/spanien/barcelona/forum/23075.aspx/spanien/barcelona/forum/23075.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Wes
2007-08-14 13:51
Vem blev utsedd till bästa spelaren i Copa America? Ja, just det. Sug på den.
Barcelona MESSIIII
2007-08-14 13:50
wes

ända anledningen till att robinho fick spela så mycke som ah nfick på slutet var att han hotade capelo med att " får jag inte mer speltid inom en m¨nad så sticker jag
Las Palmas Pio pio
2007-08-14 13:49
Rambla

Tycker du att det är tunnt? Jag vet inte men 22 spelare känns lagom, två spelare per position lär väl räcka. Vi vill väl inte bli som Real och ha tre-fyra högerbackar? ;-)
Barcelona Vampíro
2007-08-14 13:49
Wes

Varför gör du ett nytt konto varje vecka och försöker provocera oss? Är det för att Barça har ett bättre lag och du försöker lura dig själv att madrid spelarna är bättre? Kom igen gå bara nu robinho är "bra" men han kommer aldrig att bli lika bra som Ronaldinho.
Barcelona Golazo de Messi!
2007-08-14 13:47
Ämne: Golazo de Messi!

....
Varför borde han det? Har du glömt som sagt att Ronaldinho inte har spelar stora matcher sen ligan avslutades? Medans Robinho fick chansen att spela Copa America?

Men om vi blickar tillbaka till förra säsongen; Vem av de två var bäst då? Jag tror nog statistiken talar för sig själv...
Las Palmas Pio pio
2007-08-14 13:47
Verkar som om Belletti öppnar upp lite för en ev. övergång. Han säger att han skulle vilja vara kvar men vi är öppen för andra förslag också. Hmm, lite motsägelsefullt men Belletti verkar faktiskt inte vara så mediatränad! Iallafall min syn, inte första gången han säger ett och annat olämpligt/korkat.. ;-) Men som sagt drar Belletti så skulle nog Angel komma och det skulle vara en bra värvning..
Barcelona Rambla
2007-08-14 13:46
Wes:

Vad är det du inte begriper när moderatorer säger åt dig att lägga ner? Du reggar din användare idag, och det första du gör på Svenska Fans är att gå in på vårt forum för att "mäta penis". Hur j-a korkad är du egentligen?
Barcelona Rambla
2007-08-14 13:44
Hm, 20 spelare åker till Munchen. Ta bort Crosas och Olmo som egentligen inte ingår i truppen så blir det 18 spelare. Guddy, Sylvinho, Puyol, Edmilson och Bojan saknas. Det gör 23 spelare. Försvinner även Guddy så består truppen av 22 spelare om vi nu förutsätter att Motta, Ezquerro och Maxi lämnar. Känns lite tunnt.
Real Madrid Wes
2007-08-14 13:44
Golazo de Messi!

Messi är bättre än Ronaldinho, åtminstonde betydligt jämnare..
Något jag aldrig förnekat..

Däremot så verkar ni leva på gamla meriter då ni lyfter fram Ronaldinho över något som skedde under säsongen 05/06, då mötte ni ett helt annat Real än det Real vi har idag..

All respekt åt Ronaldinho, men Robinho bör ändå i nuläget ses som den bättre av dessa två herrar.
Barcelona Evička
2007-08-14 13:39
Wes
Han kanske har blivit bättre än han var tidigare(låt oss hoppas det), men han har fortfarande en bra bit kvar till Ronaldinhos klass.
Lägg ner nu så jag slipper spärra dig.
Barcelona Vampíro
2007-08-14 13:38
Wes

Ronaldinho och Kaká tackade nej till Copa America. Medans robinho såg att det var hans enda chans att få röra bollen nu när dem stora stjärnorna inte var med. Visst robinho var bra mot Chile och Ecuador. Men vart var han i finalen?
Barcelona Golazo de Messi!
Ämne: Jaja, jag förnekar i....
Haha... vad rolig du är... Ronaldinho är barcelonas bästa fotbollsspelare. Samtidigt som Messi är 5 gånger bättre än snorungen Robinho (som beter sig som en fjortis). Hur kan då Robinho vara bättre än Ronaldinho?
Barcelona Rambla
Wes:

Den som är lurad av hypen på Robinho är stackars lilla du. :D

Hur många mål har Robinho gjort mot Barcelona? Hur många mål gjode han i hela ligan förra säsongen?

Hur många mål har Messi gjort mot Madrid?
Hur många mål har Ronaldinho gjort mot Madrid?

Det räcker så. :P
Barcelona Klint
På senare tid? Du menar alltså i Copa America där Ronaldinho inte var med? Eller syftar du på förra årets liga där Ronaldinho gjorde 21 mål och vad gjorde lilla Nicke Nyfiken? 6-7 stycken? MUPP!

Det var goda nyheter som du levererade Pio Pio. Kan vara på sin plats att bli av med denna trion.
Real Madrid Wes
2007-08-14 13:35
Jaja, jag förnekar inte att Ronaldinho gjort en del bra, men på senare tid har Robinho blivit en bättre fotbollsspelare.. Känns löjligt att ni lurar er själva genom att förneka detta.
Barcelona Rambla
2007-08-14 13:34
Pio Pio:

Det var på tiden. Kan nog innebära att de spelarna är inne i slutförhandlingar med klubbar nu.
Las Palmas Pio pio
2007-08-14 13:32
Wes

Stick! Och kolla upp Brasiliens trupp till Copa America ordentligt!
Barcelona Rambla
Wes:

Du har haft ditt lilla roliga nu. Pys iväg.
Tydligen har du glömt bort hur Ronaldinho dribblade av hela ert lag, och det två gånger tom. Det var en skön känsla att se hur Helguera och Casillas hade nära till tårarna.

Om du tror att Dunga föredrar Robinho bara för att han låter andra spela i träningsmatcher, begriper du inte mycket om fotboll.
Barcelona Vampíro
Är det bara jag som ser likheten med han här och en viss kille som kallade sig själv gutinho eller nått? Kan någon bara stänga av honom. Han verkar ju inte veta vad han gör.
Las Palmas Pio pio
2007-08-14 13:31
Rambla

Fjant var rätta ordet! ;-) Man blir ju bara irriterad..Till annat nu! Rijkaard verkar nu iallafall har gjort klart för Motta, Maxi och Ezquerro att det inte ingår i planerna inför säsongen. Alla tre är inte med i listan och kommer inte att resa till Münich idag..
Barcelona Barca Barca
2007-08-14 13:30
Bry er inte om honom, han läser säkert någon kurs för stand up komiker.
Real Madrid Wes
Hehe, ni är roliga ni.

Det finns en anledning till att Dunga föredrar Robinho före Ronaldinho..

Och nu snackar jag i de matcher innan Copa America då även Ronaldinho fanns med i truppen, men då fick värma bänk till förmån för den lille Robinho.

Hala Madrid! :)
Barcelona Vampíro
Hehe, det är tufft för marängerna just nu. Inte ens deras guld tränare tror på dem längre. Capello säger att Barça är favoriter till CL guldet i år.
Barcelona Messi_CE_Iniesta
2007-08-14 13:29
är det en dum ideé att göra som united att bara lagsidans medlemmar får skriva?
Barcelona Abbe_
2007-08-14 13:28
Alltså, Robinho var ju inte ens ordinarie i Real ett tag. Om Robinho är "världens bästa" så tycker jag det är lite konstigt att han satt på bänken.
Barcelona Rambla
2007-08-14 13:27
Allvarligt, bryr ni er om vad en liten fjant skriver? Han är bara sur för att sommarlovet snart är slut. Innerst inne vet han att även Messi är klasser bättre än Robinho. Det är bara en tidsfråga innan även lille Giovani är det.
Barcelona Klint
2007-08-14 13:27
Kan inte redaktionen göra något åt alla dessa vit tröjade som kommer in här? Det är åtminstone 3-4 muppar inne här varje dag och kladdar.
Barcelona Vampíro
2007-08-14 13:25
Pio pio haha, hur kan man ens ta den här killen på allvar? Den dagen helvetet fryser till is så kanske robinho kommer upp till Ronaldinhos klass.
Barcelona Messi_CE_Iniesta
2007-08-14 13:24
Alltså, man börjar bli så jävla less på alla Madristas som kommer in på vårat forum och skriver en massa jävla skit. Visst, det finns säkert cules som gör det i reals forum, men.. är det en dum ideé att göra som united att bara lagsidans medlemmar får skriva?
Las Palmas Pio pio
2007-08-14 13:22
Förresten! Du har rätt Robinho har överträffat sig själv på sistone! Äntligen så gör han sina överstegsfinter och kan trampa framåt...Innan hade han förmågan att göra dessa men ändå stå kvar på samma position!!
Annons: