/spanien/barcelona/forum/23047.aspx/spanien/barcelona/forum/23047.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ghazza
2007-06-08 18:45
Hushh,

Samma Iniesta som har varit i klubben sen han var 12 år? Isf, nej inte trovärdigt.
Real Madrid Hushh
2007-06-08 18:44
Iniesta ryktas bort från klubben. Trovärdigt?
Real Madrid R9 Ronaldo
2007-06-08 18:40
Evička

När har jag skrivit något om hur Real Madrid-fansen hade agerat?
Barcelona Ghazza
2007-06-08 18:37
R9 Ronaldo,

Det har stått om detta i Sport och även i Marca gissar jag på. Är dock inte så insatt utan vet bara grunderna. RM ville ha en person med som övervakar vilka domare som väljs. Jag är säker på att någon av Rambla, Evièka eller El Flaco kan ge dig mer info om du känner att det är nödvändigt.
Barcelona Miranda
2007-06-08 18:33
El Flaco: tack!

Bäst att fråga ju, så man inte missar den.
Barcelona el Flaco
2007-06-08 18:31
ZARM//

Hehe, fråga inte mig. Men enligt de madridistas så hävdar de att vi alltid gynnats av domarna efter att de har haft ett par "orättvisa" domslut emot sig denna säsongen. Man måste älska de, eller hur :)
Barcelona el Flaco
2007-06-08 18:30
Miranda//

Matchen är iallafall imorgon kl. 21
Barcelona ZARM
2007-06-08 18:29
Ämne: Då är det officiellt....
ja, det där är en sak jag inte förstår. Exakt när har vi blivit gynnade och när har ronaldinho kommit undan med en massa saker???
Barcelona Miranda
2007-06-08 18:28
När är nästa match? Har sett det pratas om imorgon och kl 21:00, men i "tippa" grejen står det den 10e och 19:00 vilket ju är söndag...
Barcelona el Flaco
2007-06-08 18:26
Listan med de 18 utvalda till derbyt:

Valdés, Jorquera, Puyol, Xavi, Zambrotta, Iniesta, Eto'o, Belletti, Gudjohnsen, Gio, Motta, Oleguer, Márquez, Deco, Messi, Giuly, Thuram, Ezquerro

Marquez och Zambrotta kommer tillbaka från skada, respektive avstängning.
Barcelona M19.
2007-06-08 18:26
Det är skrattretande att hela tiden läsa Real fansens inlägg. Ursäkta Red, men hur fan tänker ni? antar att ni inte tänker.

Som Akram skrivit, att om supportrarna stödjer bla bla, det är väl självklart att vi stödjer det. Hade inte du gjort det? Givetvis INTE? - haha.

"Polisen Rambla" Tja, kanske skulle det behövas någon på RMD forumet som verkligen kan komma med lite givande inlägg, eller kanske sopa rent bland alla startelvor?

A Por Ellos.
Barcelona ZARM
2007-06-08 18:25
Ämne: Ronaldinho kommer in....
Det var väl väntat! Otroligt tråkigt bara. Fast vi vinner ändå!!!
Barcelona el Flaco
2007-06-08 18:24
Då är det officiellt. CEDD förskastade Barcelonas överklagan och Ronaldinho är därmed avstängd till derbyt mot Espanyol. Ändå skönt på ett sätt; alla madridistas kan sluta bölla om att vi alltid "gynnas" av domarna och det spanska förbundet.
Barcelona Messi 19
2007-06-08 18:24
Ronaldinho kommer inte att spela mot Espanol!!!
Länktips: www.sport.es
Barcelona Messi 19
2007-06-08 18:21
delotromundo:
Du lider av Barcaitis
Barcelona Evička
2007-06-08 18:14
Som Akram skrev, Real Madrid skulle nog också överklaga avstängningen men att supportrarna ska stödja det och säga att det är rätt att överklaga är sjukt.

Nu tror jag att du drömmer. Att tro att alla Real Madrids fans skulle vara så funtade att de tog avstånd från ett överklagande är fullständigt otroligt naivt.

Problemet är inte att Barça överklagar eftersom det är helt enligt gällande regelverk. Problemet är i så fall att möjligheten finns, men det kan knappast vi ställas till ansvars för.
Barcelona ZARM
2007-06-08 18:11
rambla, återigen håller jag med dig! Det är dock bara så att real madridfansen ser ligatiteln hägra och är livrädda för att gå miste om den. Det är bara att strunta i dem.
Real Madrid delotromundo
2007-06-08 18:09
Rambla
du lider av madriditis

Med eller utan muelas så vinner ni imorgon, gå ut och lek i solen nu!
Real Madrid R9 Ronaldo
2007-06-08 18:08
Ghazza

När fan har vi försökt välja ut domare?! Som Akram skrev, Real Madrid skulle nog också överklaga avstängningen men att supportrarna ska stödja det och säga att det är rätt att överklaga är sjukt. Och ja, det finns folk här inne som tycker att det är rätt att överklaga Ronaldinhos röda kort.

Men att överklaga Beckhams gula kort mot Bilbao (?) är däremot korrekt. Där är han inte våldsam till skillnad från Ronaldinho.
Barcelona Rambla
2007-06-08 17:55
delotromundo:

"Du vet mycket väl att diskutera med culé-polisen la rambla bara är slöseri med"

Även du som de flesta madridfans visar brist på begåvning och logiskt tänkande. Kommer det med modersmjölken eller har alla reptilhjärnor? Jag ska förklara en sista gång även för dig. Akram, "lyssna" även du.

Det är HELT ointressant vad ni madridistas anser om brott och straffsats när det gäller caso Ronaldinho. Det är inte poängen, även jag anser att han ska ha rött kort. Jag och i stort sett varenda här inne har inte hävdat någonting annat.

Det som är intressant i sammanhanget är att man HAR tillåtelse att överklaga gula och röda kort. Är det så svårt att få in i skallen?

Tydligen. :P
Real Madrid TKD_1337
2007-06-08 17:44
Skulle tro att du har kommit fel, åtminstone hoppas jag det. /Red
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-06-08 17:37
För mycket ironi i luften just nu!

:D
Barcelona kalle7
2007-06-08 17:33
real fans ska ju INTE snacka om protester och överklagelser. Att protestera mot en målgest är ju något av det fjantigaste jag har varit med om.
Barcelona Ghazza
2007-06-08 17:24
Jag tror nog alla Madridistas är rädda för att överklagan går igenom bara. Alltså, det är som culé hasta la muerte och Rambla säger. Det är helt och hållet en principsak som ALLA lag i ligan skulle göra vid en avgörande match.

Det sjuka är inte att ledningen överklagar. Det sjuka är att Madridistas stör sig så mycket när de själva håller på med smutsiga affärer, där de själva vill välja ut domare bl a. Patetiskt.
Barcelona Messi 19
2007-06-08 17:22
culé hasta la muerte:
sant altså 100% sant!!!
Las Palmas culé hasta la muerte
2007-06-08 17:21
delotromundo

Det går inte att jämföra men för mig är det en principsak. Om nu ALLA klubbar överklagar domen varför ska inte Barcelona göra detta heller? Det är samma princip..

Men visst du är från en annan värld också så jag vet inte.. ;-)
Barcelona Messi 19
2007-06-08 17:20
Jag vill bara veta varför det bara är real madrid fans som klagar och är advunsjuka på att Ronaldinho fick en röd kort och Barca överklagar??!!
Varför finns inga sevilla eller Valencia fans??
är det för att ni är ledsna för att Real kommer att ha "Bet Win" som sponsor och inte "Benq Siemens" nästa år?
AA men jag fattar för Benq siemens är bättre och muslimer som Diarra kanske inte tar på Bwin!!
Real Madrid delotromundo
2007-06-08 17:15
Klint

Klockrent skrivet!Det är knappast synd om belenguer men ronaldinho ska givetvis bestraffas för sin spark.
Du som är den enda här inne som inte verkar lida av madriditis, hur tror du rijkaard kommer ställa upp imorgon?Blir det Gudjohnsen eller Giuly som tar Ronaldinhos(om denne inte spelar) plats?

Akram
Du vet mycket väl att diskutera med culé-polisen la rambla bara är slöseri med tid.

culé hasta la muerte
Ja,det går ju verkligen att jämföra Beckhams varning mot Bilbao med Ronaldinhos spark på belenguer....
Las Palmas culé hasta la muerte
2007-06-08 17:05
Akram

Varför just denna? Det är samma princip. Att Ronaldinho försöker skada han? Kanske, men å andra sidan så var Getafe spelare ute efter samma sak mot Messi och mot just Ronnie! Sen glömmer du bort Casquero som skulle ha blivit utvisad med efter alla hans sparkar. Som fans kan man inte försvara agerandet? Du försvarar nästan Beckams upphävning...Sen kan man gå in på vad man tycker om alla dessa disciplinnämder och om om det är rätt att det finns tre (!!) stycken sådana och inte en som det är i England. Men det är en helt annan diskussion...
Real Madrid Akram
2007-06-08 17:03
Du får tro vad du vill Rambla, har upprepade gånger sagt att det är sjukt att ledningen i Barcelona överklagar det röda, utan att egentligen göra det till en stor sak, men när fansen försvarar det och tycker det är bra, och i vissa fall tycker det är befogat att överklaga avstängningen, då känner jag att jag måste rensa mina tankar lite.

Annons: