/spanien/barcelona/forum/23120.aspx/spanien/barcelona/forum/23120.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona diiinhho
2007-05-19 13:56
jag ska åka ner till spanien i sommar och hinner med den sista matchen

Gimnastic - Barcelona ;)

så kan någon va snäll och säga vart gimnastics hemmaplan ligger ?

tack i förväg =)
Barcelona Barcelonito
2007-05-19 13:32
aa men utan Puyol kan vi inte vinna ett skit kan ja tala om för dig... Giuly varför gör du så mot oss?
Barcelona barca_and_me
2007-05-19 13:28
vinner barca i veckan så tror jag att de kommer att vinna ligan hoppas att de vinner!!!
Barcelona barca_and_me
2007-05-19 13:28
vinner barca i veckan så tror jag att de kommer att vinna ligan hoppas att de vinner!!!
Barcelona Myrran
2007-05-19 13:25
Man kan väl också lägga till att ungefär hela laget har ryktas lämna också.
Barcelona Barcelonito
2007-05-19 13:20
Saniin

hehe lite snabbt´, de här har länkats med Barca: Robben, Terry, Lampard, Abidal, Jansen, Albelda, Klose, Villa, Militobröderna, Forlan, Jorge Andrade, Matterazzi, Alonso, Sissoko, C. Ronaldo, Trezeguet, Palacio, Elmander :D, Ustari, Dani Alves... Listan kan bli mycket längre :D hahaha
Barcelona Myrran
2007-05-19 13:17
Saniin

Rijkaard har ingen direkt blogg som han skriver sin önskelista i men några spelare det har ryktas om är:
Henry, Lampar, Robben, Terry, Oscar Ustari, Milito bröderna, Rodrigo Palacio, C.Ronaldo, W.Sneijder, K-J Huntelaar sen mängder mer.
Barcelona Saniin
2007-05-19 13:02
E det någon som kan skicka en länk där det står vilka nyfövärv som rejkard vill ha och någon som är nära tacksam för svar
Barcelona kalle7
2007-05-19 12:42
För helvete Guily, pajja inte en av våra viktigaste spelare =/ Visste inte själv vilken match det var :) Var inte så insatt i spansk fotboll de åren, var mest engelsk då. Förstår att det blev sådana glädjescener om matchen var så viktig!
Barcelona Rambla
2007-05-19 12:26
Det verkar som om Guily är lite väl ambitiös på träningarna. För några veckor sedan sparkade han ner Deco så denne fick vila 2v. Igår var Guily framme igen och gjorde så att Puyol fick lämna träningen på La Masia i förtid med smärtor. Han har blivit röntgad, tack och lov så upptäckte man inte några benbrott. Frågan är hur svåra smärtor han har när han spelar i morgon kväll. För nog lär Puyol spela oavsett hur ont han har?
Barcelona Rambla
2007-05-19 12:18
Det stämmer att Baraja gjorde bägge Valencias mål. Jag minns inget vidare när det gäller något bråk, bara att det var lite tjafs vid slutsignalen. Valencia-spelarna var säkert ganska så besvikna att tappa CL-kval i 88:e minuten, vilket jag kan förstå. :)

Jag minns dock att vi hade sopan Dutruel i målet, att Simao var oduglig och fick byta redan i halvtid mot Xavi.
Real Madrid Real Madrid 4 Ever
2007-05-19 12:01
Rambla

Hehe tack för svaret och NEJ det kan inte bli bättre ;)
Barcelona Rambla
2007-05-19 12:00
Ämne: kalle7

Jag undrar....
Hyfsat viktig match kan man väl påstå. Med det resultatet tar Barcelona 4:e platsen i ligan och får därmed kvala till CL medans Valenica kommer 5:a och missar CL-kval. Lagen kommer på samma poäng men Barça har mycket bättre målskillnad. Lägg där till att det var säsongens sista ligamatch, dessutom så avgör Rivaldo på en osannolik bicycleta i slutminuterna. Kan det bli bättre?
Real Madrid Real Madrid 4 Ever
2007-05-19 11:50
kalle7

Jag undrar om det var någon viktig match eller nått liknande för dom är riktigt glada efter varje mål?
Barcelona kalle7
2007-05-19 09:59
Se och njut!
Barcelona PILMA
2007-05-19 09:31
om han skulle komma till barca det är nån som ingen kan inte ta haand om typ RAMOS SALGADO CANNAVARO HELGUERO MARCELO M:TORRES INGEN AV REALS ELR SPANSKA FÖRSVARE KAN INTE TA HAND OM
hoppas han kommer att få spela nångång i EL CLASSICO MED MIN KÄRE BARCA
VISCA EL BARCA CONTRA EL ATM LA DOMINGO
Barcelona PILMA
2007-05-19 09:08
om du bokar de hos JOGA BONITO min kompis har bokat det och åkte inte dit men snart ska han dit
27/MAY/07..ska han dit ville hänga med han så det gick inte du kan träffa även en av de här vem som du väljer får du träffa

Footballers featured in the TV adverts include Ronaldinho, Fabio Cannavaro, Ronaldo, Adriano, Robinho, Mark Bresciano, Robbie Keane, Cesc Fàbregas, Wayne Rooney, Zlatan Ibrahimović, Shinji Ono, Thierry Henry, Ruud van Nistelrooy, Carlos Tévez, Hidetoshi Nakata, and Cristiano Ronaldo mer info.......
Barcelona PILMA
2007-05-19 09:02
boka en biljett till de redan nu
Barcelona kalle7
2007-05-19 08:00
Det börjar dra ihop sig, imorgon smäller det! Jag längtar som f*n!
Las Palmas culé hasta la muerte
2007-05-18 23:25
Rambla

Härligt! Eto´o säger precis som han tycker och känner (på gott och ont! =) ). Han sa även detta idag; "Tenemos que echarle cojones" vilket betyder att "Vi måste ha stake nu" han syftar detta till nästakommande match mot Atletico självklart! =)
Barcelona Rambla
2007-05-18 22:51
Igår Ronaldinho och idag lejonet själv.

Eto'o: "Me quedo en el Barça y no sólo porque tenga contrato"

Jag vill stanna i Barça och inte bara för att jag har ett kontrakt.

Ett gäng journalister fick utan att fråga om Samuels framtid ett riktigt scoop att skriva om.

Kan det bli vackrare? :D

Ac Rossoneri:

Jag är beredd att hålla med. En fantastisk mittback när han är i form. Just sådana mittbackar jag personligen föredrar. Puyol är lite mer en blandning av "no nonsense"-mittback, rensar upp bollen på läktaren, likväl som han kan gå till attack och göra en elegant helikopterfint och spela fram till en målgivande passning.
Barcelona Messidinho 10
2007-05-18 22:41
Vi måste försöka hålla kvar så många talanger som möjligt. Hatar o se andra klubbar ta talanger som har uppfostrats hela sitt liv i klubben. Olmo är väl en framtida a-lag spelare så han måste nog få känna på d i någa cupmatcher så att han inte byter klubb han också. Bojan och Dos Santos är ju självklara till nästa säsong, förmodligen inte i startelvan för det kommer ta ett tag tills dom når upp dit, men i många cupmatcher.
Las Palmas culé hasta la muerte
2007-05-18 22:34
Håller lite med Rambla här (Inte för att jag tycker ont om dig Barcelonito! ;-) ). Engelsk press har inte haft ett rätt sen Alan Shearer gick till Newcastle 1996! :D Som Rambla säger så e dom jädrigt opålitliga. Men självklart skulle Terry bli en bra värvning.

La Cibeles

Tror Castilla får det jädrigt tufft att hänga kvar. Antingen blir det Alaves lr Castilla, Las Palmas verkar hänga kvar. Las Palmas är fjärde bästa laget i andra delen av serien så...
Barcelona Ac Rossoneri
2007-05-18 22:31
Vem är världens bästa mittback??
Enligt min åsikt så tycker jag Nesta är bäst...
Han gör försvarsspelet att se enkelt ut och han gör det roligt att beskåda....

Sedan finns Terry,Puyol,Cannavaro
Ramos kan la bli bland dom bästa om 1-2 år!
Barcelona Rambla
2007-05-18 21:16
Ämne: Rambla

Njaa, för....
Tja, kanske ni klarar det. Ser lite bättre ut jämfört med Barça B.

Saken är väl den att Castilla under några år nu varit lite "äldre" och lite mer rutinerat än vad Barça B varit. Barças lag känns lite för tunnt och lite för unga spelare. Speciellt inför denna säsong då flera viktiga spelare lämnade, bla Christian, Verdú, Rodri och några till. Denna säsongs lag känns mer som ett juniorlag som ska försöka hävda sig mot seniorspelare i Segunda B. Lite väl tufft kanske.
Barcelona Rambla
2007-05-18 21:09

Ge dem ti....
Haha, ni riskerar att åka ner till Segunda B. Annars kan man väl tycka att Barça kunde betala tillbaka lite och låna ut spelare eftersom Madrid lånade ut Thaer och Jeffrey.

Det är pinsamt hur man slarvat med Barça B den här säsongen. Visserligen byttes minst halva laget ut med många unga spelare till denna säsong, men man borde ha insett faran lite tidigare och försökt göra någonting åt det.
Barcelona Rambla
2007-05-18 20:53

hehe nej n....
Självklart respekterar jag vad du anser, inga problem :)

Ja som det nu ser ut så hamnar nog Barça B i Tercera division vilket i sin tur innebär att Barça C nog kommer att upplösas och slås ihop med Barça B, då de två inte kan spela i samma division. Läget är riktigt illa, speciellt för de lite mer lovande spelarna i Barça B. Hur många är sugna att spela i Tercera? Risken är att några talanger söker sig till andra klubbar om de inte flyttas upp. Jag tänker främst på spelare som Marc Valiante, Marc Crosas, Olmo och några till. Dos Santos och Bojan kan jag inte se att man bara låter gå någon annanstans. Det finns inte.
Barcelona Barcelonito
2007-05-18 20:48
Rambla

hehe nej nej nej... vi tjafsar inte... Vi tycker bara olika o respekterar va du säger o vill..
angående de två så har de faktiskt sagt det i intervju... Tidningar påstår inte att de har sagt så under nåt möte lr nåt, utan de har själva sagt det till media...
Blir vi av med så många spelare som vi tror, så behövs det ju killar nerifrån att komma upp... Vi kan ju inte köpa 5-6 spelare.. Så det e dags o köra på just Marc Valiante, Bojan, Dos Santos. De måste ingå i truppen iaf nästa säsong..
Barcelona Rambla
2007-05-18 20:40
Barcelonito:

Ok, jag vill inte tjafsa med dig men det är fortfarande opålitliga brittiska tidningar som påstår att spelarna har sagt allt detta. Jag tar inte det på riktigt allvar.

Personligen ser jag hellre att killar som Marc Valiante får chansen att visa upp sig istället, även om det kanske innebär att vi skulle vara sämre ett tag framöver.
Barcelona PILMA
2007-05-18 20:39
har du träffat nångång din drömmsfavoritspelare?
har du fått uatograf av honom ?
känns lite könt det kan du också göra redan nu det är bara och anmälla dig i JOGA BONITO !!
mer info..
Annons: