/spanien/barcelona/forum/23046.aspx/spanien/barcelona/forum/23046.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Evička
2007-06-08 21:18
Rambla
Försöka duger. Anfall lär ju vara bästa försvar. Fast det funkar inte alltid.

tarrak
Ska du ha ett bulgariskt i nästa inlägg eller?
Barcelona tarrak
2007-06-08 21:14
Evi&/[$€£$ka/ Jag är ledsen, mitt tangentbord är slovakiskt.
Barcelona Rambla
2007-06-08 21:14
R9 Ronaldo:

Lysande kontring där. Du snirklade dig ur ämnet vi berörde till något helt annat. Dock är det helt ointressant vad du tycker eller tycks tro om den saken.

Brilliant!
Barcelona Evička
2007-06-08 21:08
Ämne: Evi£$@£€$€ka/Nu är o....
:D

(det här med tjeckiska tecken är tydligen inte lätt)
Real Madrid R9 Ronaldo
2007-06-08 21:07
Rambla

Med tanke på hur många fördelar ni har fått av domarna så skulle det inte förvåna mig om Laporta har ett avtal med de.

Barcelona tarrak
2007-06-08 21:03
Evi£$@£€$€ka/Nu är orättvis! Ibland diskuterar de Ronaldinhos avstängning också!
Barcelona Evička
2007-06-08 20:55
tarrak
Det där lär vi aldrig få veta. Marängerna har nog inte tid att ens läsa införrapporten. De har fullt upp med att diskutera affärer. Spelare och diverse tröjor. Det har pågått i dagar, minst.
Barcelona tarrak
2007-06-08 20:49
(catalonia barca)/ Riktigt illa! Jag ser fram emot de moralens väktare, bland marängerna som härjat på detta forum idag, tydligt sätter ner foten och protesterar. Äh, vem lurar jag...
Barcelona (catalonia barca)
2007-06-08 20:39
Marängernas store man i svenskafans citerar så här
''Då är det skönt för oss maränger att den numera landslagsaktuelle Sergio Garcia är skadad.'' Hur lågt är det...han är nämligen deras stora förebild.
Barcelona Rambla
2007-06-08 20:28
Evièka:

Japp, det var veckan efter att Madrid ansåg sig blivit bestulna på segern på El Sardinero när de mötte Racing Santander.

Äsch, för sent. :)

Jag tror inte att Yaya har Eu-pass. Enligt franska L'Équipe så är Barça och spelare väldigt nära ett avtal.

Jag är lite tveksam till denna värvning. Egentligen utan grund då jag ärligt ska erkänna att jag ej sett så mycket av honom. Enligt rapporter har han inte precis dominerat i Lige 1 denna säsong. Sen så ska han ha attitydsproblem också. Heh, klarar man av att tygla Samu så ska inte Yaya vara några problem. Läste att Samu såg fram emot en värvning, där han lovade att ta honom under sina vingar. Ungefär som en broder. :D

Yaya verkar dock ha stor potential. Känns dock mer som en stark tvåvägspelare än en utpräglad pivote. Går gärna på djupet. Nåja, kan säkert bli en bra kugge på mittfältet vad det lider.
Barcelona Evička
2007-06-08 20:26
tarrak
Tack!
Barcelona tarrak
2007-06-08 20:23
Evièka/Om jag inte missminner mig så var det strax efter Santander-matchen.

Har herr Touré EU-pass? Jag tycker att vi bör värva honom för det klatschiga namnet om inte annat. Jag ser fram emot att sitta hemma i tv-soffan och skrika Yaya.
Barcelona r.Hyder
2007-06-08 20:13
Yaya är en krigare, och jag skulle gärna se att han bär en barça-tröja nästa sässong. Se även bild :-)
Barcelona Evička
2007-06-08 20:13
Rambla
Kommer du ihåg ungefär när detta var? Med domarna och Real alltså.
Real Madrid Harzel_Losblancos
2007-06-08 20:12
på goals hemsida står det att han inte fick va med mot espanyol.
Barcelona Zamboza
2007-06-08 20:11
Enligt franska lequip så ska Barca och Yaya Toure vara mycket nära en överenskommelse. En av anledningen till att Toure vill spela för just Barca är pga den fotbolls filosofi som man har.
Barcelona João Pinto
2007-06-08 20:10
Stinsen

Du kan göra så här, ladda ner programmet sopcast, det är gratis på deras hemsida. Gå sedan in på www.rojadirecta.com och klicka på önskad match.
Barcelona T#11
2007-06-08 20:09
Drömde att vi vann med tur och real spelade lika. Hoppas det händer. Fan vad sur jag var när jag vakna!!!
Barcelona stinsen
2007-06-08 20:07
Hej alla vänner!
har ett dilemma. Nämligen så att barca spelar ju som bekant en av ligans absoluta viktigaste matcher i morgon kväll. Då jobbar jag utan tillgång till tv4+. Därför undrar jag om ngn vet ngn sida på internet som sänder matchen.. steamar heter det va ?

tackar på förhand
Barcelona Rambla
2007-06-08 20:01
R9 Ronaldo:

Heh, Sport behövde denna gång inte ljuga ihop någon story. Det bjöd den kungliga klubben från huvudstaden helt på egen hand. Det gick ut med ett officielt uttalande. Det stod bla på klubbens websida att man vill vara med och utse domarna till lagets matcher.

Spaniens Juventus.

Korrigering: Scusa juventini.
Calderon, Spaniens Moggi. :D
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-06-08 19:50
Iago Falqué

Tror du Rambla sitter med nån slags framtidskula?
Hehe Lyons president är en jäkel till förhandlare och drivit upp prisen på Abidal till 20 milj, vilket nog har fått Barca att backa lite och koncenterar sig helt och hållet på Chivu. Det är nog ingen som vet hur nära eller långt ifrån klubben är återstår att se ifall vi får konkreta nyheter via Barca hemsidan.

Jogabonito

Det är som att gå runt och runt utan att hitta rätt väg, kör ni nån slags kö system med att komma in hit repeterade gånger med samma skitsnack?

Ronaldinho fick rött för sitt försök till skada, alla med lite sund förnuft och en inspelad sekvens såg mycket väl att han inte nudda men regler är regler och han ska ha rött!

Han har fått sitt dom 1 match avstängning. BASTA!

Gå vidare med ert liv och koncentera er på er match istället.
Barcelona Iago Falqué
2007-06-08 19:19
Rambla

Hur stor är chansen att Chivu och Abidal hamnar i Barcelona nästa säsongen??

Tacksam för svar
Real Madrid Jogabonito
2007-06-08 19:18
så dåligt av spanska fotbollsförbundet om dem stryker ronaldinhos utvisning..En spark i skrevet ska vara rött!

/Hala Madrid.
Barcelona Evička
2007-06-08 19:10
R9 Ronaldo
OK, då har i alla fall du och jag löst ett missförstånd. =)

Jag ska kolla lite efter den här domarhistorien, men kanske Rambla hinner först. Har lite annat att göra innan.
Real Madrid R9 Ronaldo
2007-06-08 19:04
Evička

Du missförstod mig, men det var jag som skrev det lite konstigt. ;-)
Barcelona Evička
2007-06-08 18:59
Ämne: Evička

När h....
Du såg citatet. För mig är supportrar i princip synonymt med fans.

Real Madrid skulle nog också överklaga avstängningen men att supportrarna ska stödja det och säga att det är rätt att överklaga är sjukt.

För mig låter detta som att även om Real säkert skulle överklaga, så skulle åtmninstone inte deras supportrar (fans) tycka att det var OK. Men jag kanske missförstod dig.
Real Madrid R9 Ronaldo
2007-06-08 18:58
Ghazza

Visst, det kan ha skrivits på många tidningar, men bara för det står på tidningarna behöver det inte alltid vara sant. Tidningar brukar alltid förstora upp saker, ett ord kan omvandlas till en hel mening.
Barcelona Messi 19
2007-06-08 18:56
Ghazza:
det du säger stämmer 100% Ghazza :P
och din ironi fungerar in te här tyvärr R9 Ronaldo!
Barcelona Ghazza
2007-06-08 18:54
R9 Ronaldo,

Jag förstår din ironi. Dock vill jag minnas att ämnet flöt omkring på rätt många tidningar. Synd att ingen kan fylla i lite för mig.
Real Madrid R9 Ronaldo
2007-06-08 18:46
Ghazza

Skrev Sport det? I så fall stämmer det, de har aldrig fel och de älskar Real Madrid.
Annons: