/spanien/barcelona/forum/22981.aspx/spanien/barcelona/forum/22981.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Captain Fantastic!
2007-08-03 23:21
Ämne: Captain Fantastic!
....

Evièka/
Haha, sorry men det fungerar inte för otåligt, tempramentsfullt latinskt blod. Kanske om jag använder en påse för munnen och börjar hyperventilera :D
Real Madrid Real Madrid Club Dé Fútbol
2007-08-03 23:20
Ämne: Undrar hur mkt barca....
Saviola var alltid en publik favorit på Camp Nou. Jag vet inte varför han ska buas ut då han helt enkelt inte fick nytt kontrakt av Barca, och Real var det bästa kontraktet han fick. Han vill ju ha sitt bästa, jag menar han kan ju inte ro för att ni ej erbjöd nytt kontrakt. Ska han liksom ta ett mittenlag istället för ligamästarna bara för det?

Barcelona el Flaco
2007-08-03 23:19
Yaya Toure//

Jag kommer se matchen live och jag kommer nog bua och/eller skricka "Pesetero". Tycker han kommer få vad han förtjänar.
Barcelona El Culé
2007-08-03 23:18
Belletti skadade sig på första träningen på Asien rundan. Brassen blir dock bara borta dryga veckan.

Cantona påstår att Barcelona har gjort de bästa värvningarna i år. Han påpekade också att Rijkaard är en tränare av rang som kommer att kunna "sy" ihop alla stjärnspelarna utan problem.

Vi behöver nog inte ens fundera över hur mycket Saviola kommer bli utbuad på Camp Nou. Vi kan säga som så här: Schuster är inte snäll mot Saviola om han spelar med honom.
Barcelona Evička
2007-08-03 23:14
Captain Fantastic!
Tyvärr kan vi inte göra som du föreslår. Vi får försöka hålla efter provokatörerna så gott det går med de medel som står till buds.

Har du försökt med att andas djupt och räkna till 10? ;)
Barcelona -YayaToure-
2007-08-03 23:12
Undrar hur mkt barca kmr bua mot Saviola när dom kör El Clasico ..
2007-08-03 22:54
Vampíro/

OK, tänkte väll, det där fick mitt blodtryck att stiga så till den grad att jag började leta överallt på Internet efter en bild, den där jävla skitun... :D

Ja, bra jag kanske missade det i min hetsa, bra redaktionen!
Barcelona Vampíro
2007-08-03 22:47
Captain Fantastic!

Saviola kysste aldrig klubbmärket killen ljög bara. Samma kille som ljög om att Calderon hade sagt: Det som Ronaldinho gör med en boll gör Robinho med en...

Hans syfte var bara att provocera och han blev avstängd.
Barcelona mano20
2007-08-03 22:46
har ni läst?
Barcelona mano20
2007-08-03 22:44
det är inte sant
Reality
2007-08-03 22:44
Oh Källström som är på tapeten idag.

Hoppas att RMD nu värvar Ballack för maken till dyrare spelare som inte uträttar något vettigt finns inte.

Guti - (länktips).
Barcelona mano20
2007-08-03 22:43
läs det här
2007-08-03 22:42
En fundering jag har till redaktionen. Inför kommunistisk diktatur här. Inte den politiska versionen utan mer som följande: Minsta antydelse till provokation IP-spärras för hela livet (eller tills personen i fråga köper en ny dator) från hela svenska fans (då gör det än mer ont).

Andra lags fans kan komma att disskutera här så länge de håller en bra nivå, utan minsta antydelse till provokation. Noll tolerans är min ideé. Då slipper man läsa ett inlägg från personer som den förvirrade marängen här nedan.

Man blir bara allmänt irriterad, vilket helt klart är deras mål, man vill bara chatta med andra människor (även motståndar fans) men utan att höja blodtrycket.

PS: Att Saviola kysste klubbmärket tror jag inte en sekund på tills jag ser bilden som bevisar det.
Barcelona Vampíro
2007-08-03 22:18
Så du bedömmer en spelare efter 1 match/säsong match? Kan du skicka länk där Iniesta säger att han ser upp till maria guti? Eller är det för att han gjorde två mål idag?
Barcelona Myrran
2007-08-03 22:16
Med snälla... Guti är ojämn som en övergiven landsväg i nordöstra Norrland. Iniesta ger stabila presationer varje gång näst intill, sen så har han sina höjdpunkter minst lika ofta som Guti.

Men men man försvarar alltid sina "egna" spelare samma sak i Robinho vs. Messi disskusionen...
Real Madrid Pedjao
2007-08-03 22:15
Du kan skapa hur många nicks du vill, du kommer att bli spärrad lika snabbt!/ Red
Barcelona Vampíro
2007-08-03 22:13
Pedjao

Vad snackar du om? När har Iniesta sagt att han beundrar maria guti? Varför skulle han beundra guti? Ofta man beundrar någon som är mycket sämre än sig själv.
Barcelona Ken
2007-08-03 22:05
Dom som vill kolla in drenthe lite extra kan göra d på stream nu feyenoord-porto och han spelar som mittfältare......
Real Madrid Pedjao
2007-08-03 22:03
Vampiro

Iniesta har några nivåer upp, han har själv många gånger talat ut om sin beundran för Gúti..

Men han kan alltid sträva..
Barcelona Vampíro
2007-08-03 21:58
Inte den här diskussionen igen. Om maria guti är en betydligt bättre fotbollspelare än Iniesta 1) Varför vill real ha Iniesta? 2) Varför är Iniesta given i det spanska landslaget och guti inte ens i närheten av truppen?

Real mötte Lokomotiv Moskva ett lag som dem ska slå och guti fick väl några felträffar som gick in. Big deal!
Real Madrid Pedjao
2007-08-03 21:58
Cristocea

Hur förklarar du Gútis fina insats idag då?
Och vad har Iniesta för möjligheter att nå upp till den nivån?

Kan ge dig en ledtråd.. en rund siffra! ;)

N..
O..
L..
L..

0! Inte en möjlighet i världen!
Barcelona Cristocea
2007-08-03 21:55
Pedjao//

I dina drömmar kanske. Iniesta är särklass 30 klasser bättre än fikusen Guti. Allvar. Iniesta är bättre på allt, det ända ljust som Guti har är kanske hans hår, men det är allt.
Real Madrid Pedjao
2007-08-03 21:52
Inget snack efter dagens match..
Gúti är en betydligt bättre fotbollsspelare än Iniesta, så behåll ni honom!

Hur gärna han än vill dra på sig den vita tröjan och få kyssa det vita märket så väljer vi att bygga vårat lag kring denna fenomenala José Maria Gutierrez Hernandez. (v.
Barcelona Vampíro
2007-08-03 21:52
Pedjao

Tror du ens själv på det du skriver? Du skriver väldigt lik han marängen som var här innan.
Barcelona Ken
2007-08-03 21:45
Guddy ntill west ham kanske nu när tevez är såld?? Enligt Sorriano så säger han nu att Maxi och Ezquero kan komma att lämna inom kort se länktips inte helt pålitligt men det verkar rätt dött här ida asså.
Real Madrid Pedjao
2007-08-03 21:43
Saviola sjunger Cant del Barca i omklädningsrummet men väljer att sjunga "Hala Madrid" hela tiden istället för att hålla sig till orginaltexten!

Kärlek och respekt! El Conejo (v.
Barcelona Evička
2007-08-03 21:42
Jamen vad fint. Då lyckas han ju.
Real Madrid Pedjao
2007-08-03 21:38
Man kan inte vara annat än stolt över Saviola!
Han har redan tagit till sig supportrarnas kärlek genom att kyssa märket, precis som Figo gjorde under sin debut i Real Madrid!

HALA MADRID, HALA EL CONEJO!
Barcelona Evička
2007-08-03 21:38
Jamen orka bli upprörd över att kaninen kysser marängmärket. De flesta spelare som visar denna typ av kärlek gör det endast för att 1) vinna fansens gunst och 2) möjligen kunna få ytterligare någon euro i lönekuvertet. De känner inte ett dugg för klubben innerst inne, endast som den som just då förser dem med en bra lön.

Kan förresten inte påminna mig att jag har sett Puyol kyssa klubbmärket - varför? Han behöver inte försöka övertyga fansen om att Barça är klubben i hans hjärta. Alla vet var han står.
Lukas.RP
2007-08-03 21:31
Det vore en skam för klubben om Santi fick inleda matchen på söndag ute på högerkanten. Starta med Gio eller någon annan, snälla. Killen har inte åstadkommit ett dugg under träningsmatcherna, utan att ta i det minsta. Ska bli kul att se våra nyförvärv igen och se om Yaya fortsätter imponera som tidigare.

Skandal att Saviola kysste klubbmärket efter en mycket lång era i Barcelona.
Annons: