/spanien/barcelona/forum/23048.aspx/spanien/barcelona/forum/23048.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Messiiiiiiiiiiiiiiiiiii
2007-06-05 22:10
FAN min hackar hela tiden...E det så för er oxå? För de som kollar via ROJADIRECA
Barcelona RONALDINHO, ETOO, MESSI!!
2007-06-05 22:10
Tack Rambla för sidan :D
Barcelona Rambla
2007-06-05 22:02
Gooooooool Santi!

Fan vad het han är nu då. :D
Barcelona Rambla
2007-06-05 21:55
Till er som vill se matchen. Klicka på länktips. Ni behöver inga stream-program.
Barcelona Messi-Maradona
2007-06-05 21:50
Duda:
Inte exakt men bra var den!
Det var någon här innte för ett tag sen som länkade den hemsidan, sidan är mer utförlig och visar olika kanaler runt om i världen!
Barcelona Duda
2007-06-05 21:48
Messi-Maradona /
Vet inte om det är den sidan du menar, men kolla länktips
Barcelona Messi-Maradona
2007-06-05 21:42
Kan någon här innwe länka sidan där man kan kolla vilka kanaler som sänder olika matcher?
Tack på förhand!
Barcelona Messi-Maradona
2007-06-05 21:40
Det står 0-0 mellan Brasilien-Turkiet
Min.65
Barcelona Ghazza
2007-06-05 20:46
Såg att Figo kommer ner till Barcelona på Gamper-matchen. Är det sant så får man ju bara inte missa det! =D
Barcelona Rambla
2007-06-05 20:43
Ämne: Ta en titt på RM:s f....
Skolorna slutar nu så de har väl mer fritid kan tänkas. :D

Trevlig läsning om Cesc.

Fabregas, who learned his trade at the Catalan club, admits he would relish the opportunity to return to Camp Nou at some point in his career.

"I hope there is a chance to return (to Barca)," he added. "People who know me already know this.

Det lär nog dröja flera år innan det blir aktutellt om det ens blir det, men Real Madrid kan ju fortsätta att drömma om honom.
misonbos
2007-06-05 20:33
Ta en titt på RM:s forum så märker ni att snittåldern där inne måste vara under 15 år. Det enda de gör är att snacka om vilka spelare de ska köpa och hur startelvan kan tänkas se ut. Förutom det så är det själva ordformuleringen som liknar en 13-15 årings.
Barcelona Kapten11
2007-06-05 18:41
Om nu Dungas uttalande stämmer att Ronnie är mer otränad den här säsongen, så känns det faktiskt riktigt bra.

Jag tror att han kommer att vara grymt laddad, för att ta tillbaka sin plats som nr.1 i världen, och träna stenhårt i sommar.

Känns som ett bra beslut av ledningen att inte värva nån mittfältare till nästa säsong. Men, och detta är viktigt, Deco måste ha samma inställning som han haft dom 2 senaste matcherna, i varje match. Annars bör han bänkas till förmån för Iniesta.
Barcelona ZARM
2007-06-05 18:28
T#11

Kl 20:00 har jag för mig.
Barcelona Captian Fabuloso Cave Of Hair.
2007-06-05 18:24
T#11

Den visas inte alls. Du får streama, jag ska streama den, Argetina-Algeriet och Barca- Espanyol.
Barcelona Captian Fabuloso Cave Of Hair.
2007-06-05 18:22
Vad tror ni händer i Gamper matchen? Figo kommer ju på besök. Själv tror jag inte att den där råttan vågar sig till Camp Nou ännu en gång, men jag hoppas innerligt att han kommer. Räkna då med ett fullsatt Camp Nou bara väntandes på att få spruta ur svordommar.

Vad tänker människorna som röstar på svenskafans egentligen med. Beckham leder årets bästa mittfältsröstning. WTF? För fem matcher på slutet? Han spelar 3 år i madrid och suger i alla matcher förutom de 6 sista innen han just ska lämna och helt plötsligt är han årets mittfältare, Poulsen har ju varit bättre totalt sätt. och vad gör Cani på den listan? Har de som lagt till honom, sett honom spela en match iår? Va !?!?!? Det behöver inte vara en Barca spelare, även om Xavi varit typ 100 ggr bättre.

Jag vill inte ens börja skirva om försvararna då Puyol inte ens var med. Ska Alexis och Diogo varit bättre? Hur f-n? Vi har trots allt släppt in minst mål iår med Getafe tillsammans har jag för mig.

Barcelona T#11
2007-06-05 18:20
Är det någon som vet när brasilien spelar idag och vilken kanal den visas på????

Tacksam för svar !!
Barcelona T#11
2007-06-05 18:20
Är det någon som vet när brasilien spelar idag och vilken kanal den visas på????

Tacksam för svar !!
Las Palmas culé hasta la muerte
2007-06-05 18:10
Kung Benítez©

Hmm ok..Men frågan är värför inte Tv4 har lagt upp detta på deras tablå. Självklart hoppas jag att du har rätt! ;-)
Mallorca Kung Benítez©
2007-06-05 17:50
Er match mot Espanyol sänds på Sportexpressen (se länk).
Barcelona kalle7
2007-06-05 17:25
R, E, M.

Helt klart en av världens bästa passningsspelare. Hoppas helt klart att vi behåller honom.
Barcelona RONALDINHO, ETOO, MESSI!!
2007-06-05 16:41
ojojoj
Xavi hernadez gjorde 147 passningar mot Latvia, med spanien!!
Fan vilken skön spelare!! :d
Delarocha
2007-06-05 16:34
Kan inte tänka mig att Real har många fans utanför Madrid. Enligt vad jag har uppfattat är de ju mer eller mindre det mest hatade laget i Spanien? Bilbao t.ex ogillar dem nog en hel del.
Delarocha
2007-06-05 16:25
Karzan, ska det där vara vår startelva?
Bara 3 backar och Ronaldinho på mitten? Ser hellre att vi spelar 4 backar och Henry, Ronaldinho, Eto'o och Messi får rotera lite.
UlTras Julian
2007-06-05 16:18
Cristocea
Tack för informationen..... Härligt.
S. Dali
2007-06-05 16:07
Ämne: Grabbar har en liten....
Det där att Real har 12 miljoner fans, det kan du nog glömma.
Det innebär att dem skulle ha stöd av knappt en tredjedel av spanska befolkningen. Stämmer knappast.
Först skall man ta bort alla invånare som inte ens har ett favoritlag, sedan så är andelen av Madridanhängare i dem autonoma regionerna inte speciellt frekventa.
Barcelona Karzan
2007-06-05 16:03
. Valdes
. Puyol
. Zambrotta
. Abidal
. Xavi
. Deco
. Iniesta
. Ronaldinho
. Messi
. Eto
. Henry

Nästa säsong låter bra ju

Barcelona Cristocea
2007-06-05 16:03
UlTras Julian//

Säkert lika många som R.Madrid fansen.

Fast jag vet att det är nästan 16 miljoner fans i rumänien som hejar på Steaua Bukarest. Om du nu vill ta lag ifrån Östeuropa.

Glöm inte heller Benfica, de har de flesta medlemmar i hela världen.
Las Palmas culé hasta la muerte
2007-06-05 15:50
Ämne: Va? Hur fan kan det ....Vet iallafall att upplägget i Spanien blir. La Sexta kommer att visa Zaragoza - Real Madrid och Canal + i Spanien visar Barcelona - Espanyol men att det kommer i resp. match visa vad som händer i dessa två matcher. Men tycker det är förbannat dåligt att det inte kan visa Barcelona - Espanyol på Sportexpressen..
Barcelona Guardiola__
2007-06-05 15:44
Etoo stannar o Henry kommer ändå...man kan ha två annfallare ...ta ner ronaldinho till mittfältet
UlTras Julian
2007-06-05 15:32
Grabbar har en liten fråga.. Hur många supportrar har barcelona i Spanien? Kan någon gissa? Jag har gjort ett arbete om Fotboll Fans. Där har jag tagit lite fakta om alla stor lag...

Så här ser supporter indelningen i hemmländer..
Boca Junior (29 miljoner fans)
River Plate (26 miljoner)
Fenerbahce (23 miljoner)
Bayern München (14 miljoner)
Real Madrid (12 miljoner) = Enligt några Real fans från SF.
Juventus(10 miljoner)
Man UTD (9 miljoner)

TACK förhand!
Annons: