/spanien/barcelona/forum/23101.aspx/spanien/barcelona/forum/23101.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-05-27 00:24
Holländaren

Haha den var bra " Thuram är mer konstig än dålig eller bra". Anpassningen är större än vad folk tror, försvarare från eng/italien tror att den spanska ligan är nån slags walk in the park men det går verkligen undan. Därmed får spelarna tex försvarare som cannavaro och thuram se aningen amatör aktiga i vissa stunder.

Det tar väl 1 säsong ungefär för spelarna att känna sig 100% trygga. Min åsikt om det hela och varför de ser sämre än vad de igentligen är.
Barcelona Barcelonito
2007-05-27 00:23
Tror att Motta och Iniesta tar platserna ja... En annan lösning är Marquez om han blir frisk.
VISCA BARCA
Vilka Hjältar de e
Barcelona Älskade Barça
2007-05-27 00:23
Thuram är nog mest bara matchotränad han har ju inte spelat så himla mkt den här säsongen men han börjar komma igång nu så jag litar på honom.
Barcelona RONALDINHO, ETOO, MESSI!!
2007-05-27 00:22
eftersom Ronaldinho och Edmilson inte kan spela mot Espanol så vill jag att rijkaard spelar med Iniesta På höger och Messi på vänster, och sen ochså Motta för Edmilson!
bra idea eller?
adiiL
2007-05-27 00:21
Men Thuram är ändå duktig när han har bollen och är rättvänd. Då håller han i den säkert och gör nåt bra av den.
Barcelona Rambla
2007-05-27 00:20
Eggelicious:

Köp biljetter på Camp Nou istället. Du behöver nog inte vara orolig för att de ska ta slut.
Barcelona Evička
2007-05-27 00:20
Eggelicious
Du måste ha kreditkortet med dig. Du får lämna det i biljettluckan om du vill ha ut dina biljetter. Samma kort som du har betalat dem med. Däremot har jag inte varit med om att de har krävt legitimation också, det brukar räcka med att man har kreditkortet.
Barcelona Barcelonito
2007-05-27 00:19
RONALDINHO, ETOO, MESSI!!

Precis, på tvrutan skrevs det på spanska att Edmilson blir avstängd men ingenting när Eto'o fick gult. Dock var han nära röda när han trampade på målvakten o stoppade kontring :D
Barcelona Holländaren
2007-05-27 00:18
Jag tror jag vill skriva en krönika om Thuram.
Barcelona Eggelicious
2007-05-27 00:17
Haha säkert? För på länken står det:

"Tickets bought using credit cards issued outside Spain must be collected on the day of the match from the ticket office, on presentation of the card used to make the purchase and a passport or other valid ID."

Men du tror alltså att dte är lugnt? Har du själv beställt därifrån?
Barcelona Gabriel
2007-05-27 00:15
Rambla

Angående Thuramköpet från Juve:

Precis det jag ville få fram, det var ju så. Man köpte honom eftersom det var kravet för att få Zambrotta.
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-05-27 00:15
Valdes var riktig stabil ida ,Han rädda oss flera gånger i matchen. Var det nån som såg Ronaldinhos frispark ? :D undrar vad som hände me Abbondanzieris fingrar, Annars var ronaldinho på spelhumör ida synd att han blir utvisad.
Barcelona Gabriel
2007-05-27 00:14
Rambla

Det spelar ingen roll. Så fort det kommer en aningen kvick spelare och Thuram tvingas göra en sidledsvändning så hänger han inte med. Det ser nästan komiskt ut. Personligen hoppas jag på Gaby Milito.
Barcelona Eggelicious
Hej,

Först och främst grattis till vinsten!

Det är såhär att jag ska åka till Barcelona den 10:e Juni som är samma dag som Barcelona spelar hemma mot Espanyol. Jag behöver bara en biljett och det verkar finnas några kvar enligt barcelonas hemsida.

Mitt problem är, enligt länken i mitt länk tips så måste biljetter inhandlade med ett kreditkort som är registrerat utanför Spanien hämtas med det kortet samt legimitation. Grejen är den att jag är inte 18 år än och har därför inget kreditkort. Kan jag betala biljetterna med min mammas kreditkort, ta med det kortet samt min egen legitimation och hämta ut biljetterna? Någon som har erfarenhet av att beställa biljetter från länken? Andra tips på enklare sätt att fixa biljetter?

Tack på förhand!
Barcelona Rambla
Thuram ingick i dealen. Erbjudandet från Juve var, köp båda två eller ingen alls. Juve ville bli av med Thurams ganska så saftiga lön. Något jag antar även Laporta vill bli till nästa säsong.
Barcelona Meley
Gabriel

Haha ja jag förstår :)
Men det är nu man verkligen saknar den gamla Rafa. Han och Puyol tillsammans som i fjol. Aj :)
Barcelona Karlssoooon
Ämne: Meley

Det känns ....
Jag tycker Thuram tillför mycket till laget. han har ett grymt positionsspel och framför allt en enastående rutin som verkligen är ovärderlig nu när ligan är som den är.
Barcelona Barcelonito
Sluta gnäll på spelarna efter en sån hjälteinsats. Kom igen nu
Barcelona Gabriel
2007-05-27 00:13
Holländaren

Så bra sagt!
Barcelona Jay-z
2007-05-27 00:12
Måste bra säga att Thurams tid är förbi för länge sen kan ej fatta att ledningen köpte en sån gammal spelare. Han är alldelse för ojämn och saknar den dära vinnar instinkten kanske för att han har vunnigt nästan allt han kan vinna.
Barcelona Gabriel
Meley

Det känns nästan som att man valde att ta Thuram för att göra juve en liten tjänst. Ungefär som, okej vi går med på att sälja Zambrotta till er, släng in några miljoner till så får ni Thuram på köpet, deal?

Förstår du?
Barcelona Holländaren
Thuram är mer konstig än dålig eller bra, tycker jag. Han passar liksom inte in.
Barcelona Rambla
2007-05-27 00:11
Gabriel:

Även om jag egentligen håller med dig så tycker jag ändå att Thuram faktiskt har spelat upp sig nu i slutet när det verkligen gäller. Dock ska han kanske inte vara kvar nästa säsong trots allt. En supersuperbackup i yttersta nödfall kanske? :D
Barcelona Lionel Andrés Messí
Eftersom det diskuteras så mycket om offside regeln så kan ni alla läsa om den här och förstå att Ronaldinho inte var offside.(Se länktips)
Barcelona Gabriel
Mitt i titelracet så här i slutet av ligan så kan jag inte låta bli till att längta till nästa säsong. Det känns som att det var näst intill en omöjlighet att göra lika bra från sig i år som ifjol. Spelare har varit övermodiga och trott sig vara oövervinliga i vissa matcher. Det känns som att hungern börjar visas mer och mer nu på sistonde. Nästa år kan bli riktigt intressant. Det gäller bara att införskaffa oss nya spelare på rätt positioner. Jag längtar!
Barcelona kalle7
Självklart. Jag bara tycker det känns märkligt att om två spelare kommer fria 5 meter in på motståndarnas planhalva och resten av spelarna (förutom deras målvakt) är på de anfallande lagets planhalva att det kan bli offside om de två skulle slå en passning frammåt till den andre. (Målvakten står fortfarande på sin mållinje och passningen går inte förbi honom).
Barcelona Meley
Gabriel

Ja precis, jag förstår inte ens varför man köpte honom. Han är ju gammal nu. Men men hoppas på en liten rensning till nästa säsong. Men jag vill absolut inte att man ska sälja Deco som väldigt många andra vill. Vi behöver honom, det såg vi idag.
adiiL
Hur mycket än dom jävlarna försökte ta kål på spelarna med alla möjliga FULA vis eftersom dom inte skulle ha nån chans annars så gick det inte att släcka CATALONIENS HJÄRTA. VISCA!!!!!!!!!!!!
Barcelona Barcelonito
2007-05-27 00:09
EDMILSON kommer att missa tror jag om man ska tro texten på spansk tv... men inte Eto'o
Barcelona Rambla
2007-05-27 00:09
Fattar inte hur Samu kunde få gult för den situationen han faktiskt fick det för. Såg ju inte ut att vara någonting med tanke på vad Getafe fick hålla på med under hela matchen. Sen att han kanske skulle ha ett gult för andra saker är en annan sak.
Annons: