/spanien/barcelona/forum/23022.aspx/spanien/barcelona/forum/23022.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid sp4rky
2007-06-09 23:36
Ämne: Notera målskillnaden....
jo det ska jag tala om för dig. Man räknar inbördes möten under säsongen och vi har ju som bekant plusstatistik på er. Enkel mattematiken...Årets Båda el classico var tydligen ganska viktiga
Real Madrid Real_4ever
2007-06-09 23:35
Hur kan man jubla när man vet att man har fuskat? Messi har återigen visat att Argentisk fotboll länge till kommer bära stämpel som "fuskare". Pinsamt av Messi och det finns nog inget som rättfärdigar detta. Barcelona ska tacka Messi för fusket, annars hade guldet varit bärgad.
Barcelona kalle7
Robin K, ja det är trist när det var som förra säsongen. Ett totalt överlägset Barcelona.
Barcelona Tan
Ämne: Hej.
Jag vill bara ....
Se nedan
Real Madrid Robin K
2007-06-09 23:33
Hej.
Jag vill bara säga att jag respekterar er som klubb och hur mycket jag än älskar Real så har jag alltid kunnat säga om ni varit bättre, min respekt för Messi försvann totalt idag och vi har varit bättre lag sätt över hela matcherna.
Ni har tappat på slutet medans vi lagt in en extra växel och våra spelare har kämpat nått otroligt bra.
Sen är det visserligen inte slut än men lycka till i sista matchen och hoppas det blir lika jämnt nästa åt som iår:)
Får jag även be om några kommentarer om Messis mål idag, please :)
Real Madrid sp4rky
2007-06-09 23:33
Ämne: Känns helt för jävli....
Det handlar inte bara om tur. Om du har sett någon av reals matcher den senaste tiden så vet du att real har kämpat till sig sina segrar. Visst kommer avgörandet lite väl sent i matcherna men de kunde lika gärna ha gjort mål tidigare.
Barcelona ZARM
2007-06-09 23:31
Ämne: Jag tycker verkligen....
äh, det är bara att sluta lyssna..de kommer att hålla på såhär ett tag framöver
Barcelona M19.
2007-06-09 23:30
Det handlar inte om flyt i årets upplaga av la liga. Det handlar helt enkelt om att vara på tårna och vara fokuserad till max och ta vara på sina chanser, vilket inte Blaugrana har gjort i år.

Men Barca en mi corazon.
Barcelona Tan
2007-06-09 23:30
Jag tycker verkligen inte om sätet som Messi gör det första målet och vill inte försvara det på något sätt. Men jag blir också väldigt irriterad när "experterna" sitter i studion och pratar illa om Messi och samtidigt bekvämt väljer att glömma RvN hands. Hur ensidig får man egentligen bli?
Barcelona ante´
2007-06-09 23:27
Madrid har flytet med sig i år det är bara att konstatera att dom har spelat bra.
Barcelona Evička
King_raul förresten , om du är kvar, har du en aning om varför ni stänger ert forum för andra än madridistas hela tiden? Det är ju mer stängt än öppet. Inte för att det finns så hemskt många vettiga människor att snacka med där, men ändå....
Barcelona Messi_89
tur...kommer fram till spanien sent på lördag kväll..så var rädd att man skulle misssa matchen.....är 99% säker på att real tar guldet nu...supertaggade spelare som verkligen ger allt nu...möter ett mallorca som inte har något att spela för med real är en match från guldet och hemmaplan...killa knäpp ihop händerna och be till GUD och sen är det bara att vänta på ett mirakel...
Barcelona kalle7
2007-06-09 23:26
Känns helt för jävligt just nu. När klockan stod på 87 och det var 2-1 till Barca och Zaragoza trodde man ju självklart att vi skulle kunna avgöra själva i sista omgången.

Vi får skylla oss själva, fattar inte att vi alltid backar hem rent för tidigt istället för att döda matchen offensivt. Kan inte heller fatta hur Real madrid kan ha sån tur omgång på omgång på omgång på omgång.
Barcelona ante´
2007-06-09 23:25
Blir så trött på media och alla real fans som klagar på Messi. Det blir aldrig något liv när real fuskar till sig mål.
Barcelona Evička
2007-06-09 23:24
Söndag kl 21
Barcelona Messi_89
2007-06-09 23:23
ska barcas och reals sista match spelas på lörd eller sönda nästa vecka??
Barcelona Evička
2007-06-09 23:23
Ämne: Var är Rambla när ma....
Mm, jag undrar om inte Rambla tog det säkra för det osäkra och flydde. Ingen dum idé faktiskt.
Barcelona M79
2007-06-09 23:22
VARFÖR ???????????

Trodde Barca hade en gjuten plats för honom. Vad har förresten hänt med Marquez ? Ursäkta att jag e dåligt påläst
Barcelona Captian Fabuloso Cave Of Hair.
2007-06-09 23:22
Helt ärligt så hade jag nästan en känsla av att ett 2-2 mål skulle komma för Espanyol. Det låg i luften så att säga.

Man ska defenitivt inte klaga på Rijkaard. Han spelade exakt likadant som i första och det lönade sig bra, då vi anföll lika mycket. Bytet av Oleguer? Det frågar ni er. Såg ni inte tacklingen Gio fick, det är anledningen.

Oleguer då? Ja, vad ska man säga? Sälj? Arkebusera? Spela i C-laget? Ja, inte fan vet jag, men inte är han bra nog att spela för detta lag!

Lagets kämaprinstas var stort. Först på boll, stor press på bollhållarn, men skärpan i avsluten saknades.

Guddy förtjänar minst lika mycket skit som Oleguer. Tänk om han satt nicken i slutet.

La pulga. jag skulle inte sälja den killen för alla pengar i Fort Knox. Älskar honom för evigt. Vilken vinnare!!!!!!!!!!
Barcelona Gaucho_10
2007-06-09 23:21
Jaha grabbar, vad ska man säga, ville vi verkligen vinna den hära matchen, jag menar, hur länge skulle inte median hålla på och kalla barcelona för fuskare, och det är bara att buga och applådera för Reals säsong, de har varit fantastiska, de förtjänar verkligen att vinna, men vi tar de nästa år :)
Barcelona Tan
2007-06-09 23:17
Deppa inte ihop allt för mycket nu. Jag vet, det är fruktansvärt surt just nu men vinner vi inte i år så gör vi det nästa år. Vi har haft en tung säsong när det inte riktigt stämt. Men vi lär ändå bli åtminstone två.

Förövrigt håller jag med Holländarens sista kommentar. Det är en laginsats.

Visca Barca
Barcelona Holländaren
Utan förluster kan man inte njuta av segrar.
Barcelona barcalover 3
TUNGT TUNGT TUNGT !!!!!men de bara glömma bort de här grabbar..Hoppas ba att ingen av anfallarna lämnar laget..föurtom giuly och ezquero !släng dom!men bara vi har trion kvar och får in yaya toure och en ytterback så ska madrid få verkligen se vilket lag som är bäst..dom har haft turen med sig iår men dom lär inte ha det igen...VISCA EL BARCA !!!!3
Barcelona Ghazza
2007-06-09 23:16
King_Raul,

På semester en vecka eller så.
Barcelona Barca Ginga
2007-06-09 23:15
Jag är så genuint ledsen och tom. Vafan skall man säga...

Nya tag i höst
Real Madrid King_raul
Var är Rambla när man vill prata med honom?

Barcelona Tompa
Vårt enda hopp är nu att ett mirakel sker i Madrid. Men ärligt talat har jag extremt svårt och se hur ett supertaggat Real ska tappa poäng på hemmaplan.

Tyngsta kvllen på åratal....
Barcelona Tompa
Vårt enda hopp är nu att ett mirakel sker i Madrid. Men ärligt talat har jag extremt svårt och se hur ett supertaggat Real ska tappa poäng på hemmaplan.

Tyngsta kvllen på åratal....
Barcelona Ghazza
Dock, Mallorca fick 0-0 mot Sevilla. Hur än matchen var så är det ett bra resultat. Vi får se, det enda vi kan göra är att vinna vår match.
Barcelona ante´
Tycker självklart att det var dåligt gjort av Oleguer, men tycker att man vinner och förlorar som ett lag. Vi borde ha punktat matchen i ett tidigare läge.

Det kanske var karma som spökade: Goda gärningar genererar god karma och onda gärningar ond.
Tänker på Messis mål.
Annons: