/spanien/barcelona/forum/23128.aspx/spanien/barcelona/forum/23128.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona RonaldinhoGaucho10
2007-05-24 18:26
vet någon vilken klubb som tjänade mest pengar 2006? finns det någon länk? tack på förhand.

Barcelona Tompa
2007-05-24 18:25
Tilläggas ska att jag utgår från att Rijkaard har funderat ut ett spelsystem där det finns plats för såväl REM som Henry om han nu anländer.
Barcelona Tompa
2007-05-24 18:23
Om nu Henry köps in hoppas jag verkligen inte det innebär att Messi bänkas. Själv vill jag inte på några villkor köpa in en anfallsspelare som gör Messi till bänkvärmare. Det finns bara inte.
Barcelona Barcelonito
2007-05-24 18:20
Rambla

Att han skulle betala Zaragoza att vinna mot Sevilla betyder indirekt att betala dem att förlora mot Real veckan därpå... Han har ingen skam i kroppen, Han får Uniteds Glazer att se ut som en ängel :D
Barcelona Rambla
2007-05-24 18:10
Den där Ramón Calderón är ju en lustig figur. Han säger att han inte kan se något fel i att betala ett lag för att slå ett annat lag. När det gäller Atlético Madrid säger han: Vi övervägde inte ens tanken då vi ansåg inte det behövdes.

Han skyndar sig att tillägga: Jag ser inget fel med bonusar så länge det handlar om för en vinst och inte för en förlust. Jag ser inga problem med detta.

Hehe, vilken figur. :D
adiiL
2007-05-24 17:56
Ämne: Eftersom Rijkaard ha....
Om fallet blir så kan man ju växla mellan anfallarna varje match o byta mkt o så alla e ju i hööööög klass. Men tycker endå att Messi ska spela så mycket som möjligt.
Barcelona M19.
2007-05-24 17:50
Ämne: Eftersom Rijkaard ha....
"Messi på bänken?"

INTE EN CHANS.
Barcelona Barcelonito
2007-05-24 17:30
Eftersom Rijkaard har erkänt att han är intresserad och var nära att värva honom förra säsongen så har han nog alltid haft sina idéer om hur de ska spela med honom. 4-4-2? Messi på bänken? knivigt

Marcel Jansen verkar va nästan klar för Bayern.
Barcelona H.C Xavier
2007-05-24 17:27
Angående Saviolas erbjudande av nytt kontrakt så hoppas jag han lämnar Bosmanfall eller inte. Känns som om han bara tänker på pengarna. Sen så är han ju inte vad han en gång var.
Barcelona H.C Xavier
2007-05-24 17:24
Ämne: Helt ärligt så tror ....
Vart ska Henry spela någonstans?
Barcelona H.C Xavier
2007-05-24 17:23
Hoppas absolut inte att vi värvar Heinze. Kollade på de 3-4 sista omgångarna i premeier league samt FA cup finalen och han är enligt mig en usel back. Inget spelsinne och en horibel passning spelare, ingenting för Blaugrana
Barcelona Barcelonito
2007-05-24 17:20
Helt ärligt så tror jag att Henry kommer till Barca till nästa säsong.
Tänk er Ronaldinho, Messi, Eto'o, Henry i samma lag :S
Barcelona kalle7
2007-05-24 17:16
Karzan,
Svenskafans är ju bra. Sen finns ju alltid fotbollskanalen.se även om jag inte gillar dom!
Barcelona João Pinto
2007-05-24 17:15
Jag läste precis att Barca är intresserade av Heinze, vilket faktiskt gjorde mig lite orolig. Så bra är han ju inte, han är en godkänd vänsterback men usel som mittback. Så om han nu värvas så hoppas jag innerligt att det inte är för att spela honom bredvid Carles!

Vad det gäller mittbackarna Milito och Andrade så tycker jag att båda är mycket dugliga, personligen skulle jag välja Andrade pga av hans grymma huvudspel.
Barcelona Karzan
2007-05-24 17:13
Halåå kan ni några bra fotbollsidor där man kan läsa nyheter
Barcelona Karzan
2007-05-24 17:12
Ämne: Kom över ett klipp s....
hur ser man den
Barcelona Barcelonito
2007-05-24 17:07
haha sett klippen i Barcas omklädningsrum innan o massa andra av deras träningar och samlingar o massa annat, roliga är att Deco är nästan alltid sist ut på träningar och kommer småsent verkar det som för o byta om till matcherna :D
Delarocha
2007-05-24 17:00
Hoppas faktiskt att Saviola skriver på som 3:e anfallare, att Barcá värvar en ny som kan sitta lite på bänken och kanske plocka upp Bojan och ge honom o Saviola en hel del tid i Cuperna.
Las Palmas culé hasta la muerte
2007-05-24 16:50
Fc Barcelona / Ronaldinho//

Eto´o har gett en intervju till Marca där han kallade två människor för "imbeciles" = fånig, dum, larvig. Så journalisten frågar om det är någon lagkamrat han syftade till, Eto´o svarar att det inte är så. Att det är en journalist och en annan person. Sedan får han frågan om han kan till 100 % säga att han kommer att vara kvar nästa år? Eto´o svarar att han med all säkerhet och utan tvivel är kvar nästa år, och i det svaret så kommer han in på Laporta, hur väl han har alltid uppfört sig osv. men även Rijkaard.

Något kortfattat! =)

Delarocha

Saviola har inte skrivit på nånting än så länge. Det har frågats en del krings hans framtid och det enda han säger är "Inga kommentarer". Så vi får helt enkelt avvakta och se vad El Pibito beslutar.
Delarocha
2007-05-24 16:49
Akiljo, Kaka får inte plats i vårt system...
Barcelona M19.
2007-05-24 16:46
Kom över ett klipp som rullar på Barca TV, med lite klipp från Barcas omklädningsrum.

Visca el Barca.
Barcelona akiljo
2007-05-24 16:45
Köp in Kaka...
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-05-24 16:44
Nån som vet vad Eto'o säger och vad dem frågar honom ?

Delarocha
2007-05-24 16:40
Någon som vet om Saviola skrivit på kontraktet Barcá gav honom för 2 veckor sedan.
Se länktips.
Barcelona Rambla
2007-05-24 16:02
Iago:

Ja du, jag vet faktiskt inte. Det är nog ganska så stor risk att Heinze värvas, ja om han själv vill till Barca så klart. Själv är jag väldigt nyfiken på Marcell Jansen som sagt. Det är sådana värvningar jag vill se. Men men, vi får se vad som händer.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-05-24 16:01
Rambla

Its a deal.
:D
Las Palmas culé hasta la muerte
2007-05-24 15:58
Karzan//

Kolla länkarna som vi har på denna fina sida. Titta till vänster så hittar du "Länkar" gå in där..
Barcelona Rambla
2007-05-24 15:51
Ride:

Gabi Milito har ju varit bland ryktena en hel del faktiskt. Det är bara priset som avskräcker tror jag. Sen så kan det ju vara så här, att de spelarna vi sitter och jiddrar om inte alls är de som de verkliga målen för ledningen. Kan vara rökridåer och så värvar man några spelare det knappt har pratats om. :D

Ok, överenskommet. Vi avvaktar och ser hur Andrade presterar i den matchen. Det hade annars varit underbart om Verdú eller Cristian gick och avgjorde den matchen i slutminuterna. Drömma måste man ju få göra. :D
Barcelona Iago Falqué
2007-05-24 15:49
Rambla

Rambla tror du att G.Heinze kommer till Barca själv vill jag inte det :d ser inte honom som en bra ersättare vad tror du tror du att han kommer ??

Tac´ksam för svar
Barcelona Karzan
2007-05-24 15:47
Kan nu några bra fotbollsidor där man kan läsa nyheter
Annons: