/spanien/barcelona/forum/23082.aspx/spanien/barcelona/forum/23082.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ZARM
2007-05-31 15:10
Ämne: Alltså ibland kan ja....
Håller med dig helt och hållet. Hade inte ens tyckt att han skulle ha fått stanna om det inte hade varit för målet i CL finalen.
Barcelona T#11
2007-05-31 15:10
Rambla

Förstår vad du menar, det är mkt pengar men det är inte vilken 19 åring som helst . Två av världens bästa talanger, vem vet hur bra de kan bli.
Real Madrid King_raul
2007-05-31 15:09
Ämne: Alltså ibland kan ja....
Givetvis besökte jag Gaudi´s verk med.
Madridborna är inte i Madrid under sommarhalvåret, då är det benidorm som belägras ;)
i a f mina kusiner gör så.
Las Palmas culé hasta la muerte
2007-05-31 15:09
Ämne: culé hasta la muerte....
Rambla

Håller med dig helt! Som sagt det har en del kvar att bevisa båda herrarna. Potential finns men engelska ligan är inte lätt för brassar, högt tempo och det smäller rejält. Så vi får se.
2007-05-31 15:07
Alltså ibland kan jag inte förstå spelare. Belletti klagar på att han inte får spela och ångrar att han förnyade kontraktet. Men alltså grabben har haft muskelskada efter muskelskada, så det är väl inte lätt att få upp matchtempot hela tiden. Och vad jag vet så var det ingen som tvingade honom att förnya det heller...

King_raul

Visst att innerstaden kanske är skitigare, men frågan är hur det ser ut i Vallecas!? Det jag menar är att många städer, självklart endast städar där turisterna går och det som är viktiga platser i en stad. Själv tyckte jag inte var så smutsigt. Och inte bara La Sagrada Familia vi har Parque de Güell, La Montaña Olimpica, Barrio Gotic..Det finns massor att se, men en sak är säkert inte skönt att bo i Madrid sommarhalvåret alldeles för hett och ingen kust och hav att kunna svalka sig i..
Barcelona Rambla
2007-05-31 15:05
culé hasta la muerte:

Alla imponeras av Sir Alex värvningsförmåga. Ha ha vilken förmåga? De löste båda spelarnas klausuler. Det kunde vilken klubb som helst gjort. Nanis var på €25,5m och Anderson visade tom högre än vad först sades, så hög som €30m.

Helt ärligt. Jag hade blivit förbannad om klubben gjort sådana vansinnesvärvningar för så unga spelare, speciellt när de inte behövs.
Real Madrid King_raul
2007-05-31 15:02
Rambla,
Medelhavets pärla är Balearerna, och nej man kan inte jämföra Madrid och Barcelona men båda har sin vackra arkitektur. Barcelona har fördelen med havet men är en skitigare innerstad, det kan jag bekräfta.
Men la sagrada.... i´ll give you that!

2007-05-31 15:01
Ämne: Vilken tur att ingen....
Rambla

Tack! Äntligen någon som tycker som jag. Helt klart två bra framtidslöfte, men 25 milj euro?? Kom igen.
Barcelona Rambla
2007-05-31 14:57
Ämne: Rambla,
Det vackras....
Jag pratade inte om din tröja. För du kan ju på fullaste allvar inte jämföra staden Madrid med en av världens vackraste städer och Medelhavets pärla Barcelona. Där borde du inte blanda in rivalitet mellan klubbarna. Det är en helt annan diskussion.
Barcelona ZARM
2007-05-31 14:56
Ämne: Hej Grabbar! Tänkte ....
vi tjejer är väl också välkomna att läsa eller;) Bra artikel som tar upp saker som folk verkar ha glömt bort, b la målet mot villareal och att messi o eto'o har varit borta samt att spelet har börjat flyta på rejält på sistone.
Real Madrid King_raul
2007-05-31 14:56
Rambla,
Det vackraste i Barcelona var min tröja :)
Jag var där med mitt band när vi var på turné i europa.
Barcelona Taherinho
2007-05-31 14:54
T#11

Tack Broooooooooooor!!

Haha...Visca El Barca
Barcelona Rambla
2007-05-31 14:54
King_raul:

Trevligt, då vet du ju nu också vilken som är den vackraste staden av de två. :D

T#11:

Deco lär stanna även nästa säsong. Oavsett vilket, så hade Barça aldrig betalat €30m för hans ersättare, åtminstone inte för en 19-åring. Lämnar Deco så tror jag att man har ersättaren klar för honom sen länge.
Barcelona T#11
2007-05-31 14:48
Nani och Anderson. Båda spelar på mittfältet, så jag tänkte på en ersättare för deco. Tänker på framtiden ;)
Barcelona ZARM
2007-05-31 14:46
och Messi som kommer att vara världens bästa inom några år
Barcelona ZARM
2007-05-31 14:45
Tänk att Man U nu har Rooney, Ronaldo, Anderson och Nani, det bådar gott för deras framtid. Men jag blir inte ledsen för det, inte med tanke på vilka spelare vi har i Bojan och dos Santos:)
Barcelona T#11
2007-05-31 14:43
Taherinho

Läste din krönika och tyckte att den var bra :)Hoppas folk börjar förstå hur viktig Dinho egentligen är för oss.
Good job, keep it up!
Real Madrid King_raul
2007-05-31 14:40
Rambla,
Inga problem alls att vara maräng i Barcelona, lika lite som culés som dansar på Cibeles när Barca vinner, du vet det finns en hel del som "råkar" få jobb i "fel" stad, finns en hel del peñas för respektive klubb.
Jag gick på dig (las ramblas) utan problem med min raultröja.
Barcelona Rambla
2007-05-31 14:33
Vilken tur att ingen av de två köptes för det känns onödigt att kasta bort €25m för en spelare som inte behövs.
Barcelona T#11
2007-05-31 14:21
Shit vilka köp av Man Utd, kunde inte blivit bättre, synd att barca inte köpte någon av dem.
Barcelona Rambla
2007-05-31 13:40
Ämne: Är Marquez på väg ti....
Marquez ryktades till Juventus tidigare, men det var när Deschamps fortfarande var tränare där. Han hade ju Rafa i Monaco innan han kom till Barça. Milan sägs sen länge ha varit intresserade av Marquez men å andra sidan så är de ju intresserade av halva Barça som det verkar.
Barcelona Kapten11
2007-05-31 13:38
Ämne: Xabi Alonso ryktas a....
Gillar verkligen Xabis spelstil, hans passningsspel är av yttersta världsklass, men är det verkligen en spelare som vi behöver?
Vi har redan hans spelartyp i laget, i form av Xavi, eller är det tänkt att han ska spela på pivotepostionen? Känns inte som att han har den defensiva skickligheten för att klara av det.
Barcelona Taherinho
2007-05-31 13:20
Hej Grabbar! Tänkte tipsa er om en hemsida som jag skriver för... Det är till dem som tycker (som jag) att den där Ninas...krönika inte var särskilt bra angående vår Dinho. Inget ont om henne, men jag tycker att Dinho faller offer för media och på nåt sätt går det ut över honom(HELT SJUKT). I alla fall läs min krönika om vår Dinho och tänk på att det skrevs i måndags...alltså INNAN Ninas krönika...Skriv gärna vad ni tycker. Har även skickat det till Barcasidan här...Hopas de publicerar den.

Visca Barca
Länktips: www.fcbarca.se
Zaragoza Nina (Red.)
2007-05-31 13:19
Är Marquez på väg till Milan eller Juventus?
Barcelona barca_and_me
2007-05-31 12:13
e det nån som vet om barcas match mot gimnastic kommer att sändas på tv ikväll 22:00
Barcelona Messidinho 10
2007-05-31 12:04
Ämne: än en gång blir jag ....
Asså allvarligt talat, tror du verkligen Barca tar upp 7 b-lag spelare under en och samma säsong? de e helt omöjligt. Att gå ut och spela i en av dom svårast ligorna i världen med ett så ungt lag är helt galet. Om man däremot tar upp
1-2 spelare/säsong så kan man om några år ha ett ungt och stablit lag. Tänk lite logiskt!!
Barcelona Rambla
2007-05-31 11:45
Ämne: Ämne: Ämne....
Hehe, en madridista boendes i Barcelona, intressant. Och det funkar bra? Nog för att det är en fantastiskt vacker stad. Du kanske får ligga lågt med vilka du sympatiserar med eller det är inga problem?
Real Madrid Paco Buyo
2007-05-31 11:39
Ämne: Ämne: Ämne....
I Barcelona.
Barcelona Rambla
2007-05-31 11:39
Ämne: Ämne: Paco Bu....
Tackar.

Du bor nere i Spanien?
Real Madrid Paco Buyo
2007-05-31 11:37
Ämne: Paco Buyo:

Har al....Rambla:
Ska se om jag hittar tidningen. På hemsidan verkar de inte ha något arkiv. Tror att det var i förrgår det stod. Återkommer om jag hittar.

EDIT: Men det är inte otroligt att det är jag som missat.
Annons: