/spanien/barcelona/forum/22968.aspx/spanien/barcelona/forum/22968.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Myrran
2007-06-21 23:24
Mittfältare har jag för mig.
Barcelona Iago Falqué
2007-06-21 23:23
Va Marc Crosas Högerback den matchen
Barcelona Iago Falqué
2007-06-21 23:20
Tack Myrran
Barcelona Myrran
2007-06-21 23:17
Iago Falqué

Klicka på video i länken.
chiivu CRSno50
2007-06-21 23:10
Ämne: Att få hit Christian....
Dock så har grabben inte imponerat som han gjorde i Ajax, kke kan ett miljombyte vara bra för honom. Iår samt ifjol har han även visat brist på att inte rusa på alltför mkt, han har därmed dragit på sig flertalet straffar. Men Barca! Snälla köp han så slipper han gå till Inter..
Barcelona Iago Falqué
2007-06-21 23:09
hittar inte måen på Fcbarcelona.dk från gårdagens match då Crosas gör mål snälla vill se den ??

Tacksma för svar
Barcelona Iago Falqué
2007-06-21 23:01
Om jag fick bestämma så skulle ja värva Chivu och Andrade då man kan viriera Chivu på v-backen ochså typ när nu puyol e skadad då kan man ha

Chivu--Andrade\Thuram---Marques\Thuram--Zambrotta

Jag skulle helst värvat Milito men käns svårare och få men Andrade du duger

Vad tycks??
Barcelona Mot Nya Tider
2007-06-21 22:45
Att få hit Christian Chivu vore en dröm, iaf enligt mej, Chivo är bra offensivt och mycket stabil defensivt, dessutom så är hans vänster riktig kall när det gäller frisparkar:-)
Kanske tom så vass att han blir förste man att ta frisparkana för Barcelona =D? Nä, men killen är en riktig krigare, och det gillar jag skarpt, dessutom så måste väl Barça och rumäner bara innebära en sak..=D
Barcelona Kapten11
2007-06-21 22:28
Mm, dessutom är han väldigt bra med boll för att vara mittback, och har en riktig bössa.
Puyiii
2007-06-21 22:27
Från acmilan.com. Kanske så lockar Lejonet Henry till Barca? Se länktipset!

Etoo dementerar som så många gånger tidigare att han stannar i Barcelona samt vad han tycker om Henry.
Real Madrid ¤¤Real Madrid All餤
2007-06-21 22:25
Mot Nya Tider

Det har du rätt i. Men Real spelade ju fint förr. Men jag tror att er klubb har ju en plikt att spela fint för publiken och ha snabb och bra one touch spel. Real spelade ju så under Galacticos eran. Men tyvärr har den suddats bort helt nu på grund av diverse olika anledningar, bland annat tränarna, presidenterna, spelarköpen o så vidare. Men Men håller med vem vill inte lira i Barcas mittfält med alla de teknikerna.
Puyiii
2007-06-21 22:24
Ämne: Vad ser ni helst, Ch....Hellre Chivu för att vi har redan spelare som: Puyol, Thuram, Marquez och i värsta fall Oleguer eller Edmilson som mittbackar. Sen så är Chivu vänster fotad.
Delarocha
2007-06-21 22:24
Real Madrid Allé; mjo, mkt möjligt. Barcá har haft en lite sundare spelarrotation de senaste åren och mer harmoni, Real har haft några år där inget stämt och spelare värvats fram och tillbaka i desperation. Många spelare nu kanske har tappat lite tilltro till det? Vem vet;)

Kapten11: Chivu, Milito har sugit de gånger jag sett honom.
Barcelona Kapten11
2007-06-21 22:20
Vad ser ni helst, Chivu eller Milito, eller både och?
Barcelona Mot Nya Tider
2007-06-21 22:18
Real Madrid Allè

Mjo, det har nog blivit så, mest på grund av den fotboll som spelats i Barcelona de senaste åren, och självklart framgångarna. Vem vill inte spela med lirare som Deco, Messì och Ronaldinho =D?
Barcelona Crosas
2007-06-21 22:17
Delarocha//

Tänkte på d me men jag såg bara nårra kids meBarca tröjor som tur va, men min polare skicka ett mess strax efter att ral vann och det sved visserligen.....
2007-06-21 22:16
Ja just nu är ni nog den mest aktivaste klubben i marknade. Det ryktas ju helatiden om spelare till Barca.
En sak som jag har märkt är, för några år sedan ville ju alla dra till Real o spela. Nu börjar det o svänga åt eran håll, många vill lira i Barca nu, Yahya Touré, Luca Toni( Innan han blev såld), Chivu, Milito bröderna o.s.v. Ni har nog tagit över populäriteten i Spanien och övriga världen för den delen.
Eller vad tycker ni`?
Barcelona Kapten11
2007-06-21 22:10
Jag tror inte att Chivu väljer att gå till en konkurrent, då skulle han sjunka betydligt i mina ögon.

Vi ligger bra till, slå till!
Barcelona Älskade Barça
2007-06-21 22:09
Mot Nya Tider

Ja han är som sagt en väldigt viktig spelare. De sägs att de kommer ta 3 månader och isf så missar han även 1 månad av säsongen men inget är säkert än.
Barcelona Mot Nya Tider
2007-06-21 22:06
Älskade Barca

Okej, hoppas bara att skadan läcker snabbt, vi måste ha Tarzan med på försäsongen, viktigt:(
Puyiii
2007-06-21 22:03
Ämne: Det ryktades mkt om ....
Tror inte vi kommer värva Milito eftersom vi jagar Chivu just nu men man vet aldrig med Laporta.
Delarocha
2007-06-21 22:03
Ämne: Om Henry kommer tror....
Nu tycker jag alla får ta och skärpa sig... Ett inlägg som består av "Jag tycker vi ska köpa C.Ronaldo" är ett helt meningslöst inlägg. Lägg gärna lite tanke bakom era inlägg...

Har märkt på många ställen i GBG (där jag bor) att småkids plockar fram sina Real tröjor^^ Undrar om de hade sett likadant om älskade Barcá hade tagit guldet. Tvivlar starkt på det.
Puyiii
2007-06-21 22:02
Nu är Juan klar för Roma. Nu är det sannorligare större chans att Chivu lämnar och hoppas Roma väljer att sälja honom till oss. Vad tycker ni om att Juan är klar för Roma, ett steg närmare Chivu ?

Visca Barca!
Det ryktades mkt om att Gabriel Milito skulle komme till er? HUr ser det ut, kommer ni värva honom eller?
Barcelona Älskade Barça
Mot Nya Tider

Ja, Puyol spela igår men ådrog sig skadan under matchen

Crosas

Tänkte på det där med copa america jag också eftersom väldigt många ytterbackar dyker upp från just sydamerika.
Barcelona Mot Nya Tider
2007-06-21 21:56
Ehh, har jag missat så mycket så att jag inte visste om att Tarzan är skadad:s? Står inget på officiella hemsidan, jag har varit borta ett par dagar nu, men fick Puyol spela vänskapsmatchen igår? Tacksam för svar
Barcelona Crosas
2007-06-21 21:48
Verkar bra med en här yaya trots att jag itne sett han spela nått skall erkännas hoppas han kommer efter helgen och kan bevisa att han är en spelare för Barca.

Det här med en mittback kommer nog att lösa sig har mina förhoppningar till Laporta!!

Vänsterbacken är jag lite bekymrad över tycker inte alls att Abidal övertygat så mycket av det jag sett, men som sagt finns ju inte så många bra alternativ verkar d som.

Kanske om vi har tur så e Barcas scouter och kollar in copa americá nu nästa vecka och det kanske kommer blomma fram nån bra back på kanten där som vi kan norpa åt oss???
Barcelona Kurdistan
2007-06-21 21:34
Fyfan vilken stor klubb vi är alltsåååå... Det finns inte vackrare klubb än Barca.... I LOVE YOU!
Barcelona Rambla
2007-06-21 21:27
Gnégnéri, hehe ursäkta om jag skrattar lite men det där är också ett jäkligt coolt namn. :D

Captain:

Kan bara instämma med dina tankar när det gäller försvaret och mittbackar. Personligen hoppas jag på en värvning, precis som man hela tiden har planerat. Kan inte se att man ändrar sin plan bara för detta. Istället hopppas jag att Marc Valiente flyttas upp till A-truppen.
Barcelona Kurdistan
2007-06-21 21:26
Jag tycker att vi borde köpa Yaya och Abidal.. Men istället för Henry varför sattsar man inte på Diego Milito? Han är hur grym som helst. Vilka kommer lämmna truppen? Är det inte Saviola? men vilka andra ska lämmna?

TACK för svar!
Annons: