/spanien/barcelona/forum/23106.aspx/spanien/barcelona/forum/23106.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambo~
2007-07-12 01:57
Ämne: Rambo~

02.40....
Tack ;)

Barcanist: Jag ska se den på Al Jazeera sport 1.
Barcelona Barcanist
2007-07-12 01:54
Ride_The_Big_One

vilken kanal?
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-07-12 01:53
Rambo~

02.40
Barcelona Rambo~
2007-07-12 01:52
Är det någon som vet när Mex vs ARg matchen börjar?
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-07-12 01:50
Legenden Beckham

Slut vid 29?, snacka om att slänga sten i glashuset. Det sades samma sak om måltjuven Ruud, vem snittade mest mål och assist i premier leauge av dessa 2?

Lyckas Ruud så tyder mycket på att Henry också klarar sig.

Rigano

Värst vad du vet mycket om Ronaldinho da, vad han känner och vad som är bäst för honom vet du allså?
Ta dina spekulationer och stoppa upp dem där solen inte skiner.

iHala Robinho!

Men du hajjar vad de försöker få fram va?, Ruud hade en knakig säsong innan han anlände till real och lyckades bra efter ett miljöbyte. Nu är det samma visa med Henry, knakig säsong och gör ett miljöbyte.

Barcelona Xaviiiiii
2007-07-12 01:44
Hoppas Drenthe kommer.
Barcelona Barcanist
2007-07-12 01:42
Ämne: Man får tacka för sa....Rigano läs på mannen, läs på gamla artiklar..

det var etoo och RONALDINHO som ville helt upp till 100 att henry skulle komma till barca, dem tog reda på hans nummer och "spamma" honom :D

så jag tror nog inte ronaldinho kommer sluta pga att henry har börjat :s

och legenden becham, så du menar att messi borde komma till real som är "bättre" än barca enligt dej? hah. den va bra ;)
Barcelona Gabriel
2007-07-12 01:21
iHala Robinho!

Det tvivlar jag också på. Trots Franco så hade ni under den tiden ett riktigt starkt lag. Puskas, Gento, Di Stefano...
Real Madrid iHala Robinho!
2007-07-12 01:19
Tvivlar dock på att Franco har något att göra med Cl titlarna..
Barcelona Gabriel
2007-07-12 01:17
iHala Robinho!

Men ni är jävligt snabba med att hosta upp antalet ligatitlar och CL-vinster ni har. Om ni inte vill att man ska nämna Franco så kanske ni borde sluta ge oss motiv för det? För minst hälften av era ligatitlar är hans förtjänst!
2007-07-12 01:11
Dessutom orättvist att säga "historielös facist klubb". Eftersom vi har en mer framgångsrik historia och det var inte direkt folket som ville ha Franco ingen vågade säga emot.
2007-07-12 01:11
Dock vann han skytteligan.
Sevilla Henryscorer
2007-07-12 01:08
Alltso jag blir so trott. Vet inte hur monga gonger ja har hort att Henry ar slut. Han ar inte slut, han hade bara en dalig sesong senast do han var skadad hela tiden. Endo gjorde han 10 mol po 16 ligamatcher. Det e jevligt for en spelare som ''anses vara slut''. Om nu Barca bara kan ta hand om honom kommer han bevisa att han fortfarande holler en hog klass. Jag fattar inte hur man kan vara slut bara for att man var longtidsskadad en hel sesong. Ge Henry en chans , ni kommer fo se Real-fansen ner han springer ifron er backlinje som han gjorde sesongen 05/06. Henry holler fortfarande hog klass!

PS: Jag ar utomlands.
Spanien Baaris #11
2007-07-12 01:08
Rigano du vet själv att Real Madrid spenderar miljarder på avdankade spelare som de säljer ett par år senare för en bråkdel av vad de köptes för. Men lycka till nästa säsong, det lär ni verkligen behöva.
Barcelona Y. Toure (17)
2007-07-12 01:07
Riganó

vilket lag var det som värvade nistelrooy förra året??....... Va de inte Real Madrid... så snakka inte om att barca värvar, avdankade spelare. aiit
Riganó
2007-07-12 01:04
Det är inget försök till hets jag säger bara vad jag tycker. Jag tycker inte Ronaldinho håller så hög klass längre så är det bara.. Sen tror jag Saviola lyckas bättre i en bra fotbollsklubb som inte värvar avdankade spelare som henry
Barcelona FCB :)
2007-07-12 01:01
tuff liten kille ;)
Barcelona Suñol_
2007-07-12 01:00
Legenden Beckham/Riganó: kul att provocera va?
pinsamt vill jag säga ingen ödmjukhet alls men visst det har väl aldrig varit marängernas styrka...låt mig provocera tillbaka:Hur fan kan man hålla på ett Fascistlag som Real Madrid. Era historielösa snorungar...
Barcelona ze nemo
2007-07-12 00:59
Riganó, du kommer hit och försöker provocera oss. Bara ett patetiskt försök till hets, visar omogenhet från dig.
Barcelona Gaucho_
2007-07-12 00:58
Haha. Roliga snubbar med ett patetiskt försök till hets. Trodde ni helt seriöst att något barcafan skulle tagga upp på det där? Patetiskt, haha...
Barcelona Acar
2007-07-12 00:57
Ämne: Man får tacka för sa....Stick skitunge borde du inte ligga och sova nu?

Edit: Svar till Gauco_ ovanför mig:
Jo jag råkade bli lite irriterad, kanske för att jag precis blivit väckt mitt i natten men jaja:)
2007-07-12 00:57
Sluta provocera, sånna fans som ni ger just Real forumet dåligt rykte.
Legenden Beckham
2007-07-12 00:53
Måste bara fylla i min kära madrid kollegas post o säga att Även messi borde byta upp sig, sen har vi ju henry som snart är slut som fotbollsspelare
Riganó
2007-07-12 00:50
Man får tacka för saviola han kommer lyckas bra i ett bättre lag.. sen vill jag bara säga att ronaldinho stannar aldrig i en klubb som denna han vill nog ta steget till en bättre klubb.
Barcelona sölta
2007-07-12 00:48
Ämne: sölta

Du tänker p....jaha okej, ja det säger väl inte så mycket om hur bra han är heller när man bara sett en match, men lite imponerad blev man allt..

edit: Glöm det där med Damía )
Barcelona FCB :)
2007-07-12 00:45
Nu har rijkaard många olika startelvor att välja mellan..
den bästa vore väl ändå:
valdes
zabrotta-milito(marquez)-puyol-abidal
xavi-toure(marquez?)-deco(iniesta reserv)
Messi-eto'o-R10
Denna ska användas i lgan tycker jag, med rotation på t.ex anfallet, in med henry osv.

Sen har man ju superoffensiven också, men den vet jag inte om den är så bra..kanske mot sämre lag :)
valdes
zami-milito-puyol-abidal
Messi-deco-xavi-Ronaldinho
eto'o-henry

Inga kommentarer angående denna, det är ju som när man köper spelare på fifa ju :) Ett rent drömlag, men jag tror inte rijkaard vågar spela med denna..

Hur tycker ni man skall formera elvan?
Barcelona r.Hyder
2007-07-12 00:27
sölta

Du tänker på Orlandi. Det var han som serverade bland annat Dos Santos med dem där fina inläggen. Men han var bara utlånad till FCB av Alaves. Han är nu tillbaka i Segunda-klubben och tillhör inte längre oss.
Barcelona r.Hyder
2007-07-12 00:23
Leva Barca

Har du "hört" det? Källa tack! OM du skämtar nu så har du i alla fall gett minst en cule falska förhoppningar.

Jag vet att laget kommer åka till Skottland och Kina om jag inte är helt ute och cyklar.
Barcelona r.Hyder
2007-07-12 00:23
Barcelona sölta
2007-07-12 00:22
Ämne: Vilket lag vi har ti....
Håller med dig, skulle vi få Drenthe med, så vore det fantastiskt bra. Han ska tydligen kunna spela ytterback på båda kanterna, ytterforward på båda kanter, och även pivote. Vore en underbar backup framförallt till ytterbackarna.

Annars var det en vänsterback från B-laget som fick chansen i någon cupmatch eller liknande i slutet av säsongen, och slog ett par fina inlägg till Dos Santos som nickade in dem. Kommer inte ihåg vad han hette nu...
Annons: