/spanien/barcelona/forum/22954.aspx/spanien/barcelona/forum/22954.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Manixx
2007-06-25 12:01
Klint// vilken kanal?
Barcelona Klint
2007-06-25 11:52
Ämne: När kommer Thierry h....
17.00
Real Madrid Manixx
2007-06-25 11:41
När kommer Thierry henry att presenteras, kommer dom att visa det på tv???
CRS Nr: 47
2007-06-25 11:21
Kanske dags för Real Madrid fansen att inse att allt och alla inte vill till huvudstaden. Utan att många väljer andra bra alternativ. Kul att Henry gick till Barcelona och inget annat.

Synd bara att han inte funderade på att gå till Roma!!!
Real Madrid Adam Be ( Carlos 4 Ever )
2007-06-25 11:20
vilket dröm lag ni har nästa år om alla stannar

valdes
zambrotta marquez puyol van bronchhorst

----------- Xavi--------- Deco

-------------- Ronaldinho

Messi--------- etòo--------- Henry
Barcelona barca style
2007-06-25 11:19
nästa säsong kommer barca äga ut real
go barca
Barcelona Klint
2007-06-25 10:56
Läkarundersökningen är tillför att undersöka spelarens hälsa på längre sikt. Dvs att mindre skador som spelaren har för närvarande ska inte ha någon betydelse.
Barcelona Mes Que Un Club!!!
2007-06-25 10:46
jag läste att Henry är lite skadad, kommer dett att affectera hans medical?!?
Barcelona Klint
2007-06-25 10:46
19: Ezquerro har väl nummer 18?
Barcelona 19
2007-06-25 10:45
Är det inte Ezquerro som har nummer 14?

Edit: Jag hade fel han hade nummer 18.
Barcelona Klint
2007-06-25 10:45
Sen verkar det som om många tycker att Gudjohnsen ska lämna. Personligen så tycker jag att han ska vara kvar eftersom han är en utmärkt backup spelare till mittfältet. När han väl har spelat i den positionen har han övertygat betydligt mer än när han har lirat som striker. Om han accepterar denna bänkroll tycker jag att Barca ska behålla honom.
Barcelona Klint
2007-06-25 10:43
Barcelona Klint
2007-06-25 10:43
FantasticòKaka_: Haha förstår att du inte har koll på vilka nummer som är lediga i Barca eftersom du inte verkar ha oss som ditt favoritlag. Du är därför ursäktad! =)
FantasticòKaka_
2007-06-25 10:42
Okej, tack för svaren, har inte så bra koll på vilka nummer som är upptagna och lediga i Barcelona.
Barcelona Klint
2007-06-25 10:40
FantasticòKaka_: Troligtvis kommer Henry få nummer 14 eftersom det är ledigt.

Akiljo: Lottningen brukar kommer i mitten/slutet av juli om jag inte missminner mig.

Är det f.ö. någon som vet hur Barcas försäsongschema ser ut? Det enda som jag vet är att vi börjar träningsmatchandet mot Dundee United något annat har jag inte lyckats hitta.
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-06-25 10:40
Ämne: nån som vet vilket n....
Vad tror du oddsen är på nr 14? :D

Först Cruyff som bär tröjan och gör den magisk, och nu Henry.

Thierry Henry, kommer att presenteras 17.00. Ja om nu hans medical går som det är tänkt. Inga nyheter ännu om den.
Barcelona akiljo
2007-06-25 10:36
Är det någon som vet när/hur lottningen (spelschema) för 07/08 är/går till?
FantasticòKaka_
2007-06-25 10:27
nån som vet vilket nummer Henry kommer få?? 14 igen eller?
Barcelona Evička
2007-06-25 10:11
Ämne: Varför är det så myc....Vi har inte glömt. Det är bara en del maränger som har gjort Valdés till sin favorithackkyckling. Det är inget att bry sig om. De är som de är. Dessutom har de oerhört svårt för att han oftast kommer bättre än Casillas i målvaktstabellen och då måste de till varje pris försöka förklara bort det på något sätt.
Barcelona barcalover 3
2007-06-25 10:09
NOOOO!! de va inte bra nyheter :( ..hoppas han kommer till oss
Barcelona Jontteee
2007-06-25 09:43
Jävlar det känns som om det var åratal sen jag skrev här på Barca forumet, visa kanske kommer ihåg mig andra inte :P men iaf heeej på er igen..

Jag e iof glad att Henry kom. Ärligt talat vem har kunnat ersätta Dinho, Messi eller Eto'o riktig bra säsongen som gick Gudjohnsen, Ezquerro, Giuyl eller Saviola nää ingen så med Henry ger Barca mer alternativ. Plus Henry är Henry 100% framför mål.

Ledningen borde ha ett stort plus dom inser att det defensiva delen har inte vart bra, istället för att snacka om att Henry snacka om Chivu, Toure lr Abidal gryma defensiva spelare..

Abidal och Chivu håller Barca på att förhandla förfullt just nu, och som det skrivs så låter det som om Barca kan värva båda, sen ska man tänka att yaya toure e redan klart.

Nu för att snacka om talangerna.. Alla vet om Giovanni Dos Santos eller om Bojan Krick.
Är det nån som vet om den nya 18åriga mittfältare Marc Crosas som gjorde sitt första mål för A-laget för nåra dagar sen(grym fram spelat av Dinho).
Han e DEN NYA Guradiola.. mer behövs det inte sägas..

Dagen Etoo, Dinho, Henry bestämer sig för att lämna våran kära Barca så e Bojan o Giovanni Dos Santos mer än redo att ta över nästa DreamTeam..

OOFFF
Det finns as mkt jag vill säga förlåt om jag skriver så mkt :)..

Men är glad att Barca förlorade liga guldet för att annars skulle inte ledningen inse alla brister som fanns i laget, nu förlorade Barca ligaguldet som alla vet och ledningen började jobba mer än någonsin..

aja ska tacka för mig innan jag skriver för mkt :P
Barcelona Barcelonito
2007-06-25 09:07
Kul att ni tyckte om namnförslaget Fantastic 4 :D Men det va inte så svårt o komma på det.

2 stora, långa, starka spelare e klara för oss. Tycker det e mycket viktigt för Barca då vi var Europas kortaste lag 2 säsonger i rad. Nu kommer förhoppningsvis Abidal och Chivu också in så det blir ännu bättre. Jag kan inte tänka mig att man roterar på F4 då de inte skulle acceptera att bänkas i de stora matcherna. Sen så e de alla för bra för att bänkas.

Istället så gör Barca helt rätt att värva stora namn deffensivt. Toure e klar och Barca satsar på 2 världsklassbackar. Då har vi fantastic 4 även i försvaret med Abidal-Puyol-Chivu-Zambrotta.

Enligt Chivus agent så e Barca mycket seriösa angående Chivu och de ska träffas igen om några dagar för detaljer.

Imponerande arbete av Txiki och Soriano.
Välkommen Henry!
Välkommen Toure!
Grattis Messi igen!
Visca Barca!
Barcelona Barcelona81
2007-06-25 08:46
Varför är det så mycket madridare här...de smutsar ner! Valdes är bra.. han har släppt in minst av alla målvakter 3 säsngnger i rad. Det var tack vare honom som Barca vann mot Arsenal i CL finalen. om ni har glömt bort det så gå o kolla på de fina räddningar han gjorde mot Arsenal innan ni kommer hit o skriver skit. Jag kan förstå att det är jobbit o se vilka världsstjärnor vi kommer att få de närmaste dagarna. Jag garanterar att Chivu kommer också till Barca precis som jag sa angående Henry!!!
Barcelona PILMA
2007-06-25 07:44
fan vad han kommer att käka upp så här i el calassico hahah1(*LÄNKEN*):D
Barcelona Sóm més que un club
2007-06-25 07:43
Har inte skrivit pâ ett tag men det har varit mycket negativt skriveri om Henry´s ankomst här pâ forumet!!???. Minnet mâste vara kort. Större delen av förra säsongen var Eto'o och Messi skadade / eller ej âterhämtade. Ronnie var sliten. Jag skulle ge vad som helst under den tiden för att Ronaldinho skulle fâ ha Henry att dela ansvaret med. Denna säsong skall väl Eto'o spela afrikanska mästerskap. Messi´s spelstil kostar pâ ordentligt och det gör att vi nog fâr vänja os vid att han inte kan spela alla matcher. Henry är i dagens läge kanske inte heller en spelare som tâl en hel säsong men mellan de fyra kommer vi att ha ett kanonanfall som vi kan disponera bâde i liga och cuper. Det vattnas ju i munnen bara att tänka pâ de konstellationer man kan fâ till.
Kom igen det blir ju hur spännande som helst. Skall försöka närvara vid presentationen men har inte hört nâgot klockslag ännu.
Barcelona PILMA
2007-06-25 06:47
Fc Barcelona / Ronaldinho

Jag har redan svarat på detta fråga men vill gärna svara igen jag anser att man kan se TH14 Presentation med video i Klubben´s hemsida efteråt när han blev presenterad och eventuellt i SVT sportnyheterna på morgonen 7:10 +8:10+9:10
Eftersom jag har sett i SVT sporten i dag henry
Presentation vid klubbmärket.

VISCA EL BARCA Y "The Fantastic 4".
Barcelona El Comandante
2007-06-25 04:48
Nya anfallet kan man ju inte kalla nagot annat an "The Fantastic 4".

Mr. Fantastic (Ronaldinho)
The Thing (Eto'o)
Human Torch (Messi)
Invisible Woman (Henry)

Kanske inte sa jattekul for Henry men det tycker jag han kan bjuda pa.
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-06-25 04:06
Återigen frågar jag min fråga, nån som vet viken kanal som vissar Henrys presentation?

Nieve
2007-06-25 03:30
Dessutom ska du nog ta hänsyn till att en målvakt gör mycket mer än att bara agera som mur åt en flygande boll mot ett nät. Casillas har verkligen överstigit sin egen nivå och utvecklas mer och mer med tiden.

HALA MADRID!
Nieve
2007-06-25 03:28
Barcas försvar är det enda som har hindrat Valdes från att släppa in fler mål om du frågar mig.

Raul är oersättlig, visst han har inte varit form men har Ronaldinho varit på topp under hela säsongen? Att jämföra dessa två är ändå inte rätt med tanke på flera saker, men alla har sin formkurva.

Tillbaka till frågan, Är det inte nervöst att se Valdes då man vet att han ibland har en tendens att göra fel omdömen som resulterar i insläppta mål.

HALA MADRID!
Annons: