/spanien/barcelona/forum/23087.aspx/spanien/barcelona/forum/23087.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona barca__elve
2007-05-30 23:19
Ingen som vet de andra lagets kommande tröjer förutom då real, inter och barca???
Barcelona Iago Falqué
2007-05-30 23:16
Rambla '

Vad tror du om Yaya Toure vet att han har Ryktats en hel del nu vad tror du om det kommer han att komma till Barca ellr inte ??

Tacksam för svar
Barcelona Rambla
2007-05-30 23:15
Hehe, nu ska vi ta det lilla lugna här. Visst är Bojan världens bästa 16-åring och går en ljus framtid till mötes, men att säga att han inte är mycket sämre än Rooney är väl att överdriva det hela? Rooney är etablerad seniorspelare och har så varit i minst 2 säsonger, om inte mer. Sakta i backarna när det gäller Bojan. Allt har sin tid.
Barcelona Barcelonito
2007-05-30 23:15
Rooney är bara en talang och är inte mycket bättre än Bojan Krkic

hahahahaha
håller inte med dig där
Barcelona RONALDINHO, ETOO, MESSI!!
2007-05-30 23:13
Magnito_perez:
det är pinsamt att du jemför REM med vad Man utd har!!
k.. hur ska jag börja..
Rooney är bara en talang och är inte mycket bättre än Bojan Krkic, Anderson drömmer om att bli Ronaldinho, Ronaldo är som Messi men jag tror mer på messi.
Nani eller etoo, mm Etoo 100%
scholes eller Xavi och deco men det är inte svårt att svara!!
Visca Barca :D
Barcelona Rambla
Ämne: Nu är det inte min s....
Ok, vi ska inte diskutera Man U på det här forumet. Kul för dem att de lyckats värva två av de bästa talangerna i Europa. Grattis.

Men en fråga bara. Med en uppställningen, hur ska defensiven fungera? Det är bara Scholes som är tvåvägspelare av de fem spelarna. Det mittfältet blir överkört i PL.
Barcelona Myrran
En tanke som slog mig när jag såg Magnito_perez SENASTE startuppställning. Tänk er Barca mot Man U med ett Barca på REM där fram och de små pojkarna på mitten mot just
.......Rooney...Andersson.....
Nani......Scholes....Ronaldo..

"Samba" fotboll till folket?
Valladolid Magnito_perez
2007-05-30 23:08
Nu är det inte min stil att börja med united uppställningar eftersom spelstilen som united lirar och kan börja lira kan vara ett komplement till njutningen man får av barca så vågar jag mig på en unitedanfallet

.......Rooney...Andersson.....
Nani......Scholes....Ronaldo..
blir sjukt sevärt och den enda värdiga utmanaren till konstnärerna REM!
2007-05-30 23:08
rambla:
aaa det är sant att sir alex är klok :d
Barcelona Rambla
2007-05-30 23:07
Ämne: Rambla:
ok.. till P....
Nej, jag menar bara att både Nani och Anderson kommer att matchas in långsamt av Sir Alex, kanske att en av dem tom lånas ut tillbaka till Portugal. Det är en sak att spela i storklubb i Portugal och dominera, en helt annan sak att spela i PL som är den tuffaste ligan. Som sagt, de kommer att matchas in försiktigt. Han är en klok gammal man Sir Alex. :)
2007-05-30 23:04
Rambla:
ok.. till PL matcher spela Hagreaves och inte anderson eller scholes??
eller spela Giggs och inte nani?
altså jag vet inte, tror att de bara kommer att bli chaos!!
Barcelona Rambla
2007-05-30 23:02
Myrran:

Bra värvningar? Nja, det beror helt på till vilken klubb. Du kan inte få mig att hålla med om att Barça hade gjort en bra värvning om de betalat €25m för Anderson. Vi behöver inte den spelartypten. För Man U är det en helt annan sak, även om jag anser att de tar en stor chans. Den klubben är ganska så skuldsatt redan som det är. Lär ju knappast bli bättre nu.
Barcelona Barcelonito
2007-05-30 23:02
C.Ronaldo------Scholes------Hargreaves-----Giggs
så tror ja att det blir men Giggs o Nani spelar hälften av matcherna...
Valladolid Magnito_perez
2007-05-30 23:01
Jämnför absolut inte Rossi med Messi!! Messi är störst!
Det vore fyskam. Men för italienarna så är han det. Bodde 3 månader i AQrezz i Italien och Rossi var det enda dem tala om när det gällde framtiden. Han är inte lika bra som Messi nu men för Italienarna så räknas som en Messi/tevez typ.

Messi äger alla på denna jord. Punkt slut!

Rambla//
Ojj då har du inte vart i Brasilien. Andersson är massiv. Den enda som dem tycker är värt besväret att kalla Ronaldinhos arvtagare! Han är enorm och den stora stjärnan på Portos mittfält tillsammans med Quareshma. Var det inte Quareshma som sa att Andersson är den största tekniska spelaren han lirat med och att C.Ronaldo får se upp typ. Han använde nåt Portugisiskt uttryck typ. Nani har jag inte så mkt. koll på

Barcelona Myrran
2007-05-30 22:58
Rambla

Haha, jo jag håller med dig där men ändå du måste erkänna att det är två bra värvningar.

Vi klarar oss med våra egna talanger. Nani är 20 och Andersson 19, Messi är 19 och redan en världsstjärna utan dess like jämfört med Nani och Andersson som än så länge bara är talanger. Det pratas om att Nani är den "nya" C.Ronaldo och Andersson är den "nya" Ronaldinho men det finns redan folk som letar efter den "nya" Messi. Lite större och bättre i min mening.
Barcelona Rambla
2007-05-30 22:58
Nani-------Scholes-------Anderson------C.Ronaldo

Det mittfältet tror jag aldrig att Sir Alex ställer upp med i PL. De skulle bli överkörda. Var är den defensiva balansen? Jag tror knappast att Scholes klarar hemjobbet på egen hand.

€25m för Anderson? Skulle inte tro det när vi har minst lika bra talanger i canteran och de är gratis. :D
2007-05-30 22:57
Magnito_perez:
håller inte med dig!!
Rossi kan man inte "compare" med Messi altså det går bara inte!!
Barcelona Barcelonito
2007-05-30 22:54
Magnito_perez

Jag tror inte att någon av dem kommer att platsa. Nani kommer att få mycket speltid men Anderson kanske mindre... Glöm inte vilka han slåss med i laget... Scholes, Hargreaves, Rooney bl.a. Nani slåss bara med Giggs för närvarande.
Våga inte ens jämföra Messi med Rossi. Messi är redan världsspelare av högsta grad. Rossi är bara en talang inget storlag skulle ge chansen till från start...

Glöm inte Arsenals problem. De har så många talanger att de knappt vinner nånting. Tror inte att United vill vara om det. Man måste ha bra balans i laget. Man kan inte enbart ha gamlingar i laget eller bara ungdomar... Då vinner man inte...
Andersons kropp kommer att skapa lite problem för honom... Glöm inte att det tog 4 år för C. Ronaldo som är bland världens 5 bästa just nu... Nani och Anderson kommer att vara bra spelare om några år... Nästa år blir det nog ingen succe
Barcelona Rambo~
Vilken match det var i lördags. Det var min första match på plats ;) Btw jag gick på barca tour dagen efter, såg Bellettis skor och cl bucklan, som jag rörde. Ibland är det fördel med att vara lång. Hur tänker många? Min kompis mumlade bort vakterna samtidigt som min ena kompis tog kort på mig när jag sträckte mig, bilden kommer upp senare. Men är det verkligen den äkta som låg där?
men vad fan vilka värvningar dem just gjorde, coh Man utd kommer ochså att köpa Hargreaves, och vet inte om det kan ha varit bättre för dem!!
Nani-------Scholes-------Anderson------C.Ronaldo
Vilken "Midfield" altså fan.!
Kolla länktipsen för bekräfting! :d
Barcelona Rambla
2007-05-30 22:49
Heh, med Bojan och Giovanni uppflyttade till A-truppen nästa säsong och REM som ordinarie anfall. Var skulle spelare som Nani och Anderson fått plats? Dessutom, tar hellre Bojan och Giovanni som är canteranos över Nani och Anderson.
Barcelona Barcelonito
2007-05-30 22:48
Jag vet att Barca har haft intresse i Anderson bl.a. och att scouterna hade varit o kollat på honom. Men att La liga slutar en hel jävla månad senare än andra ligor gör det svårt för lagen att köpa spelare de vill. Skulle inte förvåna mig om Alves och Milito sticker till Pool snart. Sissoko till Juve osv.
Inte bra det här för La liga. En månad för sena...
Valladolid Magnito_perez
2007-05-30 22:48
Jag är stor fan av italienskfotboll.
Giuseppe Rossi är Italiens stora hopp ungefär som Messi. Han gjorde debut i Serie A nu i februari och smällde in 9 mål på 12 matcher i Serie A.
Han kommer gå tillbaka till United nu i höst.
Det betyder att United har
dessa talanger i anfallet som ingen av dem konkurrerar om samma plats:

........Rooney...Rossi......
Nani...Andersson..xxxxx...C.Ronaldo

är det bara jag eller är det typ ett dreamteam av europas av De stora ligornas absolutbästa talanger över 16 minus Messi och Fabregas..
Omänskligt är ordet..
Fan e lite sur asså! Kul för dem men vafan jag vill se typ alla dem i spanskalag...
Barcelona Myrran
2007-05-30 22:42
Får väl glädjas att det andra laget i mitt hjärta verkligen har värvat för framtiden. Bra jobbat Manchester Utd. De börjar kommer upp i Barca standard nu i anfallet. Inget illa om deras nuvarande anfall men Barcas smäller högre.
Barcelona Barcelonito
2007-05-30 22:36
Helvete också... inte bara en av dem utan båda två... Nu tror jag inte att båda kommer bli succevärvningar första året, men definitivt i fortsättningen.
Bra jobbat av Unitedledningen o Grattis till deras fans. Men någon Messi e ingen av dem :D
Spanien United we stand!
2007-05-30 22:32
Magnito_perez

Kan du fethajja att dom vill ;)..

Lycka till i forsättningen och hoppas ni sätter dit Real fansskapet..
Valladolid Magnito_perez
2007-05-30 22:28
Har nyheterna nåt barca än?

United har precis köpt portos Andersson, den som jag hoppats komma till Laliga sen jag först såg o hörde alla historier om hur bra han var... och dem har oxkså köpt NANI!! fan, dess spelare ska spela i laliga juh!!!

Andersson och Nani.. Rooney och Ronaldo vill ha nya lekkamrater tydligen.. FAN!
2007-05-30 21:51
Tack 19
Barcelona 19
2007-05-30 21:45
RONALDINHO, ETOO, MESSI!!

Titta längre ner så ser du deras tröjor.
2007-05-30 21:44
Golazo de Messi! och alla:
Hur kommer real madrids Tröjor att se ut nästa säsong? och vilken Sponsor kommer det att bli??
Tacksam för svar!!
och har du en länktips ochså?
Annons: