/spanien/barcelona/forum/23114.aspx/spanien/barcelona/forum/23114.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ghazza
2007-05-20 20:36
Öka takten sista kvarten! Kom igen Recreativo försök skaka om Madrid det sista!
Edddie88
2007-05-20 20:35
Vinst det enda som gäller i kvällens match, Madrid borta är ingen lätt match.
Barcelona PILMA
2007-05-20 20:35
ja nästan 20 minuter kvar kom igen nu Recreativo
Barcelona Mot Nya Tider
2007-05-20 20:34
Härligt! En till balja nu Recreativo, kom igen Uche!
Barcelona PILMA
2007-05-20 20:34
Recreativo koim igen nu
Barcelona Mot Nya Tider
2007-05-20 20:33
Straff! Kom igen nu Recreativo!
Delarocha
2007-05-20 20:19
Tror dessvärre inte Real kommer tappa några poäng i den här ligan. Inte för att de spelar så enormt bra men de får ju alltid in ett mål eller två oavsett.
Synd också att domarn dömer bort en solklar straff som hade kunnat ändra matchen.

Det enda jag kan glädja mig åt är att Ramos har stått för århundradets sämsta avslut:) Hahaha, tur att man inte har en sån pajas.
Las Palmas culé hasta la muerte
2007-05-20 20:16
Se om det gnäller lika mkt på domaren nu som de har gjort hela jävla året. Det har klagat konstant under detta år och själklart ska det betala sig nu i slutet av ligan..De är äckligt och skrämmande att se..Men men..Nu måste vi fokusera på vår match o se till att vinna denna ikväll..
2007-05-20 20:09
Cadena Ser har haft sin första liverapportering från Vicente Calderón...Vädret är inget vidare verkar det som då det spöregnar! Starelvorna ikväll ser ut som följer:
Barcelona: Valdés, Zambrotta, Puyol, Thuram, Gio, Edmilson, Deco, Xavi, Messi, Eto´o, Ronaldinho

Atletico: Pichu, Seitaridis, Zé Castro, Eller, A.Lopez, Maniche, Luccin, Jurado, Petrov, Galletti och Torres

Personligen tycker jag om att inte Perea är med då han alltid storspelar mot Eto´o...Men sen som jag skrev häromdagen så petar Rijkaard Iniesta vilket jag inte gillar..
Barcelona Rambla
2007-05-20 20:07
Om ni tror att Recre ska vända kan ni tänka om. De gick just miste om en solklar straff.
Barcelona T#11
2007-05-20 20:03
fyfan vad nevös jag är. real leder och det känns inte som om barca vinner ikväll, vi får hoppas på att recreativo gör mål annars ser det väldigt mörkt ut för barca :(
Barcelona Barcelonito
2007-05-20 20:02
Han har ju sagt att han inte vill spela i Itanilen pga. det som hände mot Roma.. Rasistkommentar o sånt
Barcelona Rambla
2007-05-20 19:58
Haha, rikspuckot Bojan Djordic i studion även denna helg. Bojan, det heter dator, datorn och inte datan din obildade maräng. :D

Hm, är rädd att Zambrotta kanske lämnar om vi får Abidal. Låt Milan få Abidal så tar vi Jansen istället.
2007-05-20 19:55
Usch, 1-0 till Madrid i halvlek. Man får hoppas att Uche kommer in och rör om lite i grytan och att Cazorla kommer loss lite i andra..Annars ser det kört ut! Men men..Annat som bör uppmärksammas är att det verkar som Abidal har åkt till Saint Tropez för att bestämma sig antingen för Barcelona eller Milan - se länk! -.
Barcelona Barcelonito
2007-05-20 19:54
Lite allsvensk spel från Recreativo... Lång boll till forwards, tillbaka spel och långboll bakom backlinje vid hörnflaggan o inga avslut... Precis som Allsvenskan... Real spelar däremot bra o aggresivt
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-05-20 19:52
Delarocha

De laget som spelar bra håller tv4+ kommentarorerna alltid på :D.
Delarocha
2007-05-20 19:25
Kul o höra kommentarorerna på tv+. Undra vilka dem två håller på i ligan...
Barcelona Eva (red)
2007-05-20 19:13
OK, nu lägger vi ner stavningstjafset. Det är OK att folk som inte har svenska som modersmål skriver här men alla - även Saniin - ska läsa igenom sina inlägg innan de postar dem. Orkar man över huvud taget skriva får man också orka kolla att stavning och grammatik är så bra som möjligt. Det betyder också att man sätter ut punkt och stor bokstav.

Tyvärr kan jag inte skriva från red.forumet, men spärra kan jag göra utan problem.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-05-20 18:52
The moment of truth is upon us hehe fan va larvigt,men skämt åt sidan jag är rätt avslappnad inför matchen jag tror på rätt många mål har tippat 2-3 som ni ser så jag förväntar mig en grande match.

Vädret är soligt och skönt finns inte mycket att klaga på, det finns bara vinst ikväll för Barca!

Sevilla kommer haka starkt på in i det sista fick ändra mitt inlägg haha så himla grymma.

Barcelona Barça-Ronnie10
2007-05-20 18:48
Ehh, kan inte han där Bojan (i studion) hålla käft någon gång? Blir riktigt trött på honom.

Är verkligen nervös nu, men det känns endå som att vi kommer klara detta. Eto'o och Xavi gör målen Ronnie passar fram dem.

Visca el Barça!
Barcelona Barcelonito
2007-05-20 18:47
Saniin

Nej det gör det inte, det e störande.. Säger, inte sajer... Stämmer inte stämemr.. och gramatikfel... och det va en mening med 10 ord :S
Barcelona Ordem e Progresso
2007-05-20 18:37
Saniin

Snälla, försök skriva ordentligt. Ser förj-vligt ut.
Barcelona Ghazza
2007-05-20 18:18
Haha, underhållning på hög nivå detta! :)
pWR är nästan värre än alla dessa maränger.

Skämt åsido, nu börjar nervositeten krypa allt närmare. Vi måste verkligen vinna... *Suck* hoppas killarna visar karaktär ikväll!
Real Madrid pWR
2007-05-20 18:12
Ja lägger ner nu vill inte få ban..
Barcelona Rambla
2007-05-20 18:11
Ämne: Föredrar man inte He....
Vad fan tänker du med? Försöker du påverka andras åsikter? Låt oss tycka som vi vill. Vi gillar Samuel Eto'o när han ingår i vår suptertrio REM. Gillar du inte det, fine, men lägg ner tjafset nu.
Real Madrid pWR
2007-05-20 18:10
Henry har spelat Vm Final flera ggr.. även Ch L final.. samt viktiga P-L matcher.. även FA cup och liga/ch l matcher.. ehh det går inte att jämföra dom IMO
Real Madrid pWR
2007-05-20 18:09
Föredrar man inte Henry före Etoo så är det nåt fel alltså.

Henry är mkt mer teknisk, mkt snabbare, längre, bättre på huvudet, bättre avslutare, bättre på att hålla i bollen, bättre på att göra assist, gör mer mål, mer erfarenhet.. speciellt i viktiga matcher! Ja.. allt talar för Henry.. vafan tänker vissa med?
Barcelona Rambla
2007-05-20 18:00
Bra Ghazza, stäm av i bäcken. :)

För övrigt så är Samu 4 år yngre än Henry. Det spelar visserligen ingen större roll, för vem tar en Milansupporter iklädd en Madridtröja på allvar på ett Barçaforum? Inte jag i alla fall. Struntar fullständigt i vem som anses som bättre av alla självutnämnda experter, jag skulle aldrig komma på tanken att byta ut Samu ändå. :D
Delarocha
2007-05-20 17:55
pWR, bra att vi alla vet att Henry är mycket bättre då. Har jag dessvärre inte sett de två senaste åren att han är men det är bra att vi egentligen vet att han är bättre.
Sen att Eto'o är 3 år yngre talar väl för honom också?...Som sagt oavsett vem du "vet" är bäst så föredrar vi/jag att behålla Eto'o. Henry kanske vore nåt för er?
Barcelona Ghazza
2007-05-20 17:52
Lägg ner alla jämförelser NU! Det är onödigt och helt ointressant. Jag vet inte hur resten av alla Culés känner, men jag själv börjar bli j-vligt trött på detta. Ett tips till alla utomstående fans:
Se över om era inlägg verkligen kan tillföra något här inne. Klarar ni inte det så förvänta er att inläggen blir raderade snabbt som tusan.
Annons: