/spanien/barcelona/forum/23088.aspx/spanien/barcelona/forum/23088.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona RONALDINHO, ETOO, MESSI!!
2007-05-27 00:29
Kamelen:
aaahhh, du tror att Rijkaard efter matchen idag, kommer att spela med Xavi , Deco, Iniesta ???
aah men det är ju vad du VILL!! men förlåt det kommer inte att hända och det kommer att bli MOTTA eller MARQUEZ (om frisk) som kommer att spela!! :D
Barcelona Smogen
2007-05-27 00:29
Hmm....blir svårt med upställningen mot Espanyol. Personligen tror jag det bästa vore att köra med Marquez som pivote (om han är frisk) annars Motta.

Som anfall vill jag behålla Eto'o och Messi på sina ordinarie platser och spela med Iniesta på vänster. Dom var båda riktigt bra idag och man ska försöka ändra på så lite som möjligt enligt mig.
Men jag tror Rijkaard flyttar ut Eto'o på vänsterkanten och låter Guddy eller Saviola få chansen centralt. Eto'o har ju trots allt varit riktigt bra innan på vänsterkanten och Rijkaard verkar ju fortfarande ha ganska god tilltro till de andra centrala annfallspelarna.
Barcelona Saviola/Dinho
2007-05-27 00:28
Iniesta-Eto'o-Messi
så borde Rijkaard spela mot Espanyol
glöm Gudjohnsen han är inte forward inte ens i närheten men där emot kan hanspela som mittfältare
Barcelona Holländaren
2007-05-27 00:27
Jag tycker Eidur sett jävligt pigg ut när han hoppat in senaste månaderna, efter hans fina inhopp mot Liverpool, så varför inte. Jag tror dock Rijkaard väljer Iniesta.

Sen tror jag han väljer Motta på mitten för balansen, men kanske kanske blir det enligt Kamelens modell.
Barcelona kalle7
När matchen väl ska spelas kommer startelvan inte se alls tokig ut... Godnatt mannar!
Barcelona Rambla
Jag blev besviken på Messi en gång. Det var när han höll på att kopiera sitt drömmål från förra matchen mot Getafe. Samu som det lejonet han är hade orkat att följa med upp i samma kontring men fick inte bollen. Trots det så blev nog inte Samu arg på Messi, det är svårt att bli det. :D
Barcelona Eggelicious
Tack för all hjälp!

Rambla: Jag tror inte jag hinner detm landar i Barcelona 17.00 och måste först till min värdfamilj och lämna väskor och så. Hade varit skönt med biljetter klara.

Evièka: Okej bra, men du tror inte det är något problem att det står ett kvinnligt namn på kortet?

Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
Nu ska jag in och dusha svettades ihjäll mig under matchen ska också passa på och njuta efter segern . Ett stort tack till spelarna vi var värda att vinna och ta 3 poäng.

Älska Barca
adiiL
2007-05-27 00:26
Vi ska inte få panik för att Ronnie är avstängd. Iniesta täcker honom det är lungt.
Barcelona Kamelen
2007-05-27 00:25
Nej fyfan. Messí hör hemma på högerkanten, han är underbar att skåda när han skär innåt i banan.
Eto'o till vänster och Eídur i mitten? Samt Deco, Xavi och Iniesta på mitten?
Barcelona Holländaren
2007-05-27 00:24
Han gör alltid nåt i alla fall. På världens mest harmlösa bollar kan han på någonslags dinosaurie-manér lägga ner båda benen på marken och liksom tackla den tre meter åt slumpvis riktning.
Barcelona kalle7
Förlåt men.. vad gjorde Thuram dåligt idag?
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
Holländaren

Haha den var bra " Thuram är mer konstig än dålig eller bra". Anpassningen är större än vad folk tror, försvarare från eng/italien tror att den spanska ligan är nån slags walk in the park men det går verkligen undan. Därmed får spelarna tex försvarare som cannavaro och thuram se aningen amatör aktiga i vissa stunder.

Det tar väl 1 säsong ungefär för spelarna att känna sig 100% trygga. Min åsikt om det hela och varför de ser sämre än vad de igentligen är.
Barcelona Barcelonito
2007-05-27 00:23
Tror att Motta och Iniesta tar platserna ja... En annan lösning är Marquez om han blir frisk.
VISCA BARCA
Vilka Hjältar de e
Barcelona Älskade Barça
2007-05-27 00:23
Thuram är nog mest bara matchotränad han har ju inte spelat så himla mkt den här säsongen men han börjar komma igång nu så jag litar på honom.
Barcelona RONALDINHO, ETOO, MESSI!!
2007-05-27 00:22
eftersom Ronaldinho och Edmilson inte kan spela mot Espanol så vill jag att rijkaard spelar med Iniesta På höger och Messi på vänster, och sen ochså Motta för Edmilson!
bra idea eller?
adiiL
2007-05-27 00:21
Men Thuram är ändå duktig när han har bollen och är rättvänd. Då håller han i den säkert och gör nåt bra av den.
Barcelona Rambla
2007-05-27 00:20
Eggelicious:

Köp biljetter på Camp Nou istället. Du behöver nog inte vara orolig för att de ska ta slut.
Barcelona Evička
2007-05-27 00:20
Eggelicious
Du måste ha kreditkortet med dig. Du får lämna det i biljettluckan om du vill ha ut dina biljetter. Samma kort som du har betalat dem med. Däremot har jag inte varit med om att de har krävt legitimation också, det brukar räcka med att man har kreditkortet.
Barcelona Barcelonito
2007-05-27 00:19
RONALDINHO, ETOO, MESSI!!

Precis, på tvrutan skrevs det på spanska att Edmilson blir avstängd men ingenting när Eto'o fick gult. Dock var han nära röda när han trampade på målvakten o stoppade kontring :D
Barcelona Holländaren
2007-05-27 00:18
Jag tror jag vill skriva en krönika om Thuram.
Barcelona Eggelicious
2007-05-27 00:17
Haha säkert? För på länken står det:

"Tickets bought using credit cards issued outside Spain must be collected on the day of the match from the ticket office, on presentation of the card used to make the purchase and a passport or other valid ID."

Men du tror alltså att dte är lugnt? Har du själv beställt därifrån?
Barcelona Gabriel
2007-05-27 00:15
Rambla

Angående Thuramköpet från Juve:

Precis det jag ville få fram, det var ju så. Man köpte honom eftersom det var kravet för att få Zambrotta.
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-05-27 00:15
Valdes var riktig stabil ida ,Han rädda oss flera gånger i matchen. Var det nån som såg Ronaldinhos frispark ? :D undrar vad som hände me Abbondanzieris fingrar, Annars var ronaldinho på spelhumör ida synd att han blir utvisad.
Barcelona Gabriel
2007-05-27 00:14
Rambla

Det spelar ingen roll. Så fort det kommer en aningen kvick spelare och Thuram tvingas göra en sidledsvändning så hänger han inte med. Det ser nästan komiskt ut. Personligen hoppas jag på Gaby Milito.
Barcelona Eggelicious
Hej,

Först och främst grattis till vinsten!

Det är såhär att jag ska åka till Barcelona den 10:e Juni som är samma dag som Barcelona spelar hemma mot Espanyol. Jag behöver bara en biljett och det verkar finnas några kvar enligt barcelonas hemsida.

Mitt problem är, enligt länken i mitt länk tips så måste biljetter inhandlade med ett kreditkort som är registrerat utanför Spanien hämtas med det kortet samt legimitation. Grejen är den att jag är inte 18 år än och har därför inget kreditkort. Kan jag betala biljetterna med min mammas kreditkort, ta med det kortet samt min egen legitimation och hämta ut biljetterna? Någon som har erfarenhet av att beställa biljetter från länken? Andra tips på enklare sätt att fixa biljetter?

Tack på förhand!
Barcelona Rambla
Thuram ingick i dealen. Erbjudandet från Juve var, köp båda två eller ingen alls. Juve ville bli av med Thurams ganska så saftiga lön. Något jag antar även Laporta vill bli till nästa säsong.
Barcelona Meley
Gabriel

Haha ja jag förstår :)
Men det är nu man verkligen saknar den gamla Rafa. Han och Puyol tillsammans som i fjol. Aj :)
Barcelona Karlssoooon
Ämne: Meley

Det känns ....
Jag tycker Thuram tillför mycket till laget. han har ett grymt positionsspel och framför allt en enastående rutin som verkligen är ovärderlig nu när ligan är som den är.
Barcelona Barcelonito
Sluta gnäll på spelarna efter en sån hjälteinsats. Kom igen nu
Annons: