/spanien/barcelona/forum/23070.aspx/spanien/barcelona/forum/23070.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Myrran
2007-05-30 21:03
Iago Falque

Har ingen anning om Yaya Toure om jag ska vara ärlig. Ingen officiell person från Barca har sagt något så det är bara massa rykten än så länge. Men jag skulle inte säga nej om han kom, fast för rätt pris då.
Barcelona Nilzoniz
2007-05-30 21:02
Ämne: Kära rivaler, detta ....
Reals tröja ska vara helvit med klubbloggan osv i annan färg bara. Fula svarta inslag ärligt talat.
Barcelona Barcelonito
2007-05-30 20:57
Palacio har inte spelat stora matcher. Inte ens i landslaget. Så att man skulle välja att betala så mycket för honom har jag svårt o tro. Tycker att de borde byta honom mot Maxi Lopez + en summa. Han är 25 år och kan spela på alla 3 platserna i anfallet. Barca kommer att lägga de stora summorna på backlinjen och pivoterollen. Inte anfallet
Barcelona kalle7
2007-05-30 20:48
Inga problem :) Bra tippat förrästen.
Barcelona Golazo de Messi!
2007-05-30 20:47
Här är inters nya tröjor kalle7

sorry för dubbelposten..
2007-05-30 20:47
Ämne: Golazo de Messi, kan....
http://www.inter.it/aas/news/reader?N=26602&L=en&IDINI=26613
Barcelona kalle7
2007-05-30 20:45
Känns som fågel eller fisk Robinho Jr. Jag tror som sagt att det blir helt suveränt eller att han inte kommer få starta en match.
Real Madrid Robinho Jr
2007-05-30 20:42
Verkar som Palacio kommer skriva på för er. Vad tycker ni om den värvningen?
Barcelona kalle7
2007-05-30 20:41
Golazo de Messi, kan man få länk? :D
Förrästen.. finns det någon sida med alla lagens nya tröjor till nästa säsong typ? tacksfam för svar!
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-05-30 20:41
Nån som om man kan streama matchen mellan Barcelona - Gimnastic eller om det är nån kanal som sänder matchen?

Tacksam för svar!
2007-05-30 20:40
Jag diggar inters nya bortatröjor... skulle vilja se sverige spela med samma mönster fast blå/gult..
Barcelona Iago Falqué
2007-05-30 20:39
Myrran

Angående Yaya Toure

Tror du att han kommer till Barca ellr ??

Tacksam för svar
Barcelona kalle7
2007-05-30 20:38
Den får väl en 3a.
Barcelona Barcelonito
2007-05-30 20:33
helt ärligt så e den bara ful. Inte nog me stor text i mitten så ska man ha 3 småmärken på bröstet och dessutom massa onödiga ränder o sträck upp o ner :s Tyvärr så får den inte alls bra betyg.
Barcelona Barcanist
2007-05-30 20:29
Det är nog inte så bra att rijkard tar upp 3 spelar från Barca B, okej om han tar upp 1-2 .. men 3 är alldeles för mycket ..
Barcelona Myrran
2007-05-30 20:24
LOS MERENGUES

Ne, den tröjan passade inte Real. Real har alltid varit laget som spelar i helt vit, kanske någon detalj i annan färg men nu börjar det mer bli vit/svart tröja. Sorry men den passar inte Real och i mitt tycke var den inte speciellt snygg hellre.
Delarocha
2007-05-30 20:22
Hmm, rätt snygg... Har nån ful färgkombination vid bröster bara? Riktigt fult där annars va den la läcker. Speciellt sponsortexten va snygg.
Barcelona Gabriel
2007-05-30 20:21
L0S MERENGUES

Yeah well, they say that. And this time I didnt even try =D
L0S MERENGUES
2007-05-30 20:19
Gabriel //

Hahahahahhaha....Funny guy...
Barcelona Gabriel
2007-05-30 20:18
L0S MERENGUES

Den var snyggare än vanligt. Varför? Ni har lagt dit extra mycket svart på bekostnad av det vita. Haha!
L0S MERENGUES
2007-05-30 20:16
Kära rivaler, detta har inget med Barca att göra men jag vill bara veta vad ni skulle ge denna tröja i betyg från 1-5. Vill höra rivalernas åsikt :)
Barcelona Iago Falqué
2007-05-30 19:49
Rambla

Nu har det snackats en hel del om Yaya Toure
Tror du att han kommer till Barca ellr `??

Tacksam för svar
Barcelona kalle7
2007-05-30 19:46
Det känns otroligt spanskt Gabriel. Klaga och bli besviken men lik förbannat sitta där varje match :D
Barcelona Gabriel
2007-05-30 18:48
Är lite kluven när det gäller La Selección men det är iofs många andra spanjorer också. Ofta känns det som att man vill stötta till 100 % men att man tröttnar eftersom landslaget ständigt gör en besviken. Exempelvis så vet jag om att min pappa är väldigt snabb på att kritisera landslaget och prata negativt; "Hoppas att inga Barçaspelare blir uttagna så de sparar sina krafter till Barça istället", varpå jag då svarar något i form med; "Hur kan du säga så? Du är trots allt spansk pappa!" - svaret från farsan blir så tydligt som det kan bli; "Gabi, jag var precis som du är i din ålder. Men efter flera år av besvikelse så tröttnar man. Du kommer att lära dig hur det funkar tillslut."

Någonstans känns det ändå som att han har rätt, fast visst kan jag tycka att man aldrig ska ge upp och stötta sitt land oavsett resultat i tidigare mästerskap. Min pappa känns som den "typiske spanjoren" (som inte är ifrån Madrid) dvs, vass på tungan angående landslaget, men i slutändan så sitter han ändå hemma i soffan, gnagar sönder varenda nagel på fingrarna, skriker halsen hes och visar sina verkligen känslor för La Selección.

Tycker även att relationen mellan madridistas och icke-madridistas blivit avsevärt bättre under åren och det kan knappast undgått någon. Under en period var det riktigt skandalöst.

Sen är det nog även som pappa säger; "Jag vill stötta landslaget men jag är realistisk. För att Spanien ska lyckas så krävs det att de tar in en tränare som inte är spansk, en som vågar skita i spelare som Raúl (även om så nu blivit fallet, äntligen). Det finns bara en spansk tränare jag vill se i landslaget, och det är Rafa Benitez. När han kommer, då ska jag hoppas. Tills dess tittar jag ändå på matcherna, följer laget... och blir besviken igen - tar mig en cerveza och sjunger 'blaugrana al vent un crit valent, tenim un nom un zap tothom; Barça, Barça, Baaaaarça!"

Aupa Chicha Tenerife y Visca el Barça!
El corazon manda q viva España!

Btw. Ja Puyol borde vara lagkapten, Casillas? Lägg av!
Barcelona RONALDINHO, ETOO, MESSI!!
2007-05-30 18:36
sog ni BARCAS nya kit, 2007-2008!!
Kolla länktipsen!!
Barcelona Born In Barcelona
2007-05-30 18:22
Ämne: Det är bara dåligt a....
Inte för att vara paranoid man kan det ha och göra mad att han öpet stöder den katalanska frihetskampen?
Las Palmas culé hasta la muerte
2007-05-30 18:17
Rijkaard har också uttalat sig lite kring att spela på lördagen.

"Jag föredrar att spela på söndagen det är självklart. Men jag tror det är tv-bolagen som bestämmer och det är synd, framförallt efter denna veckas stopp för vissa och landskamper för spelarna. Varje lag föredrar att vinna en dags vila inför en viktig match. Alla säger att det föredrar att spela på söndag så det är synd!"

Rijkaard säger även att han hoppas att klubben överklagar vidare när det gäller Ronaldinhos avstängning.
Barcelona Rambla
2007-05-30 18:13
Thegreatestplayer_:

Som tidigare går jag inte in på vilken spelare som är bättre eller har varit bättre, det är helt irrelevant i denna diskussion. Det handlar om vilket som är dagens marknadsvärde och då tar man stor hänsyn till spelarens ålder. Jag personligen anser att Henry är en bättre spelare eller åtminstone har varit det. Trots det så är jag ganska så övertygad om att Samuel skulle kosta mer att köpa för en storklubb.

Samu har varit skadad i över 5 mån denna säsong, annars hade lekt hem skytteligan. Trots det så har han Europas bästa målsnitt sett till spelade minuter och har även briljerat som framspelare till många mål. Vilket är extra glädjande då alla klankat ner på honom för att aldrig vilja passa bollen. Ligger i topp på assistligan i Barça.
Barcelona Jay-z
2007-05-30 18:08
Thegreatestplayer_ // Men vi får ju hoppas att Henry inte kommer till Barca för du vet hur mycket RVN ogillar han
. Han brukade år efter år ta guld skon ifrån RVN. Förutom när Henry är skadad så vinner RVN. Och nu kommer samma veva att återuppstå när Eto'o kommer bevisa sin överlägsenhet över RVN.
Sevilla Thegreatestplayer_
2007-05-30 17:56
Rambla//

Du har rätt, men samtidigt så måste du tänka på att Henry har varit skadad nästan hela säsongen. Så det är klart att Eto'o värderas högre. Men enligt mig är Henry bättre som spelare. Fast Eto'o är också mycket duktig, inte långt ifrån.
Annons: