/spanien/barcelona/forum/23054.aspx/spanien/barcelona/forum/23054.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla
2007-06-07 08:36
Ja Spice boy är verkligen en unik fotbollspelare, han gör något så unikt som att kämpa på en fotbollsplan.
Barcelona barca_and_me
2007-06-07 08:08
grattis barca på andra titel för säsongen hoppas att vi tar ligan också då blir det stor fest
go barca
Real Madrid r3nzo
2007-06-07 07:38
Ronaldiiinho //

Menar du allvar med mig? Kollar du ens på matcherna, Beckham är berömd för aldrig sluta springa, till och med kommentatorena säger så.
Han kunde gå ti Usa innan han skrev på för Real skarru veta.

Beckham gör så mycket mer än skjuta sina frisparkar han visar hjärta.
Barcelona Ronaldiiinho
2007-06-07 02:38
Ämne: Måste bara säga till....
Jajaja, om han kunde så skulle han sticka iväg te Usa för lääänge sen..
"svettas blod för sitt lag" Dåligt uttryck, han gör bara d han ska o inget mer dvs sina frisparkar..
"svettas blod för sitt lag", Så kan du säga när han spelar i landslaget men inte för Real ..
Real Madrid r3nzo
2007-06-07 02:16
Måste bara säga till Barcelonito //

Om du tror verkligen att Beckham bryr sig mer om pengar än fotboll, så märks det verkligen hur lite du vet om han. Jag har knappt sett en större krigare än han i den spanska ligan. Han ger alltid 100 % och han svettas blod för sitt lag.

Kolla hur han spelar i den Engelska landslaget. En riktig kämpe och troru han får mycket pengar för att spela där?

Lycka till i helgen o må bästa laget vinna.

Vill inte skapa tjaffs heller
Real Madrid r3nzo
2007-06-07 02:14
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-06-07 01:21
Ämne: Edmilson fit for fig....
Han är tyvärr avstängd efter sitt 5 gula kort.
Barcelona Barcelonito
2007-06-07 00:46
Kul att Iniesta verkligen har tagit en plats i landslaget... 90 minuter båda matcherna e mer än godkänt. Petat många duktiga spelare... Alonso och Fabregas bl.a.

Så stolt över honom :D

Saman
han spelade för Brasilien o va lagkapten igår och vilade nog lite idag på träningen bara...
Barcelona Saman.
2007-06-07 00:13
Edmilson fit for fight mot ESP i helgen?
Barcelona Rambla
2007-06-06 23:14
Idag tränade Barça utan Giovani Dos Santos som har rest till Mexiko för att ansluta till U20-laget inför förberedleserna till VM i Canada som böjrar 30 juni.

Gio, Gudjohnsen och Eto'o var också tillbaka på La Masia. Även Messi och Saviola, den siste satt ju på bänken hela matchen igår när Argentina landslagspelade.

Edmilson, Sylvinho och Oleguer tränade på egen hand på gym.

När träningen var slut passade Rijkaard på att tacka alla canteranos för deras medverkan i de två matcherna i Copa Catalunya. Det var tydligen mycket högtidligt, för Rijkaard gick runt och skakade hand med alla. Måste ha sett komiskt ut. :D

Efter alla landskamper så räknar Rijkaard att ha hela truppen intakt först i morgon. Det innebär att man bara hinner ha 3 träningspass innan den viktiga matchen mot Espanyol på lördag.
Barcelona Evička
2007-06-06 22:53
Ämne: Evièka/ Det säger du....
Jag tror att den arbetsmarknaden är svår. De som behöver en konsult fattar det oftast inte. Och själv har jag aldrig behövt någon ;)
UlTRAS BAyeRn
2007-06-06 22:48
Tjenare kompisar..
Jag tror Barcelona och Bayern München är allierade... Fansen,ledningen och klubben håller ihop.. Vi har juu mött er på Gamper cup och Barcelona ska ju till München för att spela Beckenbauer cup slutet på sommaren... Men vet ni något mer om dettta? Min kompis i München som är ganska insatt i Bayern han sa att som klubb gillar de spaniens bästa klubb (Barcelona)... Hoppas det stämmer..... Lycka till
Barcelona Tan
2007-06-06 22:41
Vill bara säga att jag håller med Tarrak fullständigt. Åsiktskonsult? Hmm... Antar att det beror på vilka åsikter som erbjuds ;o)
Barcelona Luça Toni #30
2007-06-06 22:39
Spain: säg att du är en marräng så blir de enklare tror ja.
Barcelona tarrak
2007-06-06 22:09
Evièka/ Det säger du? Kanske ska sadla om till åsiktskonsult? :)
Barcelona Evička
2007-06-06 22:02
Men för all del, jag säger inte åt dig vad du ska tycka...

Synd, för ibland skulle det faktiskt behövas!
Barcelona giovani
2007-06-06 21:32
Lite akut .. nån som kommer ihåg vilken tysk tidning som hade bevis på att det var foul på Puyol förra året mellan Barca o Milan 0-0 matchen ? eller nån länk ?
Barcelona tarrak
2007-06-06 21:28
Barcelonito/Lugna ner mig? Det är knappast så att jag skakar av ilska. Däremot kommer jag aldrig hoppas på att en spelare skadar sig oavsett om hans huvudintresse är pengar, fotboll eler något annat. Och din mening om att andra spelare blivit nedslagna och spelat vidare saknar väl all relevans i sammanhanget? Men för all del, jag säger inte åt dig vad du ska tycka...
Barcelona RONALDINHO, ETOO, MESSI!!
2007-06-06 21:27
CRS_Tottinho_57 (I.B.W.T):
Rumanien vinner! 1-0 , Grattis :D
Barcelona Barcelonito
2007-06-06 21:22
Tarrak

lugna ner dig... missa en match spelar ingen roll. Sen så struntar jag för övrigt helt i hans ben då han alltid har brytt sig om sitt namn, pengar mer än fotbollen. Hans flytt är bevis på detta. Och att det nu e bara 3 matcher kvar att spela för honom innan han flyttar till USA så får hans motståndare gärna skada honom för ett par veckor... Lågt e det inte efter att vi har sett våra spelare misshandlas på plan o gå upp o spela...
Barcelona tarrak
2007-06-06 21:01
Men allvarligt! Må så vara att han spelar för Madrid, men att hoppas på och glädjas åt att spelare skadar sig känns lågt.
CRS_Tottinho_57 (I.B.W.T)
2007-06-06 20:12
Nu måste du driva med mig lr? DDR är ännu mer romanisti än Mexes(om det går) Han är nästa capitano!! Chivu kan ni säkerligen få som jag försök säga här! Han måste vi sälja nu om han inte skriver på nytt kontrakt.

Å jag ser han mycket hellre i barca än i inter!
2007-06-06 20:04
Nepp varför skulle han komma till er!? Han är romanisti älskar Rom, hans son har lärt sig italienska..
2007-06-06 20:01
CRS_Tottinho_57 (I.B.W.T):
Har du nån proov eller?
även om mexes har nyss skrivit en ny kontrakt så kan han komma efterson Nani Skrev på ett kontrakt fyra dagar förre han köptes av Man Utd!!
haha vad tror du nu?
2007-06-06 19:57
Nåt som är komiskt med det inlägget är att alla du räknar upp som du tror är lättare för er att köpa är svårare än Chivu att köpa loss! Roma måste förnya lr sälja Chivu denna mercato!

Haha mexes kan ni ju glömma! Han har skrivit på nytt kontrakt nyss..
2007-06-06 19:53
Jag vet att Alla vill ha Chivu, och jag vill ochså ha honom, men tror ni inte att det skulle vara enklare än att köpa nån som G.millito eller Mexes eller även Andrade!
Men jag vill 100% att Barca köper en mittback..
Jag vet inte, det är bara en Tanke!! :D
Real Madrid cannavaro #10
2007-06-06 19:52
:O om chivu går till er så kmr roma få belleti o sylvinho+en summa pengar låter intressant
Barcelona Cristocea
2007-06-06 19:29
Ride_The_Big_One//
Glad, som Culé då. Jag har aldrig bevittnat Popescu eller Hagi i Barca. Kommer ihåg min pappa när han sa så underbart de var att se de två spela tillsammans i Barcelona. Popescu var Capitano för Barcelona då.

Men ändå. Jag älskar Roma. Vill inte att Chivu ska bara försvinna så ifrån Rom. Han har köpt ett hus och sagt att hans Roma är det bästa som finns. Så det kommer känna otrolig surt som Romanista om han bara försvinner så.

PS: Ni som inte vet vem eller vilka Popescu eller Hagi var. Tycker att ni borde antingen söka efter de på Google.com eller Youtube.com
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-06-06 19:11
La Pulga

Tänk så här så länge vi har R.E.M så kommer det inte komma in nån Henry.

Verkar som om lednigen går efter att förstärka vår svagapunkt och det gör det med rätt. Det ryktas om Chivu som kan spela vänster back och som mittback, än så länge bara rykten.

Sanna mina ord det är mest åt försvars sidan vi kommer förstärka, det kommer ryktas en massa spelare sa ta de med nypa salt förren det finns nåt konkret bakom det hela.

Cristocea

Chivu är rätt så eftertraktad enligt de ital nyheterna så är Inter närmast, men tydligen så har Barca kommit in med ett matchande bud.
Som sagt litar inte på de till fullo precis men det är ögongodis att läsa sånt. En fråga hur glad blir inte du ifall Rumänen ansluter till Barca?
Barcelona Cristocea
2007-06-06 19:09
Jag vet inte om Chivu kommer lämna Roma. Vi får veta nog det mesta efter kvalmatchen när Rumänien möter Slovenien.

Annons: