/spanien/barcelona/forum/23130.aspx/spanien/barcelona/forum/23130.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ante´
2007-06-09 23:27
Madrid har flytet med sig i år det är bara att konstatera att dom har spelat bra.
Barcelona Evička
King_raul förresten , om du är kvar, har du en aning om varför ni stänger ert forum för andra än madridistas hela tiden? Det är ju mer stängt än öppet. Inte för att det finns så hemskt många vettiga människor att snacka med där, men ändå....
Barcelona Messi_89
tur...kommer fram till spanien sent på lördag kväll..så var rädd att man skulle misssa matchen.....är 99% säker på att real tar guldet nu...supertaggade spelare som verkligen ger allt nu...möter ett mallorca som inte har något att spela för med real är en match från guldet och hemmaplan...killa knäpp ihop händerna och be till GUD och sen är det bara att vänta på ett mirakel...
Barcelona kalle7
2007-06-09 23:26
Känns helt för jävligt just nu. När klockan stod på 87 och det var 2-1 till Barca och Zaragoza trodde man ju självklart att vi skulle kunna avgöra själva i sista omgången.

Vi får skylla oss själva, fattar inte att vi alltid backar hem rent för tidigt istället för att döda matchen offensivt. Kan inte heller fatta hur Real madrid kan ha sån tur omgång på omgång på omgång på omgång.
Barcelona ante´
2007-06-09 23:25
Blir så trött på media och alla real fans som klagar på Messi. Det blir aldrig något liv när real fuskar till sig mål.
Barcelona Evička
2007-06-09 23:24
Söndag kl 21
Barcelona Messi_89
2007-06-09 23:23
ska barcas och reals sista match spelas på lörd eller sönda nästa vecka??
Barcelona Evička
2007-06-09 23:23
Ämne: Var är Rambla när ma....
Mm, jag undrar om inte Rambla tog det säkra för det osäkra och flydde. Ingen dum idé faktiskt.
Barcelona M79
2007-06-09 23:22
VARFÖR ???????????

Trodde Barca hade en gjuten plats för honom. Vad har förresten hänt med Marquez ? Ursäkta att jag e dåligt påläst
Barcelona Captian Fabuloso Cave Of Hair.
2007-06-09 23:22
Helt ärligt så hade jag nästan en känsla av att ett 2-2 mål skulle komma för Espanyol. Det låg i luften så att säga.

Man ska defenitivt inte klaga på Rijkaard. Han spelade exakt likadant som i första och det lönade sig bra, då vi anföll lika mycket. Bytet av Oleguer? Det frågar ni er. Såg ni inte tacklingen Gio fick, det är anledningen.

Oleguer då? Ja, vad ska man säga? Sälj? Arkebusera? Spela i C-laget? Ja, inte fan vet jag, men inte är han bra nog att spela för detta lag!

Lagets kämaprinstas var stort. Först på boll, stor press på bollhållarn, men skärpan i avsluten saknades.

Guddy förtjänar minst lika mycket skit som Oleguer. Tänk om han satt nicken i slutet.

La pulga. jag skulle inte sälja den killen för alla pengar i Fort Knox. Älskar honom för evigt. Vilken vinnare!!!!!!!!!!
Barcelona Gaucho_10
2007-06-09 23:21
Jaha grabbar, vad ska man säga, ville vi verkligen vinna den hära matchen, jag menar, hur länge skulle inte median hålla på och kalla barcelona för fuskare, och det är bara att buga och applådera för Reals säsong, de har varit fantastiska, de förtjänar verkligen att vinna, men vi tar de nästa år :)
Barcelona Tan
2007-06-09 23:17
Deppa inte ihop allt för mycket nu. Jag vet, det är fruktansvärt surt just nu men vinner vi inte i år så gör vi det nästa år. Vi har haft en tung säsong när det inte riktigt stämt. Men vi lär ändå bli åtminstone två.

Förövrigt håller jag med Holländarens sista kommentar. Det är en laginsats.

Visca Barca
Barcelona Holländaren
Utan förluster kan man inte njuta av segrar.
Barcelona barcalover 3
TUNGT TUNGT TUNGT !!!!!men de bara glömma bort de här grabbar..Hoppas ba att ingen av anfallarna lämnar laget..föurtom giuly och ezquero !släng dom!men bara vi har trion kvar och får in yaya toure och en ytterback så ska madrid få verkligen se vilket lag som är bäst..dom har haft turen med sig iår men dom lär inte ha det igen...VISCA EL BARCA !!!!3
Barcelona Ghazza
2007-06-09 23:16
King_Raul,

På semester en vecka eller så.
Barcelona Barca Ginga
2007-06-09 23:15
Jag är så genuint ledsen och tom. Vafan skall man säga...

Nya tag i höst
Real Madrid King_raul
Var är Rambla när man vill prata med honom?

Barcelona Tompa
Vårt enda hopp är nu att ett mirakel sker i Madrid. Men ärligt talat har jag extremt svårt och se hur ett supertaggat Real ska tappa poäng på hemmaplan.

Tyngsta kvllen på åratal....
Barcelona Tompa
Vårt enda hopp är nu att ett mirakel sker i Madrid. Men ärligt talat har jag extremt svårt och se hur ett supertaggat Real ska tappa poäng på hemmaplan.

Tyngsta kvllen på åratal....
Barcelona Ghazza
Dock, Mallorca fick 0-0 mot Sevilla. Hur än matchen var så är det ett bra resultat. Vi får se, det enda vi kan göra är att vinna vår match.
Barcelona ante´
Tycker självklart att det var dåligt gjort av Oleguer, men tycker att man vinner och förlorar som ett lag. Vi borde ha punktat matchen i ett tidigare läge.

Det kanske var karma som spökade: Goda gärningar genererar god karma och onda gärningar ond.
Tänker på Messis mål.
Barcelona Barça-Ronnie10
2007-06-09 23:14
Zaragoza gör en jätte match och Milito bröderna glänser matchen igenom. Gabriel Milito måste vi bara köpa tycker jag.

Det här är vårat eget fel ingen annans, jag fattar inte varför Rijkaard envisas med att försöka stänga matcherna när vi bara leder med ett mål gör ett till och sen stäng matchen.

Oleguer, jag kan inte beskriva hur besviken och arg jag är på han. Toppmatch efter toppmatch så ställer han till det och endå så spelar han matchen efter det. Sälj honom eller låt honom inte spela viktiga matcher. Nu är det bara att hoppas på Mallorca och Maxi men det verkar inte särskillt troligt i dagsläget.

Visca el Barça!
Barcelona Holländaren
2007-06-09 23:14
Det är en klar poäng. Barcelona sköt 25 skott. Det här är lika mycket de som avlossade skottens fel som de som slarvade där bak. Vi vinner som ett lag och förlorar som ett lag, igen.
Més Que Un Club!
2007-06-09 23:12
Alltså alla sitter o gnäller på Oleguer... Okej han är nog världens SÄMSTA försvarare, men vafan gör t.ex. Etoo som missar chanser, Gudjohnsen som gör en katastrofal match... Det skulle behövas ett till mål men barca var för nonchalanta efter att de gjorde 2-1 målet.. Det är föör jäävligt!!!!!!
Barcelona M79
Håller med Messi_89, zappade mellan matcherna o Reölspelarna var tokiga i alla domslut som gick emot dom. Spelarna krigade verkligen tillsammans medan Barca mest lallade runt. Dock hade de räckt om inte Oleguer stått o sovit på sin kant.
Stackars resten av backlinjen som gör helt rätt...
FAN
Spanien Ichi
sölta: "Som Maradona skulle sagt, vi låter sköldpaddan komma undan."

måste varit sig själv han pratade om ;)
Barcelona Zamboza
Oleguer är värdelös. Men ska man skylla på någon så är det ju Rijkaard som låter honom spela. Han spelar i Barca enbart för att han är katalan.
Barcelona Edmilson
2007-06-09 23:11
Så jävla lessen nu.

Stör mig på att panelen i tv4 me Backe i spetsen säger att en 19årig kille e stämplad för livet p.g.a av ett mål. känns ju så jävla dåligt bara...
Barcelona Tompa
2007-06-09 23:10
Fruktansvårt tung kväll,hittar knappt ord för att beskriva min frustration. Oleguer? Kommentarer överflödiga.

Varför har Real allt i egna händer inför sista omgången? Enkelt uttryckt - de senaste månaderna har marängerna gjort mål i slutminuterna, Barca har släppt in mål i stället. Varför, varför?
Barcelona pharoahe
2007-06-09 23:10
otroligt besviken är man men barca förtjänar nog inte att vinna dom ända stora matcherna man vunnit i år är mot zaragoza och sevilla
Annons: