/spanien/barcelona/forum/23103.aspx/spanien/barcelona/forum/23103.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La Pulga
2007-05-25 14:59
Eto'o själv säger till Barcatv Online att när jag läser intervju och dom saker vi pratade om så det är inte mycket som stämmer.
Och så fortsätter han med att säga att dom som försöker under minnera för mig, dom gör stor misstag.
För sånt gör mig bara mer motiverat att göra bättre ifrån mig...
Barcelona Barcelonito
2007-05-25 14:36
Angående landslagstruppen så tycker jag att Pandiani har förtjänat en plats mer än vad Soldado har... Och var e Del Horno? skadad? Antonio Lopez e inte mycket att jubla över nuförtiden...
Barcelona Taherinho
2007-05-25 14:27
Ämne: Vilka tider är match....
Real är 20.00 Barca är kl 22.....ojojojojoj

Ciao Visca Barca
Barcelona kalle7
2007-05-25 14:11
Vilka tider är matcherna imorgon? Barca 19.00 och Real 21.00 eller?
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-05-25 13:53
Saviola,Ezq är nog inte kvar det får vi allt vänja oss vid i och med den lilla speltiden kan vi verkligen klandra kaninen?

Sylvinho lär stanna då han bidrar med bredd då man kan lufta truppen lite.
Jag avvaktar med ris och ros till efter säsongen vi har ligan att fokusera på och just nu respekterar jag tränarens val av spelare samt taktik, it aint over till the fat lady's sings.
Barcelona Rambla
2007-05-25 13:50
Ämne: Rambla

Satt inte ....
Nej det gjorde han dessvärre inte. Det var exakt samma trupp då som nu till helgen.
Barcelona Taherinho
2007-05-25 13:45
Rambla

Satt inte Saviola på bänken förra matchen???? Jag har för mig att jag såg honom på bänken...Då sas det också att han inte var med i truppen...

Visca Barça
Barcelona Rambla
2007-05-25 13:37
Jag tycker personligen ju att Saviola kunde fått chansen på bänken i denna match, men samtidigt kan jag inte klaga på Rijkaards val av trupp. Frågan är om vi får se Saviola, Ezquerro och Sylvinho spela i en barcatröja igen?
Las Palmas culé hasta la muerte
2007-05-25 13:09
Inför morrondagens möte så har Rijkaard tagi ut samma manskap som förra veckan mot Atlético. Márquez p.g.a skada och Saviola, Ezquerro och Sylvinho av sportsliga skäl. Får vi hoppas att vi uppnår samma resultat imorrn mot Getafe nu då! ;-)
2007-05-25 13:01
Ibravissimo

Vad har Marca ändrat? Vad jag har förstått så har allt de Eto´o sagt kommit med. Enligt Madridtidningen så var de en del indirekta saftiga kommentarer, samtidigt som Eto´o bekräftade att de är sant allt som kom med i tidningen. Sedan poängterade Eto´o att dem två som han kallade "imbeciles" = fåniga var två journalister en av dem Carazo som skriver för Diario Sport. Så kom tillbaka när du vet vad du snackar om.

Puyol, Xavi och Iniesta med i landslagstruppen. Alltid kul! Skrällarna var annars Soldado (han har gjort det bra i Osasuna!) och Joaquins comeback. Uppmärksamma detta efter hans uttalande senast där han menade att landslagssamlingarna var en "cachondeo" = larvigt.
Villarreal Ibravissimo
2007-05-25 12:54
Hur kan en tidning vara så dum och ändra på en intervju? Det kommer väl fram sen nångång att dom gjort så?

Jag snackar om Eto'os intervju med den spanska tidningen Marca.
Barcelona Rambla
2007-05-25 12:38
Även idag i Sport.es:

Zambrotta: “Yo no me muevo del Barça

Skvaller: Guddy har inspirerats av Deco och har nu liknande frisyr (se bild). Några hävdar att det är ett tecken på att han följer Deco över allt. :D

Redaktionen:

I Slutspurten i fokus. Marquez kan väl knappast ha deltagit under torsdagens träning på La Masia. Han är ju borta minst 14 dagar. Har han synts till så beror det nog på att han körde individuell rehabträning.
2007-05-25 12:25
Culés

Kan bara instämma med dig när det gäller Iniesta. En av dem mest lojala spelare som finns, aldrig några klagomål när han blir bänkad osv. Han har även i år gjort en hel del mål vilket bidragit en hel del till sin utveckling detta år.
Barcelona Cúles
2007-05-25 12:21
Jag ser ingen anledning att ändra på startelvan från förra matchen, även om jag gärna ser iniesta på plan, som jag anser har varit en av dom bästa i barca iår. Killen har utvecklats otroligt mycket.
Barcelona T#11
2007-05-25 12:07
Jag hoppas på att Rijkaard spelar med Edmilson. Han gjorde mycket bra defensivt arbete, han täcker upp för spelare som zambrotta som går med i offensiven, mycket bra:)
Bra av rijkaard att spela med honom förra matchen och hoppas på att han får spela igen
2007-05-25 10:56
Personligen så tror jag att Rijkaard kommer att spela med samma startelva som fick förtroendet mot Atletico. Alltså med Edmilson som pivote med Xavi och Deco som mer offensiv spets.
Delarocha
2007-05-25 09:46
Å andra sidan kanske vi ska spela mer offensivt på hemmaplan med den heliga trion i mitten?
Spelar ingen större roll, har förtroende för Edmilson nu, gjorde en kanonmatch senast.
Barcelona kalle7
2007-05-25 07:11
Ämne: Decos slarv i passni....
Tror att det blir Xavi, Iniesta och Deco på mitten.
Barcelona Lion0
2007-05-25 01:59
Ska åka ner till Spanien imorgon. Kommer vara där 1 vecka så jag ska nog se Barca - Getafe. Hoppas Barca bjuder på en fin fotboll :D

Visca Barca !
adiiL
2007-05-25 00:01
Ämne: Decos slarv i passni....
Jaa men han slarvar endå för mycket ibland. Han måste ta det lite mer lungt och sansat. Som Xavi :P Annars har han en otrolig passningsförmåga.

Hoppas inte Rijkard har fått föööör mycket luft efter förra matchen och inte gör något för vågat med pivoterollen. Vill nog ha Edmilson där igen och hoppas på att det funkar lika bra som förra gången.
Barcelona Barcelonito
2007-05-24 23:52
Decos slarv i passningarna beror väl på att hans passningar ska vara mer öppnande än Xavis eller? Hur tror ni startelvan ser ut mot Getafe då? Edmilson eller Iniesta?
Barcelona Evička
2007-05-24 23:50
Ämne: De ska jag göra, Bar....
Ha så kul. Jag är bara lite avundsjuk :)
adiiL
2007-05-24 23:42
Ämne: Xavi är betydligt bä....
Betydligt bättre är han väl ändå inte :P Deco slarvar mer iaf. Men han har kanske ett bättre skott.
Barcelona Rubén
2007-05-24 23:40
De ska jag göra, Barcelonito..;)..jag tar med mig alla mina stora väskor för att få med en så stor vinnst som möjligt..

Evička, tack så mkt..:).. kan tänka mig att de elättare där nere..har ju inte ens varit i staden tidigare, känner mig lite falsk...:P hahah men de ska de bli ändring på..

men nu e de snart läggdags, trots allt skola imorrn sen bär de av till ett hotell runt arlanda och på lördags morgonen uppfyls en dröm..:D..

Barca,El amor duará por siempre....
Barcelona Barcelonito
2007-05-24 23:32
det ser ut som om du har bra biljetter ;) njut av matchen. hoppas du kommer hem med en stor vinst :D
Barcelona Evička
2007-05-24 23:30
Ämne: culé hasta la muerte....
Rätt, fila är raden och 1 graderia är avdelningen längst ner. Boca är dörröppningen där du kommer in till sittplatserna. DEt är lätt att hitta när man väl är där, och det finns gott om vakter att fråga om det är problem.
2007-05-24 23:28
Precis Rubén!

Fila är rad... Glömde skriva de! =) Och sen med graderia är det precis som du säger. Kolla länken jag skickar o zooma in på stadion så har du nästan all info där!
Barcelona Rubén
2007-05-24 23:23
culé hasta la muerte, tack för infon:P...
e fila raden då kankse?..för farsan ska sitta precis under mig på sittplats 12 men på fila 0009....men jag hade rätt med 1 graderia? första etaget...?
2007-05-24 23:19
Rubén

Boca är själv ingången till din sektion, stadion är så stor så det finns en hel del bocas men det är ganska lätt att se. Och seient är sittplatsen...Njut av matchen! ;-)
Barcelona Rubén
2007-05-24 23:16
Tjenna, de var ett tag sen jag skrev här.
Nu e de så att jag ska ner till Barcelona nu på lördag morgon och ska på matchen mot getafe...vore ju underbart med en revansch. Men jag e lite osäker på biljetterna, alltså vart vi ska sitta. som jag fattat e 1 graderia, första etaget men sen..de står iaf så här på dem:

1 graderia
boca: 130
fila: 0010
seient: 0012...

seient antar jag e sittplats men boca och fila va e de?:S...

Annons: