/spanien/barcelona/forum/22991.aspx/spanien/barcelona/forum/22991.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Evička
2007-12-05 00:04
Ämne: iker e sämst ....
Och det var det mest begåvade du kunde komma på att skriva?
Barcelona Boixos-Nois
2007-12-04 23:58
iker e sämst
Delarocha RIP Puerta
2007-12-04 23:37
Seriöst, jag är ruskigt trött på alla ni som går in och skriver skit på andras forum, framförallt Reals. Ni hatar väl när dem kommer in och kaxar sig? Varför gör ni då samma sak? Och jag får även be dem som KAN skriva mer begripligt gör gärna det. Ni som inte har svenska som modersmål/första språk har jag all förståelse för men ni som är från Sverige och bara skriver värdelöst för att ni är lata/slarviga. Snälla fixa till det.
Barcelona Barcelonito
2007-12-04 23:35
Älskar Barcelona

En äkta Barca fans behöver inte gå och fjanta sig i Reals forum för att bevisa att han är en riktig Barcafan. Onödigt.
Barcelona dawod21
2007-12-04 23:30
tack gode gud att samuel eto'o är tillbaks, henry har inte presterat något vidare. Barcelonas spel är inte henrys spelstil hoppas han hittar tillbaks formen han hade arsenal
Barcelona Älskar Barcelona
2007-12-04 23:17
En äkta Barca fans står på deras sida när dom vinner och förlorar det hoppas jag att alla i detta forumet gör
Barcelona Älskar Barcelona
2007-12-04 22:55
Grabbar jag tror vi kommer få möta Arsenal I Champions Leauge jag känner på mig sen kommer vi krossa dem Henry avgör mot sitt gammla lag och Ronaldinho hittar sin form det får vi alltid hoppas på att Ronaldinho kommer tbx i formen då är han lätt värdens bäste kaka och robiniho och alla dom andra kan slänga sig i väggen när Ronaldinho är i Form Visca el Barca och Ronaldinho
Barcelona Bubbão
2007-12-04 22:39
ETO'O IS BACK BÄTTTREN NYÅR FAN!!!
Barcelona Barcelonito
2007-12-04 22:20
Valdes och Toure missar nog inte matchen men Milito och Bojan är osäkra. Giovani och Oleguer var inte heller på träningen och Henry är skadad. Barcelona hade 16 spelare på träningen idag.
Lukas.RP
2007-12-04 22:14
Nej men herregud, riskerar dem till och med att missa matchen i helgen? Vad gäller det? Vad är det för sjukdomar? Jag börjar undra vad Barças läkarkår håller på med, det är inte normalt med såhär många skador. :(
Barcelona Barcelonito
2007-12-04 22:05
Milan ska till klubb VM då de andra CL matcherna ska spelas enligt planerna. Därför spelar Milans grupp idag.

4 spelare är sjuka/skadade idag. Toure, Bojan, Valdes och Milito tränade inte idag pga. sjukdom och de riskerar att missa helgens match. När ska det här sluta? Så fort några kommer tillbaka så försvinner några andra. Nu är det dock inte så svåra skador som det har varit innan.
Barcelona Messidonaa
2007-12-04 21:34
Ämne: hej, nån som vet var....
Jag tror det är för att Milan ska ha match nästa vecka och därför spelar milans grupp idag sina CL matcher.

Milan vann ju CL förra året så darför ska dom spela matcher nästa vecka. så p.g.a det så spelar dom idag.
Barcelona Bojan Krkic#27
2007-12-04 21:26
Ser just nu på Milan mot Celtic måste bara säga att guldboll vinnaren Kaká gör ju inget på plan. Milan ligger nästan på tioende plats i ligan och dom har "världens bästa spelare". Kaká är inte ens 50% av vad Ronaldinho var när han var som bäst.
Barcelona r.Hyder
2007-12-04 21:19
Perfekt att nästa CL-match inte betyder så mycket mer än att spela av matchen, helst med lite finess dock. Deco och Eto'o ska få spela så mycket de orkar och Marc Crosas ska även han spela från start i mitt tycke :) Kan bli en kul match trotsallt =)
Barcelona Messi-Lona
2007-12-04 21:00
kul att det finns real fans ,, så att man har någon att garva åt...

dom jämför robinho med messi hahahahahhaha årets skämt år 2007 är snart över men nu har man något roligt att minas från detta år ... jag hoppas dom inte jämför robinho med maradona nästa år för då kommer jag att dö av garv...hahaha
Barcelona Patrick Kluivert
2007-12-04 20:52
hej, nån som vet varför det bara spelas två matcher i CL idag ??
Barcelona Messidonaa
2007-12-04 20:34
Ämne: Kommer Henry kunna s....
Han räknas va borta i 2 veckor.. och matchen är om 3 veckor..
Barcelona r.10
2007-12-04 20:24
Någon som kan en bra foto/bild sida med Barca spelare?
Lukas.RP
2007-12-04 20:20
Ämne: Ämne: Någon s....
Jo, skrev söndag först men ändra till lördag för jag blev osäker när jag så artikeln "Eto'o får grönt ljus av läkarna", där står det att den är på lördag. Men jag får väl ändra igen. :D
Barcelona r.10
2007-12-04 20:16
Ämne: Någon som har lite t....
Luka.RP

Ett fel i din blogg, vi möter Depor på söndag 21.00 inte lördag ;)
Barcelona r.10
2007-12-04 20:13
Eto'o och Deco tränade som vanligt idag =)
Barcelona Patrik Andersson
2007-12-04 20:00
Kommer Henry kunna spela mot Real?
Barcelona Edwin2
2007-12-04 19:41
Ämne: Känns bra att Eto´o ....
Ja, det känns väldigt bra att få Eto'o tillbaka "in action". Han kommer säker att hoppa in på lördag och sedan kommer Mister att låta honom spela hela matchen på onsdag. Hoppas att han har målsinnet kvar, för det behöver Barcelona just nu allra mest.
Jag antar att det är många Madristas som inte skulle vilja se honom tillbaka så här tidigt på säsongen.
Det ska bli kul att se honom när han hoppar in på hemma matchen … och mottagningen.
Barcelona Messi-Lona
2007-12-04 19:40
etoo kommer nog att vinna skytteligan ...

är det nån som vet när milan och boca junior möts

Real Madrid robinho_#10
2007-12-04 19:19
Casillas har helt rätt. Om han vinner med Real så vinner han åt Reals fans men i landslaget vinner han åt hela Spanien.
Real Madrid Metze
2007-12-04 19:13
Ämne: Iker Casillas uttala....
Det svider inte alls, det är fullständigt normalt att en spelare tycker att hemlandet är viktigare än klubben. Så tycker varje normal spelare och vi har ju trots allt sett Casillas kärlek till Real Madrid med de berömda tårarna mot Mallorca.
Barcelona r.10
2007-12-04 19:11
Någon som har bilder från dagens träning med Eto'o o Co? =)
Lukas.RP
2007-12-04 19:04
Ronaldinho:

"Many of these people have never played football, they don't know how it works, yet they have an opinion about me. People listen to them and then suddenly it gets out of control.

"However, those that have played the game, know truly what is happening and so can explain it to the fans."

He added: "I know people ask a lot of me. But I use this as a motivation tool."

Om detta nu stämmer så är det härligt att han har hittat ett sätt att motivera sig på.

Edit: Det här säger han mot de som kritiserat honom...
Lukas.RP
2007-12-04 18:41
Ämne: Lite trist på ett sä....
Det tror jag nog att du får jag göra ändå. Om Bojan kan spela vänsteranfallare?
Las Palmas Pio pio
2007-12-04 18:41
Tack Rambla

Tack Rambla! Jo, Marcas artikel är lite vinklad absolut. Bara att se hur det (Marca och AS) vinklar att Raúl ska med EM-truppen och dylikt. Sedan så är det självklart att Casillas har vunnit en del med Madrid redan, men det är ändå en liten "nyhet" att någon spansk spelare uttalar sig så tydligt att han hellre önskar vinna med landslaget än klubblaget.
Annons: