/spanien/barcelona/forum/23019.aspx/spanien/barcelona/forum/23019.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Messilona
2007-06-26 01:48
haha.. juste.. va snälla mot varan grabbar,, gud ser oss:D ne men att d kmr småbarn och säger emot sig själva istället för o dra till me härliga kommentarer nu när allt känns så bra:D d finns en realmadrid forum som du kan gå o dra till o snacka så illa du vill.. här ska du på me barca tröjjan och leka coach!
Real Madrid Against All Odds
2007-06-26 01:47
En fråga bara, jag har märkt att det är många här inne som verkar förbannade på att Real fans är avensjuka på att ni fick Henry, men jag undrar vad det är för fel på att vara avensjukt på att en sådan underbar spelare går till er?

Själv så är jag mestadels fylld av beundran men avensjukan finns lite i mig när det gäller Henry :D
Barcelona Barcanist
2007-06-26 01:45
Messilona.

läste inte du mitt inlägg?

komigen sluta tjaffsa ... adda varann på MSN eller nåt liknande..
Barcelona Messilona
2007-06-26 01:43
Ämne: Ämne: Ämne....
vem e du som ska komma och snacka:S du sa just emot dig sj.. förstår man inte ironin ska man knipa igen?!?
Barcelona Barcanist
2007-06-26 01:41
haha läs detta :D

http://sportal.se/sport/fotboll/laliga/barcelona/55926
Barcelona Romario 10
2007-06-26 01:41
Valdes
Zambrotta---Puyol--Pique/Marquez---Abidal

-------Xavi----Yaya------

Messi-----------Ronaldinho---------Henry

---------Eto'o----------

Spelar med den här elvan i FM 2007, D går hur bra som helst!!!
Barcelona Älskade Barça
2007-06-26 01:29
"Real madrid däremot satsar på Kakã som milan INTE kommer släppa"

Tror att de där stämmer till 100% vill Real skaffa nån storstjärna iår så tror jag dom får börja kolla på någon annan än Kaká för han kommer Milan inte släppa i första taget. Speciellt nu när Dom har sagt att dom satsar på dom där brassarna dom har i laget, plus att Kaká kanske är världens just nu bästa fotbollsspelare.
Barcelona Älskade Barça
2007-06-26 01:25
Men hur som helst och vad än alla Real supportrar säger så är vårat Barcelona i toppform världens bästa lag. Men vi har tyvär inte kunnat hitta våran form den här säsongen vilket som inte är så konstigt eftersom Eto'o och Messi var borta större delen av säsongen. Ändå så är vi såå nära att ta hem liga guldet och det tyder ganska kraftigt på att våran potential ligger en nivå över dom andra. Så jag säger bara de, låt oss inte misslyckas en säsong till.
Barcelona Barcanist
2007-06-26 01:23
jajajajaaa, sluta tjaffsa i forumet, adda varandra på MSN och tjaffsa eller nåt sånt..

Barcelona har hittils gjort 2 värvningar, 2 BRA värvningar, jag har läst på spanska hemsidor att det kommer mer BRA värvningar ..
Real madrid däremot satsar på Kakã som milan INTE kommer släppa enligt sportal.se
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-06-26 01:23
Ämne: Ämne: Men vid....
Begriper man inte ironi borde man nog låta bli att yttra sig ens.

Bona nit!
Barcelona Messilona
2007-06-26 01:17
Ämne: Men vid 16 borde man....du lär nog inte va förstavalet som tränare för Barca efter rijkaard...
Barcelona Joan Gamper.
2007-06-26 01:14
Ämne: Men vid 16 borde man....
Förstår nog inte, men du är ironisk i ditt inlägg eller?
Barcelona Messilona
Barcelona Messilona
fabregas har sj sagt att han en dag vill återvända till FCB att d är wenger som gör att han låser sig till arsenal.. att om han lämnar arsenal blir d FCB.. bara att iniesta och Xavi e så BRAAA! d gör att d just nu är omöjligt att han återvänder:D
Delarocha
2007-06-26 01:12
Men vid 16 borde man ju självklart ha en plats i sitt a-lag oavsett nivå anser iallafall jag. Sen får man sluta när man är ungefär 25 för att lämna plats åt en ny 16 åring.
2007-06-26 01:10
Ämne: och Rambla, Fabregas....
Fel, han var 16 år när han dök upp i Arsenal.
Real Madrid Ningún cerebro
2007-06-26 01:09
och Rambla, Fabregas kom till Arsenal 2003 och var då 17år, vid den åldern så hade han nog kunnat prestera i Barca också ifall han hade fått =)

jaja, det va det sista. Va bara tvungen att kommentera det eftersom jag inte såg det tidigare..
go natt
Delarocha
2007-06-26 01:03
Förstår inte vart du vill komma? Rannsaka din egen klubb först vad gäller exakt samma saker? Onödiga värvningar är ju fan Real's signum...
2007-06-26 01:01
Och med att Mata dra till Valencia tycker jag bara är högs beklagligt, sorgligt då han kunde fått chansen istället för vissa andra spelare som man fått se i Real.

Och längre ner skrev du att Barca är känd för att vara en klubb som tar upp egna talanger, ja det är självklart men om det ska fortsätta så måste dom få chansen, annars drar dom. Så händer det helatiden numera med alla unga talanger. Därför sänder det kanske inte helt rätt signaler med en värvning av Yaya. Nu ska ska jag i alla fall ta mig en macka innan jag ska sova, men det va väl en trevlig liten diskussion, bara synd att vissa personer lägger sig i helt plöttsligt med sur ton och avbryter

Go natt
Barcelona Älskade Barça
2007-06-26 00:58
Ningún cerebro

Ja, Barca har tappat Cesc men kommer förmodligen få tillbaka han om nåt år då han börjar längta tillbaka. Du kan ju inte säga att vi har gjort fel med Messi eftersom han är 20 år och en av de bästa i världen och vi har inte för bråttom att ta upp Bojan och dos santos, istället väntar vi med dom tills dom är redo. Och Giuly har varit bra de kanske inte var meningen att vi skulle ha han ordinarie i truppen i mer än 2 år.
2007-06-26 00:56
Ämne: Delarocha:

Kan m....Fabregas?

Han försvann just innan Laporta tog över som president. Han fick ett erbjudande av Wenger, han ville själv flytta till London. Han var inte gammal nog att man fick skriva kontrakt. Vad skulle man gjort? Det går inte att stoppa en spelare som själv vill prova lyckan någon annanstans.

Fråga Juan Mata varför han drar till Valencia, det är ändå en konkurrent i ligan. Måste svida rejält. Valencia däremot är nog desto gladare.

Du glömmer en sak. Giuly hade kontrakt, han ville själv stanna. Vad ska man göra? Köra ut honom från stan? Inte klubbens filosofi direkt.
Rambla:

Ja Messi va backup för Giuly, men istället tycker jag då man kunde köpt in en lite yngre spelare istället för att bara ha Giuly i några så säsonger. Visst vi har olika syn på det och det verkar inte som om någon kommer ge sig.

Och du får gärna tycka precis som du vill, men jag tycker i alla fall att man borde låta fler yngre spelare få chansen istället för dom äldre, och det står jag för.
Delarocha
Chabinho; när du skriver "NY" har du kanske lust att skriva ungefär vem du vill ha?
Är rätt meningslöst att bara skriva Ny på de platser där alla vet att barcelona jagar spelare på......
Barcelona Çhabinho
2007-06-26 00:54
Eto'O Henry
Ronaldinho Deco Messi
Xavi
(NY) Puyol (ny) Zambrotta.

Så vill jag se laget nästa år..
Delarocha
2007-06-26 00:53
Är inte Messi en spelare för framtiden? Kommer la spela 15 år till i Barcelona ungefär och är redan etablerad. Vet dessvärre inte hur vi skulle kunna få in ett yngre spelare på ett bättre sätt än vi fick med Messi...

Jo nog sant att han gör, var mer ett exempel för att visa att han var ung men vi kan debattera om det med...

Sen drog ju Fabregas när han var 17 om jag inte har helt fel? Om inte yngre. Då ska man inte förvänta sig mer speltid i en av världens bästa klubbar?
Delarocha:

Kan man inte gångertabellen när man är 17bast då borde man nog gå i skolan lite mer.

Och du tror väl inte att Messi är den enda spelaren som har chans att tar sig upp ifrån u-laget till A-laget? Ni har ju tappat en hel del intressanta talanger till Arsenal som kunda ha fått lite speltid, inte minst Fabregas
I rest my case!
2007-06-26 00:52
Ämne: skitvärning sa jag o....
Hehe, du ger dig verkligen inte trots att du blir överbevisad å det grövsta?

"Så jag tror fortfarande man hade kunnat ha en annan spelare (en yngre spelare) med i truppen dom här 3åren istället för Giuly och därmed hade man haft ännu en spelare med framtiden framför sig."

Messi! Ringer det en klocka? Yngre spelare, som sågs som backup åt Giuly. Faktiskt den yngsta spelare som gjort ett ligamål för Barcelona.
Delarocha
2007-06-26 00:51
Kommer ju verkligen från rätt snubbe att säga att Barca har gjort en onödig och dyr värvning. Ironin....
2007-06-26 00:50
Ämne: för att ge egna spel....
Jo, Barcelona ha ju verkligen gjort sig känd som klubben som inte ger de egna talangerna chansen att slå sig in i A-truppen. Först Messi och nu till nästa säsong både Bojan och Giovani. För att inte tala om tidigare säsonger med Iniesta, Xavi, Valdés, Puyol etc. Snarare är det väl så att det poppar upp för många talanger att man inte hinner med att slussa in dem i a-truppen och att de tröttnar på att vänta.
Annons: