/spanien/barcelona/forum/22940.aspx/spanien/barcelona/forum/22940.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-06-25 23:36
Ämne: Puyol5

Jo visst ....
Vänta nu här. Det var €12M + någon av trion Belletti, Sylvinho eller Ludo. Vem har påstått att det rör sig om samma summa om Guddy är inblandad? Har jag svårt att tro.
Barcelona Captain Fantastic!
2007-06-25 23:36
flinkefelt

Nej du har rätt, men samtidigt har vi redan 4 mittbackar nu. Och Daniel Alves är så mycket mer än en ytterback, han är även yttermittfältare och i vissa stunder ytteranfallare :)

Han skulle göra oss en större nytta, enligt mig.
2007-06-25 23:34
Puyol5

Jo visst har Guddys värde gått ner. Men faktum är fortfarande att vi spenderade 12 Miljoner på honom, oavsett om det var överpris eller ej. Vi måste casha tillbaka på det. Om Roma vill ha honom (?) plus 12 miljoner tycker jag hellre att vi sparar honom i några säsonger och låter snubben acklimatiseras. Då kanske vi får belöning för pengarna.
Barcelona PILMA
2007-06-25 23:34
waaaaaw
Hoppas att Titi vinner sitt dröma pokalen.
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-06-25 23:33
Milan och Galliani börjar bli pinsamma. Samu, Laporta och nu Soriano senast säger gång på gång att Samu inte är till salu. Trots det vägrar Galliani inse fakta. Vad fan är hans problem? Lär dig att ett nej betyder NEJ!

Galliani:
"Eto'o? He remains our number one target. For the moment, they are not selling any of their players, but it is not necessary to give up."

Respektlöst är det. De själva gråter ut om hur Madrid jagar Kaká, när de gör exakt samma sak själva. Ena dagen är det Ronaldinho, nästa Samu eller Zambrotta, och nu igen Samu. Ger någon gång!
flinkefelt
2007-06-25 23:31
Captain Fantastic!,

Chivu är ju mittback och Alves är ytterback. Tror inte det är något att tala om vad Barcelona behöver..
Barcelona Puyol5
2007-06-25 23:29
Ämne: Barcelonito

Ok, d....
Grejen är ju den att Guddys värde gått ner enormt och att vi köpte honom alldels för dyrt. Och visst hoppas även jag på Alves, men blir en tuff kamp mot resten av världens bästa lag!
Real Madrid Real madrid nisse
2007-06-25 23:28
Vad tycker ni om Henry?

Får la gratullera till en kanon värming efter alla rykten.
2007-06-25 23:25
Barcelonito

Ok, då hoppas man att allt löser sig och även att Chivu inte blir för dyr. Skulle vi buda 12 Miljoner Euro plus Gudjohnsen så tycker jag ledningen gjort ett jädra stort misstag. Visst att Chivu är bra, men det priset är på tok överdrivet. Guddy kostade oss 12 mille, det adderat med de andra 12 mmiljonerna det sagts att vi ska buda är 24 miljoner, för mycket!!

Då kan vi lika gärna värva Daniel Alves som jag mycket hellre skulle se hoss oss.
Barcelona Puyol5
2007-06-25 23:24
Tror absolut Chivu är högaktuell för Barca. Och att roma inte kommer sälja till Inter. Därför står det mellan Real och Barca. Och just nu lutar det mot Barca, men kan svänga fort som sagt.
Barcelona Barcelonito
2007-06-25 23:18
Captain Fantastic!

Enligt Chivus agent så har spelaren, Agenten, Soriano och Txiki möte den här veckan. Så det tidningarna skriver just nu har ingen betydelse. Txiki och Soriano har värvat Henry och Toure och ska presentera dem båda så de har nog inte tid me mötet de här dagarna. på Onsdag eller torsdag ska mötet hållas i Rom.
Barcelona Puyol5
2007-06-25 23:17
Tror absolut Touré kommer få vissa vad han kan i början, sen beroende på succe ellr utebliven sådan får man se sen.
blend
2007-06-25 23:14
Ekar det här inne? Fortsätter du spamma så blir du spärrad. /Red

Barcelona ronaldinh0
2007-06-25 23:12
tror ni att rijkaard kommer starta med toure i startelvan, ???
2007-06-25 23:11
Det verkar som att chivu går rakt igenom våra fingarar. Enligt rumänska rapporter så verkar Inter vara relativt nära hans underskrift. Men Roma vill helst inte sälja till Inter. Det är nog tid att sluta läsa rykten och vänta på officiella uttalanden, Inter var ju så gott som färdiga med honom förra veckan men allt slutatde med att det rann ut i sanden.

Det blir dock intressant att se vad som händer om Chivu inte värvas. Han borde ju prioriteras som den viktigaste inför den kommande säsongen då Puyol gått sönder. Mitt hopp ligger på Gabriel Milito, mamma mia, tänk er han och Puyols mördarblickar. Skrämmer skiten ut mig i alla fall :D
Barcelona Puyol5
2007-06-25 23:03
Andrade är väl under ganska långgångna förhandlingar med oss, så kan mycket väl bli så att han ansluter!
Barcelona Barcelonito
2007-06-25 23:01
Mertersacker, Luizao, Alex, Andrade, Milito e alla tillgängliga världsbackar som är suveräna på huvudet och många andra saker.
Barcelona Puyol5
2007-06-25 22:59
Håller med dig. Ingen som håller i luftområdet just nu. Terry hade ju varit underbar brevid Puyol. Men det är ingen större chans att vi ser honom i barca ellr i nått annant lag heller för den delen. Han blir nog trogen Chelsea! Tyvärr, hade varit häftigt med världens två bästa mittbackar i samma lag =)
Barcelona oweeeii
2007-06-25 22:58
finns det nått videoklipp på när henry presenternas med barca tröjan och han går in på nou camp? länka!!
Barcelona Barcelonito
2007-06-25 22:51
Det känns som om Roma får välja vilken spelare de vill ha av oss. Av de som är till salu då. Belletti, Sylvinho, Guddy, Giuly...

Men är inte orolig för mittbacksplatsen. Blir det inte Chivu så blir det en annan världsback.
Som jag har sagt innan: helst vill jag ha en lång back. Längden i laget måste bli bättre så vi inte släpper in skitmål på fasta situationer.
Barcelona Puyol5
2007-06-25 22:45
Vi har lagt ett bud på Chivu idag; Pengar plus Gudjohnsen!
Barcelona Puyol5
2007-06-25 22:44
Tack så mycket! Ska nog absolut köpa den faktiskt, men väntar tills dem nya tröjorna finns att köpa oxå =)
blend
2007-06-25 22:38
Rambla

Vet du något nytt om Chivu tror att du skrev i ett tidigare inlägg att Barca skulle ha ett mötte angående Chivu och att Barca har chansen att öka sitt bud??

Tacksam för svar
Barcelona Barcelonito
2007-06-25 22:36
Puyol5

Varsågod. gå in o köp nu :D
Barcelona simons
2007-06-25 22:35
Skall Barcas nya andra dräkt vara så lysande-turkosblå som den ser ut på deras hemsida? Såfall är den... gräsligt ful.
Barcelona Puyol5
2007-06-25 22:33
Hahah! Jag VET.. men var nånstans? Jag har letat ett tag nu, men hittar inte den. Och skulle vilja ha hjälp att veta var jag ska kilcka nånstans =)
Barcelona Barcelonito
2007-06-25 22:31
på Barcas hemsida.
Barcelona Puyol5
2007-06-25 22:30
Jo jag har sätt den. Men var nånstans på hemsidan kan man köpa den?
Barcelona ETOÒ Y HENRY
2007-06-25 22:29
där e tavlan
Barcelona Puyol5
2007-06-25 22:27
Var hittar man den där vackra tavlan på camp nou fullt med människor? Hittar bara en tavla när det är tomt!
Annons: