/spanien/barcelona/forum/23036.aspx/spanien/barcelona/forum/23036.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Kamelen
2007-06-10 01:19
__--__Ronaldo__--__

Bara av ren nyfikenhet, vad anser du vara värst beteende på planen av en spelare?

Att göra som Messí alltså göra mål med handen alt. att filma till sig en straff samt få en spelare utvisad samtidigt och därefter göra mål på straffen?

Känns som detta blir väldigt uppblåst.
Real Madrid __--__Ronaldo__--__
2007-06-10 01:16
Captian Fabuloso Cave Of Hair

Gråta? Nej, om det finns en dag där jag inte skulle gråta så är det väl den här dagen. Nu tog du i lite för mycket. Undrar du varför jag är så Glad?

Sen så var det inte så att jag pekade ut Maradona och Messi som amatörer. Helt klart att Maradona är en av dem bästa genom tiderna om inte den allra bästa och Messi är ju världens talangfullaste spelaren för mig det måste jag erkänna oavsett om jag hejar på Realmadrid. Men jag tror att även du håller med att det Messi gjorde inte hör hemma i fotboll. Fotboll spelas väl inte med handen?

Tack för mig
Peace
Barcelona Koeman!!
2007-06-10 01:07
Skrota Oleguer, hans fel att espanyol gör mål på slutet. Största syndabocken genom tiderna..
Barcelona Kamelen
2007-06-10 01:07
TKD_1337

Klart att jag gör fel, det roliga är att du säkert inte insett vilket fel du gjort ännu. Men skit samma, ska inte tjafsa.
Blir att lägga sig nu, upp o jobba imorgon. Woohoo!

EDIT: Nu kan du ju fråga dig själv, var det värt en ordentlig spärr för något så omoget?

Det du förmodligen inte insett var du gjort för fel var att det heter inte 'bytat' som du valde att säga utan bytt.
Barcelona ZARM
2007-06-10 01:06
Ämne: Han slutade i Barca,....
och i Madrid, ganska bitter dessutom...Håller med dig om att Messi är bra:)
Real Madrid TKD_1337
2007-06-10 01:05
Han slutade i Barca, ett bra val.

Hursomhelt hoppas jag att Real viner La Liga...
Att vina La Liga är inte tur det är skiklighet förfan.

Det snaket om Messi tycker jag inte är så vicktigt eftersom alla hade gjort det vid det här läget. Men det är synd att Real Madrid inte leder med poäng! Men Messi är fortfarande bra.

____

Kamelen du gör också fel! Sen så skrev jag edit:
Barcelona Captian Fabuloso Cave Of Hair.
2007-06-10 01:03
__--__Ronaldo__--__

Buhu, jag glömde Zidane. Mannen, jag skrev inte namnen på många spelar som ska finnas med på den listan. Sluta gråta, jag tänkte helt enkelt inte bara på Zidane i den stunden.

Rivelino, Zico, Leonidas, Garrincha.... detta är bara spelare från Brassilien som ska finnas med där. Orka dra det till propotioner Real vs Barca. Skulle jag skriva namnet på alla då skulle detta forum ta slut på plats.

Ni madridstas gråter ut lite väl mycket ikväll. Kanske på tiden att växa upp!

Och ja, Maradona och Messi är stora fotbollsspelare.
Barcelona Kamelen
Hah, nu har han visst bytat dessutom. Wunderbar!
Barcelona Iago Falqué
Barcelonito

Vad ägd du blev asså nu kan du inte prata hahaahahahahahha Kolla det är hans agent säger ju att Chivu inte vill vara kvar i Roma det e samma sak Chivu eller agenten asså läs lite noggranare nästa gång

Kolla Länktips
Barcelona ZARM
2007-06-10 01:01
Ämne: Ämne: Om man ....hm, spelade inte ronaldo även i barca?

Hörrni, jag tycker att vi ska vara stolta över att vi inte förlorade på hemmaplan en enda gång den här säsongen:)
Barcelona Kamelen
2007-06-10 01:00
TKD_1337

Gick i Real Madrid?

Är det 'klassen' efter 9an i Spanien eller hur ligger det till?
Real Madrid TKD_1337
2007-06-10 00:59
Ämne: Om man vill se denna....Ronaldo, Zidane?

Oh my bad...! Dem spelade ju i Real Madrid.

EDIT: bytade gick -- spelade
Barcelona Evička
__--__Ronaldo__--__
Det kan aldrig vara "fakta" när man säger att någon är bättre eller sämre. Det är en subjektiv bedömning som kan variera beroende på vem som bedömer. Och Zidane är väl sannerligen inte guds bästa barn. Ska bara en spelare som genom hela sin karriär ALDRIG dragit fördel av felaktiga domslut eller regelvidria situationer få kallas bra - då finns det nog tyvärr bara dåliga spelare.
Barcelona Koeman_4
Ämne: Ämne: Utan at....
Tack för den Evičk! Sitter redan med gipsad hand sedan 0-4 förlusten i semin.....
Barcelona Kamelen
2007-06-10 00:58
__--__Ronaldo__--__

Uppenbarligen har han lika svårt att erkänna det likaså som du har att erkänna ang. Maradona.
Barcelona Kamelen
2007-06-10 00:56
Det behövs inte en enda droppe öl för min del att inse det =) Känner mig inte direkt ensam heller ang. det direkt dessutom.
Real Madrid __--__Ronaldo__--__
2007-06-10 00:55
Captian Fabuloso Cave Of Hair

Jag vet inte om det är så svårt för dig och erkänna att Zidane kommer före båda Ronaldinho och Messi, men det är Fakta att Zidane är bättre än De två jag nämnde.

Sen skulle jag verkligen inte kalla en spelare för världens bästa genom tiderna när han håller på och gör sånt som Messi gjorde ikväll. Det är hur jag ser på det :).
Barcelona Evička
2007-06-10 00:55
Ämne: Utan att ha varken f....
Haha, kommer aldrig att spärra dig för det. Jag tycker likadant =)
Barcelona Koeman_4
2007-06-10 00:54
Utan att ha varken följt matcherna (pga dåligt tv-utbud på befintlig plats) kan jag bara, efter x antal öl i kroppen, säga att fyyyy faan va ja hatar Ruud.!! kalla mitt inlägfg ointresant,ointligent,provecerande lr va fan ni vill, spärra om ni har lust med det... orkar fan inte bry mig om det, har verkligen avskytt äcklet ända sen PSV tiden, var nog en av dom få som verkligen förstog vilket helvete han skulle ställa till med i la liga. jaja, skit samma,1 match kvar.

Visça el Barça, Visça el Messi
Barcelona Kamelen
2007-06-10 00:53
Oggy Oggy Oggy, Oink Oink Oink

Måste hålla med dig. Visst är det Messí gör osportsligt men vafan.
Som du säger så är det väl minst lika fult att filma till sig en straff och därefter göra mål på straffen.
Barcelona Captian Fabuloso Cave Of Hair.
2007-06-10 00:50
Om man vill se denna match från den ljusa sidan så kan man se det som att, Messi nästan garanterat blir an av världens största genom tiderna om han förtsätter på detta spår. Liknelsen med Maradona är skrämmande, skrämmande rolig (håller han bara ifrån sig från Heroin och doping).

Jag tror vi ser början på en karriär som kommer i slutändan bli erkänd som en av de största som levat. Pele, Maradona, Cruyff, Platini, Ronaldinho..........Messi.

Viva "La Pulga"!!!!
Barcelona Kamelen
2007-06-10 00:50
Alves är för mig ute ur bilden då Sevilla kräver för mycket vilket dock är alldeles förståligt med tanke på hur han presterar. De spelare jag hade velat ta in är Chivu & Milito till backlinjen vilket innebär att Zambrotta får spela högerback med Chivu på andra sidan samt Gabi som mittbackskollega till Puyi.
Den spelare som skall fylla privote-rollen är jag dock mer kluven över. Vill dock inte ha någon allt för stor stjärna då det säkerligen innebär att Rafa får spendera mesta delen av nästa säsong på bänken, förutsatt att han nu stannar kvar vilket jag verkligen hoppas.
Villarreal Oggy Oggy Oggy, Oink Oink Oink
2007-06-10 00:49
Vill bara titta in och ge mitt fulla stöd till Leo Messi. Jag menar, vilken spelare har inte fuskat nån gång? Folk filmar till sig straffar till höger och vänster hela tiden, och det är minst lika osportsligt.

Messi är och kommer förbli världens bästa spelare de närmsta 15 åren, bara löjligt att hålla på att såga honom för mycket.

En legendar!

Hoppas ni snor guldet från lottovinnarna i Real. Sjuk tur det laget har.

Barcelona r.Hyder
2007-06-10 00:48
89+

Reals turnummer senaste tiden och Barcelonas otur.

Sobis och Tamudus mål - Emot oss.
3 matcher där man vänder matchen - För Real.

Dessutom gjorde RVN segermålet emot Sevilla i 85e minuten. Riktigt jävla flyt kan väll alla konstatera att Real har haft, och vi saknat. Om detta är rättvist eller inte låter jag vara osagt då jag inte är säker själv. Men en sak är klar: det var vi som tappade ledningen, det var vi som gav bort serien, det är vårat eget fel, ingen annans.

Vi tar detta nästa år. I höst är vi tillbaka i gammalt gott skick. Nästa år är vårat år. Känns lite skönare att ha det sagt bara.

Visca El Barça!
Barcelona ZARM
2007-06-10 00:47
Ämne: Det är dags för Barc....
Exakt!!!
Barcelona Myspys
2007-06-10 00:44
Det är dags för Barca att börja tänka på defensiven. Offensiven vet vi är världens bästa men när den inte funkar maximalt måste man ha en säker defensiv. Förstärkningarna till nästa säsong måste vara två försvarspelare. Det håller inte med Oleguer, bara för han är katalan, och Sylvinho m.fl även om de är backups. Ett topplag måste ha en bred trupp och konkurrans är väldigt viktigt. Drömmen hade varit G. Milito och Miguel/Alves och att flytta ut Zambrotta på vänstern. En krigare på mitten som Yaya Toure hade inte suttit fel heller.
Dessa tre kostar säkerligen inte lite men det är dags för Barcaledningen att spendera om man vill vinna ligan och cl igen. Efter att ha "snålat" med nyförvärven i två säsonger är det återigen dags att satsa lite. Det behövs nytt blod och det har man råd med....

EDIT: Blev lite långt men jag var tvungen att rensa tankarna
Barcelona ZARM
2007-06-10 00:42
Ämne: ZARM,

Det är just....
Ghazza, det räcker för ikväll...sluta bekymra dig! Vi kommer igen, eto'o o ronnie kommer att stanna och även om de inte gör det så kommer vi att överleva.
Barcelona Ghazza
2007-06-10 00:41
ZARM,

Det är just det jag sitter och oroar mig för dessutom. Vad gör vi om Ronaldinho plötsligt vill lämna? Eto'o kanske vill åka och käka fish n chips? Jag vill att ledningen riktigt tar tag i detta inför nästa säsong. Det funkar inte med att ha vissa spelare kvar. Nytt blod måste in!
Real Madrid looooooooooooooosss(L)(L)
2007-06-10 00:38
Spärrad/ Red
Barcelona ZARM
2007-06-10 00:37
Ghazza/

Sluta plåga dig själv. Ligan är inte slut än och även om madrid vinner tar vi den nästa år.Var glad över att vi inte tappar några av våra bästa spelare.
Annons: