänar dem
Iniesta=El Genio
Måste dock säga att Getafe varit riktigt giftiga av det jag sett, och skappat många lägen i andra halvlek,första halvlek var ju bildproblem, och deras anfallare Guiza är riktigt riktigt duktig.
Barcelona Barcelona81
Jag hoppas att Barca fansen visar sitt missnöja gentemot Barca spelarna de närmaste dagarna!!!!!!
Barcelona Holländaren
De här människorna tjänar mer pengar per år än vad jag lär göra över hela min livstid. De ska inte behöva motiveras, de bör vara professionella nog att klara det själva. Det här är inte acceptabelt. Ok, ok om man inte är taggad till tusen och kanske förlorar med ett eller kanske på sin höjd två mål, men fyra? Det är för dåligt.
Barcelona RonaldinhoGaucho10
jag tycker att nästa år ska vi göra som arsenal gör. det vill säga att spela med våra unga hungriga spelare ist för dem här fjantarna..

tycker ni det vore bättre med unga hungriga spelare som vill visa upp sig?

Barcelona Messi_Ronaldinho
2007-05-10 22:41
Att folk inte ger hjärta med tanke på att de tjänar 500 000 - 1 000 000 kr per vecka. Man ska fan inte vara försiktiga i slutskedet. Pinsamt och spela fotboll för enorma pengar men inte prestera ett dugg. Tjuvaktigt ! ! !

Grattis Getafe. Ni förtjänade avancemanget !
Real Madrid [RealMadrid- R9 Ronaldo]
Spärrad
Barcelona Miranda
adiiL, 88min
Barcelona Barcelonito
Kan förnedringen idag va bra? NU MÅSTE Eto'o,Ronaldiho och många andra visa att de e bra spelare... NU MÅSTE DEM visa lite heder och varför de har BLAUGRANAS tröja på sig... Lite heder skulle inte skada vissa av Barcas spelare...
Iniesta=El Genio
2007-05-10 22:40
Fy fan va tamt!! Överbetalda divor.
Vad fan är det som händer med mitt kära Barcelona? Det har totalt sett varit en dålig säsong. Pinsam insats ikväll.
Barcelona Leo_Messi19
Alltså, seriöst? trodde det var ett jävla skämt när jag slog på text-tv eftersom jag inte haft tillfällighet att se matchen,
Vågar man ens fråga hur bra backlinjen har varit?
adiiL
Hur lång tid har det gått?
Annons: