/spanien/barcelona/forum/22995.aspx/spanien/barcelona/forum/22995.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Klint
2007-06-19 12:37
Cristocea

Nog för att du är rumän och anser att Mutu är bra, men du kan inte vara allvarlig när du tycker att han är bland de bästa anfallarna i världen?
Barcelona PILMA
2007-06-19 12:36
Mes Que Un Club!!!

Frågan är Skulle Henry acceptera på bänken?
Upplysningen är nä.
Men om vi omprövar Mutu så ser han ut som att Han skulle bevilja sig att sitta på taburett.
Så vi kan inte erfa etoo som sitter på bänken.
Antar att det skulle vara aggression.
Vill inte hellre se en av R-E-M att få Lämmna.
Och etoo ser inte ut som en inhoppar i varje Match inte Henry Hellre men skulle benägna ha Båda gemensamt Men det ser ut som att det skulle Inte Nog funka båda Tillsamman så av den orsaken Skulle jag föredra MUTU än Henry.

Cristocea

Om man har Italien´s högst betyg så innebär
Ju inte det att man e bäst men
MUTU=gärna
VISCA EL BARCA Y CATALUNYA
Barcelona Mes Que Un Club!!!
2007-06-19 12:35
Cristocea:
di skojar nu eller,:
"Det ända jag vet att Mutu blev utsedd till Serie A bästa fotbollspelare".
spelare som Totti, Kaka, crespo,Stankovic, Toni etc... var bättre än Mutu, jag menar kom igen G.Rossi var ochså bättre och skulle vilja ha honom över Mutu!!
förresten en spelare som spelar i fiorentina kan inte varit bäst eftersom dom spelade inte bra i år och en spelare i fiorentina som var bättre en honom heter Luca toni som gick till Bayern och dom vill inte sälja Mutu ochså!!
Barcelona Barça-fan
2007-06-19 12:32
Rambla.
Kan du förklara varför Barca har agerat så tafatt när det gäller Alves? Förklaringen om att han är för dyr håller inte. Han tillhör yttersta världsklass enligt mig och om det är någon man bör öppna plånboken för så är det för honom. Jag vet inte hur många gånger jag sagt detta och jag skulle kunna säga det tusen gånger till.
Barcelona Cristocea
2007-06-19 12:29
Mes Que Un Club!!!

Ja ok. Behöver inte tjafsa med fjantar som dig.

Det ända jag vet att Mutu blev utsedd till Serie A bästa fotbollspelare.
2007-06-19 12:26
Cristocea :
hahaha vilken joke..
"Mutu tillhör lätt top 5 anfallare i världen"
jag ska nu och här ge dej 5 namn av anfallare som är lätt bättre än Mutu:
1.Eto`o
2.Henry
3.David Villa
4.Drogba
5.Tevez
Full stop...
Mutu kommer att vara inget större en vad Ezquerro var, och det är en fakt!
Barcelona Rambla
2007-06-19 12:24
Barça-fan:

Jag är beredd att hålla med. Personligen så hade jag hellre flyttat över Zambrotta till vänster och utan tvekan satt Dani Alves till höger. :D

Trots det så får man nog en stabil ytterback i Abidal, kanske inte så offensiv som vissa gärna ser hos ytterbackarna i Barcelona, men han är stark i kroppen och säker i defensiven.
Barcelona Barça-fan
2007-06-19 12:18
Rambla.
Jag tycker fortfarande att det finns bättre alternativ än Abidal på den positionen och att Barca bör se sig omkring ytterligare en gång. Men eftersom han vill till Barcelona och klubben redan lagt ett bud så ligger väl övergången ganska nära skulle jag gissa.

Angående Wenger så kan det mycket väl vara som du säger. Jag tror Rijkaard stannar max en säsong till och sen blir det en ny tränare som får ta över. Om det blir Wenger eller inte återstår väl att se. I dagsläget är jag nöjd med Rijkaard trots att han vid enstaka tillfällen förvånat mig med huvudlösa byten och intrigerna med Eto'o. Han är trots allt en bra tränare med en filosofi som jag ställer mig bakom.
Barcelona Cristocea
2007-06-19 12:17
Mutu tillhör lätt top 5 anfallare i världen, helt klart en världspelare rakt genom. Han blev utsedd till serie a bästa fotbollspelare av alla tidningar i itaien. Så Mutu är en anfallare som kan mycket väl kamma hem guldbollen nästa säsong tillsammans med Chivu.
Barcelona Rambla
2007-06-19 12:17
Woho! Lucho som ny medlem i den sportsliga staben som ska ha hand om Barça B nästa säsong. Han sätter sig ner med Txiki i veckan då allt kan bli klart. Lucho har precis som Pep tränarlicens. Tänker er själva, Pep + Lucho som sköter om våra ungdomar. Kan inte bli bättre. :D
Barcelona Rambla
2007-06-19 12:09
När det gäller Abidal så tycks vissa här ha missat att Barça lagt ett andra bud på €14m, vilket gör att de är på förhandlingsavstånd från Lyons krav på €20m. Spelaren vill till varje pris gå till Barcelona, klart Lyon kommer släppa honom i sinom tid.

När det gäller Wenger, så har tanken faktiskt slagit mig tidigare. Alltså inte det att jag tvunget vill ha honom som tränare, utan att Barcelona kanske funderar i de banorna. Wengers kontrakt går ut nästa säsong, och ska vi vara ärliga så lär Rijkaard högst stanna en säsong till. Barça vill ha Henry, de ber Wenger släppa honom och samtidigt säger man till honom: Kom till oss nästa säsong. Inget omöjligt scenario alls.
Barcelona barca style
Ämne: Barca måste köpa Phi....
jag tycker att philip lahm passar bra i barca han e en bra spelare och äger
Barcelona barca style
Ämne: Barca måste köpa Phi....
jag tycker att philip lahm passar bra i barca han e en bra spelare och äger
2007-06-19 12:05
Barca måste köpa Phillip Lahm som vänster back eftersom Bayern Muncen har nyss köpt Marcell Janssen och det betyder att Lahm kommer att vara på bänken om han stannar!!...
eller så måste Zambrotta spela Vänster back och sen måste barca köpa D.Alves eller Miguel eller även M.Richards(Som jag vet aldrig kommer att komma)som höger backar!!
och med dom spelarna kommer Barcas mittbackar vara Perfekta!!
Vad tror ni?
Barcelona barca style
2007-06-19 11:51
V et nån om vad som hände med palacio värvningen hoppas att vi köper honom och kan ersätta honom med Ezquerro elr va säger ni??
Barcelona barca style
2007-06-19 11:51
2007-06-19 11:49
Nej men kom igen, Adrian Mutu i Barcelona??
nejj, nej, nejj aldrig!!
han blev utkastat från chelsea för han tog cocaine!, vilken "trubble" och föresten några säger att Ronaldo i Milan är en "Bad influence" men vad är mutu DÅ??
skulle häldre att barca köper någon som Palacio eller Forlan eller nån...
och mutu är inte ens en "Word class" spelare..
om några Barca fans tror att inte Henry är bra för Barca som jag tror han är för om han kommer till spanska ligan så kommer han att göra 40 mål + for i engelska ligan så är det mycket tuffare och det finns ochså mycket bättre "deffensive players" och om man vill gemföra premierships försvar med la ligas så är det ju en JOKE...
och man vet ju ochså att bara när henry springer så vet man att nått händer och han ar ju en av dom bästa spelarna nånsin!!
Henry är bättre en Mutu och är i samma kaliber som Etoo.
Barcelona Barça-fan
2007-06-19 11:48
Abidal är knappast värd 20 miljoner euro. En kille som däremot är värd den typ av summa är Dani Alves som jag velat ha till klubben i två säsongen nu. Men det är väl föga troligt att det blir av till nästa säsong.

Enligt mig behöver vi en ny mittback, vänsterback och defensiv mittfältare. Chivu är ett ypperligt val av ny mittback enligt mig. Som defensiv mittfältare vill jag ha Yaya Touré om möjligt. Den position jag är lite oroad över är vänsterbacksplatsen. Det finns inte många spelare av den klassen som vi söker på den positionen. Förslag?

Chivu känns som den som mest troligtvis ansluter till klubben till nästa säsong, i och med att han genom sin agent yttrat sig om att han vill lämna roma.

Alla dessa rykten kring Henry vet man inte hur man ska ställa sig till egentligen. Hur tänker klubbledningen egentligen? Har man mörkat en eventuell försäljning av Eto'o eller planerar man att ha både Henry och Eto'o i truppen samtidigt? Inget av dessa alternativ låter särskilt lockande. Istället tycker jag att man borde ta en titt på Diego Milito. En spelare som har framtiden för sig och som säkerligen skulle acceptera reducerad speltid.

Alltså, mina nyförvärv inför nästa säsong: Yaya Touré, Christian Chivu och Diego Milito. Vänsterbacken får ni hjälpa mig med????
Barcelona Klint
2007-06-19 11:48
Visst är Mutu en bra spelare, men han är inte bättre än någon i REM.
Barcelona PILMA
2007-06-19 11:46
Igen skulle inte ha tackat ne till
ADRIANO MUTU antar jag.
Barcelona Cristocea
2007-06-19 11:30
tänk om vi får se mutu bredvid etoo..europas bästa anfallspar,helt klart.
Barcelona PILMA
2007-06-19 11:14
Antar du att vi borde sälja etoooooooooooooooo?
Nej förhoppningsvis.
Jag anser att vi borde bevara honom även i nästa År och det vet ni vad etoo går för när han är i En hygglig form och inte skada bekymrad.
Lyssna nog villigt på kommentatorerna.
När de benämner honom............................
The best striker around.=världen
The best hero striker efter valdes´s bild.
Kolla även hur han löper när han passar tillbaka Till GIO Etooo our hero.
Dessautom borde vi försäkra backlinjen Chivu-Abidal och en Pivote och det vet ni också hur Zambrotta är 4-5 mål den här sassöngen .

Abidal--------Chivu-------Puyol--------Zambrotta

Valdes

VISCA EL BARCAA Y CATALUNYA.
Barcelona M79
2007-06-19 11:06
Stämmer länken är jag rätt säker på att Henry kommer till Barca!
Barcelona Klint
2007-06-19 10:37
Vem kommer att lämna under sommaren?

Redan klart att Saviola lämnar, förhoppningsvis lämnar även Giuly.

Sen tror jag att Ezquerro, Sylvinho och någon av Edmilson/Motta får lämna klubben. Kanske även Belletti. Hade varit behövligt att Jorquera också skulle lämna.

Detta öppnar således upp för 5-6 nya spelare i truppen.

Giuly kan ersättas med G. Dos Santos

Saviola med någon relativt väletablerad
anfallare,men som ändå tål att sitta på bänken.

Jorquera med någon hungrig ung målvakt som gör att Valdes måste höja sig ännu ett snäpp.

Sylvinho tycker jag borde ersättas med Abidal eller Chivu beroende på vem som har den billigaste prispengen.

Belletti mot kanske Marc Valiente eller någon annan ung spelare? Vart tog Damia vägen?

Ezquerro kan bara lämna, han spelar kvar i Barca på lånad tid. Han behövs inte ersättas.

Slutligen då Edmilson/Motta det är där vi behöver satsa mycket enligt mig, De Rossi hade varit perfekt.
Barcelona Sóm més que un club
2007-06-19 10:27
Lyons president Aulas kallar Barças bud pâ Abidal för oförskämt (9M€). Han tycker att 20M€ är var budet bör ligga, en siffra som Barça inte är intresserade av att lägga pâ spelaren.
Ganska lângt mellan alltsâ.
2007-06-19 10:24
Sorry dubbel tryck :D
2007-06-19 10:24
Arsene Wenger till Barca? vad tycker ni??
Jag tror att det skulle vara strålande!!
och kanske spelare som Henry och fabregas skulle följa honom ochså!! :D
Det ser bra ut :D
Visca el Barca!
Madrid cabron, saluda el mayor equipe del espana y el mundo :D
www.goal.com
Barcelona Sóm més que un club
2007-06-19 09:58
Ämne: D tydligt att vårt s....
BARCALONETA:
Vilka är ni? Arrangerar ni era egna resor? är det en svensk penya, eller?

Barcelona BARCALONETA
2007-06-19 09:01
D tydligt att vårt superlag inte håller måttet.Vi har sett 4 matcher på plats denna vår o det uppenbart vissa lever på förra säsongens meriter.Glad att d klart med back från lyon men vi behöver en tanksvagn på mitten.Forward nja vad gör dom.??? Blir ETO"O kvar.?? Vi tror inte det.Då blir det intressant vem som kommer i stället.RONALDINHO hoppas vi återkommer i gammal fin form.Vi planerar att se TIO matcher i la liga nästa år samt CHAMPION"S matcher.På plats alltså.Vi finns under EXPRESSEN BLOGG under FOTBOLL....FC BARCELONA VI GER DIG ALLT OM FC BARCELONA
Barcelona Culé
2007-06-19 08:33
Hej grabbar.. jag tycker vi borde förstärka backlinjen genom att köpa en ny vänster back och en mittback.. Sen tycker jag att vi säljer eto'o och köper två andra anfallare som e bra och en som är avbytare för den andra anfallaren...

Men jag är rätt osäker o zamborotta jag tycker kanske barca borde förstärka med en högerback ochså..
Annons: