/spanien/barcelona/forum/23008.aspx/spanien/barcelona/forum/23008.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ghazza
2007-07-05 23:20
Alltid roligt när en vilsen maräng kommer in här och spelar allan ballan. =)
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-07-05 23:16
VnR #17:

Lilla hjärtat. Du skrev till Eva och Anton och det med dryg attityd. Jag citerar:

"Eva och Anton vet inte ens vad fotboll går ut på. Riktigt horibla betyg de ger. Ronaldinho, 8? Öhm, han är inte ens värd en 5:a. 21 mål på formsvacka, inte så svårt när alla är på straffar och frisparkar som inte ens är straffar eller frisparkar. Haha, riktigt horibelt asså.
Pft."

Kom inte sen och lipa över för att du blir bemött på ett visst sätt.
Barcelona Suñol_
2007-07-05 23:16
VnR #17 // Jag kanske var lite otydlig jag tror att Laporta och Sorriano väljer att satsa på Milito, och spekulerade bara i varför dom skulle välja Chivu om dom nu väljer att satsa på honom.

Rambla//
Vad hände med Marc Valiente som ryktades att flyttas upp redan förra året innan Thuram kom?
2007-07-05 23:14
Klint:

Nej, han skulle gjort de 6 mål som Robinho mäktade med att göra. Skulle inte förvåna mig om han för det fick 9+ i betyg hos den vita sidan. :D
Real Madrid VnR #17
2007-07-05 23:13
Fan vad ni Barca fans hatar att andra har rätt. En fråga till dig Rambla. Saknar absolut inte logick. Det är ni som gör det. Pratade med en person och vips så hoppade hela Les Rambles på mig. Och du säger att jag saknar normalintelligens. Läs er regel. Inga medelande med personangrepp eller hur?
Barcelona Klint
2007-07-05 23:12
VnR #17

Skriv du precis vad du tycker, men då får du räkna med att andra också gör det. Hur många mål skulle egentligen Ronaldinho gjort för att förtjäna en 8 i betyg? 30+?
Barcelona r.Hyder
2007-07-05 23:10
VnR #17

Det är fortfarande sådant som händer i fotboll, allt är inte rättvist hela tiden. Men jag klagar inte på att RVN gjort mål på felbedömda sätt, även fast det hänt (inte dem mest solklara straffar, men du förstår ju säkert vad jag menar). Acceptera bara att Ronaldinho är värd en 8:a i betyg istället för att hitta bortförklaringar (riktigt dumma sådana). Om du nog förstod vad jag menade så är det väll inga problem? En eller två av Ronaldinhos straffar kan betraktas som orättvist givna, men det är som sagt någonting som händer alla även spelare i Real Madrid.
Barcelona el Flaco
2007-07-05 23:10
Bara ignorera den unge merenguen. Är det verkligen lönt att försöka övertyga honom om en grej som inte ens är särskilt viktigt för det första? Låt honom skriva vad han vill, ge inte honom luft bara, det är det han vill.
2007-07-05 23:09
Ämne: Du behöver inte vara....
Självklart får man skriva vad man tycker, det är inga problem.

Får man då inte tycka att du tycker helt uppåt väggarna då?
Real Madrid VnR #17
2007-07-05 23:06
Du behöver inte vara sarkastisk Klint. Får man inte skriva vad man tycker här inne på erat forum, kult.
Barcelona el Flaco
Akiljo//

Ingen orsak. Jag blev själv lite oroad tidigare under dagen. Jag vill ju också se Dos Santos. :)

VnR #17:

En fråga, varför saknar de flesta merengues logik och normalintelligens?

Vad går fotboll ut på? Att få bollen i mål måste väl vara bland det viktigaste?. Si?

Ronaldinho gjorde 21st i ligan (7 på straff, men de är egentligen oväsentligt). Trots det så är han ju egentligen inte ens anfallare utan en kreativ offensiv mittfältare som har en fri roll och vänsterkanten som utgångsposition.

Så va där ditt stora problem? Att några från Barças redaktion inte delar din åsikt vilket betyg han ska ha efter denna säsong? Tanken har aldrig slagit dig att åsikter är subjektiva?

Suck, dessa genier.
Barcelona tarrak
2007-07-05 23:05
VnR #17/ Ok jag ändrar mig! Straffen mot Celta var feldömd så han får en 5. Nöjd?
Barcelona Klint
2007-07-05 23:03
VnR #17

Nej du har rätt. Han har gjort 21 mål på helt felbedömda straffar och frisparkar.
Real Madrid VnR #17
2007-07-05 23:01
R.Hyder /
Jag förstår precis vad du menar, men Ronaldinho har inte direkt gjort mål på ärliga straffar och frisparkar. Ska jag påminna dig. Mot Celta, var det straff när Gio trillade och överhuvudtaget frispark eftersom det inte var inne i straffområdet.. Kan du svara på det?
2007-07-05 23:00
el Flaco:

Ningunos problemas. Jag vill bara försöka få dig att gilla honom litegrann men jag överlever. ;)
Barcelona akiljo
2007-07-05 22:59
El flaco: Ok. Tack. det känns bättre :-)

PS. Känns riktigt bra med utvecklingen kring Chivu DS.

Visca el Barca...
Barcelona Leo_Messi19
2007-07-05 22:59
Ämne: Är det jag som är he....
Den går på Eurosport 2.
Barcelona el Flaco
2007-07-05 22:58
akiljo//

Matchen eftersänds i Eurosport imorgon kl.12.
2007-07-05 22:56
VnR #17:

Tror du att någon tar en puttefnask som dig på allvar? Stick iväg och spela tv-spel eller något.
Barcelona akiljo
Är det jag som är helt förvirrad, men är det inte en U20 match mellan Mexico och Portugal (se länktips). Fattar inte att jag inte hittar den i någon programtablå? Jag vill ju se Dos Santos
Barcelona tarrak
VnR #17/"Eva och Anton vet inte ens vad fotboll går ut på."

Jo, att få bollen i mål. Han gjorde det 21 gånger, vilket jag tycker är värt 8 i betyg.
Real Madrid VnR #17
Suñol /¨
Så du vill ha både Milito och Chivu? Du måste vara helt borta. Abidal då? Ska ni kasta honom på bänken? Abidal ska jag säga dig sitter knappast på bänken.. Hah.
Barcelona el Flaco
2007-07-05 22:55
Rambla//

Inte riktigt samma sak att jämföra Guddys dåliga säsong med Deco och Marquez för vi vet vad portugisen och mexikanaren kan göra när de är i normal form. Nåja, jag antar att vi inte delar samma syn när det gäller islänningen. Agree to disagree?
Barcelona r.Hyder
2007-07-05 22:53
VnR #17

21 mål talar sitt klara språk. Betygen bör sättas ur ett objektivt perspektiv, och då ska man inte väga med dem förväntningar som alla har/hade på Ronaldinho. Om exempelvis Higuain hade presterat exakt det som Ronaldihno hade gjort den gångna säsongen hade han troligtvis fått en 9:a eller liknande. Förstår du vad jag menar?
Barcelona Ronaldinhooo :)
2007-07-05 22:51
Ämne: Eva och Anton vet in....
Men då tycker jag att du kan komma till Barca och spela för oss och slå alla frisparkar och straffar, för det är ju tydligen SÅ enkelt!
Real Madrid VnR #17
2007-07-05 22:49
Eva och Anton vet inte ens vad fotboll går ut på. Riktigt horibla betyg de ger. Ronaldinho, 8? Öhm, han är inte ens värd en 5:a. 21 mål på formsvacka, inte så svårt när alla är på straffar och frisparkar som inte ens är straffar eller frisparkar. Haha, riktigt horibelt asså.
Pft.
Barcelona r.Hyder
2007-07-05 22:48
Guddy är en grymt bra tillgång på bänken. En spelare som har en vinnarskalle och goda kvaliteér. Om man har en sådan spelare på bänken samtidigt som han inte klagar ser jag som någonting väldigt bra. Eidur behöver även han tid att acklimatisera sig. Rent logisk så ska även Thuram och Zambrotta också gå om Guddy går. Men det gör dem inte för man ser att det finns kvalité, det som behövs nu är tid. Jag är övertygad om att nästa säsong blir vassare än den gångna för alla dessa tre, med förutsättning att Eidur får lite speltid.
2007-07-05 22:34
Shi:

Som jag ser det, inte som en spets i ett 4-3-3 nej. I Chelsea så bildade han ett av PLs vassaste anfallaspar ihop med Jimmy Floyd Hasselbaink. De var ruskigt effektiva, och då spelade Guddy som den mer släpande ja. Under Mourinho så användes han även som offensiv mittfältare och gjorde det riktigt bra. Nåja, jag tycker bara det är synd att ge upp hoppet om en spelare som har kvalitéer redan efter en säsong. Ska vi även kasta bort Marquez och Deco som heller inte gjort några lysande säsonger?

Suñol_:

Äntligen någon som förstår. Ja, han är en bra komplementspelare och det bästa av allt är om man kan få en sådan till att acceptera att vara det utan tjafs och gnäll i media pga utebliven speltid. De som inte får lika mycket speltid och som ska sitta mycket på bänken, kan vi inte begära ska vara toppspelare och världsstjärnor.
Barcelona Suñol_
2007-07-05 22:31
Angående Guddy så är han en bra kompliments spelare han stannar!
Tror att Milito går till oss och det skulle vara ett välkommet nyförvärv, det som talar för att Chivu kommer om allt går som det ska är att knäppa Madrid på näsan och att han är ett alternativ till vänsterbacken...
Annons: