/spanien/barcelona/forum/23026.aspx/spanien/barcelona/forum/23026.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Delarocha
2007-06-11 17:33
Motta är inte tillräckligt bra. Om man bryter ihop efter viktiga matcher som han gjorde efter Liverpool matchen så ska man inte få fler chanser. Han är ju inte någon talang längre, han ska ju vara en fullt utblommad spelare, han är la runt 25-26?
Barcelona Qno
2007-06-11 17:23
Är det någon mer än mig här som inte vill se att Motta lämnar? Verkar som de flesta tror, och för den delen, vill att han ska lämna.

Jag hoppas personligen att han tillslut blir av med allt vad skadebekymmer heter och får använda den talang han besitter till fullo, då tror jag att vi kan få precis en sådan privote som vi behöver.

Visca Motta!
Delarocha
2007-06-11 17:22
Skulle precis skriva samma sak. Aftonbladet hittar väl inte på att de kommit överens men å andra sidan tänker jag inte tro ett dugg på detta förrän det är klart.
Men jag vore glad om Henry kom.
Barcelona Lundello
2007-06-11 17:21
tror man på aftonbladet gällande Henry.
att de bara krävs att Arsenal skriver på.
En del av mig vill se han i barca, en annan del inte.

Tacksam för svar angående Henry "övergången"
Delarocha
2007-06-11 16:37
Aja, bra att Giuly lämnar. Han uträttar absolut ingenting i Barcelona tycker jag.
Barcelona Sóm més que un club
2007-06-11 16:29
Ämne: HEJ!
Vem är den bäs....
Mâltjuvar, geenom tiderna? Just nu?
finns mânga men din RvN och Trez stâr väl sig ganska bra, Inzaghi vâr egen Eto'o, Drogba är bra.
Klassiska: Pelé, Batistuta, Gerd Müller, Shevshenko, Ronaldo, Romario, Henry.
Barcelona EsCúle
2007-06-11 16:12
Vart får ni 80 % ifrån?
Barcelona Cristocea
2007-06-11 15:52
FORZA STEAUA!!!

FORZA RADOI!!!

ROSSOBLU(L)

Hade bara lust och skriva ner. tihi..
Barcelona ZARM
2007-06-11 15:47
Verkar vara 80% chans att Guily lämnar iallafall; se länken.
Barcelona T#11
2007-06-11 15:32
I mina ögon är barca alltid vinnare, man får inte glömma hur mycket spelarna har gett klubben de senaste två säsongerna, vill ge nåt tillbaka men känner mig hjälplös :(

VISCA BARCA!!!

VISCA BARCA
Barcelona Barça/
2007-06-11 15:31
HEJ!
Vem är den bästa måltjuven i världen? Tex. David Trézéguet, RVN?
Tacksam för svar!
FORZA BARÇA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Delarocha
2007-06-11 15:25
Barcá 666. Har du några som helst belägg för att säga att det är 80% chans att de ryker?
Då är det la typ 70-80% chans att Deco, Messi, Ronaldinho och Eto'o och drar? De ryktas ju om det med.
Barcelona Barca 666
2007-06-11 14:43
håller med om en serie final hade varit bästa alternativet men det som det är o jag ser framemot nästa säsong redan säger grattis till Madrid visst kan vi fortfarande ta hem den men Mallorca??? Våra spelare har varit nonchalanta hela säsongen o det e som Xavi säger vi har gett bort titlen inte att Madrid vann den.

Spelare som idags läget med 80% säkerhet lämnar Barca e som följande: Ezquerro, Thuram, Guddy, Motta, Giuly, Saviola, Gio, Sylvinho, Edmilsson & Marquez (näms oxå).

Spelare som ryktas på väg in: Henry, Abidal, Yaya Toure, Heinze, Chivu och man har koll på De Rossi men Roma verkar vilja ha för mkt. Samtidigt kan det sägas att klubben funderar på att ta upp Giovanni Dos Santos samt Bojan (om han inte lånas ut till franska ligan) till A laget inför nästa säsong. Det finns snack om Trezeguet som granterad lämnar Juve men Juve vill ha vampyren Iniesta i byte då kan de nog glömma.

Personligen hade jag inte haft emot o höra lite om Essien men även om De Rossi kommer skulle jag bli glad. Men de viktigaste lag delarna klubben tittar på e vänster back, mittback samt defensiv mittfältare.

Lite nyheter från olika källor tex sport.es/Elmundodeportivo/Tribalfootball/planetfootball etc behöver inte vara sant men lite up2date.

Hoppas Maxi Lopez dansar i Madird om ett par dar....Hoppas får man väl göra :-)

Forza Barca!!!!!!!!!!
Barcelona Barca 666
2007-06-11 14:42
håller med om en serie final hade varit bästa alternativet men det som det är o jag ser framemot nästa säsong redan säger grattis till Madrid visst kan vi fortfarande ta hem den men Mallorca??? Våra spelare har varit nonchalanta hela säsongen o det e som Xavi säger vi har gett bort titlen inte att Madrid vann den.

Spelare som idags läget med 80% säkerhet lämnar Barca e som följande: Ezquerro, Thuram, Guddy, Motta, Giuly, Saviola, Gio, Sylvinho, Edmilsson & Marquez (näms oxå).

Spelare som ryktas på väg in: Henry, Abidal, Yaya Toure, Heinze, Chivu och man har koll på De Rossi men Roma verkar vilja ha för mkt. Samtidigt kan det sägas att klubben funderar på att ta upp Giovanni Dos Santos samt Bojan (om han inte lånas ut till franska ligan) till A laget inför nästa säsong. Det finns snack om Trezeguet som granterad lämnar Juve men Juve vill ha vampyren Iniesta i byte då kan de nog glömma.

Personligen hade jag inte haft emot o höra lite om Essien men även om De Rossi kommer skulle jag bli glad. Men de viktigaste lag delarna klubben tittar på e vänster back, mittback samt defensiv mittfältare.

Lite nyheter från olika källor tex sport.es/Elmundodeportivo/Tribalfootball/planetfootball etc behöver inte vara sant men lite up2date.

Hoppas Maxi Lopez dansar i Madird om ett par dar....Hoppas får man väl göra :-)

Forza Barca!!!!!!!!!!
Barcelona kalle7
2007-06-11 14:40
delarocha, riktigt bögig artikel.
Barcelona Messi-Maradona
2007-06-11 14:37
Snälla jag behöver Deco´s nya frisur på bild!
Barcelona La Pulga
2007-06-11 14:26
Vi har gjort mest mål och släp in minst mål.Vi har lika många poäng som Real,dom ska vinna liga om nu det bli dom,för att vi gjorde en skit match mot dom,det skrattretande..

Jag tycker när liga är så jämt som det är i år.
Dom två lagen som hämna på samma poäng i toppen,borde spela en seriefinal match.

Det borde vara mer rättvisa och hedersamt att vinna..

Eller va tycker ni andra????
Barcelona Ghazza
2007-06-11 11:53
De ödmjuka vinner alltid i längden. Är det redan på söndag återstår att se...
Barcelona Taherinho
2007-06-11 11:24
Mot Nya Tider

En fin dröm...
Barcelona Mot Nya Tider
2007-06-11 11:00
Real kan mycket väl tappa poäng hemma mot Mallorca. Hemma så har de varit mer skakigare än på bortaplan, och då speciellt mot smålag. Visst, vi kommer se ett heltaggad Real Madrid, men tänk om alla deras chanser inte går in, vad händer då? Hemmalaget får panik och spelar inte lika organiserat, helt plötsligt så får bortalaget en halvchans som leder ända in till mål, pang 0-1!

Vi får hoppas på det bästa, men tänk er om lilla Mallorca spelar kryss borta mot självaste Real Madrid, och vi vinner borta mot Nastic..

Real Madrid 1-2 Celta
Real Madrid 0-3 Recreativo Huelva
Real Madrid 0-1 Levante
Real Madrid 1-1 Getafe
Real Madrid 0-0 Betis
Real Madrid 0-0 Villareal

Som ni ser så kan man rubba Real Madrid på deras egna hemmaplan..

Min dröm är att se Maxi Lopez göra sin kycklingdans på Bernabeu efter deras bragsmatch:D
Barcelona Cristocea
2007-06-11 10:51
Holländaren/

Hahahaha. Exakt så tänkte jag också.Föresten, vem vill du se bredvid Puyol senare i framtiden?..."Nya Popescu"?
Barcelona Messi-Maradona
2007-06-11 07:35
Kan någon här inne länka nån bild på Deco´s ny klippta hår?
Barcelona Barcaaa10
2007-06-11 02:57
Varför gör itne barca adminerna som Real ? bara barca fans får skriva här inne störande och kolla deras horiga inlägg
Delarocha
2007-06-11 01:31
Absolut. Vore mer värt det att ta ligan i nästa omgång framför ögonen på Real när de lirar hemma. Men chansen är väl "slim" om man säger så... Men hoppas kan man ju göra.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-06-11 00:58
Delarocha

It aint over untill the fat lady sings, ganska catchy men samtidigt så stämmer det juh. Madrid har tappat poäng förr och kan likaså göra så igen.

Jag erkänner att utgångsläget gynnar de vita men hoppet är långt ifrån över.

Eller vad säger du barca broder?
Delarocha
2007-06-11 00:11
Hade gett vad som helst för att få se denna snubben ha fel. Hade varit så underbart jävla kul.
Delarocha
2007-06-11 00:04
Iago, jag tror följande spelare köps in:
Kaka
Robinho
Cristiano Ronaldo
Nesta
Inzaghi
Buffon
Zlatan
Kanske Nedved

Vad tror du?

P.S; Hur ska nån veta?... Läs rykten från aftonbladet. Inget är ju klart ännu, alltså är det omöjligt att veta.

T#11. Jag är en av dem som?
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-06-11 00:04
Vad som än händer kommer jag dö för Barcelona

Ligan eller inte ligan så dör jag för er !

Visca el Barca
Barcelona Iago Falqué
2007-06-10 23:24
Grabbar hur tror ni Barca värvar i år???
Barcelona FCB10
2007-06-10 23:17
ååhhhhh!!!!
Vad jag vill se madrid torska nu mot Mallorca och förlora ligan.
Jag blir så irriterad när jag ser alla ******** madrid fan tro sig mästare.

!!FORCA BARCA!!
Annons: