/spanien/barcelona/forum/23150.aspx/spanien/barcelona/forum/23150.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Älska BARCA!!!
2007-07-06 15:53
Men ja vet att han kommer skriva på för BARCA! Vem ska vi annars köpa Andrare nää slö är han! Milito!!
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-07-06 15:52
Älska BARCA!!!

Inget är klart än!, av att döma av sidan elmundodeportivo.es så förhandlas det.

Ta inte ut segern i förskott.
:D
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-07-06 15:50
Berzzz:

Du glömde Eric Abidal, och två canteranos med stor potential, Bojan och Giovanni, som flyttas upp till A-truppen.

Nästan omöjliga frågor det där.

Jag tror att Rijkaard kommer att köra Yaya som DM. Henry och Eto'o, Messi kommer att få minst 75% speltid var och en. Fram till jul så är schemat fullspäckat, liga, CL och landlagsspel. Så det är bara bra om Henry får lite återhämtning med tanke på hans ryggproblem förra säsong. Messi behöver också vila mellan varven.

Hm, jag som trodde vi spelat 4-3-3 tills nu. Byta?

Milito är inte alls klar.
Barcelona Älska BARCA!!!
2007-07-06 15:49
Jag är så glad att Milito är klar för BARCA!!!
Barcelona reffaN
2007-07-06 15:48
Jag tror att barcelona kommer att byta spelsystem till 4-3-3
anfallet kommer att bestå av leo messi och henry
Som släpande forward kommer ronaldinho att agera, mellan mittfältet och anfallet kommer han att passa med sin passningsskicklighet och bra skott.
Mittfältet kommer att bestå av touré,xavi och deco
bollvinnandet kommer touré och xavi stå för, och xavi kommer även att vara den stora härföraren på mitten.
med Decos nya omgivning på mitten så kommer han att få koncentrera sig mer på anfallsspelet vilket han är mycket bra på. Som tränaren Frank sagt "när deco är på humör så kan jag sitta lugnt och njuta"
Om milito kommer in i backlinjen så lär det bli centralt med puyol som för tillfället är skadad och kommer med största sannorlikhet att missa säsongsupptakten och kanske någon match av la liga.
Berzzz
2007-07-06 14:58
Ville bara titta in och gratta er till ett väldigt lyckat i mina ögon Silly season!
Milito(inte helt klar men snart),Henry och yaya.
Riktigt duktiga spelare tycker jag som kommer gör ert redan starka lag ännu starkare.

några frågor bara om ni kan besvara?
Tror ni Yaya tar plats i startelvan? om ja isof på vems bekostnad?
Tar Henry plats i startelvan? isof på vem bekostnad?

så, hoppas på svar!

Mvh/En Liverpool supporter
Barcelona r10_ronaldinho_ronnie
2007-07-06 14:57
vad tror ni om bojan krkic och giovanni dos santos tror ni dom har stor chans att bli kända spelaree =)???
2007-07-06 14:57
blend:

Som alltid vid sådana här förhandligar så är aldrig sista ordet sagt förän man skrivit kontrakt med spelaren. Hör Roma av sig, är villiga att sänka priset, så tror jag nog att Barca lyssnar. Tror inte ett ögonblic på att Chivu föredrar Inter, utan han vill till Barca, samtidigt som han givetvis vill ha en bra lön. Problemet för Barca är ju att de inte är beredda att betala mer än €14m för honom. Först då är de villiga att kanske höja lönen lite. Vi får se vad som händer.
Barcelona r10_ronaldinho_ronnie
2007-07-06 14:56
Lägg ner att spamma, och försök redigera ditt inlägg istället för att skapa en massa nya. /red
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-07-06 14:49
Robinho, Ikerman

Är det inte en fråga för Valencia folket?
Barcelona ante´
2007-07-06 14:48
Ghazza: Du kanske menar Diego Capel.
blend
2007-07-06 14:47
Rambla

Har nu läst att Milito är det man satsar på nu skiter man i Chivu nu ellr för att jag läste ditt inlägg där Roma har tagit kontakt med Barca kommer Barca ändo satsa på Milito om Roma ändo sänker Priset på Chivu ??

Tacksam för svar
Barcelona Samuel_Etoó#9
2007-07-06 14:46
Så här står det i Juves silly season om Milito

"Sport.es: Gabriel Milito kommer skriva på för Barcelona. Budet på €17 miljoner plus Esquerro och Motta tilltalar Zaragoza. Juves slutgiltiga bud på €14 miljoner räcker inte. Zaragoza har varit tydliga med att Juventus varit först i kön och att man inte förhandlat med Barca förrän man vetat vad Juve skulle erbjuda"

Kanske Milito är klar?
Real Madrid Robinho, Ikerman y Nistelrooy | Hala El Madrid!
2007-07-06 14:44
Är inte Mata klar för Valencia?
2007-07-06 14:41
Robinho:

Jo, han kanske borde tona ner sina uttalanden till pressen lite. Det verkar som om han känner sig lite osäker och försöker göra sig mer populär. Han borde lära av Laporta, som nästan aldrig uttalar sig om spelare på det sätter utan låter Soriano och Txiki sköta den biten.

Ghazza:

Det var inte vår Toni Calvo? Han spelar ju ytter. Annars kan det vara Madrids Juan Mata, han är liten och jag tror att han är vänsterfotad.
Barcelona Ghazza
2007-07-06 14:40
Öhm, trodde det var ganska uppenbart, men spanien såklart =)
2007-07-06 14:38
Ghazza

Du kan börja med att säga vilket u-20 landslag? : )
2007-07-06 14:38
Rambla (Anims Puyi)

Jo, och det är ju inga stora pengar. Du fattar itne hur irriterade alla madridistas är på honom. Killen ljuger hela tiden: "Vi har överenkomelser med Cesc, Robben och Kaka, dom kommer nu i sommar". JA MEN TJENARE.

Barcelona Ghazza
2007-07-06 14:35
Jag såg en liten kille i u-20 laget som såg riktigt bra ut. Glömde tyvärr namnet. En vänsterfotad kvick spelare. Någon kunnig som kan fylla i lite?
2007-07-06 14:33
Pep Guardiola har också varit aktiv lite i det tysta. Han har redan värva 3 spelare till Barca B. För några dagar sen Eneko Fernandez från Zaragoza. Nu har han värvat två ytterbackar till truppen. David Córcoles (Valencia B) till höger och Victor Espasandin (Ponferradina) till vänster. Alla tre spelare är 22-23 år, bra med lite rutin.

Bra jobbat Pep!

Robinho:

Aha! Jo, men det är lätt hänt. Tyckte väl att jag hade sett rätt. Så Calderón tänker vara envis och tjurig och inte ge med sig? Det förstår man väl att Getafe vill ha ersättning när Schuster säger upp sitt kontrakt.
2007-07-06 14:31
Rambla (Anims Puyi)

Jo, Kviborg hade läst fel.
2007-07-06 14:30
el Flaco:

Det är nog dags att ha inse att ingenting längre borde förvåna en när det gäller den mannen. :D

Förresten, stod det inte nyss som rubrik att Calderón HAR betalat? Har de sen ändrat rubrik eller är det jag som är snurrig?
Barcelona barca style
2007-07-06 14:26
alla ni säger att fabregas kommer aldrig att gå till madrid YOU NEVER KNOW men jag själv tycker att han bör stanna i Arsenal några säsonger till.
Barcelona el Flaco
2007-07-06 14:22
Jag tycker bara det är kul att de, precis som du säger, skämmer ut sig. Jag tror inte för en sekund att Cesc kommer flytta till Madrid. Därför tycker jag det är kul med alla skriverier det kommer bli här på svenskafans.

Sen så är det också kul att de är ute efter Saviola, en spelare som aldrig lyckades eller platsade i Barca och som kräver en gigantisk lön. Calderón måste verkligen vara desperat.

PS: Förvånad över att Real Madrid och Calderón skämmer ut sig offentligt? Du känner inte din Calderón, du. Var har du varit det senaste året? :P
2007-07-06 14:17
el Flaco:

Jo visst, men jag förvånas över hur de väljer att offentligt skämma ut sig så hela tiden. Hur kan de ha fått för sig att Cesc någonsin skulle en överväga att spela för dem? Jag menar, en katalan som gått genom hela canteran i Barca, och som växt upp och fostrats att verkligen hata ärkerivalen sen modersmjölken. Skulle han vara så korkad att han vände hela sin släkt och alla sina vänner ryggen och riskera relationerna med dem för lång tid fram över, bara för att spela för det skitlaget? Skulle förvåna mig väldigt mycket om han valde det när han vet vart hans riktiga hem är någonstans.
2007-07-06 14:14
Måste säga att ni verkligen har imponerat under silly season. Det är 3 (4) perfekt värvningar. Önskar att våran ledning kunde få sin tumme ur *** och börja värva. Eller i allafall göra klart med en tränare.

Sen vet jag självklart att Cesc aldrig komemr spela för Madrid. Vissa säger att vi ska komma ihåg Figo. Men den karln var itne föd di katalonien.
Barcelona ronaldinhogaucho_fcb
2007-07-06 14:14
vi kan drömma om att c.ronaldo ska komma till oss men han har ju drömt om at få spela med oss=)
Barcelona el Flaco
2007-07-06 14:05
Rambla//

Äsh, låt de drömma. Vi kan ju njuta av att läsa alla drömelvor i Madrid-forumet med Fabregas i rollen som spelfördelare. Ser redan fram emot det :)
2007-07-06 14:00
Jaså, Cesc är Madrids nya mål nu? De kan ju glömma att han vill spela för dem. Det finns inte på kartan. Han stannar i Arsenal minst några säsonger till, när han sen vill tillbaka till Spanien, då vet vi alla vart han vill. :)
Barcelona Myrran
2007-07-06 13:56
el Flaco

Jo, han kom loss några gånger då han ut till vänster i Dinho position. Tror Barca kommer använda han så, tror faktiskt inte vi går i från 4-3-3 systemet. Om vi gör det så kommer vi nog spela 4-4-2 med 2 offensiva yttrar som säkerligen skulle passa dos Santos också.
Annons: