/spanien/barcelona/forum/2294.aspx/spanien/barcelona/forum/2294.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Zibarca ~ MESMARizing
2015-06-28 14:42
[QUOTE=KiNg-PuYi]Petersays En suarez som blir åker dit för rasim o bitit 3 spelare då? Honom är det ok va? Haha. Måste lära oss att acceptera andras livstil hur sjukt det än låter och självklart är det fel o är ett brott! Att köra full. Men i många länder är d normalt att folk dricker o kör även om d är olagligt, MoneytalksSom. sagt hur fel som helst men sån värld lever vi idag tyvärr... Är Vidal en dålig människa för att han kört full? Enligt Vidal så tog han 2 drinkar. Alla människor gör misstag, ibland små ibland stora. Det är vad kag försöker komma fram till. Behöver inte stoppa ett förvärv, Vidal är känd för sitt hjärta o krigarinstinkt på plan o sånna spelare är sällsynta på topp nivå. [/QUOTE] ja, tänk dig om han kört på någon när han körde rattfull. Så ja, Vidal är en dålig människa för att han körde full. Han sätter sig medvetet i bilen. Att ens jämföra det med att Suarez har bitit någon.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona KiNg-PuYi
2015-06-28 14:36
om det nu är sant att många vill ha pedro. sälj o ta in reus. reus kan även spela offensiv mitt.. vilken dröm det hade varit.
Barcelona Barcelonistas
2015-06-28 14:33
John Gudetti vilken kung! " vi var överlägsna, vi var överlägsna vi vinner med 4-1, det är de sämsta laget vi mött i turnering"
Barcelona Vampíro
2015-06-28 14:09
Jävligt tråkigt att lag som Atléti och Sevilla tappar några av sina bästa spelare trots att de spelar CL. Fattar inte hur vissa av dessa spelare resonerar. Carlos Bacca är en sån människa som går av ett privatjet för att gå ombord Titanic. Vilken jävla idiot alltså.
Barcelona KiNg-PuYi
2015-06-28 13:54
Petersays

En suarez som blir åker dit för rasim o bitit 3 spelare då? Honom är det ok va? Haha. Måste lära oss att acceptera andras livstil hur sjukt det än låter och självklart är det fel o är ett brott! Att köra full. Men i många länder är d normalt att folk dricker o kör även om d är olagligt, MoneytalksSom. sagt hur fel som helst men sån värld lever vi idag tyvärr...

Är Vidal en dålig människa för att han kört full? Enligt Vidal så tog han 2 drinkar. Alla människor gör misstag, ibland små ibland stora. Det är vad kag försöker komma fram till. Behöver inte stoppa ett förvärv, Vidal är känd för sitt hjärta o krigarinstinkt på plan o sånna spelare är sällsynta på topp nivå.
Barcelona KristoferDelija
2015-06-28 12:41
@Shanghai:
Allihopa snackar om italienska tränarskolan. Fler borde titta på argentinska tränare hur så många kan lyckas. Man kan säga kort att man har två filosofier att välja i Argentina. Den mest extrema skillnaden är Alejandro Sabbelas extremt defensiva taktiska balans eller Marcelo Bielsa extremt offensiva balans. Föredrar mest Diego Simeone på den taktiska defensiva sidan och på den offensiva sidan är Jorge Sampaoli den bästa enligt mig. Men Paraguay har imponerat stort på mig. Ruskigt svårslagna och släpper till sjukt lite chanser. Ramon Diaz är en grym tränare ända sen River Plate på att få ut max utav sitt lag.
Barcelona the cameroonians
2015-06-28 11:27
Puyol gav en intervju till la Vanguardia igår, i länktips finns den sammanfattad på engelska.

Den hårfagre ex-kaptenen sa bland annat följande om Luchos relation till våra cracks;

"Jag vet inte vad som hände (i januari), men faktum är att Lucho är en väldigt avslappnad person. Kanske gör hans image honom orättvisa och förstärker inte hans egentliga personlighet. Jag har tur som känner honom och jag kan säga att han är en god människa, väldigt nära, och sviker dig aldrig. Han berättar alltid sanningen och det är precis det som du vill höra som spelare."
Barcelona petersays
2015-06-28 11:09
@KiNg-PuYi:

Ett rattfyllo med attitydsproblem är ju inte vad vi behöver!
Barcelona Barcadinho.
2015-06-28 09:47
@Shanghai:

Håller med dig om Brasiliens sämsta upplaga nånsin.

Och på tal om stil o tatueringar- Mourinho sa på en intervju när han var i Madrid att det kunde ta en timme för spelarna att komma ut från omklädningsrummet till planen. De stod i kö och kollade noga vaxen innan. Snacka om ytligheter i fel tillfällen. Och det är så inte bara i Madrid. Jag träffar ungdomar ofta här i Sverige, det luktar fan mer perfium än svett i omklädningsrummen nowadays :P
Barcelona KiNg-PuYi
2015-06-28 08:04
Ryktet Vidal till Arsenal blir allt starkare. För 26 mille!!!! Kan ju fan inte stämma. Tror han han hade passat in som handsken för luchos Barca
Barcelona Shanghai
2015-06-28 05:53
Hoppas i alla fall att Messi och Mascherano vinner cupen nu, även om jag ser Paraguay som ett svårt lag att besegra och finalen kommer det bli dessvärre tuffare vilket land än man möter med tanke på hur förfärligt argentinarna spelat. Man lider och plågas av att se Argentina spela. De har inga ideér på plan, utan de ger bara Messi bollen och tror att killen skall gå förbi motståndarna och göra mål eller assist. Totalt osmakligt och värdelöst spel av Argentina. De bästa lagen som har spelat fin fotboll i Copa America, så är det utan tvekan Chile och Peru. Tur att båda möts nu i semifinalen.
Barcelona Shanghai
2015-06-28 05:46
Det är 4 återstående argentinska tränare i Copa America. I utslagningsfasen av turneringen så avancerade inte Pekermans (stavning?) vidare och han är också argentinare och blev utslagen av just sitt land. Sedan har man även Bielsa, Sabella och Simeone. Snacka om att argentinarna har fantastiska tränare och ändå har landslaget en av de sämsta i Gerardo "Tata" Martino.
Barcelona Shanghai
2015-06-28 05:08
Barcelona Shanghai
2015-06-28 05:07
Jag vet att det är gammalt, men jag blir bara frustrerad när jag tänker tillbaks vilken korruption som genomgår just nu. Det här var egentligen bland det största korrumperade omröstningen någonsin och det är Ronaldo medveten om det. Återigen, ingen borde ta det här priset på allvar.
Barcelona Shanghai
2015-06-28 01:58
Denna upplaga av Brasilien är den sämsta generationen någonsin, ett gäng som bryr sig mest om sina tatueringar och att de skall vara otroligt utseendefixerade.

Känns det inte som att dagens spelare bryr sig mer om tatueringar än att spela fotboll? Inte bara Brasilien utan alla lag har nästan en hel trupp fylld med tatueringar. Man saknar gamla fotbollen där det var mer hjärta på plan och brydde inte sig om sådant.
Barcelona KiNg-PuYi
2015-06-28 01:47
Puyol: “I might have continued playing. I wanted to play until I was 40. I thought about playing for free, but I couldn't.”

kung är du capita!
Barcelona Messi es el fenómeno número uno
2015-06-28 01:40
[QUOTE=BARCA-més que un club]Brasilien utan Neymar e skit Messi ska visa Brassarna hur man slår ut Paraguay !!! [/QUOTE] Hoppas bara att Argentina inte slarvar som förra matchen mot Paraguay. De spelar otroligt intensivt och fult, vilket kommer göra livet surt för Argentina.
Barcelona BARCA-més que un club
2015-06-28 01:36
Brasilien utan Neymar e skit Messi ska visa Brassarna hur man slår ut Paraguay !!!
Barcelona Messi es el fenómeno número uno
2015-06-28 01:35
Tack Brasil och Hej Paraguay. Dunga och Tata måste vara släkt på något sätt. Totalt värdelös...
Barcelona Déu és Culé
2015-06-28 01:33
Brasilien åker ut mot Paraguay på straffar... Hej då Dunga!
Barcelona Rambla~
2015-06-28 01:32
Det sista man ser av Dunga får man hoppas.
Barcelona Andresito
2015-06-28 01:32
Jaha, hejdå Brasilien då
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-06-28 01:21
KiNg-PuYi

Den har börjat hacka för mig i tre dagar nu..

Kör på denna så länge.
Barcelona KiNg-PuYi
2015-06-28 01:16
grabbar funkar eran acestream från livefotballol? min knasar o har gjort det i en vecka
Barcelona Déu és Culé
2015-06-28 01:13
Brasilien riskerar åka ut... Paraguay vågar och lyckas komma fram då o då...

Herrejävlar vad Brasilien är vilse...
Barcelona Junta Dimision
2015-06-28 01:01
Wow, Thiago Silva gav bort en identisk straff som i åttondelen mot Chelsea.
Barcelona 11-9-10
2015-06-28 00:54
Rambla~ Den segerintervjun ska Messi göra när han plockar upp sin femte Guldboll haha! Fantastisk skön Guidetti, Sverige behöver såna karaktärer. Han kanske inte har den största talangen men den viljan och hjärtat kommer han komma långt med
Barcelona Junta Dimision
2015-06-28 00:53
Säg vad man vill om Guidetti, men han har passion att spela för landslaget som jag tycker att alla spelare ska ha!
Barcelona the cameroonians
2015-06-28 00:48
FreeYourMind

Ja, Pogba har varit på tapeten inte bara sedan CL-finalen utan hela året, ja ända från det att Bartomeu anställde Braida för att använda hans kontaktnät i jakten på fransmannen.
Det har väl inte funkat så där superbra, i annat fall skulle Barto använt det kortet betydligt mer aggressivt i valkampanjen. I stället har han valt att snacka om Koke, Iborra och Arda. Så vem är det som snackat mest om Pogba under valet? Jo, Laporta. Som också säger sig ha de verktyg som verkligen krävs för att värva mittfältaren. Genom bra kontakt och att Pogba har förtroende för Abidal.

Om 4 dagar upphör Braidas anställning, jag gissar på att han inte kommer få fortsätta...
Barcelona MUNIR-ADAMA
2015-06-28 00:09
Asså kan någon förklara för mig varför Dunga tog kaptenen från Thiago Silva Neymar och nu ser jag att det Miranda som är kapten wtf
Annons: