/spanien/barcelona/forum/23017.aspx/spanien/barcelona/forum/23017.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Abbe_
2007-06-14 00:42
Även om Real nu vinner på söndag så tror jag att Nástic åker på en rejäl utskåpning mot Barça. Frustrationen över ett eventuellt tappat guld kommer ut. Men en match återstår. Inte omöjligt att Real åker på en förlust eller åtminstonde lika. Det är inte avgjort ännu, bollen är rund!
Barcelona Rambla
2007-06-14 00:40
Abbe_:

Visst gör den. För att inte tala om hemmatröjan. Den är otroligt snygg tycker jag personligen. Har dock svårt att urskilja kragen på den bilden.
Barcelona Mot Nya Tider
2007-06-14 00:40
ZARM

Ligan är ju självklart inte förlorad för vår del, vi har lika mycket poäng som marängerna, och allt kan hända i sista omgången. Man har ju sett i andra ligor att det avgjorts i sista omgången, se bara ex på holländska ligan i år.
Det står mellan 3 lag inför sista matchen.
Marängerna har ju bäst utgångsläge, allt kan hända. Som vår vän Victor Valdes sa häromdan:

''While there is a chance, there is hope'' :D
Visca Barca!
Barcelona Abbe_
2007-06-14 00:37
Rambla

Inte bara att nyansen är annorlunda den ser oerhört mycket snyggare ut på Ronaldinho (syftar då på att tröjan ser snyggare ut när den bärs av en Blaugrana spelare).
Barcelona Rambla
2007-06-14 00:36
Tack ZARM. :)

Nej jag är självklart inte 100% säker, bara skeptisk och realist. Jag ser inte hur de ska kunna tappa det här. Det finns nästan inte. Men självklart så finns det en liten, om än så liten, gnutta hopp som fortfarande frodas.
Barcelona ZARM
2007-06-14 00:33
Rambla/
trots att jag bara har varit medlem på forumet en kort tid tycker jag att det är det trevligt att "se" dig igen! Är du verkligen säker på att ligan är förlorad. Allt kan ske,det är en omgång kvar.
Barcelona Rambla
2007-06-14 00:30
Såg att någon tidigare hade länkat till nästa säsongs bortaställ. Jag tror inte att den färgnyansen stämmer riktigt. Se denna bild istället. Ser inte så tokigt ut faktiskt. Fast det är klart, kragen kunde man vara utan.
Barcelona T#11
2007-06-14 00:28
Gillar valdez, han är grym men när jag tittar på försvaret så blir jag bara arg, att man kan släppa motståndarna så lätt.
Barcelona Rambla
2007-06-14 00:27
Bona nit culés!

Vilken j-a helg rent ut sagt. Att slitas så mellan hopp och förtvivlan är inte hälsosamt. Jag har läst igenom lite bakåt i forumet och antar att det varit stormigt värre här? Speciellt när moralens och hyckleriets högborg i form av maränger varit på blixtvisit. Allt har redan varit upp till diskussion så jag avstår från att gå in djupare på det.

Hur kan vi tappa matchen? Vilket geni kom på att gillra en offsidefälla i 90:e minuten? Är det inte då man ska spela gå-fotboll och ta sig ner till offensiv hörnflagga och försöka hålla bollen alternativt få inkast/hörna?

RvN armbågar Andrade i nacken vid en nickduell i straffområdet, samtidigt som han spelar fram bollen med handen till Raúl och ger honom en målchans av formatet enorm. Ramos slår in returen. Deportivo-spelarna är nästan lika upprörda som los pericos-spelarna var på Camp Nou i lördags efter Messis "mål". Hade domaren gjort sitt jobb där, och givit den fula holländaren ett välförtjänt gult kort och automatisk avstängning i matchen mot Zaragoza, så hade i alla fall inte RvN gjort Madrids bägge mål i den matchen.

Så grym kan fotbollen vara ibland.

Dock så får Barça skylla sig själva, de har skänkt bort den här titeln den här säsongen och i ärlighetens namn hade det kännts olustigt att vinna ligan på Messis "mål".

Mot nya tag nästa säsong.
Barcelona Abbe_
2007-06-14 00:20
Ghazza

Han behöver 1-2 målvakter under honom som kan kampas om platsen när han till exempel är ur form. Jag tycker inte Jorquera är något att konkurrera mot direkt. Jag har inte koll på målvakter i den yngre produktionen. Men antagligen finns det inte någon just nu som kan hota Valdés. Jag vill ha in en målvakt som kan pressa Valdés så han utvecklas mer. Då tror jag på en ny Zubi :-)
Barcelona Ghazza
2007-06-14 00:13
Valdés kan bli hur stor som helst i Barça. Dock hänger allt på honom själv. Han måste få bort pajas-stämpeln (Som iofs ofta är överdriven enligt mig). Ge han tid och jag lovar er att han kommer blomma ut till vår nya Zubi!
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-06-14 00:12
Det var nån som att det var synd att vi inte agerade på Nani. Jag såg killen spela idag,han är inte värd 25M$.

Så det var bra att vi inte försökte få hit honom .
Barcelona Barca#1
2007-06-14 00:08
VIlken insats han gjorde i finalen. Stoppade Henrys frilägen ich räddade barca kvar i matchen. Så vände vi och vann
Barcelona Abbe_
2007-06-14 00:08
Spurs manager Martin Jol verkar vara intresserad av Guily. Efter att ha förlorat kampen om Nani så sägs han vara intresserad av fransmannen. Sen tidigare har ju även Newcastle visat intresse för Guily.
Barcelona PILMA
2007-06-14 00:04
Barcelonito
håller med dig att han har gjort några mysslyckade fel men killen har ju hjärta för klubben och kom till klubben vid tio årsåldern
lyssnade när tv4 hade intervju med honm !!
ALLA KAN GÄRNA KOLLA PÅ LÄNKTIPSEN
där kan ni se vad Valdes har gjort för oss
VISCA EL BARCA Y VICTOR VALDES
Barcelona Abbe_
2007-06-14 00:01
Precis som du säger Barcelonito. Vi har väl inte glömt misstagen han gjorde förra säsongen, Bland annat 2 dundertabbar mot Valencia i båda matcherna och gissa vem som utnyttjade det om inte David Villa. Jag tycker Valdés helt klart ska vara kvar men att en hungrig 20-åring kommer till klubben så att Valdés inte kan känna sig för säker på spel för då utvecklas han inget. Konkurrens är alltid bra. Får hoppas att Valdés lever efter uttrycket "man lär sig av misstagen" ;-)
Barcelona Barcelonito
2007-06-13 23:53
PILMA

Ja, Valdes har räddat oss många ggr men glöm inte heller att han har förstört för oss många gånger. Liverpool hemma? nästan Liverpool borta me passningen till Sissoko? Betis hemma för nån månad sen? kan nog fiska fram några till...
Jag vill ha honom kvar i Barca, han utvecklas hela tiden men dock så e han ingen världsmålvakt. Men jag gillar honom riktigt riktigt mycket
Barcelona PILMA
2007-06-13 23:52
Förlåt mina älskade barcas fans att jag tar upp en ordnat diskussion men vill bara förtydliga
att VICTOR VALDES var en av de bästa i laget
och nästa minsta insläppta mål i ligan
och har räddat 4/3 straffar idenna sasöng om jag inte minns fel
och har räddat laget många gånger i de sista minuterna t-ex mot R.Sociedad i hemma plan
det var 4 extera time som gick över till 5 min P.G.A frispark i den 95 minuten hände det där som ni kan väl se på länktipsen vet inte om de flesta har kollat på denna macthEller hade koll på honom..
lyssna på kommentatorerna när de kallar honom (Spider Man )P.G.A hur han flög
Gillar honom verkligen på denna tröja som han har ÄLSKAR VALDESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
VISCA EL BARCA Y VALDES
2007-06-13 23:51
Ämne: Förlåt mina älskade ....
Du har missat länken..

Här är länken iallafall.
Barcelona PILMA
2007-06-13 23:45
2007-06-13 23:45
Ämne: Diyaro/ De har bara ....
Här är barcas nya matchkläder om du scrollar ner så ser du Hemma och borta

Se länk
Delarocha
2007-06-13 23:43
Så fort ett stort lag med stora förväntningar går sämre än väntat blir det snack om att det finns massa interna stridigheter. Sen vet vi inte hur sanna dessa är.
Sen tror jag inte på att ett lag som vinner CL och ligan ett år kan följa upp med en lika bra säsong utan nyförvärv. Känns för mig helt omöjligt. Förutom på FM kanske.
Barcelona Diyaro
2007-06-13 23:42
Varning för ovårdat språk! /Red

Barcelona ZARM
2007-06-13 23:39
Diyaro/ De har bara inte haft något flyt. De kommer att komma igen, bara nytt blod förs in.
Barcelona Diyaro
2007-06-13 23:38
Vart kan jag Hitta deras Nya MatchKläder:S:S
Barcelona Diyaro
2007-06-13 23:37
Sorry Grabbar För det jag sa jag har Barca i Härtat Mne dom är inte lika bra som förut allt är typ ovänner jag tycker dom borde Lösa Snackket:S:S:s
Barcelona el diablo
2007-06-13 23:34
Snart börjar sommarens höjdpunkt Copa America i Venezuela den 26/6 då det avgörs och sänds på canal+, ett mästerskap som slår Em lätt. Synd bara att "Dinho", Adriano, Kaka, och Ronaldo har tackat nej. Kunde blivit intressant med fler toppspelare. Barca måste satsa mer själ och canteranos i laget. Flytta upp fler från B-laget och satsa mer på katalanska spelare så att klubben får mera hjärta och själ.

Inga fler "galacticos" det har vi redan tilräckligt av. Satsa på någon back eller en "vattenbärare" på mittfältet som ger mer balans. Henry är inte välkommen hos oss och tur det. Fan vad skönt.
Barcelona Abbe_
2007-06-13 23:33
Diyaro

Du tycker inte att du överreagerar lite nu?

Visca el Barça!
Barcelona Captian Fabuloso Cave Of Hair.
2007-06-13 23:32
Ämne: Ämne: Captian....
Simáo

Det är väl känt att det var Sandro Rosell som värvade alla de stora stjärnorna. Ronaldinho, Deco, Giuly, Edmilson, Davids. Alla dessa värvade Rosell då han var sportdirektör/vice-president. Txiki satt inte ens på "tronen" som sportdirektör när Davids, Ronaldinho, deco etc kom. Rosell värvade aldrig Eto'o det måste jag erkänna. Men den som tryckte på för värvningen av Eto'o var återigen inte Txiki Berguistan det var Laporta.

Txiki lyckades dock med Zambrotta, men annars noll, nada, zero... Vårt missnöja är helt och hållet befogat. Hoppas Txiki avgår!
Barcelona Barca#1
2007-06-13 23:32
Diyaro medgångsfan eller:(?
Annons: