/spanien/barcelona/forum/23096.aspx/spanien/barcelona/forum/23096.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona RONALDINHO, ETOO, MESSI!!
2007-05-27 00:53
Belletti spelade OK tror jag, i första halvlek spelade han jätte bra, men i andra så spelade barca defensivt och jag blev sen glad att oleguer kom in eftersom oleguer är bättre defensivt!!
Men ja skulle ju ge Belletti (3.5) av vad han gjorde i matchen :d
så godtjänt!!
Barcelona Evička
2007-05-27 00:52
Eggelicious
Exakt matchdag och tid bestams cirka tio dagar innan.
Barcelona Evička
2007-05-27 00:51
DEt här med Samus eventuella avstängning är lite osäkert. Om inte jag läser LFP:s statistik totalfel så hade han fyra varningar innan matchen ikväll. I så fall är han väck mot Espanyol. Tyvärr.

tarrak
kan du ärligen säga att jag har fel?
Barcelona Eggelicious
2007-05-27 00:51
Meley, ja det är ju en bra synpunkt haha. Men hur lång tid tar det innan de fastställer en sådan sak och hur stor är risken? fy fan vad surt att få biljett och sen inte få se matchen för att den flyttas. Hemska tanke...
Delarocha
2007-05-27 00:50
Belleti gjorde en riktigt bra insats. Blir så jävla glad när jag såg hans satsning i slutet på första. Hjärta.
Går stenhårt på bollen då han ser att han kan gå in på spelaren också. Sätta sig i respekt.
Visca Barca! Visca Catalunya!
Barcelona Barcelonito
2007-05-27 00:50
J Ohoo

väldigt bra tycker jag... bättre än på länge
Barcelona J Ohoo
2007-05-27 00:47
Skulle någon kunna vara snäll och berätta om Bellettis insats idag, ifall han var bra eller dålig.

Har på något sätt alltid tyckt om den mannen. =)
Barcelona Barcelonito
2007-05-27 00:47
Delarocha
4 har han
Barcelona Meley
2007-05-27 00:46
Eggelicious

Okej det här med biljetter och så kanske inte riktigt är min starka sida men på hemsidan står det ju att datumet inte är klart, matchen kan ju flyttas till lördag så som den gjorde den här helgen. Tänkte på det eftersom du sa att ditt flyg landar vid 17.00 va?

Vet inte om jag har rätt, men jag tror så :p
Delarocha
2007-05-27 00:46
Hur vet vi att Eto'o inte är avstängd? Han har väl 5 varningar?
Barcelona tarrak
2007-05-27 00:45
Det var onekligen en lättnad att Samu inte är avstängd, höll på att tappa livslusten där.

Schuster är tysk och tyskar ger alltid 100%. Dessutom är han typ 1000 år gammal och lyssnar på Eminem vilket indikerar att han inte är riktigt klok.

Evièka/ "(för det mesta)" Pthh!
2007-05-27 00:44
Delarocha
2007-05-27 00:43
Tyvärr har du inte lämnat nåt länktips.... "Ronaldinho Etoo Messi!"
Barcelona Barcelonito
2007-05-27 00:42
Rambla

Eller hur? som om hela hans äckliga karriär hängde på den matchen... hur jag än vänder och vrider på det så förstår jag inte hans kroppsspråk och varför han har valt o säga till dem: Sparka dem så mycket som möjligt..
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-05-27 00:42
är det så j-a viktigt att vinna just denna match.

Svar:
Han måste ju visa ett visst lag"nämner inga namn" att de verkligen gav sitt allt för att vinna för att få dinero som de blivit lovade. Haha
Barcelona Rambla
2007-05-27 00:38
Getafes äckliga spel... Schuster borde bli utslängs från Barcas klubb..

Hahaha, du är rolig ibland. :D

Så kände också jag några gånger. Sa till mig själv. Vad fan skakar du på huvudet för Schuster, är det så j-a viktigt att vinna just denna match.
Barcelona Evička
2007-05-27 00:36
Eggelicious
DEt finns faktiskt män som heter det, men gör som tarrak, som är en klok man (för det mesta) säger och ring eller maila och fråga. Så får du säkra besked.
Delarocha
2007-05-27 00:35
Messi är vidrigt bra. Kan inte fatta att man kan ha sån speed i fötterna. Han kommer bli hur jävla bra som helst. Om 5 år kommer ingen snacka om Kaka eller Ronaldo, då är det Messi det snackas om:P Iallafall om han utvecklas som han gör nu. Han blir bättre för varje match jag ser honom i. Han verkar även gilla Getafe försvararna^^ De har ju ingen chans mot honom förutom att fälla honom.
Barcelona Älskade Barça
2007-05-27 00:35
Men alltså skärper vi till oss till nästa vecka så tar vi ju tre poäng hur lätt som helst bara Eto'o och Messi sköter anfallet bra och Puyol är stark i backlinjen så är det lugnt.

Jag tycker också att de är bra att vi spelar med en defensiv mittfältare istället för att spela med tre offensivvt laggda mittfältare som Xavi, Iniesta och Deco, det blir mycket stabilare med en som Edmilson eller Motta tillsammans med två av dom andra.

Dessutom tror jag att Los Blancos kan få det riktigt tungt mot Zaragoza på La Romareda.
Barcelona Barcelonito
2007-05-27 00:34
Stående ovationer för Messi.. Njöt av det :)
såååå underbart
Barcelona Eggelicious
2007-05-27 00:34
Okej tack igen.

Tror det får bli så, även om Maria är det mest spanska kvinnonamnet som finns :P
Barcelona Smogen
2007-05-27 00:33
Förövrigt, hade spelarna haft den inställningen man visade upp idag under hela säsongen hade ligan varit vunnen för länge sedan.
Barcelona tarrak
2007-05-27 00:32
Eggelicious/ Det bästa är nog ändå om du ringer eller mejlar till klubben. Allt du kan få här är kvalificerade gissningar, men de de borde kunna ge klara besked.
Barcelona Saviola/Dinho
2007-05-27 00:32
Ämne: Jag blev besviken på....
Exakt vad jag tänkte vrf han inte släppte bollen men aja Barca van o alla visade hjärta även Ronaldinho tills han blev utvisad men glöm utvisningen nu o sikta på Espanyol
Barcelona Barcelonito
2007-05-27 00:31
15 cigg, svett över hela sängen och rök ur mina öron blev resultatet efter matchen pga. Getafes äckliga spel... Schuster borde bli utslängs från Barcas klubb..
adiiL
2007-05-27 00:30
Såg ni vilken filmning Getafemålisen gjorde allt för att få ut Etoo. Konstigt att dom överdrev så mkt med att spela fult. Vad kan det bero på? Hmm
Barcelona Evička
2007-05-27 00:29
Jag vet inte. Jag har ju alltid använt mitt eget kort. Det kan vara så. Å andra sidan vet de kanske inte vad män och kvinnor heter i andra länder. Ta med ett leg och morsans kreditkort, har du betalat så har du ju. Svårt för dem att säga emot.
Kamelen:
aaahhh, du tror att Rijkaard efter matchen idag, kommer att spela med Xavi , Deco, Iniesta ???
aah men det är ju vad du VILL!! men förlåt det kommer inte att hända och det kommer att bli MOTTA eller MARQUEZ (om frisk) som kommer att spela!! :D
Barcelona Smogen
Hmm....blir svårt med upställningen mot Espanyol. Personligen tror jag det bästa vore att köra med Marquez som pivote (om han är frisk) annars Motta.

Som anfall vill jag behålla Eto'o och Messi på sina ordinarie platser och spela med Iniesta på vänster. Dom var båda riktigt bra idag och man ska försöka ändra på så lite som möjligt enligt mig.
Men jag tror Rijkaard flyttar ut Eto'o på vänsterkanten och låter Guddy eller Saviola få chansen centralt. Eto'o har ju trots allt varit riktigt bra innan på vänsterkanten och Rijkaard verkar ju fortfarande ha ganska god tilltro till de andra centrala annfallspelarna.
Barcelona Saviola/Dinho
2007-05-27 00:28
Iniesta-Eto'o-Messi
så borde Rijkaard spela mot Espanyol
glöm Gudjohnsen han är inte forward inte ens i närheten men där emot kan hanspela som mittfältare
Annons: