/spanien/barcelona/forum/23007.aspx/spanien/barcelona/forum/23007.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Delarocha
2007-06-13 17:43
För att Madridistias finns överallt, de sitter i tv4 studion, skriver i tidningar etc. De är ju dem som klagar och det är dem som finns överallt.
Barcelona Abbe_
2007-06-13 17:42
Arsenal är desperata att få ha kvar Henry i klubben. Nu är rykterna att Arsenal ska värva Trezeguet så att Henry ska bestämma sig för att stanna i klubben och hos sin vän Trezeguet(om han kommer). Tror det bara är rykten och spekulationer.
Barcelona Abbe_
2007-06-13 17:13
Rivaldo88

Håller med i allt du sa. Dessutom var det väl inte så mycket snack om Agüero´s mål i Atlético när han bokstavligen talat slog in bollen i mål.
Allt har blivit förstorat av pressen. Vissa säger att det beror på att det är i slutet av ligan och det kan avgöra hela Primera. Men hela säsongen har väl betydelse(?). Hade inte Barça tappat poäng mot Valencia eller Deportivo i början av säsongen hade serien varit klar idag. Så varför förstorar man då just när Messi gör ett sådant mål? Kan knappast vara för att det är i slutet av Primera och det kan avgöra, om ni frågar mig!
Barcelona Rivaldo88
2007-06-13 17:05
Vad mycket snack det är om vår lille Messi och hans mål, det var väl inte hela världen med det även om sånna mål inte är så värst accepterade. Van Nistelrooy spelade fram sin egen spelare genom att slå bollen med handen och det var inte en jävel som sa något om det. Alla lag som påstår att det var skadal m.m är avundsjuka att dem inte har en sån spelare i sitt lag.

Barcelona måste börja producera mer mål och släppa in färre. Marquez är en av världens absolut bästa försvarare, tyvärr för hans del har han varit skadedrabbad en längre tid och har inte kunnat komma i form, när Marquez är 100% så bildar han och Puyol ett av världens bästa mittbackspar, såg vi inte minst förra året då dem ägde planen. Har blivit för rörigt då Thuram inte kunnat spela in sig i laget än och när Oluger(!!), fått spela istället. Vi behöver skaffa en bättre högerback där vi kan flytta över Zambrotta till vänster eller så får Rijkaard låta Sylvinho spela mer för han har skött sig utmärkt! Henry på topp är nte helt fel då vi behöver spelare som gör mål när Eto'o inte är på humör. Henry producerar alltid, extra viktigt när Eto'o är borta i Afrika. Lyft upp Dosa Santos och Bojan Krkic och låt spelarna matchas in sakta men säkert!!

Visca la Barca
Barcelona Sempre Culé
2007-06-13 17:01
Ämne: Jag tycker inte att ....Det coolaste märket Barcelona haft är Meyba! Jag blev skitsur när de bytte till Kappa (och det blev fansen också eftersom det då kom vita "fläckar" på tröjan och den färgen är tabu!!). Meyba hade varit kul om de gått tillbaks till. Fast jag vet också att de inte kan konkurrera med jättar som Nike och Adidas. Se länktips.
Barcelona Sempre Culé
2007-06-13 16:56
Ämne: Jag tycker inte att ....Det coolaste märket Barcelona haft är Meyba! Jag blev skitsur när de bytte till Kappa (och det blev fansen också eftersom det då kom vita "fläckar" på tröjan och den färgen är tabu!!). Meyba hade varit kul om de gått tillbaks till. Fast jag vet också att de inte kan konkurrera med jättar som Nike och Adidas. Se länktips!
Barcelona Ronaldinhooo :)
2007-06-13 16:55
Ämne: efter att ha sett Mi....
Vart ser du alla nya tröjor?
Barcelona Mes Que Un Club!!!
2007-06-13 16:48
efter att ha sett Milans, Barcas och Psv`s nya tröja Etc.. kan man ju seja det här:
"Nike seem short on ideas"
och det är adidas som gör dom bästa, kolla bara Liverpools och Chelseas nya tröjor, fan vad bra!!
Barcelona Abbe_
2007-06-13 16:47
Enligt en medlem på Milans forum så är Chivu klar för Inter, enligt en annan så har han bestämt sig för att stanna i Roma. Så min fråga till er som kan svara är: Hur ligger det egentligen till? Jag själv har inget minne av att Chivu har gjort något av det.(lite svårt att göra båda men ni förstår säkert vad jag menar). ;-)
Barcelona __Messi__
2007-06-13 16:35
Vad tror ni om att värva Drogba inför nästa säsong ,jag tror att han kommer vara minst lika bra för oss som han var hos Chelsea. Och jag skulle mycket helre se honom vi vårt lag nästa år än att se Henry där.
Barcelona ZARM
2007-06-13 16:20
Rebinho/

Här får du länken.
Barcelona rebinho
2007-06-13 16:18
jag har ännu inte hittat dom nya barca tröjan kan nån förklara snälla
Barcelona rebinho
2007-06-13 16:18
jag har ännu inte hittat dom nya barca tröjan kan nån förklara snälla
Barcelona T#11
2007-06-13 15:53
Jag tycker inte att tröjorna ska vara tajta, det ser äkligt italienskt och bögigt ut och sen så tycker jag att barca har rätt märke (nike), helt rätt!!

jag hoppas inte att någon har gett upp hoppet om liga guld! I så fall kan ni medgångs fans dra!

VISCA BARCA
Barcelona barcelona_174
2007-06-13 15:51
grabbar kan någon av er förklara det här med seger premiären. jag förstod inte den riktigt.
Barcelona EsCúle
2007-06-13 15:21
För er som ej har sett filmen/dokumentären Fc Barcelona-Més Que un club eller vill ha den så finns den att ladda ned här.

Se länktips!
Barcelona Brankt
2007-06-13 15:05
Jag både tror och hoppas att Real drabbas av nån sorts kollaps mot Mallorca. Jag blir inte ett dugg förvånad om matchen slutar 2-2 samtidigt som Barça vinner med 2-0.

I så fall - GULD till BARÇA!!!!!!!!
Barcelona Messi 10
2007-06-13 14:57
Madrid skapade så mycket chanser borta mot Zaragosa i första matchen men hemma mot Mallorca är en ny match publikens stöd och tryck alla nervösa spelare... Hoppas Mallorca står emot i början och slutet...Barca ska bara vinna men jag hoppas Madrid tappar poäng men det ser mörkt ut men Mallorca gillar att spela mot Madrid så inget är omöjligt
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-06-13 14:49
Ämne: Hur många här inne h....
Inte jag iallfall. Vi Fansen ska inte ge upp, Jag tror alltid på mina hjältar och kommer alltid att göra det.

Chansen är typ 50% hoppas jag har fel :P

Sägs att Barca ska erbjuda dem 2M€ så det låter bra det.
Barcelona Myspys
2007-06-13 14:44
F***n också. Milito var mitt förstaval som mittback. Har alla egenskaper en bra mittback ska ha plus att han känner till den spanka ligan väldigt väl och säkerligen inte skulle ha några som helst problem att anpassa sig i Barca.
Nu vet man dock aldrig om ryktena stämmer förrän någon av parterna har bekräftat det, speciellt inte när as.com står för dem.

Angående bortatröjorna så tycker jag inte de är så farliga. Barca har haft mycket fulare bortatröjor. Synd bara att vi inte har Kappa längre. De gör de snyggaste och trendigaste tröjorna. Tycker de senaste årens barca tröjor och förslaget på nästa års är på tok för otajta. Ser säckigt ut, speciellt på våra små nätta spelare.Kolla bara på Werder Bremen, tajt ska det va`.
Barcelona T#11
2007-06-13 14:41
Hur många här inne har redan gett upp hoppet om liga guld?
Delarocha
2007-06-13 14:09
Happ. Då får de faan rikta in sig på Chivu och Abidal. Mesa inte nu Laporta o Txiki!
Barcelona kalle7
2007-06-13 14:03
Läste på text-tv igår att Henry till barca bara var skitsnack. Det sa iaf hans agent. Tror faktiskt att det stämmer men man kan ju alltid hoppas.
Barcelona Sóm més que un club
2007-06-13 13:30
Ämne: Jaha, då är Gabriel ....
18-20M€ vart dock en skaplig slant.
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-06-13 13:14
Jaha, då är Gabriel Mlito klar för Juventus.

Synd att vi inte agerade han skulle passa utmärkt bredvid Puyol synd...
Barcelona Myrran
2007-06-13 12:53
rebinho

Scrolla ner lite och leta i länktipsen.
Barcelona rebinho
2007-06-13 12:23
var kan man se dom nyra bortatröjan
Barcelona Duda
2007-06-13 12:18
Jag tycker att den nya bortatröjan var riktigt nice, men är det inte lite konstigt att den är blå eftersom vårat hemmaställ är rödblått? Då kommer väll säkert tredjestället att vara rosa...
Barcelona PILMA
2007-06-13 12:08
Just nu 30 inlaggade
men var e de i andra forumer????????

Kom igen och rösta fram till messi i denna omröstingar grabbar killen e barcelona framtidens legand ellr vad anser ni ???
och kolla www.sport.es första sidan
Etoo + Henry verkar ju trivas med varandra bilden e ifrån finalen 17/5/06
VISCA EL BARCA
Länktips: www.sportal.se/
Barcelona PILMA
2007-06-13 11:58
Barcelonas Sameul Etooooooo säger nu att inte har några planer att lämmna Klubben utan att stanna fan vad skämmer ut de .kolla här

Milan har inte gjort någon hemlighet av att de är ute efter Samuel Eto'o och inom kort tros de lägga ett bud på mer än 300 miljoner kronor på anfallaren.Men huvudpersonen själv har inga planer på att flytta till Italien.Den ende som kan bestämma över min framtid är jag, säger Eto'o enligt Channel4.Barcelona kan inte skicka iväg mig om jag har kontrakt. Om klubben vill behålla mig och jag vill stanna så tycker jag inte det finns så mycket mer att prata om, förklarar anfallaren.Jag har redan förklarat att jag vill stanna i Barcelona.Eto'o ser det också som en stor chans att få spela med Thierry Henry, om denne skulle värvas från Arsenal.
Det skulle vara fantastiskt om han kom hit. Vi skulle bli ett riktigt bra anfallspar, förklarar kameruanen.Kolla Vilken hjärta verkar killen har!

VISCA EL BARCA Y SAMU
Annons: