/spanien/barcelona/forum/23016.aspx/spanien/barcelona/forum/23016.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Abbe_
2007-06-13 23:33
Diyaro

Du tycker inte att du överreagerar lite nu?

Visca el Barça!
Barcelona Captian Fabuloso Cave Of Hair.
2007-06-13 23:32
Ämne: Ämne: Captian....
Simáo

Det är väl känt att det var Sandro Rosell som värvade alla de stora stjärnorna. Ronaldinho, Deco, Giuly, Edmilson, Davids. Alla dessa värvade Rosell då han var sportdirektör/vice-president. Txiki satt inte ens på "tronen" som sportdirektör när Davids, Ronaldinho, deco etc kom. Rosell värvade aldrig Eto'o det måste jag erkänna. Men den som tryckte på för värvningen av Eto'o var återigen inte Txiki Berguistan det var Laporta.

Txiki lyckades dock med Zambrotta, men annars noll, nada, zero... Vårt missnöja är helt och hållet befogat. Hoppas Txiki avgår!
Barcelona Barca#1
2007-06-13 23:32
Diyaro medgångsfan eller:(?
Barcelona Diyaro
2007-06-13 23:29
Allså kolla vad har hänt med barca kolla förut Dom va bäst dom vann allt Sen Nu Ronaldinho han har missat Träningar Backlinen har blivit Dåligt :S:S:S
Barcelona Abbe_
2007-06-13 23:29
Lionel Andrés Messí

Bara för att sticka ut nosen lite ;-)
Det finns faktiskt ett Barçaspel. Är väldigt likt Fifa men du kan bara vara Barça(jag lider inte av det direkt). :-)
Barcelona Abbe_
2007-06-13 23:25
Iago Falqué

Chansar på att du ska installera ett nedbränt spel. Filerna du laddade ner är antagligen WinRAR filer elr Winzip filer, beroende på vilekt program du har av dem två(du kansek har något annat). Du markerar alla WinRAR elr Winzip filer och sen högerklickar och trycker "extracta" eller något liknande. Sedan sak du mounta filen som kommer ut av det då extraherade. Då behöver du ett program som Daemon Tools. Du mountar filen genom att högerklicka på Daemon Tools filen nera i högra hörnet och sen så ska det stå "mount" och något mer om jag inte misstar mig. Du mountar alltså installationsfilen som kräver skiva men genom DT så lurar det datorna tt det är en skiva i. Sen är det bara att installera spelet. När du installerat spelet så lägger du in Cracken(Har förmodligen samma ikon eller heter likdant som en fil där du installerade spelet) där du installerade spelet. Då kommer en fråga om du ska ersätta den befintliga filen då trycker du abra på Ja. Sen är det bara att spela. Hoppas jag var tydlig och jag svarade på rätt sak nu bara ;-)
Barcelona Barca#1
2007-06-13 23:23
Gabi Millito klar för Juve:( Jag tror att han hade lyckats om han kom till oss.
Delarocha
2007-06-13 23:23
Zarm: Håller nog med, om Henry kommer skulle det kanske få honom att vakna och verkligen ta platsen genom riktigt bra spel. Han har inte varit dålig på nåt sätt i år, bättre än de allra flesta i La Liga men han har ju så äckligt höga krav på sig så det räcker inte att vara topp 5 i världen. Han ska alltid vara bäst annars underpresterar han. Tror han kommer vara tillbaka i fin form nästa år. Han har inte vilat på länge och hållt på allt för mycket massa reklamjippon o skit. Han sa väl relativt nyligen själv att han inte varit lika bra som för 1-2 år sedan. Alltid skönt att veta att han själv är medveten om det så han kan bättra sig. Men en bänkad Ronaldinho vill jag inte se.
Barcelona Myrran
2007-06-13 23:22
Iaho Falqué

Finns inga direkta ord för dem men ska försöka.
1. Extrahera filerna med winrar, finns att hämta gratis lite överallt.
2. Brän ISO filen du får efter du har extraherat filerna eller "mounta" ISO filen med Deamon tools, finns också att hämta överallt gratis.
3. Installera det, installations rutan kommer upp när du har mountat ISO filen.
4. Öppna ISO filen med winrar och leta efter mappen "crack", ta ut filerna som finns i den mappen. Ta dessa filer och flytta dem till den mapp som spelet ligger i på hårddisken, ersätt alla filer om någon fråga kommer.
5. Sen kan du skapa en ny genväg från den fil du nyss lade till i mappen och spela som vanligt.
Barcelona Lionel Andrés Messí
2007-06-13 23:21
Iago Falqué//
1. Unrar. - Packa upp
2. Burn or mount. - Bränn ut eller mata in den i deamon tools.
3. Install. - instalera
4. Copy the cracked content from the Crack dir on the DVD to your
installation directory. - kopiera crack filerna på cd till mappen där de installerade filerna finns
5. Play the game - spela spelet.

Lär dig engelska istället. Detta är väldigt simpel engelska.

Vänlig undvik dessa inlägg i framtiden då de inte tillhör vårt kära Barcelona då inom mitt vetande aldrig har gjorts ett spel med bara Barca.

Visca Barca och det finns fortfarnade lite hopp kvar om guldet.
Barcelona ZARM
2007-06-13 23:19
Jag förstår inte det här pratet om att ronnie skulle bänkas. Det tror jag verkligen inte kommer att hända. Visst, han har sett trött och sliten ut vissa gånger fast det ska ju åtgärdas nu i sommar. Dessutom är han, trots att han har varit sliten i år, en av världens bästa. Precis som T#11 anser jag honom vara viktig och hoppas verkligen inte att han bänkas. Då kommer han definitivt inte bli kvar i klubben.
Barcelona Iago Falqué
2007-06-13 23:16
Grabbar SORRY att det här inte hör med till det här men är Jätte Jätte Tacksamm om ni kan översätta det här till Svenska

1. Unrar.
2. Burn or mount.
3. Install.
4. Copy the cracked content from the Crack dir on the DVD to your
installation directory.
5. Play the game

Barcelona Lionel Andrés Messí
2007-06-13 23:14
Hej!
Ja tänkte åka ner till Barcelona till hösten precis när serien drar igång. Undrar om någon vet någon sida liknade eniro där man kan skriva in adresser och får se vart de ligger på en karta över Barcelona. Skulle under lätta lite vid val av hotell.
Ni som har varit där och har något bra förslag på ett bra resebolag som fixar resor dit skulle till ett bra pris skulle också uppskattas om ni ville dela med er av ert kunnande.

//
Anders
Barcelona Iago Falqué
2007-06-13 23:05
PILMA

Du har rätt asså jag tycker ochså att det ska se ut så där som du tyker men det har ju ryktats en hel del om att Andrade på sistone det var därför jag ställde upp så annars e din bättre Både på Defensiven och Offensiven men inte på V-backen :p
Barcelona Simáo
2007-06-13 22:58
Ämne: Captian Fabuloso Cav....
Ordem e Progresso och Captian Fabuloso Cave Of Hair

Jag fattar inte hur ni kan klaga på att Txiki inte gör sitt jobb.. Har ni glömt att det va han som fixade nästan alla värvningar inför 04/05 då de kom en jävla massa spelare(Larsson, Deco,Guily,Edmilson, Belletti,Eto'o m.m.) Året innan värvade han Ronaldinho och Edgar Davids. Det va me dessa spelare som vi vann CL 05/06,(med undantag av Davids) vilket tyder på att han vet vad han gör. Han va också snabbast av alla när Juventus aktionerade ut Zambrotta inför den här säsången. jag både hoppas och tror att han förstärker backlinjen inför nästa år. Då kommer vi att vara bäst i europa igen.. Sempre Barca
Barcelona Iago Falqué
2007-06-13 22:51
Grabbar hur tror ni Rijakaard tänker när han tänker värva både Andrade och Chivu det jag tror är att han tänker att Chiivu ska va V-Back så det blir

Zambrotta---Puyol---Andrade---Chivu

Det e skit bra backlinje om ser på namnen och potensialen (Stavfel)

VAD TROR NI ?? SÄG TILL OM JAG HAR FEL??
Barcelona Albiceleste
2007-06-13 22:43
Måste bara ytra mig om en sak.
Eftersom jag inte kan skriva i reals forum så gör jag det här och jag vet att dom läser barca forumet så det gör ingenting. Alla där pratar om hur vidrigt det är att messi gjorde mål med handen och hur bedrövligt det skulle va om dom vann ligan på grund av det. Har dom redan glömt VNr hand passning till ramos som gjorde att dom fick 3 poäng i den matchen ist för 1. Är inte det lika fel? Tror ni inte VnR är medveten om vad han gjorde? Då bör det vara exakt lika bedrövligt för Real att vinna ligan? Jag antar att dom ger guldet till Sevilla om dom nu vinner. För inte axepterar väll real fans dubbel moral ?
Barcelona Abbe_
2007-06-13 22:22
Barça ska enligt Radio Marca betala Mallorca 2 miljoner Euro om de slår Marängerna. I Spanien kallar man detta "maletines". Det är tydligen förbjudet i Spanien så har svårt att tro att Radio Marca har rätt.
Barcelona Abbe_
2007-06-13 21:58
Välkommen tillbaka Rambla ;-)
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-06-13 21:45
Här är Morettis uttalande angående Chivu

Se länk
Barcelona barca__elve
2007-06-13 21:30
enligt en kompis som har läst på Inter.it så förhandlar Inter om Chivu, skulle så gärna se han i Barca fattar inte vad ledningen väntar på..
Barcelona Ordem e Progresso
2007-06-13 21:11
Captian Fabuloso Cave Of Hair

Tvivlar också på hur den mannen tänker egentligen, inte bara nu men många ggr är hela styrelsen för passiv enligt mig.

Tröjan såg ju faktiskt bättre ut där, men det bekymrar mig att han ser så bekymrad ut.

"Listen pussycat, smile a bit"
Barcelona r.10
2007-06-13 20:42
Fattar inte hur LFP läger spel schemat :S
Fattar inte varför ligan slutar så sent..:S pga av detta har inte alla lag det bästa elvorna ..skandal!

Hoppas att vi tar detta ..Fyy vad härligt att ta den ifrån Real i sista omg!

VISCA BARCA!
Barcelona Captian Fabuloso Cave Of Hair.
2007-06-13 20:39
Grabbar den nya bortatröjan är faktiskt inte så ful. jag tycker att den är ganska sexig. ta en titt på denna bild med Ronaldinho med den. Den såg bara fett ful ut på de andra bilderna.

Nu, till meningen med detta inlägg. Vem här vill sparka Txiki? Och när kan Txiki sparkas? jag har inte sett maken till person som gör sitt jobb sämre än den mannen. Nu tappade han Milito, en succe värvning enligt mig. Det ända som fattas är väll att Real köper Alves och Chivu.

Om txiki har något vett i skallen så ger han allt för att värva Alves så fort säsongen är över. Bara inte summan överstiger 25 Milj Euro, allt annat under det är jag nästan beredd att offra.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-06-13 20:06
Delarocha

Att det kommer ifrån tribal blaskan säger väl allt?
Barcelona Simáo
2007-06-13 19:47
Ämne: Simáo

Tänk efter ....
T#11

Du missuppfatta nog vad jag menade.. Jag vill iför sej helst inte att Henry kommer men om han gör de så kan de ha en possitiv effekt på Ronaldinho.. han får lite bättre konkurens en va som har vart fallet den här sesången men Eidur, Ezquerro, Saviola och Guily.. men sen så tycker jag att det viktiga är att laget fungerar och som du själv säkert har sett så har Ronnie vart allt för stillastående ibland.. Och Ingen spelare är oersättlig.. Visca Barca y Visca Ronaldinho;)
Barcelona Koeman_4
2007-06-13 19:40
Äh, ryktet med att Rijkaard skulle sagt så kan ni glömma, Etoó kommer inte lämna inför nästa säsong, inte en chans.
Barcelona Abbe_
2007-06-13 19:32
Jaha, är det sant så räcker det visst inte att vara en av världens bästa anfallare och vara ursäkta uttalet men jävligt lojal mot klubben. Förhoppningsvis och troligtvis bara rykten.
Delarocha
2007-06-13 19:14
Diyaro... Du har inte sett någon match me Barcelona i år va? Isåfall hade du inte sagt det. Barcelona är långt ifrån komplett om en ny målvakt värvas. Varför ny målvakt när Valdés spelar bra? Det är ju backlinjen o mittfältet som behöver förstärkning. Sluta uttala dig om du inte har koll då du skriver som att det är fakta.

Ehm vad ska man säga om länken?... Sanning eller total lögn. Låter för oroväckande för att vara sant. Källan sen......
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=43514
Sorry för att jag ej la i länktips
Barcelona Banckischh
2007-06-13 19:12
Simáo

Jag får faktiskt samma känsla med Ronaldinho, tror att han skulle få nöta lite bänk då, så med andra ord så hoppas jag faktiskt att Henry inte kommer, visst vi kanske får 4 världsklass anfallare n'sta säsong men frågan är hur många vi har kvar året efter? Hoppas de lägger pengarna på en ytterback eller en stor stark mittfältare... hoppas Laporta gör sitt jobb i sommar .. Visca el Barca
Annons: