/spanien/barcelona/forum/22978.aspx/spanien/barcelona/forum/22978.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Mes Que Un Club!!!
2007-06-19 12:05
Barca måste köpa Phillip Lahm som vänster back eftersom Bayern Muncen har nyss köpt Marcell Janssen och det betyder att Lahm kommer att vara på bänken om han stannar!!...
eller så måste Zambrotta spela Vänster back och sen måste barca köpa D.Alves eller Miguel eller även M.Richards(Som jag vet aldrig kommer att komma)som höger backar!!
och med dom spelarna kommer Barcas mittbackar vara Perfekta!!
Vad tror ni?
Barcelona barca style
2007-06-19 11:51
V et nån om vad som hände med palacio värvningen hoppas att vi köper honom och kan ersätta honom med Ezquerro elr va säger ni??
Barcelona barca style
2007-06-19 11:51
2007-06-19 11:49
Nej men kom igen, Adrian Mutu i Barcelona??
nejj, nej, nejj aldrig!!
han blev utkastat från chelsea för han tog cocaine!, vilken "trubble" och föresten några säger att Ronaldo i Milan är en "Bad influence" men vad är mutu DÅ??
skulle häldre att barca köper någon som Palacio eller Forlan eller nån...
och mutu är inte ens en "Word class" spelare..
om några Barca fans tror att inte Henry är bra för Barca som jag tror han är för om han kommer till spanska ligan så kommer han att göra 40 mål + for i engelska ligan så är det mycket tuffare och det finns ochså mycket bättre "deffensive players" och om man vill gemföra premierships försvar med la ligas så är det ju en JOKE...
och man vet ju ochså att bara när henry springer så vet man att nått händer och han ar ju en av dom bästa spelarna nånsin!!
Henry är bättre en Mutu och är i samma kaliber som Etoo.
Barcelona Barça-fan
2007-06-19 11:48
Abidal är knappast värd 20 miljoner euro. En kille som däremot är värd den typ av summa är Dani Alves som jag velat ha till klubben i två säsongen nu. Men det är väl föga troligt att det blir av till nästa säsong.

Enligt mig behöver vi en ny mittback, vänsterback och defensiv mittfältare. Chivu är ett ypperligt val av ny mittback enligt mig. Som defensiv mittfältare vill jag ha Yaya Touré om möjligt. Den position jag är lite oroad över är vänsterbacksplatsen. Det finns inte många spelare av den klassen som vi söker på den positionen. Förslag?

Chivu känns som den som mest troligtvis ansluter till klubben till nästa säsong, i och med att han genom sin agent yttrat sig om att han vill lämna roma.

Alla dessa rykten kring Henry vet man inte hur man ska ställa sig till egentligen. Hur tänker klubbledningen egentligen? Har man mörkat en eventuell försäljning av Eto'o eller planerar man att ha både Henry och Eto'o i truppen samtidigt? Inget av dessa alternativ låter särskilt lockande. Istället tycker jag att man borde ta en titt på Diego Milito. En spelare som har framtiden för sig och som säkerligen skulle acceptera reducerad speltid.

Alltså, mina nyförvärv inför nästa säsong: Yaya Touré, Christian Chivu och Diego Milito. Vänsterbacken får ni hjälpa mig med????
Barcelona Klint
2007-06-19 11:48
Visst är Mutu en bra spelare, men han är inte bättre än någon i REM.
Barcelona PILMA
2007-06-19 11:46
Igen skulle inte ha tackat ne till
ADRIANO MUTU antar jag.
Barcelona Cristocea
2007-06-19 11:30
tänk om vi får se mutu bredvid etoo..europas bästa anfallspar,helt klart.
Barcelona PILMA
2007-06-19 11:14
Antar du att vi borde sälja etoooooooooooooooo?
Nej förhoppningsvis.
Jag anser att vi borde bevara honom även i nästa År och det vet ni vad etoo går för när han är i En hygglig form och inte skada bekymrad.
Lyssna nog villigt på kommentatorerna.
När de benämner honom............................
The best striker around.=världen
The best hero striker efter valdes´s bild.
Kolla även hur han löper när han passar tillbaka Till GIO Etooo our hero.
Dessautom borde vi försäkra backlinjen Chivu-Abidal och en Pivote och det vet ni också hur Zambrotta är 4-5 mål den här sassöngen .

Abidal--------Chivu-------Puyol--------Zambrotta

Valdes

VISCA EL BARCAA Y CATALUNYA.
Barcelona M79
2007-06-19 11:06
Stämmer länken är jag rätt säker på att Henry kommer till Barca!
Barcelona Klint
2007-06-19 10:37
Vem kommer att lämna under sommaren?

Redan klart att Saviola lämnar, förhoppningsvis lämnar även Giuly.

Sen tror jag att Ezquerro, Sylvinho och någon av Edmilson/Motta får lämna klubben. Kanske även Belletti. Hade varit behövligt att Jorquera också skulle lämna.

Detta öppnar således upp för 5-6 nya spelare i truppen.

Giuly kan ersättas med G. Dos Santos

Saviola med någon relativt väletablerad
anfallare,men som ändå tål att sitta på bänken.

Jorquera med någon hungrig ung målvakt som gör att Valdes måste höja sig ännu ett snäpp.

Sylvinho tycker jag borde ersättas med Abidal eller Chivu beroende på vem som har den billigaste prispengen.

Belletti mot kanske Marc Valiente eller någon annan ung spelare? Vart tog Damia vägen?

Ezquerro kan bara lämna, han spelar kvar i Barca på lånad tid. Han behövs inte ersättas.

Slutligen då Edmilson/Motta det är där vi behöver satsa mycket enligt mig, De Rossi hade varit perfekt.
Barcelona Sóm més que un club
2007-06-19 10:27
Lyons president Aulas kallar Barças bud pâ Abidal för oförskämt (9M€). Han tycker att 20M€ är var budet bör ligga, en siffra som Barça inte är intresserade av att lägga pâ spelaren.
Ganska lângt mellan alltsâ.
2007-06-19 10:24
Sorry dubbel tryck :D
2007-06-19 10:24
Arsene Wenger till Barca? vad tycker ni??
Jag tror att det skulle vara strålande!!
och kanske spelare som Henry och fabregas skulle följa honom ochså!! :D
Det ser bra ut :D
Visca el Barca!
Madrid cabron, saluda el mayor equipe del espana y el mundo :D
www.goal.com
Barcelona Sóm més que un club
2007-06-19 09:58
Ämne: D tydligt att vårt s....
BARCALONETA:
Vilka är ni? Arrangerar ni era egna resor? är det en svensk penya, eller?

Barcelona BARCALONETA
2007-06-19 09:01
D tydligt att vårt superlag inte håller måttet.Vi har sett 4 matcher på plats denna vår o det uppenbart vissa lever på förra säsongens meriter.Glad att d klart med back från lyon men vi behöver en tanksvagn på mitten.Forward nja vad gör dom.??? Blir ETO"O kvar.?? Vi tror inte det.Då blir det intressant vem som kommer i stället.RONALDINHO hoppas vi återkommer i gammal fin form.Vi planerar att se TIO matcher i la liga nästa år samt CHAMPION"S matcher.På plats alltså.Vi finns under EXPRESSEN BLOGG under FOTBOLL....FC BARCELONA VI GER DIG ALLT OM FC BARCELONA
Barcelona Culé
2007-06-19 08:33
Hej grabbar.. jag tycker vi borde förstärka backlinjen genom att köpa en ny vänster back och en mittback.. Sen tycker jag att vi säljer eto'o och köper två andra anfallare som e bra och en som är avbytare för den andra anfallaren...

Men jag är rätt osäker o zamborotta jag tycker kanske barca borde förstärka med en högerback ochså..
Barcelona MESSIIIII
2007-06-19 03:36
Varför inte köpa miguel från valecia väldigt bra back han spelar juh höger och då spelar vi zambrotta på vänster kanten. Tror det blir svårt att köpa loss daniel alves.
Barcelona João Pinto
2007-06-19 02:59
Henry är bad business. Han är gammal, skadebenägen, dyr och skulle inte acceptera särskillt mycket bänksittande. Det är långt bättre att satsa på någon yngre, hungrigare, billigare.

Kan inte direkt säga att jag gör vågen för Abidalaffären, men det finns inte särskillt många bra vänsterbackar och han är väl bland det bättre.

Jag hoppas innerligt att barca är aktiva i sommar och verkligen förstärker truppen med tre-fyra tunga lirare, det behövs verkligen! Jag ser gärna lite av rensning i truppen också, det är allt för många spelare som helt enkelt inte håller måttet, barcaklass.
Barcelona fcs
2007-06-19 02:50
Jag skulle bli nöjd med dem värvningar:

Mutu...Toure...Chivu...Miguel/Abidal, men eftersom jag föredrar Zambrotta som vänsterback skulle Miguel bli första val

fel länktips angående Abidal, här är den rätta

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=472331&plid=6678&clid=143&cpid=24

Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2007-06-19 01:31
Läser Sladjan och Erik Niva på FANTV bara skvallerpressen eller? Skall nog maila dom och fråga.

Dom påstår att Etoó eller Ronaldinho skall lämna pga. av sprickan.
Dom är inte tillräckligt insatta helt enkelt för att veta att Etoó och Ronnie är goda vänner. Kan dom inte heller ställa sig frågan varför Barca skulle byta Etoó 26 år mot skadebenägen Henry 30 år med ingen känsla för klubben.

REM stannar, jag lovar!
Delarocha
2007-06-19 01:10
Skulle tro att det är som Karlsson säger ja, har för mig att Henry och Ronaldinho är bra vänner? Kanske inte stämmer dock.
Barcelona Karlssoooon
2007-06-19 01:09
Ämne: Håller med Barceloni....
Som jag minns det ville han nog mer hylla henkes insats än att nedvärdera Ronaldinhos
Barcelona fcs
2007-06-19 00:54
Håller med Barcelonito och hoppas att vi slipper Henry. Killen har problem med sitt ego..

Kommmer ihåg hans eviga tjatande på Zidan i landslaget, bara för att han tål inte att bli No2. Han är kung i Arsenal men kommer aldrig att få samma status i Barca

Glömmer aldrig hur han försökte nedvärdera Ronaldinho efter CHL final föra året, anledning var samma, tål inte att bli No2

Kommer Henry, då får vi bara problem...
Barcelona MESSIIIII
2007-06-19 00:46
synd! Henry stannar. Läste det i arsenals forum.
" Det handlar mest om fantasier än något annat. Thierry Henry kommer att vara här även nästa säsong, sa Wenger till Arsenals officiella hemsida.
På följdfrågan om han kunde garantera att Henry säkert skulle stanna i Arsenal nästa säsong kom svaret:
- Ja, självklart."
skrivet den 11 maj
Barcelona PILMA
2007-06-19 00:24
TAck
Förresten hahaha grinar av etoo´s reklam
VISCA EL BARCA Y ETOOOOOO hahahaha
Delarocha
2007-06-19 00:21
Och resten skrev jag precis nedanför.
Barcelona PILMA
2007-06-19 00:13
kan bara ett ord av denna uttalandet.
ordets egentliga innebörd är--
cabron=djävel
så det skulle vara grymt och hjälpa varann så att vi skulle kunna bilda denna innebörd.
Delarocha
2007-06-19 00:06
Ungefär "Madrid - jävlar, hylla mästarna"

På tal om Eto'o. Aldrig sett den här reklamen coh den var sjukt kul
My Pumas!!!!
2007-06-19 00:00
non som vet vad:
Samuel Eto'o "Madrid, cabron, saluda al campeon"
betyder?
Annons: