/spanien/barcelona/forum/23069.aspx/spanien/barcelona/forum/23069.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona M19.
2007-06-02 12:18
Hur pass hårt skall man ta artikeln på El Mundo idag? Om Henry ? Rambla vad tror du?

OCH.. hävdes Ronaldinhos avstängning?
Barcelona Barcelonito
2007-06-02 12:18
carlan

Det e ju det han gör... Hur många gånger har Eto'o inte sagt att han kommer att stanna? Och ändå så pratar Ancelotti o Galliani och på andra sidan Benitez om honom med olika tidningar. Inter gör samma sak med Messi. Milan gör det också om Ronaldinho och Zambrotta.

Milan verkar ju vilja köpa hela Barcelona. De förnedrar nästan deras egna spelare :D a ni e bra o vann Champions League men vi vill köpa hela Barca o peta er.
Barcelona Rambla
2007-06-02 12:16
carlan:

Jaså? Samu har konstant sagt att han inte vill lämna Barça. Hur svårt ska det vara att begripa det? Snarare är det väl så att Benitez går på vad tidningar skrivit, speciellt engelska som hela tiden hävdar att Ronaldinho och Eto'o fortfarande bråkar och inte tål varandra. Vi som ser matcherna ser ju motsatsen.

"In my heart I have three fans - firstly those of Cameroon, secondly those of Mallorca, and thirdly Barça.

"I can only thank all the Barcelona fans, and the day they think I am unable to give them what they expect, I will leave.
Atlético carlan
2007-06-02 12:08
Rambla//

Du ska nog inte tro på allt som skrivs i tidningar, om det nu vore så att Rafa var efter Etoo så finns det säkert en anledning, tror du att han ens skulle försöka om det vore 100% klart att han stannar i barca nästa säsong?
Barcelona Rambla
2007-06-02 12:04
Barcelonito:

Den Fifa-regeln är det ingen ännu som utnyttjat. Det är mindre troligt att Lampard skulle göra det, han hade om han nu lämnat säkert sett till att Chelsea fått bra betalt. Jag tror dock inte att han lämnar, det där är bara skriverier precis som med Eto'o. Båda säger klart och tydligt att de inte vill flytta på sig trots det så skriver tidningar tvärt emot.
Real Madrid King_raul
2007-06-02 11:52
Ronaldinho i intervju med en tvspels-tidning:

IGN: You've said that you have FIFA competitions with your friends...

Ronaldinho: I do. They come to my house and we'll have some dinner, then spend the rest of the night playing FIFA. It can get quite heated.

Hade varit helt sjukt kul som EA fifa fan att vara där och spela!

edit: ni kan läsa hela intervjun här.
http://sports.ign.com/articles/793/793651p1.html

Barcelona Barcelonito
2007-06-02 11:48
Engelska tidningar skriver idag att det är säkert att Lampard lämnar för Barcelona. De klarar helt enkelt inte av att betala så många höga löner samtidigt om han nu ska förlänga. Och han är inte längre med på Chelseas hemsida för att presentera tröjan som han har gjort i 4 år. Ballack, Drogba, Robben och Terry är bland dom som finns med där...

Hans kontrakt att köpa ut kommer att kosta klubben som vill köpa honom 9 milj. Pund.

snack igen... men det är troligt att han kanske lämnar. Förstår inte vad tröjpresentationen har med saken att göra riktigt :s låter lite löjligt :D
Men det är som Eto'o just nu... Vad han än gör o inte gör verkar betyda att han ska lämna klubben enligt tidningarna.
Barcelona Rambla
2007-06-02 11:35
Jisses, Benitez verkar ha fått dille på Eto'o. Hur fan vore det om skiten kunde visa lite respekt och inte störa klubb och spelare när de är inblandade i en tät och spännande ligaspurt. Dessutom, varför jaga en spelare som inte vill lämna klubben han tillhör. Ge upp för tusan och vänd dig till någon mindre klubb och jaga dess spelare.
Barcelona Tan
2007-06-02 09:26
Såg tyvärr inte matchen i förrgår utab har bara sett målen. Av det lilla jag sett och vad jag läst härinne verkar denne Orlandi vara en intressant spelare. Även om han är relativt oprövad naturligtvis. Är det någon som vet lite mer om honom?
Barcelona kalle7
2007-06-02 08:22
HAHA! Ok, jag tycker att det är helt rätt att Barca ligger före real madrid. Men 38:a är väl lite hårt. =)
Barcelona Smogen
2007-06-02 01:14
hur gammal är denna Orlandi? har för mig 21, men det var länge sedan jag läste något om honom...
Barcelona Smogen
2007-06-02 01:13
Tja...Real ligger ju 38:a på listan. så det kanske stämmer ändå. efter sådana lag som...Cúcuta Deportivo, CCD Tolima Ibague, AFC Rapid Bucureşti, Pachuca CF och Dinamo Bucureşti. :)
Barcelona Myrran
2007-06-02 01:09
Med lite eftersökningar om den där sidan med klubbrankningen så är IFFHS en organistation under FIFA som bestämer varje månad klubbrankingen, baserat på hur många poäng de har fått tills slutet av månaden. Står bättre på länktips dock engelska. Så varför Espanyol och Osasuna ligger före Barcelona i tabellen är bara för att de kom längre i Europa cup spelet antagligen. Samma sak med de lag från Sydamerika osv. fast med sitt version av CL och Uefa cupen.
Delarocha
2007-06-02 00:45
För Barcás sida ja. För Real's sida är den mer eller mindre rättvis...
Real Madrid R9 Ronaldo
2007-06-02 00:35
Sonde

Man kan inte ta en sådan lista på allvar när man ser att Barca är högre upp än Real Madrid. ;)

Nej, skämt åsido men den där rankningen är ett stort jävla SKÄMT!
Barcelona Sonde
2007-06-01 22:48
Världsrankingen för klubblag som någon länkade till nedan kanske inte var så dum ändå: Real Madrid på 38:e plats känns vettigt;)

Men visst, det är svårt att ta den på allvar när Osasuna placerat sig före oss...
Barcelona Gaucho 10
2007-06-01 21:56
Ämne: Gaucho 10 :
Ronaldi....
ja,kom på det sen. Men han ser väldigt pigg ut idag:)
Barcelona La Pulga
2007-06-01 21:53
Nyheter ifrån BarcaTv.

Ronaldinho appeal turned down:
The Spanish FA has upheld its decision to give Ronaldinho a one-match ban for the red card he picked up last weekend.

Barcelona La Pulga
2007-06-01 21:29
Ghazza:
Orlandi han är delaktigt i tre av målen.
han spelade fram till två mål.och till tredje målet som var självmål.
En grym brytning på vänster kanten där han skickade två Nàstic spelare för att köpa korv,och med en perfekt skruvat inlägg till De Santos som nickar bollen i mål otagbar för målvakten...

Det andra målet skruvar han in ett inlägg som Escuero möter med en nick ,,,
Hans spel påminner om Zambrottas lite gram....
Barcelona Myrran
2007-06-01 21:24
Ämne: det här som jag komm....
Hmm... Det måste vara som någon annan sa efter förväntningar kolla vilka lag som ligger över, inget ont om dem men Barca är bättre.
Lag som tex. Colo Colo från Chile, Santos från Brasilien, Espanyol, Boca Juniors från Argentina och Osasuna. Alla dessa lag är väl sämre än Barca?
Barcelona Ghazza
2007-06-01 20:37
Var inne och kollade igår då flera lovordade unge Orlandi. Själv har jag bara sett målen, vilka han gjorde assist till. Men en känslig vänster har han allt! :)

Alltid roligt att Canteran får upp bra defensiva spelare också.
Barcelona RONALDINHO, ETOO, MESSI!!
2007-06-01 20:24
Gaucho 10 :
Ronaldinho kommer att vila mot Espanol :p
Barcelona Gaucho 10
2007-06-01 20:06
Det hade nog varit väldigt bra om Ronnie fått vila idag. Men jag tror inte att han spelar hela matchen i alla fall.
Barcelona Born In Barcelona
2007-06-01 19:05
jag tror att listan är grundad på prestation mot förväntnigar.
Espanyol är inte bäst i stan...
Barcelona BARÇAAA
2007-06-01 19:03
Hej är det någon som har beställt biljetter till någon Barca match via telefon???
har ni då fått ett nummer på en biljettlucka där man visar sitt pass och kredit kort??Jag menar på FC Barcelona.com
Barcelona RONALDINHO, ETOO, MESSI!!
2007-06-01 19:00
det här som jag kommer at skriva just nu är för er som vill skrata lite jag menar mycket!!
"clubb world ranking" och Barca ligger nr 17!?!?!
Jävla skämt altså!!
Kolla länktipsen.
Vad tror ni?
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-06-01 18:03
Rambla

You said it sån här engagemang går inte obemärkt bland top dogsen i Barca.

Man blir så glad när man ser sån här kärlek spelarna har till klubben.

Visca Iago!
Barcelona Edmilson
2007-06-01 18:02
Hejsan alla Barca vänner!!!!!

Jag undrar om det är någon som vet vilka spelare som barca har ögonen på, nu när det vankas Silly Season förutom killar som Abidal och Palacio??

Tänkte kanske att det finns någon som inte jag känner till som kan vara värd att studera nu under kommande EM-kval min egen personliga favorit är ju Chivu. Men det är väl som sagt önsketänkande.......
Barcelona Edmilson
2007-06-01 18:00
Barcelona Barcelonito
2007-06-01 17:37
Hoppas att vi nån gång under nästa säsong får se Messi - Bojan - Dos Santos spela på topp... Skulle va jävligt roligt om det hände :D
Annons: