/spanien/barcelona/forum/23123.aspx/spanien/barcelona/forum/23123.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Daninho_7
2007-05-22 12:10
yesteves; ok så man får inte vädra sin åsikt?
varför skriver ni ens krönikor om man inte får tycka till om dem? hahahaha

sen att jag inte får säga att jag tycker att Barcelona (MITT LAG) är bättre än ngt annat lag, i Barcelonas eget forum? shit.. vart är världen påväg..
Real Madrid Yestevez
2007-05-22 12:08
Daninho_7

Real slog ur underläge eftersom de var downtalkade hela säsongen. Alla pratade om hur dåliga dom var men dom fortsatte prestera bra resultat.

F.ö. Daninho_7 så får du lägga av med att hoppa på Realredaktionen och kalla dom fjortisar och framförallt sluta hävda att Barca i år är ett bättre lag då de varken vunnit något el clasico eller leder ligan. För hittills i år har Real varit bättre och det måste man inse om man kan något om fotboll. Ett lag är inte bra bara för att de har Ronaldinho, Eto'o, Messi på topp.
Barcelona Daninho_7
2007-05-22 12:08
king_raul; alltså är du helt slut?
vadå vinner ligan lätt, ja det blir ju jättelätt när jag sa att ni har ligan i era egna händer smartass.

haha vadå alla? jag sa att madridistas över lag (osv INTE ALLA) och det gäller dessutom bara dem på svenska fans, lite skumt annars att man låter en i redaktionen missrepresentera hela erat forum, elr vad tycker du?
Real Madrid King_raul
2007-05-22 12:07
Rambla,
Till skillnad mot vissa här inne har ju du humor!
Vi ska lägga oss mot Deportivo så ni kan jämna ut pris-skåpet på ert snart utbyggda nou camp. :)

Real Madrid King_raul
2007-05-22 12:05
Daninho_7,
Men när ska det fastna någonting i din skalle?
Alla ser inte det som läggmatch. Vakna.
Varför bryr du dig? Ni vinner ju ligan lätt eller hur?

Barcelona Rambla
2007-05-22 12:03
De kommer att bli utspelade. Varför? För att Barcelona normalt sätt är ett lag som är klasser bättre. Cupmatchen 4-0 var en läggmatch. Hela Barcelona tyckte synd om Salgado som dagarna innan hade gråtit ut i pressen över hur orättvist behandlade Real Madrid hade blivit när Barcelona skulle få spela finalen av CdR på marängernas hemmaborg. Dock tycks Salgado ha missat att det var hans egna cirkuspresident som hade ansökt hos förbundet om att finalen skulle spelas där. He he he...
Barcelona Daninho_7
2007-05-22 12:01
king_raul; suck, barcaglasögon? hahaha det är ju precis så alla ser det när dem säger att atletico lägger sig, ur en synvinkel där allt måste gynna real madrid
Real Madrid King_raul
2007-05-22 12:01
Yestevez,
Ledsen att du fick ta skiten för resten culés som kommer in och drar alla över samma kant.
sorry.
Barcelona Daninho_7
2007-05-22 12:00
Yestevez: hur slog real madrid ur underläge när barca har en man mindre? hmmmm
Real Madrid King_raul
2007-05-22 11:59
Yestevez,
Daninho_7 tolkar saker med stora barcaglasögon så du behöver inte ens kommentera saken.
Nu till något annat, Getafe matchen. Den har kommit lite ur fokus efter er monstervinst men vad tror ni om detta svårtippade motstånd? Dem verkar ju köra en "varannan-match" policy...

Barcelona Daninho_7
2007-05-22 11:59
haha okej så du menar att real amdrids redaktion är fjortisar? kan jag iofs hålla med om efter den där krönikan, så du hade delvis rätt där!

och svar ja; barcelona är bästa laget när dom har hela laget.
Real Madrid Yestevez
2007-05-22 11:58
Ämne: Ämne: king_ra....
F.ö. King_raul så är du en jobbig jävel. Ett inlägg lades just av en Madridista på ert eget forum när han beklagar sig över sådana som du som bara går in och hoppar på folk för att de inte tycker som du. Du hoppade på mig där inne helt utan anledning.

Om du nu kallar dig vanlig Madridista som inte tror på läggmatch varför fick du mig att tro det isf med ett inlägg på ert forum innan du efter att ha fått skäll lugnade dig lite och tänkte; "Jag kanske inte behöver vara otrevlig mot honom för att han håller på Barca" och sen skrev att du inte trodde det var läggmatch.

Var inte så jävla hostile, det gäller även vissa Barcafans.
Real Madrid Yestevez
2007-05-22 11:54
Var inne på Realforumet och frågade fansen där om Anderssons krönika som ju var vad ska man säga, ganska dorky. Han var visst ny skribent och det var inte direkt nån som kände till om krönikan var menad ur ett ironiskt perspektiv eller om den var allvarlig. Kan ju vara så att det var menat som självironi för att driva med de som på allvar tror på läggmatchscenariot så vi ska ju inte lasta Andersson för något nu innan vi vet vad han egentligen är för en kille. Nog om det.

F.ö. vill jag även motsäga Daninho_7 som hävdar att när Real och Barca ställer upp med bästa laget så vinner Barca alltid. Tyvärr är det inte så lätt. Det skulle fortfarande bli väldigt jämna matcher och man vet aldrig hur ett el clasico slutar. I år vann Real Madrid de inbördes mötena, och det ska de ha beröm för, för de slog ur underläge båda gångerna.
Real Madrid King_raul
2007-05-22 11:51
Ämne: king_raul

är gans....Ha ha ha, du är ju bara för mkt.
Okej så de fjortisar som häller vatten på din kvarn trycker du fram i rampljuset men alla andra Madridistas som inte tror det var en läggmatch är bara "vanliga" fotbollsintresserade?
Wow du var ju dummare än vad jag trodde.
Men lycka till, klart ni vinner allt mot allt och alla ni är ju barcelona, det bästigaste laget i hela världen.

Och för din info är det inte samma "vote" fråga på Spaniens framsida som Real Madrids.
Barcelona Daninho_7
2007-05-22 11:47
inte ens atleticos egna fans tror på "läggmatch".

säger bara som följer; den/dem som tror att atletico la sig mot barca för att förstöra för real madrid helt enkelt inte har en aning om vad fotboll handlar om.
Barcelona Daninho_7
2007-05-22 11:45
king_raul

är ganska övertygad om att "merparten" som deltagit i omröstningen inte ens är madridistas, snarare folk som hänger på spanska delen av svenska fans över huvud taget, så det argumentet höll ju inte direkt vatten.
Real Madrid King_raul
2007-05-22 11:45
Nej precis som barcafans bor de flesta i asien men de häckar absolut inte på svenskafans.com
det är vi överens om?

Barcelona Sóm més que un club
2007-05-22 11:44
Ämne: Daninho_7,
Vart får....
King_Raul:
Merparten Madridistas (om du med det avser RM-fans) bor inte i Spanien.
Real Madrid King_raul
2007-05-22 11:43
Om du kollar "vote" frågan på vår förstasida ser du att 24% tror det var en läggmatch. Alltså INTE merparten.

Barcelona Daninho_7
2007-05-22 11:42
suck, hur många madridistas från spanien tror du hänger i erat forum/på svenska fans?
klart jag syftar till madridistas här på sidan.

att en kille i eran redaktion sedan skriver att atletico och resterande madridbaserade lag har lagt/kommer att lägga sig för att göra livet surt för real madrid? alltså herre gud.. jag är inte ens intresserad av att diskutera ämnet det är ju inget annat än skrattretande.
Real Madrid King_raul
2007-05-22 11:38
Daninho_7,
Vart får du din information ifrån?
I Spanien (där MERPARTEN Madridistas bor) pratas det INTE särskilt mkt om läggmatch. Tar du däremot fjortonåriga svenskar som "merparten" madridistas behöver jag inte fråga mer.

Visst, jag blir trött på de svenska "culés" som går in och skriver att Madrid vinner med mutade francodomare men jag tror inte merparten culés i katalonien går och tjatar 60år gamla konspirationsteorier.

Barcelona Daninho_7
2007-05-22 11:35
sen den där smaklösa krönikan, det var bara ett plus i kanten, riktigt smaklöst.
Barcelona Daninho_7
2007-05-22 11:34
vart jag vill komma? hela poängen med mitt inlägg är att madridistas över lag tror på en läggmatch, vilket är rent ut sagt patetiskt, fattar inte varför man måste ta till sådana patetiska medel när man har ligan i egna händer, helt onödigt.

det är la liga, inte serie a, spelare lägger sig inte, domarna mutas inte och lagen dopas inte.

INGET lag hade stått emot barca i söndags, inte atletico, inte real.

DET är vad jag vill komma fram till.
Real Madrid King_raul
2007-05-22 11:30
Daninho_7,
Ja vi hade ju inga spelare borta i höstas?
Ta av dig barcaglasögonen.
Förstår inte vart du vill komma, barcaseger alla ggr? Menar du just förrgår kl.22?
Historiskt sett är det ganska jämt inbördes möten.
Vunna pokaler är något helt annat.
Men om du berättar vart du vill komma...

Barcelona Daninho_7
2007-05-22 11:21
ja men vem som helst (utom du tydligen) fattar att jag menar i dagsläget, inte då när vi hade massa spelare borta.

real madrid med sitt bästa lag på plan, mot barca med sitt, slutar med barca seger alla gånger.
Real Madrid King_raul
2007-05-22 11:20
Daninho_7,
Bortaplan, Nou Camp. Gick bättre hemma.
Barcelona Daninho_7
2007-05-22 11:17
3-3, ni kunde inte ens slå oss med en man mer, good call ;)
Real Madrid King_raul
2007-05-22 11:15
"vi slaktade atletico fair and square, och skulle gjort precis samma sak med patetiska maränger."

Har för mig ni fick er chans i höstas och för några månader sedan?

Barcelona Daninho_7
2007-05-22 11:07
grymt viktig vinst över atletico nu senast! gulddrömmen lever i allra högsta grad!

med det sagt.. så vill jag bara kommentera real madrid reaktionens milt sagt PATETISKA försök att få det till en läggmatch, och den PATETISKA "krönikan" där Peter Anderson (Real madrid red.) rent ut av slaktar Pichu (som gjorde en horribel match, visst) men att sedan antyda att det nu är Getafe som kommer lägga sig mot Barca i deras nästa möte.. suck.. säger bara suck..

1. om du skulle förlora en match med flit, skulle du förlora den med 6-0?
2. tror du på fullt allvar att en professionell fotbollsspelare skulle ge bort en så pass viktigt match (elr ngn match över huvud taget?)

suck, att ens antyda ngt sånt på en sida där fans av la liga på ngt sätt ska samsas och prata fotboll..

vi slaktade atletico fair and square, och skulle gjort precis samma sak med patetiska maränger.

Visca Barca!
Barcelona Rambla
2007-05-22 11:03
Ämne: Nou Camp större, men....
Omöjligt att svara på. Precis som det står i artikeln så är det ju arkitekter som får lämna in förslag på hur det ska se ut. Eftersom detta tills idag ännu inte har publicerats så kan man bara spekulera.
Annons: