/spanien/barcelona/forum/22934.aspx/spanien/barcelona/forum/22934.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona PILMA
2007-06-25 07:44
fan vad han kommer att käka upp så här i el calassico hahah1(*LÄNKEN*):D
Barcelona Sóm més que un club
2007-06-25 07:43
Har inte skrivit pâ ett tag men det har varit mycket negativt skriveri om Henry´s ankomst här pâ forumet!!???. Minnet mâste vara kort. Större delen av förra säsongen var Eto'o och Messi skadade / eller ej âterhämtade. Ronnie var sliten. Jag skulle ge vad som helst under den tiden för att Ronaldinho skulle fâ ha Henry att dela ansvaret med. Denna säsong skall väl Eto'o spela afrikanska mästerskap. Messi´s spelstil kostar pâ ordentligt och det gör att vi nog fâr vänja os vid att han inte kan spela alla matcher. Henry är i dagens läge kanske inte heller en spelare som tâl en hel säsong men mellan de fyra kommer vi att ha ett kanonanfall som vi kan disponera bâde i liga och cuper. Det vattnas ju i munnen bara att tänka pâ de konstellationer man kan fâ till.
Kom igen det blir ju hur spännande som helst. Skall försöka närvara vid presentationen men har inte hört nâgot klockslag ännu.
Barcelona PILMA
2007-06-25 06:47
Fc Barcelona / Ronaldinho

Jag har redan svarat på detta fråga men vill gärna svara igen jag anser att man kan se TH14 Presentation med video i Klubben´s hemsida efteråt när han blev presenterad och eventuellt i SVT sportnyheterna på morgonen 7:10 +8:10+9:10
Eftersom jag har sett i SVT sporten i dag henry
Presentation vid klubbmärket.

VISCA EL BARCA Y "The Fantastic 4".
Barcelona El Comandante
2007-06-25 04:48
Nya anfallet kan man ju inte kalla nagot annat an "The Fantastic 4".

Mr. Fantastic (Ronaldinho)
The Thing (Eto'o)
Human Torch (Messi)
Invisible Woman (Henry)

Kanske inte sa jattekul for Henry men det tycker jag han kan bjuda pa.
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-06-25 04:06
Återigen frågar jag min fråga, nån som vet viken kanal som vissar Henrys presentation?

Nieve
2007-06-25 03:30
Dessutom ska du nog ta hänsyn till att en målvakt gör mycket mer än att bara agera som mur åt en flygande boll mot ett nät. Casillas har verkligen överstigit sin egen nivå och utvecklas mer och mer med tiden.

HALA MADRID!
Nieve
2007-06-25 03:28
Barcas försvar är det enda som har hindrat Valdes från att släppa in fler mål om du frågar mig.

Raul är oersättlig, visst han har inte varit form men har Ronaldinho varit på topp under hela säsongen? Att jämföra dessa två är ändå inte rätt med tanke på flera saker, men alla har sin formkurva.

Tillbaka till frågan, Är det inte nervöst att se Valdes då man vet att han ibland har en tendens att göra fel omdömen som resulterar i insläppta mål.

HALA MADRID!
Delarocha
2007-06-25 03:23
Jaså?... Ändå släpper han in näst minst mål i ligan.
Samtidigt ska Casillas bli årets målvakt i Spanien trots att Valdes, Abbondanzieri och Palop varit bättre enligt mig...
Jag kan komma med ett tips till Real, byt kapten och köp en vettig anfallare bredvid RvN... Raul gör inte mkt på plan längre.
Nieve
2007-06-25 03:21
Jaha ja...

Nästa säsong blir väl en riktig utmaning. Inte så smart att värva spelare när man redan har bra på den platsen även om Madrid har en tendens att göra det.

En sak bara, hur vore det med att värva en målvakt? Valdes släppte inte in lika mkt denna säsong men vi vet ju att han inte direkt är känd för sina enkla säkra ageranden ibland.

HALA MADRID!
Barcelona Lionel Andrés Messi
2007-06-25 02:51
Ämne: Nu kommer vi till de....
Tycker att ett perfekt passande namn vore som en maräng sa:

Fatastic four eller helt enkelt Cuatros Fatasticos! :D
daní
2007-06-25 02:26
Henry video med allt godis
Barcelona barcalover 3
2007-06-25 02:14
Henry en ny grym anfallare i laget,Ronaldinho som kommer aboslut bättre än vad han gjorde iår..han va utsliten och nu får han villa,messi som bara blir bättre å bättre och ja tror starkt på han att om 2-3 år så blir han världens bästa..eto´o som tyvärr va skadat nästan halva säsongen och är sugen på revanch!!defensiven blir bättre med toure och chivu ifall han kommer.asså de här kommer bli så kul å se hur det kommer gå för barca..säkert vinnst med 5-0 varje match :P VISCA EL BARCA !!!ÄLSKAR ER OTROLIGT MKT!!
Barcelona JAG
2007-06-25 02:09
Ja vad ska man säga. Henry, klok värvning eller inte i mina ögon är det här fantastiskt! Som Rambla sa så är det väl genomtänkt med värvningen av Henry. Tränarna och styrelsen har säkert en bild över hur de ska spela. Touré är jag nyfiken på och Chivu kommer. Vilken mittback vill inte komma till Barca nu? De här grabbarna, styrelsen, tränarna har gett sig in på att de vill skriva historia! Laporta är en otrolig människa värkar det som. Någon som kan förklara mer beskrivligt om vad de här nya reglerna handlar om som styrelsen (Laporta) har infört. Det kommer bli mycket underhållning på Camp nou och förhoppningsvis kommer man att vara där ett par gånger under säsongen som kommer.

Det va ett tufft år för Barca så det gör det ännu mer spennande och intressant att se hur laddade spelare är, revanschsugna mm.
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-06-25 01:38
Nån som vet viken kanal som vissar Henrys presentation ?

Jätte tacksam för svar!
Barcelona |__HamoDi__|
2007-06-25 01:37
När spelar Thierry Henry?
Barcelona T#11
2007-06-25 01:31
Nu är det upp till rijkaard och få ihop det här, ska inte behövas en bättre tränare för att få ihop alla dessa världs stjärnor spela i samma lag. Jag tror mister klarar det här, eller? hoppas verkligen på att det fixar sig och först och främst att vi vinner ligan!

Visca barca y fantastic 4
-Disaster-
2007-06-25 01:31
Ni kan ju alltid köra den första uppställningen som kom till, 2-3-5 ;)
Barcelona Nemo
2007-06-25 01:24
Som någon på forumet kallade dem: Fantastic Four :-)
Real Madrid ¤¤Real Madrid All餤
2007-06-25 01:21
Om ni värvar Yahya Touré så säger jag bara Grattis. Där kommer ni o få eb spelare med stort hjärta och lojalitet. En riktig fighter påmittfältet. Lär bli intressant ifall Touré o Diarra stöter ihop på mittfältet. Fast jag tycker att Toure är mer kompliterad spelare än vad Diarra är. Dessutom är han snabb o teknisk. Aaja får gratulera er i förväg.
Barcelona Saman.
2007-06-25 01:15
Tycker vi ska kalla anfallet RHEM, låter exakt nästan som REM fast med ett dolt H nästan lika smygaktigt som Henry brukar slå till med sina mål :P. Sen så liknar det väl spelsättet som dom kommer spela Henry, Etoo i mitten, Ronaldinho och Messi på kanterna.
Delarocha
2007-06-25 01:12
Helt sjukt att vi har 4 av världens topp 10 spelare när de varit form de senaste åren nu.
Messi blir ju bara bättre och bättre för varje match. Ronaldinho har stått för 24 mål o 12 assist under en säsong alla kritiserat honom, säger det mesta. Och Eto'o är Eto'o. Får han bara tillbaka den lilla lilla biten vad gäller avsluten är han ju äckligt farlig med tanke på alla de chanser han skapar åt sig själv och andra.
Detta ser fint ut=D

Vi ska självklart ha honom på bänken bara för skojs skull.
Fabregas=Kung
2007-06-25 01:07
jag har sett lite av Yaya och han är en defensiv mittfältare. ialla fall så har han varit det och jag tror han kommer passa utmärkt i erat lag.

men vad ska ni Med Henry till? förstår inte varför han köptes.
Barcelona Duda
2007-06-25 00:36
Jag har bara sett ett antal matcher med Yaya i Monaco, då har han spelat som en offensiv mittfältare.

Är det tänkt att han ska vara en avbytare likt Van Bommel eller ska han ta våran "pivote" roll? Har han bra defensiva kvaliteér?
Barcelona Myrran
2007-06-25 00:35
Man kan ju inget annat än att drömma om Barcas anfalls fotboll nästa säsong, men jag vill verkligen inte ropa hej för tidigt. Får hoppas att rejäla defensiva förstärkningar ramlar in i veckan så ser allt riktigt lovande ut. Ser fram emot nästa vecka och nästa säsong!

Men alla culés ropa inte hej än vi kan ju bli skadedrabbade men Gud förbjude detta.
Barcelona Captain Fantastic!
2007-06-25 00:30
Ämne: Captain:

Haha, vi....
Jag vet inte om vi är så hatade faktiskt, de enda som spyr stor galla över oss är Chelsea och Madrid fansen. Men kan man förvänta sig något annat från dessa? :D

Det är nog mer som ETOÒ Y HENRY säger och som många andra sagt. Alla vill se detta anfall. Det kan nog räknas som tidernas bästa på pappret. Alla supportrar världen över väntar nu in den kommande säsongen för att se vad vi kan göra, oavsett hat eller kärlek. Det är så jädra intressant att se vad dessa fyra herrar i anfallet och fyra herrar på mitten (Xavi, iniesta, Deco, Toure), kommer att skapa i anfallsväg.

Hur mycket fyverkeri kommer vi att få uppleva? :D

Jag ryser av förhoppningar :D
Barcelona ze nemo
2007-06-25 00:27
Så himla revansch sugna barca kommer va nu nästa säsong. Vad kan gå fel egentligen? :D Någon som vet vad Barcelonas transferbudget ligger på?
Barcelona ETOÒ Y HENRY
2007-06-25 00:22
Captain Fantastic!

hela europa vet vad som väntar nästa år, även real madrid. känns helt jävla underbart. det kan ju inte gå fel, eller ? känns som vi kan vinna allt som går att vinna nästa år.
Det är sån konkurans så att copa del rey kommer va otroligt viktigt för de spelare som inte är ordinarie.
Cl med en henry som kommer kämpa som om de vore hans liv som stog på spel, med chivu och yaya (om dom nu kommer)som inte har några stora titlar än.
La liga med ett revanch suget lag. och en messi som kommer att fortsätta serien som han avslutade den i år.

FORZA BARCA !!!!!!!!!!
Barcelona Exclusive
2007-06-25 00:22
Det känns bra. Allt kommer vara perfekt inför nästa säsong. Jag känner det i hela kroppen...
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-06-25 00:12
Captain:

Haha, vi är nog mer hatade än vanligt nu. :D
Barcelona Captain Fantastic!
2007-06-25 00:09
Vilken Barca-hysteri det är just nu på svenska fans! Herregud, det skivs Barca-startelvor i vart enda forum nästan. Jag har sett några på Milans och Romas (har jag för mig) för att inte snacka om Madrid forumet, där är det full rulle. Hysteri är nog ett för lungt ord för vad de känner just nu :)
Annons: