/spanien/barcelona/forum/22960.aspx/spanien/barcelona/forum/22960.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelonito
2007-07-12 21:22
La Pulga

"Av respekt till Barcelonas fans som alltid har stått bakom mig och hjälpt mig så går jag inte till Madrid." Så lät det för 2-3 månader sen.

Inte för att tala om alla gånger han sa att han älskar klubben och fansen. Han kunde välja vilken klubb han ville men det blev just Real.

Nu får han själv se konsekvenserna av hans svek mot fansen. Judas var iaf någorlunda ärlig. han sa att Real tredubblade hans lön och Barca ville inte ge mer lön.
Barcelona La Pulga
2007-07-12 21:10
Barcelonito:
Det som Saviola gör, det kan inte jämföras med det som judas gjorde.
Saviola fick helt enkel inte plats i Barcaslag bygg. Han passade inte in i rejkaard system.

Sen att han väljer RM det skulle vilke spelare som hels göra att gå till en stor klubb.
No hartsfeeling från min sida när det gäller Kaninen.
Tackar honom för alla mål han gjorde för oss och lycka till.
Barcelona Lionel Andrés Messi
2007-07-12 21:10
Jag hoppas våra supportrar tar emot honom med att kasta kaniner på honom!
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-07-12 20:52
Madrid satsade stort, gick "all in" för Kaká. Det slutade med att de fick Saviola istället.

Ett stort grattis är väl på plats antar jag. ;)
Barcelona Luça Toni #30
2007-07-12 20:15
Shi nej hade aldrig accepterat det budet även om de kom med ett bud på 100 miljarder för dinho, varför sälja världens bästa när man har honom i laget... och bygga laget runt honom så han en dag blir legenden...
Barcelona Barcelonito
2007-07-12 20:13
Saviola säger att han inte vet hur han kommer tas emot på Camp Nou. Jag säger så som en pengarkåt svikare ska behandlas. Hur det än är.
Helst inte med massa myntar eller andra material på sig men han ska känna att hans äckliga beteende ogillas av folk som älskar Barca och fotbollen.

Barcelona Crosas
2007-07-12 20:12
Rambla//

Haha, du e rolig du vita ljushuvuden aldrig tänkt på den innan=)
2007-07-12 20:05
Tja, det är så jag tolkar det bara. :P
Fattas bara att vi ska få in fler vita ljushuvuden som gråter ut för att Laporta talar illa om deras klubb.
Barcelona Crosas
2007-07-12 20:02
Ämne: Laporta beskyller eg....
Ok,ok viktig petter märk ord.......
2007-07-12 19:55
Laporta beskyller egentligen inte, utan påpekar att Madrid bidrar att göra spelarmarknaden helt galen. Där allt fler klubbar tar efter och värderar sina spelare med orealistiska summor. Han har en poäng.
Barcelona Crosas
2007-07-12 19:49
Laporta e så jävla klockren i sina uttalande känns som vi inte skulle kunna ha en bättre president i rodret. I talet försvarar han värvningarna han har gjort och beskyller madrid för att betala översummor för spelare=)...
Barcelona Mackan
2007-07-12 19:21
Hade varit spännande och se hur Ral Madde hade klarat sig med Ruut och Robbaninho borta i ett gäng månader, så som Barca hade med Samuel och Leo.

Jag tror Barca hade vunnit med minst 20 poäng om det hade sett ut tvärt om.

Men, men... den nya säsongen är snart här, SÄSONGERNAS SÄSONG!!!

Barcelona Messidonna
2007-07-12 19:16
vet någon hur startelvan kommer att bli ungefär ??
Barcelona Messidonna
2007-07-12 19:07
Barcelona Smogen
2007-07-12 18:43
Ämne: Smogen
kolla där....
oj, tack....totalt missat att det fanns en hel sida. :)
Barcelona JEJEY
2007-07-12 18:42
Kolla där en mycket skön klipp om Andres Iniesta(L)
Barcelona Evička
2007-07-12 18:42
Smogen
kolla där
Barcelona Smogen
2007-07-12 18:39
När spelas copa America finalen? natten till fredag eller natten till lördag? Vilken tid och vilken kanal kan man se den på? vore gör snällt!
Barcelona Evička
2007-07-12 18:24
Shi
Det kan hända, men det står dig ju fritt att stanna utanför. Nu ville du tydligen vara med och då får du skylla dig själv.

Sedan är det ju så att det fortfarande kommer ett gäng madridistas in här och kräver att vi ska säga att ni är bra/bäst - vad tycker du att jag ska göra? Jag kan naturligtvis ignorera - kanske vore bäst, annars måste jag tydligen ljuga för att ni ska vara nöjda.

Real madrid= stolthet
Ta reda på fakta innan du vräker ur dig en massa nonsens!
Barcelona Barcelonito
2007-07-12 18:23
Real madrid= stolthet

om man säger till Saviola att han kan byta klubb och han väljer att stanna och vara 5:e anfallare i laget så e det inte ledningens fel. Han bänkades för att han var sämre. Ska man bänka Messi, Ronaldinho eller Eto'o tycker du? lägg ner. Han var för dålig men fick för bra betalt för att vilja lämna. Nu byter han bänk bara och valde den bänken som betalade honom mest.
Real Madrid Shi
2007-07-12 18:19
Ämne: Det är ingen som sky....
Ja precis, jag förstår inte diskussionen, båda lagen var dåliga den som påstår nått annat är nog blind. Denna diskussionen är redan utsliten.
Barcelona Anderson Luis Oliveira
2007-07-12 18:19
TEST
Real Madrid Real madrid= stolthet
2007-07-12 18:18
är saviola dålig nu eller bara för han bär en vit tröja. jag ska inte säga ni sket i honom eran ledning eran coach sket i saviola när han gjorde bra ifrån sig blundade dom. han sviker ingen dom svek honom han gjorde allt för er fans ni gjorde allt tillbaka men ledningen sket i honom.
Real Madrid ô Fenomeno
2007-07-12 18:18
Joru, nog är det väl så alltid, men forum är ju till för att dela sina egna tankar och tycke med andra för att sedan kunna disskutera saker och lära sig se det hela i ett bredare perspektiv. Summa sumarum, du tycker inte att vi spelade bra, det gör jag även om jag kan medge att vi kan och har spelat ännu bättre,men det betyder inte att vi spelade dålig fastän det inte var på vår fulla kapacitet.
Barcelona BARCALONETA
2007-07-12 18:17
Nu har äntligen FC Barcelonas spelprogram för säsongen 2007-08 kommit. Det blir ett kompakt schema med El Classico den 23 december på Camp Nou. Vi har börjat titta på vilka matcher vi ska se, både under hösten och våren. Som det ser ut blir det att fira jul i Barcelona i år. Det blir en upplevelse bara det.
Barcelona Evička
2007-07-12 18:16
Det är ingen som skyller på något. Jag tycker inte att ni var bra och inte vi heller. Båda våra respektive lag hamnade i topp därför att ingen annan spelade bättre, inte för att någon av oss var särskilt bra. Varken ni eller vi gjorde en bra säsong. Det är ett kallt konstaterande.
Real Madrid Shi
2007-07-12 18:13
Snälla asså, kan ni inte bara vara stora människor och gratta oss för liga titeln istället för att säga att ni var dåliga och allt det snacket. Ja ni slarvade men det gjorde vi OXÅ, det var inte så att vi gjorde en kanon säsong på något sätt utan vi vann för vi var bäst i våra inbördes möten. Det är bara tragiskt när man ska skylla på "oh, vi var ju så dåliga"
2007-07-12 18:12
Ganska kul att Drenthe igår gick ut sa i radio att det som står i spanska tidningar om Madrid är bullshit. Vi får väl se om vad som händer. Oavsett var han hamnar, så lär han knappast spela någon viktig roll nästa säsong. Troligtvis blir han utlånad.
Barcelona Evička
2007-07-12 18:09
Ämne: Kan ju ha lite att g....
I viss mån kanske, liksom du som madridista med en oerhörd envishet hävdar att ni var bra.
Barcelona Acar
2007-07-12 18:09
Hoppas det som skrivs på barcanotiser INTE stämmer angående Drenthe. Tycker inte man borde göra bort chansen att värva en sån talangfull ytterback. Zambrotta och Abidal är som alla vet inte unga men håller ändå ett par år till. Sedan har man Belletti och Sylvinho som ersättare vilket inte är tillräckligt, behövs någon som Drenthe, hungrig och ung.

Go for it Barca!!!

Edit: Glömde INTE.
Annons: