/spanien/barcelona/forum/23043.aspx/spanien/barcelona/forum/23043.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Golazo de Messi!
2007-08-20 16:45
Och för det andra så är Ronaldinho världens bästa fotbollsspelare, både innanför och utanför plan. Så det är faktiskt rätt att skriva vart enda lilla rykte som är om honom. =P

Ashfin
Det var inget..trodde du va pers.
Villarreal Ashfin@Rossoneri [CAMPIONI D´ EUROPA]
2007-08-20 16:43
Golazo de Messi!

Koskeseh? Översättning tack.
Barcelona lagkapten
2007-08-20 16:39
Sano

Vad är problemet. Vår redaktion försöker bara hålla oss fans medvetna om hur läget ser ut. Tyvärr, är det så att Berlusconi inte verkar förstå att Ronaldinho inte är till salu. Och han nämner Ronaldinho gång på gång, vare sig du vill tro det eller inte.

Varken vi eller redaktionen påstår att VARJE rykte stämmer. Men det publiceras ändå, då vi omöjligt kan veta vilket rykte som stämmer och inte stämmer.
2007-08-20 16:39
Spelar det egentligen någon roll hur många gånger vi skriver en artikel? Om ni inte gillar den så läs den inte!?!
Jag ser inte vad som är problemet, varför kommer ni in här o kaklar om att redaktionen skriver baserat på rykten?
Barcelona Vampíro
2007-08-20 16:37
Varför blir ni så arga? Daniel brukar skriva "Dagens transferrykte" och dagens rykte var att Berlusconi ville byta Kaká mot Ronaldinho. Notera att det bara är rykten, det är oftast inte sanning i rykten. Det han gjorde var att återberätta en artikel så att läsarna på SF kan förstå det. Är det fel eller?
Barcelona Saman.
2007-08-20 16:37
Ämne: Saman.

Det dyker ....
Ja men inte har du väl sett oss tro på de ryktena och senast redaktionen skrev om ett Ronaldinhorykte var ca 2 veckor. Sen att vi på forumet skrattar och diskuterar milan lednings löjliga utalande över vår ronni är en annan sak.
2007-08-20 16:36
Ashfin

Tyst med dig nu din koskesh!!
Sano
2007-08-20 16:34
Rambla

Du vet vad jag menar. Eran redaktion skriver ju inte VARJE gång ett Ronaldinho rykte kommer, utan oftast. Jämför tex. hur mycket Milans redaktörer skrev om Kaka ryktet och hur mycket era överdriver med Ronaldinho ryktet?
Barcelona Rambla
2007-08-20 16:33
Ämne: Rambla

Det är bar....
Och vad skrev jag?

Hur kan "några av era fans" vara en majoritet? Sen så har jag väl inte kastat skit? Konstaterar bara fakta. Vad "några av er" sysslar med på deras forum bekommer mig inte det misnta.
2007-08-20 16:30
Rambla

Det är bara några få individer som "skämmde" ut sig, betyder det att majoriteten ska få skit för det?
2007-08-20 16:28
Grym krönika Deco – i skuggan av Ronaldinhoismen!!
2007-08-20 16:28
Saman.

Det dyker upp MINST 2 artikler per dag om att Kaká är på väg till Real, men vad gör vi Milanisti som Sano skriver, jo vi IGNONERAR helt enkelt.
Barcelona Rambla
2007-08-20 16:27
Sano:

Och det gör denna redaktion? Sluta överdriva så förbannat.

Nej, istället började några av era fans skämma ut sig och bråka på Madrids forum.
Barcelona Vampíro
2007-08-20 16:27
Deco – i skuggan av Ronaldinhoismen, mycket läsvärd krönika. En av dem bästa jag har läst på länge. Keep it up! :D
2007-08-20 16:26
Rambla

Nej, men källor Corierre Dello Sport borde inte tas på allvar.

Det är ju som att om jag läser något från TribalFootball eller AS och sedan skriver att artikel om att Laporta vill byta Puyol mot Ibrahim Ba..
Barcelona Roni#10
2007-08-20 16:25
En gudomlig fotboll - tillsammans : Riktigt Skönt Stycke.
Barcelona Suñol_
2007-08-20 16:25
artistico: Om sanningen ska fram så är Real en klubb som hade fram till falangisternas seger i inördeskriget en vänsterhållning och ville desutom spela i den katalanska ligan för att vissa sin sympati för republiken. Att historian blev en annan med Franco som huvudsponsor är en annan.
Sano
2007-08-20 16:23
Ämne: Ämne: !--TEMP_B--!Ämne....Milanfansen var också trötta på att höra Kaka ryktet men inte skrev redaktörerna en artikel varje gång Calderon nämnde Kakas namn.
Barcelona Saman.
2007-08-20 16:22
Ämne: Ämne: hur men....
Sano: Läs om artiklarna ordentligt. Och nej vi tar det inte på allvar utan vi är trötta på att höra samma skitrykte för 332012 gången.
Deportivo Liverpoolist^
2007-08-20 16:21
Vem tycker ni roterar mest av Benitez och Rijkaard i startupställningarna? Bara undrar...
Barcelona Rambla
2007-08-20 16:19
Ashfin:

Du är orättvis nu. Daniel återberättade bara vad som står i vissa tidningar. Han påstod inte på något sätt att detta är sant eller att det kommer att ske. Är det ett brott?
Sano
Ämne: hur menar du att Bar....Jo varje gång det står om att Ronaldinho är på väg till Milan så tar ni de på allvar, alltså som om det vore officiellt.
Barcelona Myrran
Sano

Skulle vi ta varje rykte på allvar skulle det komma ut en liknande artikel varje dag i 2 år, har det gjort det? Nej, för vi tar inte varje rykte på allvar.
Barcelona the culé
2007-08-20 16:16
hur menar du att Barca-redaktionen tar Ronaldinho rykterna på allvar ?

har du läst någon av krönikorna ?
2007-08-20 16:16
Jag trodde att ni inte var så låga.. varför skriva artiklar om något som inte stämmer?
Det är sånt Reöl håller på med inte Barca.

Aja, Daniel om du läser detta, jag ber om ursäkt för det jag skrev hastigt.
Sano
2007-08-20 16:11
Herregud Barca-redaktionen tar varje Ronaldinho rykte på allvar. Är det ingen som lärt sig att tidningar inte alltid skriver sanning?
Gennarino
2007-08-20 16:07
@ Rambla

Hehe, okej :) Albertinis avsked var ju för grymt länge sen.. Två år? Hehe, tänka nämna den onämnbares namn, men jag tänkte till med respekt för er :D
Barcelona Rambla
2007-08-20 16:01
Gennarino:

Berlusconi ska ha skämtat om detta när Albertinis testimonial spelades på San Siro. Om du minns så fick Ronaldinho rätt så stora ovationer från Milanpubliken då.

Det stod på Corriere dello Sport för någon dag sen. Jag såg det själv. Annars är det inget att hänga upp sig på, den tidningen är inte den mest pålitliga den heller av vad jag har förstått. Att Marca och AS dagligen skriver sådant som är så negativt som möjligt för Barcelona är ingen nyhet. Om det är sanning eller inte spelar mindre roll.

Sheva? Det var väl ingenting. Nämn F*go, så kan vi börja snacka om svek. :P
Barcelona Steve-O
2007-08-20 15:58
Väldigt läsvärd krönika, Roger Johansson. Hatten av!
Barcelona Steve-O
2007-08-20 15:58
Ursäkta, det blev visst en dublett.
Annons: