/spanien/barcelona/forum/22984.aspx/spanien/barcelona/forum/22984.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona BARCALONETA
2007-06-21 08:24
en del la liga lag har redan lagt upp matcher till kommande säsong......Någon som har pejling på när hela liga säsongen släpps i offentligt ljus.????...Länktips......
http://blogg.expressen.se/barcaloneta/
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-06-21 03:40
Ladda Sopcost istället. In www.myp2p.eu och ladda ner Sopcost,
gå till ROJADIRECTA och tryck på matchen mellan Gremio Vs Boca och välj Sopcost .

Hoppas jag har hjälpt dig . Jag ska också kolla på den, vill se Palacio :)
Barcelona Taherinho
2007-06-21 03:11
Är det ngn som vet hur man kan kolla på Libertadores matchen nu?? Jag har laddat ner tvants och är inne på ROJADIRECTA...men det kommer ingen fotboll...TACKSAM FÖR SVAR

VISCA BARCA
Delarocha
2007-06-21 02:24
Fan, har vi så här sjukt mycket nötter också? Är det Sauron som beodrar när Real ska invandera här eller? Helt sjukt att rivalernas forum kan vara mer spännanade än sitt eget, då har väl det gått för långt när folk lägger ner mer tid på att hata Barcá än att älska Real (om det är möjligt). Sen att ni skriver mindre vettigt än följande...

...är ett under.

Dem är inte lite osäkra. Jag hittar på det dummaste jag kan bara för att driva med alla idioter som skapar rykten utan belägg och de blir direkt oroliga över att Ramos ska till barcelona. Herrejävlar...
Barcelona MESSIIIII
2007-06-21 01:35
kolla in den hära grym klack hahaha.

http://youtube.com/watch?v=1o9FecbI1OU&mode=related&search=
Barcelona MESSIIIII
2007-06-21 01:20
En dröm e att Henry kommer!!
Barcelona Evička
2007-06-21 01:09
Rambla
Tomorrow is another day...then we'll give it another try.
Barcelona MESSIIIII
2007-06-21 01:07
Idag var det SERGIO RAMOS SOM gjorde MÅL HAHAA
Real Madrid ¤¤Real Madrid All餤
2007-06-21 01:07
Klint

Jo du tro mig jag vet att det finns många idioter på vårt forum, de lägger jag inte ens energi på, och det tycker jag ni inte borde göra det. Alla Madridistas som kommer in hos er o skämmer ut oss skall ni stänga av de direkt tycker jag.
Barcelona Rambla
2007-06-21 01:06
Äsch, låt det vara öppet. Vi får själva skärpa till oss och sluta att ge svar på tal kanske? Det lugnar ner sig med tiden.

Om vi själva ignorerar så städar moderatorer vid tillfälle.
Barcelona Evička
2007-06-21 01:04
Nu är forumet stängt igen, tyvärr. Tiden var inte mogen och definitivt inte merparten av marängerna.
Barcelona Rambla
2007-06-21 01:04
Ezquerro och Marc Crosas gjorde mål. Crosas första mål i Barça var också vinstgivande.

Han skötte sig bra.
Barcelona Iago Falqué
2007-06-21 01:01
Rambla

Villka vare som gjorde mål ida såg inte Matchen hur va Marca crossas då ellr våra andra talanger??

TACKSAM FÖR SVAR
Barcelona Klint
2007-06-21 00:59
Ämne: Måste komma och berö....
Ett vettigt inlägg från en maräng. Det är man inte helt bortskämd med. Grattis till ligatiteln, supportrar som du förtjänar att höra det. Tyvärr gäller det inte merparten av er vitklädda som skriver här inne.

God Natt!
Barcelona Rambla
2007-06-21 00:57
Ämne: Och där försvann....
Så ja lilla hjärtat, nu börjar även du skämma ut dig precis som du anklagade din marängvän tidigare för.

Madrid hade lika mycket tur på Camp Nou. Barça med 10 spelare i halva matchen och gick ändå för seger. Med lite tur så skulle Ronaldinho haft straff i slutet. Kanske lika bra att han inte fick, då hade vi väl fått höra det i år och dar. Det räcker så bra med Messis 3 mål, som 19-åring i ett El Clásico. Det lever vi länge på.
Barcelona barcalover 3
2007-06-21 00:55
Ämne: När det gäller c....
tycker inte du att de lite pinsamt för madrid som släppte in snabbaste målen i champinons leuge historian?och dom förlora 6-1 mot zaragoza föra året..3-0 förlust mot recrativo hemma iår också...shit skulle skämmas över min klubb då!!pinsamt för "mästarna"
Real Madrid ¤¤Real Madrid All餤
Måste komma och berömma er för er "Gentle man" sätt. Att skriva en artikel om att gratulera er värsta motståndare är jävligt stort och moget. Det måste vi madridista lära oss ifrån er. Får väl gratulera er och vi till liga segern, för vi hamnade ju på samma poäng tillslut.

Hala Madrid
Barcelona MESSIIIII
Nästa år vinner vi ligan och champions legue:)
Barcelona DannyRose
Jag har sett Cana spela =)
Min bedömning är att han är bra(uppenbarligen) Men Barca? Real? Inte riktigt va?? Dock så är väl han inte allt för gammal, kan säkert utvecklas till något bra, men det finns många, många bättre alternativ för tillfället..(Min bedömning)
Real Madrid SergioRamos #4
2007-06-21 00:54
Och där försvann en till. Det är ett heltidsjobb att vara marängspärrare i det här forumet / Red

Barcelona El Capitán
2007-06-21 00:53
REAL MADRID =Stolthet //

Eran backlinje bättre? Nja, med tanke på att vi har mindre insläppta mål så är detta ett tydligt bevis på att våra försvarare har gjort ett bättre jobb allt som allt än era...

Men jag vet att det kan svida efter en 0-3 förlus mot Recreativo på Bernabeu!

Nästa säsong ska ni få se på bollboll! Hoppas bara Capello är kvar så att han kan få smaka på ett Barça i form. Alla vet det, Barça på sin högsta nivå slår Real på sin högsta nivå 10 gånger av 10! :D
Barcelona Rambla
2007-06-21 00:52
Äsch, jag orkar inte med det här käftandet som aldrig leder någonstans.

Bona nit!
Barcelona barcalover 3
2007-06-21 00:51
Ämne: barcalover 3 // Om L....
om du kollar på reprisen från första matchen så kan du se vad han gör med carlos och cannavaro...sen andra matchen vem gjorde 3 mål?
Barcelona Rambla
2007-06-21 00:51
Ämne: Det spelar ingen rol....
Ja gud vad hemskt, lika tidigt som ni åkte ut i CL. Förra årete lyckades vi vinna både liga och CL samma säsong. Hur många lag har mäktat med det sen CL infördes?
Barcelona barcalover 3
2007-06-21 00:50
Ämne: Till er barca fan so....
håller med...och vem är samuel holmen jämfört med han??:S när ni har sätt han spela då kan du börja snacka...de inte lätt att dra till en ny klubb som marsielle och redan första året va 2:a lagkaptenen...bli älskad av fansen och favoriserad av legenden zidane
barcalover 3 // Om Lionel Messi skulle lekt med hela vårt lag skulle ni vunnit eran match på eran hemma plan och borta. Men så blev det inte;). Nej!. 2-0 i våran hemma plan.och 3-3 i eran hemma.
Barcelona vwvw
När det gäller cupen och CL har väl inte ni så mycket att skryta med heller. Hur som helst..hej på dej med / Redaktionen
Barcelona Klint
2007-06-21 00:49
Det finns väl en anledning till att inte Lorik Cana har kommit loss från franska ligan?
2007-06-21 00:48
Till er barca fan som vill ha lite mer fakta om Lorik Cana. han kommer från (albanien)dar jag kommer ifrån. Han är en riktig kämpe och en grym playmaker. Hoppas inte ni köper han för han är så grym men de e synd att storklubbar inte lagt märke till han. HALA MADRID!3
Barcelona barcalover 3
2007-06-21 00:48
Ämne: Jag längtar till el ....
han leker inte bara med carlos...han leker med alla i madrid
Annons: