/spanien/barcelona/forum/23002.aspx/spanien/barcelona/forum/23002.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Evička
2007-08-23 21:26
Ken

Det finns fortfarande inte objektiva personer. Vad är det för fakta som jag har fel på?
Barcelona Ken
2007-08-23 21:23
Evièka//

Om du kollar lite längre ner så förespråkar jag faktiskt att redaktörer för dom mindre klubbarna skall stå som ansvariga för en sådan tippning eller någon utomstående som skriver för något annat lag än den Spanska sidans. Kolla upp fakta innan du börjar snacka.....

Tror nog garanterat att det finns en sådan person i denna avlånga värld som skulle kunna vara objektiv bara dumdristigt att såga alla över en kant!!
Barcelona Evička
2007-08-23 21:15
Ämne: chrisespaña/

Avsä....
Var ska du hitta en objektiv person?
Sådana finns inte. Varken i madridlägret, valencialägret eller här, eller någon annastans heller.. Om jag skulle ha tippat Barça som etta så hade jag varit objektiv i alla culés ögon, men knappast hos madridistas. Det blir bara löjligt när man inte ser sin egen solklara subjektivitet och bara anklagar andra. Lägg ner det här nu. Herrejisses det handlar om att två pers har tippat ett spel. Ni får det att låta som om det gällde jordens undergång.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-08-23 21:14
Har fusk läst igenom lite inlägg angående reaktionerna ifrån Madrid tippen som gavs ut, vem bryr sig om vad de har för förhoppningar gentemot oss?

De har höga tankar om sig själva just precis som vi har, däremot ligger jag lite lågt angående vårt lag då ja tror de kommer att ta några matcher innan maskineriet är full igång.

Ibland är det svårt att låta bli att kommentera men ibland måste man bara låta den glida förbi.
Tycker vi ska snacka mer Barca.

Robinho, Ikerman y Nistelrooy | Hala El Madrid!

Ännu en person som fallit offer för medians lögner, så fort de går dåligt för Barca då ska det laget ha kris inom laget stämpel fort som attan. Skrattretande!

Oroa dig istället för den mängd tid det kommer ta innan Madrid är ett samspelt lag, eller vad sägs om att ha en liten tävling internt med Madrid folket angående den som får mest röda kort, blir det Ramos eller blir det Pepe?.

:D
Barcelona Ken
2007-08-23 21:07
chrisespaña/

Avsätt dig själv i redaktionen då och låt någon annan som är objektiv ta över om inte annat så kommer det hjälpa standarden här inne på Spanien sidan iaf!!!!!!
Barcelona Golazo de Messi!
2007-08-23 21:05
Villa_King

Håller med dig
Villa_King
2007-08-23 21:02
OMG frågan vem av följande 4 skulle du peta. OMG Eto med 49% Messi med 11% Henry med 27% Ronaldinho med 13. OMG Eto ska man ju inte peta.
Barcelona ze nemo
2007-08-23 21:02
Robinho: Nej, jag är ganska säker på att Henry visste att det skulle vara en svår uppgift att få spela mycket. Han kommer att matchas in sakta men säkert och får spela mycket under afrikanska mästerskapen samt i Champions League.
Jag gissar på att Real Madrid hamnar på en tredje/fjärde plats den här säsongen.

1. Barcelona
2. Sevilla
3-4. Valencia/Real Madrid eller tvärtom.
2007-08-23 20:47
Robinho, Ikerman y Nistelrooy | Hala El Madrid!

Som Leonardo Di Caprio sa i Blood Diamond:

yaaayaaaaa
Real Madrid Robinho, Ikerman y Nistelrooy | Hala El Madrid!
2007-08-23 20:43
:D Kul reaktion tippningen fick i detta forum. Är inte ni det minsta oroliga för att fantastiv four?(framför allt den där Eto) ska börja tjafsa?
2007-08-23 20:39
Hmm...

1.Barcelona
2.Sevilla
3.Atl.Madrid
..........
11.Real Madrid
16.Valencia

Jag siar...jag tror...;)
Real Madrid chrisespaña
2007-08-23 20:25
Rambla/

Alla tips är välkomna! Nu är det vi två som gjort tipsen och det får man helt enkelt leva med. Vi har gjort ett sådant tips inför varje säsong och förra året hade vi Real, Barca, Valencia, Sevilla om jag inte minns helt fel. Dessutom prickade vi in 2/3 lag som åkte ur. Objektivitet kan vi diskutera i all oändlighet. Blir ju svårt för mig att säga något annat med tanke på vilket lag jag håller på. Vi går på magkänsla helt enkelt. Vi siar, vi tror - precis som man gör i kyrkan ;D
Barcelona anderzzon_
2007-08-23 20:22
Har för mig att Belletti gjorde en precis likadan skottfint mot Espanyol för nått år sen, men missade trots att han lurade målvakten. Kan det stämma?
Barcelona Barcelonito
2007-08-23 20:17
Jag bryr mig inte ens om Barcelona tippas etta eller 20 av 2 personer som enbart kan skriva och formulera ord. Lite som Simon Bank på kanal Plus. Han pratar som en poet och säger ingenting om själva matchen.

Nu bryr jag mig knappast om vem Real värvar. Schuster har ändå inte vad som behövs för att träna ett bra lag. Valencia är de riktiga utmanarna till Barcelona i år. Slipper de 11 skadade spelare som förra året så blir de livsfarliga.

Barcelona som klubb, Spelarna, Tränarna och vi fans ska inte bry oss det minsta om vilka Real har, inte har osv. Barcelonas lag är tillräckligt starka för att vi inte ska titta på andra lag. Hur ligan slutar återstår att se... Men jag tror på:
1. Barcelona
2. Valencia
3. Real
4. Atl. Madrid
5. Sevilla

Barcelona Rambla
Ämne: Rambla/

Ok, fint,....
Ja men frågan är om du förstod själva andemeningen? Thomas skriver ju klart och tydligt att de olika lagens redaktioner inte på något sätt ska vara objektiva för att behaga alla andra lags supportrar. Utan det han menade var, att när det gäller att tippa utgången av ligan kunde det vara på sin plats med mer "neutrala" tippare från de lite mindre lagen som ingen på förhand tror ska blanda sig i toppstriden. Låter ju sunt om du frågar mig, så hade man sluppit såna här onödiga påhopp i parti och minut.

Vilka självklart inte på något sätt är acceptabla oavsett vilka som skriver eller tipppar något som berör spansk fotboll.
Valencia C Niño
Belletti klar för Chelsea om ingen skrivit det än!
Är det en förlust för oss tycker ni?
Real Madrid BiH92
2007-08-23 20:14
Mannen va bölar ni för att dom tror ni kommer 3 ni sa själv innan att man får tro som man vill.
Real Madrid chrisespaña
2007-08-23 20:10
Rambla/

Ok, fint, citatet tog jag ut för att det stämmer väl in på mig och Rikard, därtill även 95% av dom andra skribenterna och läsarna på SF/Spanien.
Barcelona ForcaBarcelona
2007-08-23 20:09
La Liga 07/08

1. Barcelona
2. Atl.Madrid
3. Valencia
4. Sevilla
5. R.Madrid
6. R.Zaragoza

Visca Barcelonaaaaaaaaaa !!!!!! =D =D =D
Barcelona Rambla
2007-08-23 19:59
chrisespaña:

Jag syftade på ditt citat från artikeln. Det lät som om du hade problem med innehållet, med tanke på vad du sen kommenterade.

Svaret till Ken hade jag inga synpunkter på, då jag i praktiken håller med dig i sak.
Real Madrid chrisespaña
2007-08-23 19:56
Rambla/

Ja, ditt medhåll räknar jag inte med. Min poäng är den att det vore lika löjligt som att jag skulle kritisera ngn i Barcas redaktion för att dom inte satt Real Madrid som etta i ett tips.
Barcelona Rambla
2007-08-23 19:51
Lägg ner krokodiltårarna nu. Krönikan är välskriven och mer än väl befogad. Den ger sig inte in på någon form av personpåhopp.

Du själv skriver mot-artiklar 30 sekunder efter att någon redaktion har fräckheten att publicera en artikel och där Real Madrid nämns. Jag syftar på Atléticos artikel om firandet inför derbyt.

Det är bara att gilla läget och bita i det sura äpplet. :-)~
Real Madrid chrisespaña
2007-08-23 19:42
"Svenska Fans ska ju vara en sajt av supportrar för supportrar och om man nu ska göra en sådan här lista för alla som älskar spansk fotboll är inte de rätt personer att göra den."

-

Nu får en del av er ge upp! Vi har gjort en lista vi tror på, varför ska vi be om ursäkt för det? Vi gjorde exakt samma sak förra året då vi även fick en hel del rätt.

Ken/ Hur kan man skämma ut sig genom att tippa en tabell? Hur är det möjligt ens? Har du facit? Nej. Har jag facit? Knappast. Jag TIPPADE en lista tillsammans med Rickard, ta det för vad det är och sluta sväng dig i ord du knappt fattar innebörden av.
Barcelona Rambla
2007-08-23 19:30
Hertz:

Det verkar logiskt för han är ju bara registrerad för ett mål i tävlingsmatcher för Barcelona. Tack för hjälpen.
Barcelona Ken
2007-08-23 19:29
Grymt bra skriven krönika av Juneborg, delar abosolut hans uppfattning om att redaktörerna för småklubbarna borde göra rankingen istället!!!!!

Redaktörerna som gjort den nu har skämt ut sig själva Villareal, Sevilla, Barca katastrof!!!!
Barcelona Hertz
2007-08-23 19:25
Rambla//

Jag har för mig att det var en välgörenhetsmatch och man mötte ett all-star lag av något slag.
Barcelona L.Messi19
2007-08-23 19:22
Ämne: ze nemo: Tyvärr, det....
Haha sry jag såg inte på bilden :D
Barcelona Rambla
2007-08-23 19:20
Dessutom, Belletti är en ex-landslagsspelare sen säkert 5 år tillbaka.
Barcelona Xaviiiiii
2007-08-23 19:19
Rambla. Jag har ingen aning vem Barca mötte. Ser ut som Röda stjärnan:D
Barcelona Sodan
2007-08-23 19:19
ze nemo

Saken är den att bilden är på Sylvinho och Luddy, om du inte förstod ;)
Annons: