/spanien/barcelona/forum/22980.aspx/spanien/barcelona/forum/22980.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona barca style
2007-06-18 13:09
jag tycker att vi gjorde en bra säsong.. hoppas på att det blir bättre next season..
go east go west barca is the best!!!!
Barcelona Sóm més que un club
2007-06-18 13:05
Ämne: Ämne: Läste a....
Messi är sjukt bra.
Fâr han bara vara hel, hela nästa säsong lär det bli riktigt, riktigt kul.
Barcelona PILMA
2007-06-18 13:03
vad säger ni om den här killen=
en äkta Maradona:D
Barcelona Cristocea
2007-06-18 13:03
Ursäkta mig. Men vad förväntar ni er när ni besöker R.Madrids forum?
2007-06-18 12:55
Tycker att vi kan vara stolta över vâr president som var stor i nederlaget igâr.
Nu fâr han samla styrkorna för att nästa säsong blir nâgot helt annat.
Barcelona barca style
2007-06-18 12:46
kolla i madrids forum idioterna snackar skit om eto,o vänta bara till nästa el clasico madrid
Barcelona PILMA
2007-06-18 12:42
Ïniesta nej tack real och juve vi vill inte sälja El Dulce.
2007-06-18 12:35
Ämne: Läser ofta Jonas Esb....
Jag reagerade ocksâ pâ den artikeln. Den är usel pâ i princip alla sätt, inte bara för att jag ár dÂlig förlorare. Han pâstâr att han följt La Liga länge men aldrig sett ett sâdant avgörande. La Liga har mânga gânger avgjorts i sista omgângen och ibland ännu mer raffinerat.
Dessutom pekar han ut pâpekar han vilket genuint lagbygge Madrid gör. De ville ju ha Kaka, Robben och C.Ronaldo men fick i princip "fem i tre" ragga ihop ett lag.
Barcelona barca style
2007-06-18 12:31
Ämne: Läste aftonbladet ex....
davids 87
håller helt med dig jag tycker att messi har varit bättre än ronaldinho den här säsongen
Barcelona Taherinho
2007-06-18 12:31
Barca 666

Håller helt med....Jag har tyvärr ingen Barcatröja i år men jag ska gå ut med min Brazzetröja och min halsduk som tår....ANTIMADRIDISTA...ganska passande en sån här dag.

Visca Barca

P.S. En sak var i alla fall skönt igår...Att barca vann sin match med vackert spel och 5-1 och inte ett defensivt spel efter ledning...
Barcelona PILMA
2007-06-18 12:28
Att Henry är en av dom mest sympatiska Fotbollstjärnorna är nog precision.
Men håller inte med att henry skulle vara Självskriven i start elvan före än Dinho.
Vart får Barça av sitt fast inkomsten.
Upplysningen är Av sina sjärnor förhoppningvis mestadels Dinho så jag håller inte med att Henry skulle vara självskriven före än Dinho om han skule anlända.

Visca El Barça
Barcelona davdis87
2007-06-18 12:24
Läste aftonbladet experternas drömelvor. 7 elvor restulerade i att Ronaldinhio var med i två och Messi bara var med i en. Är det bara jag som tycker att Messi har varit överjävligt skitbra denna säsong? I mina ögon är Messi bättre än Ronaldinhio men andra svarar det med att Ronaldinhio är totallt överlägsen när han är i form. Men isåfall har han inte varit i form sen... Messi o sin sida är alltid jävligt bra. Min åsikt är att Messi alltså är bättre än Ronaldinhio.
Barcelona Zamboza
2007-06-18 12:13
Läser ofta Jonas Esbjörnssons artiklar om laliga och kan inte säga att jag gillar honom speciellt mycket. Hans artiklar handlar alltid om rykten utan fasta grunder. Mest skitsnack. Förstår inte varför det måste stå i ens CV att man måste ha sympatier för det vita avskummet för att få ett jobb inom media. Man blir bara så less på dessa idioter.
2007-06-18 12:03
Skönt att Bilbao fick bli kvar. Det är en klassisk klubb och San Mamés som är en kokande ofta fullsatt arena och jag vet hur intensivt man lever med det laget i Bilbao.
Barcelona barca style
2007-06-18 11:59
synd att vi inte kunde vinna ligan men ja ser framemot nästa säsong
Barcelona Barca 666
2007-06-18 11:58
Det man inte har kan man inte förlora det har Rijkard sagt o jag håller med honom det var förra helgen vi förlorade ligan mot Espanyol o matchen mot Betis släpper in billiga mål islutet av matcherna. Samtidigt har vi varit rakt av Kassa mot bättre motstånd i år o vill man vinna ligan måste man vinna de matcherna för det e de som e 6 poäng matcher o vi gjorde inte d mí någon av Madrid matcherna. Vi har saknat vilja o fysiska spelare att döda matcherna o sätta in lite hårt mot hårt. så om det stämmer att Yaya Toure, Abidal, Chivu e på väg in så e det bra för de kan stå för det fysiska samt om henry kommer så e det en världs spelare. Yaya Toure e den jag känner minst av alla men efter vad jag läst av er som berättad härinne o lite på internet ska han vara ok. Men hur som helst ville bara säga glöm bort denna säsong vi kommer att vinna titlar nästa säsong dessutom e det en riktig väckar klocka för våra stjärnor som har vunnit allt o nu hoppas man att Rijkard släpper iväg rätta spelare på min lista hade första namnet varit OLEGUER!!! Hur som helst ska ta på mig Barca tröjan o gå ut för vi e inte sämre än RM men de vann ligan pga av viljan de visade i matcher där de gjorde bra comebacks medans om vi haft lite större vilja hade ligan varit i Nou Camp förr ett par veckor sen.

Vi kommer vara ett bättre kollektiv nästa år o kom ihåg ma vinner o förlorar tillsammans!!!

Forza Barca
Barcelona DaaniP
2007-06-18 11:57
ooh fy fan vad jag stör mig på alla idioter och medgångs fans på reals forum just nu
Barcelona Cristocea
2007-06-18 11:54
Finns det nån Rumän som jag verkligen vill se i Barca så är det Östeuropas bästa fotbollspelare. Nicolae Dica.

Han var de ända fotbollspelare ifrån Öst som man kunde rösta på som säsongens bästa fotbollspelare i Europa.

Länktips!.
Barcelona Cristocea
2007-06-18 11:46
Chivu nekar Inter. Det är antningen Barca eller Roma.

Hoppas dock att han stannar i Roma. Men om han måste lämna så tror och hoppas jag att han hamnar hos oss. Eller han kommer hamna hos oss.

Barcelona Holländaren
2007-06-18 11:39
Ämne: Ninas citat om Barca....
För att hon är dum.
Barcelona Zamboza
2007-06-18 11:30
Ninas citat om Barca

Jag vet att jag tänkte att om de vinner så kommer jag inte bli olycklig. Men jag kommer tycka det är orättvist.

Varför hon tycker det skulle vara orättvist ifall vi vann kan man undra när vi gjort flest mål och släppt in nästminst och hade lika många poäng som real.
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2007-06-18 11:28
Ämne: Ämne: Laporta....
fcs//

Tror inte Henrys ego hade varit några problem då han e en av dom mest sympatiska fotbollstjärnorna man kan hitta. + att om han väljer att komma till barca så e han mer självskriven en Ronaldinho i startelvan.
Barcelona PILMA
2007-06-18 11:26
Vi känner till att våra super Barça Supportrar skulle inte vidtar och göra det där
tilldragelsen/händelsen
när jag säger det där tilldragelsen så avser jag
De som har hänt på reals forum.
Gjort är Gjort men undvika nästa gång att Lyckönska rivalerna är nog inte ett bra sätt P.G.A igårs händelsen.
Saken skedde vid mycket dålig sikt anatar jag
Dessautom vill säga att reals redaktioner kan Täppa deras forum och låta vara som det var.
Förresten nån som har hört positiva nyheter om
Chivu Yaya Abidal samt Henry.
VISCA EL BARCA
Barcelona Holländaren
2007-06-18 11:21
Varför lägger inte den där Nina sina krönikor på Real-sidan?
Barcelona kalle7
2007-06-18 11:04
Någon som vet när nästa säsong börjar?
Barcelona fcs
2007-06-18 11:00
Ämne: Laporta.....It is un....Hoppas verkligen att vi slipper Henry, hans ego skulle bli stort problem för klubben, med tanke på att vi har Eto' och Ronadinho.

Adrian Mutu skulle passa perfekt. Han hade otroligt bra säsong i Italien
Barcelona Saviola #22
2007-06-18 10:06
Grabbar nu äre silly season vi vinner ligan nästa säsong..
Barcelona ZARM
2007-06-18 09:52
Tompa och Pilma,

Jag håller helt och hållet med er. Barca är inte sämre än Real, det är de oavgjorda matcherna och vår oförmåga att leverera när det gäller som har ställt till det. Dessutom skulle jag precis som Pilma inte ens kunna tänka mig att gratulera Real, finns ingen anledning. Och Evicka, tack för att du påminde att det faktiskt finns tjejer som är medlemmar på forumet:)
Barcelona Evička
2007-06-18 09:46
Ämne: Har dom stängt ute o....
Etoo_the toominator
Med undantag av två eller tre dagar i slutet av förra veckan så har det faktiskt varit stängt i tre veckor.
Barcelona M79
2007-06-18 09:31
FAN vad trött jag blir på folk som säger att Reöl var bättre än Barca detta året, inte en jävla chans ! Jävla alibikommentarer från många här som antingen inte kan något om fotboll el inte bryr sig tillräckligt
Annons: